Dus die man zit nu hopeloos verliefd te vloeken dat hij je profiel niet meer kan bezoeken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
RP profiel geblokkeerd vanochtend![]()
Was eigenlijk niet eens in me opgekomentotdat gisteren de discussie begon wie wie nou het eerste berichtje had gestuurd. Hij mij, maar hij bleef volhouden dat ik hem een stom hartje had gestuurd. Dat moest ik natuurlijk winnen, dus ik log in en krijg meteen het ene berichtje na het andere (hehe) waarop hij duidelijk geïrriteerd reageerde. Bezitterige man
Die teksten zie ik ook regelmatig bij mijn achternichtje van 13 staan op MSN... en minimaal een keer per maand verandert de naam, geloof ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef MMUFC het volgende:
En al eerder via Knuz iemand gesproken en die had binnen een week ineens in haar msn naam staan "[insert haar naam] en [inster mannen naam] voor altijd"Dus ik denk dat die ook na 2 weken besloten hebben te gaan trouwen en na 4 weken om ook maar meteen kinderen te nemen..
zij was 21... en de naam bleef hetzelfde.. maar heb haar inmiddels maar geblokkeerd..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die teksten zie ik ook regelmatig bij mijn achternichtje van 13 staan op MSN... en minimaal een keer per maand verandert de naam, geloof ik.
Die man moet niet zeiken want hij heeft me irlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dus die man zit nu hopeloos verliefd te vloeken dat hij je profiel niet meer kan bezoeken?
Ben jij zo´n playert dan?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef THS het volgende:
Het is net "uit" met het psychomeisje die ik via RP een aantal keer heb gedate. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze niet mijn "toy" wilde zijn
Niet het hele topic doorgelezen :$quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die man moet niet zeiken want hij heeft me irl![]()
Stomme gast, door hem helemaal vergeten dat ik vanavond een concert heb. Heb ik hem gesmst, krijg ik een sms terug: Ik ben erger. Helemaal vergeten dat mijn vliegtuig NU gaat. Oeps..![]()
Klinkt als een communicatieprobleem? Mijn gast had onmiddelijk zijn profiel geblokkeerd en vond het niet zo tof dat ik dat niet had gedaan. Niet dat hij me vroeg om het te doen, maar ik merkte het wel aan hem. Heb het dus ook voor hem vanochtend geblokkeerd, want ik ga er toch niks meer mee doen (al vond ik het wel grappig om de berichtjes te lezen).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef THS het volgende:
[..]
Nee.
Ik had mijn profiel permanent stopgezet omdat ik graag wat serieuzer met haar wilde zijn en zij verlangde dat ook. Ondertussen was zij gewoon elke dag online op RP. Toen had ik gezegd dat ik eigenlijk niet te serieus wilde worden in de relatie (want ze was regelmatig online op RP) en heb ik dus een nieuwe profiel aangemaakt. Met als gevolg dat ze zei dat ik te veel twijfelde aan haar en de relatie en dat het beter is om alles stop te zetten.
Maar dat is niet de hoofdreden denk ik. Ik ben meer op lust gericht en zij is puur op karakter en diepe gesprekken. Het is wel goed dat het niks is geworden.
Zij had alles afgekapt. Ze zei dat ze er klaar mee was. Ik denk dat ze kon ruiken dat ik eigenlijk meer fysiek in haar geïnteresseerd was, dan op inhoudelijk vlak. Alle dates zijn ook intiem geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt als een communicatieprobleem? Mijn gast had onmiddelijk zijn profiel geblokkeerd en vond het niet zo tof dat ik dat niet had gedaan. Niet dat hij me vroeg om het te doen, maar ik merkte het wel aan hem. Heb het dus ook voor hem vanochtend geblokkeerd, want ik ga er toch niks meer mee doen (al vond ik het wel grappig om de berichtjes te lezen).
Lust en karakter kunnen toch allebei?! Zonder beide zou ik het niet lang volhouden.. Denk je niet dat het wat te voorbarig is om alles af te kappen puur en alleen om bovenstaande? Het klinkt zo raar?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme gast, door hem helemaal vergeten dat ik vanavond een concert heb. Heb ik hem gesmst, krijg ik een sms terug: Ik ben erger. Helemaal vergeten dat mijn vliegtuig NU gaat. Oeps..![]()
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:06 schreef Maanvis het volgende:
wtf, verwachten dat je je profiel blokkeert?
Nou ja.. ik zou uit mezelf al mijn profiel blokkeren als ik een vriendin zou hebben, maar je kan toch moeilijk haar dwingen dat ook te doen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!
ik blijf het onzin vinden, je hebt toch betaald voor een periode dan ga je 'm toch niet halverwege blokkerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!
Zeg dan gewoon dat je alle opties open wil houdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik blijf het onzin vinden, je hebt toch betaald voor een periode dan ga je 'm toch niet halverwege blokkeren
Shut up!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk dat je niet iemand na 2 dates dat voor je laat bepalen. Ik zou m'n abonnement expres met een maand verlengen, om duidelijk te maken dat ik dat
GODVERDOMME ZELF WEL BEPAAL!!!![]()
![]()
Nee, 1 dagje training in Denemarken. Gelukkig konden ze zn ticket omboeken. Ben benieuwd wat hij als excuus heeft aangevoerd bij zijn baas, haha. Morgen vliegt ie weer terug en zie ik hem weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
![]()
Maar vliegtuig? Gaat hij lang weg?
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout typequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, 1 dagje training in Denemarken. Gelukkig konden ze zn ticket omboeken. Ben benieuwd wat hij als excuus heeft aangevoerd bij zijn baas, haha. Morgen vliegt ie weer terug en zie ik hem weer
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout type
Ach, wellicht kan ze hem doen veranderenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeMaar ik ben altijd heel achterdochtig
Weet ik niet? Hij is juist ontzettend liefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout type
Een vrouw die hoteldebotel van je is heeft het nooit te druk..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef MMUFC het volgende:
Heb vandaag de dame die de date verschoven heeft weer gesproken!
Het feit dat haar nichtje naar Ghana gaat is niet de enige reden dat ze het verschoven heeft.. Ze heeft het thuis en op het werk ook erg druk..
En toen ik vroeg of de afspraak nog wel door gaat antwoordde ze met Ja. dus ik wacht even af.. hopelijk niet voor niets maar dat ze een vrouw van haar woord is
En anders uithuilen en opnieuw beginnen..
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vrouw die hoteldebotel van je is heeft het nooit te druk..
ahja ik zal het voor je opsommen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik niet? Hij is juist ontzettend lief
Het gaat om een 2e date.. dus we hebben elkaar 1x gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!
kan, kanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!
Nou, hier dusquote:Het begint met vriendschap, maar waar eindigd het?
Maand geleden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Lolaatje het volgende:
@ MMUFC, ik hoop voor je dat ze oprecht is. Hoe lang geleden was jullie eerste date? Ruim twee weken inmiddels denk ik?
[..]
Nou, hier dus.
Een maand tussen twee dates? Ik ken het verhaal niet verder maar als ze het nu al te druk heeft om een fatsoenlijke 2e date te plannen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maand geleden..
Maar ik houd in mijn achterhoofd dat het toch kan zijn dat het niet door gaat.. dan is de klap minder, alhoewel ik dat wel heel erg jammer zou vinden..
Een maand al? Oei. In dat geval vrees ik dat je het kunt schudden. Ik kan me best voorstellen dat ze het druk heeft, maar dat er in een maand tijd geen enkele gelegenheid voor een tweede date is geweest vind ik op z'n minst nogal frappant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een maand tussen twee dates? Ik ken het verhaal niet verder maar als ze het nu al te druk heeft om een fatsoenlijke 2e date te plannen...
Ach zoals ik al zei.. we zien wel.. gaat het goed is dat mooi en gaat het niet goed heb ik pech.. en dan is het NEXTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Een maand al? Oei. In dat geval vrees ik dat je het kunt schudden. Ik kan me best voorstellen dat ze het druk heeft, maar dat er in een maand tijd geen enkele gelegenheid voor een tweede date is geweest vind ik op z'n minst nogal frappant.
En als ze echt weg van je zou zijn dan zou ze toch ook wel wat moeite willen doen om die date voor elkaar te krijgen? Daarnaast vind ik het ook niet zo positief dat jij naar die date moest vragen.
Man, man wat sla jij die spijker toch iedere keer weer raak. Zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk dat je niet iemand na 2 dates dat voor je laat bepalen. Ik zou m'n abonnement expres met een maand verlengen, om duidelijk te maken dat ik dat
GODVERDOMME ZELF WEL BEPAAL!!!![]()
![]()
Het zou me mijn eer te na zijn om nog op d'r te wachten, maar dat is natuurlijk persoonlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach zoals ik al zei.. we zien wel.. gaat het goed is dat mooi en gaat het niet goed heb ik pech.. en dan is het NEXT
Ja maar ik ga ook weer niet op de bank zitten met de telefoon op tafel en de hele tijd naar de telefoon kijken wanneer die nou eens over gaat..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het zou me mijn eer te na zijn om nog op d'r te wachten, maar dat is natuurlijk persoonlijk
Gelukkig maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ja maar ik ga ook weer niet op de bank zitten met de telefoon op tafel en de hele tijd naar de telefoon kijken wanneer die nou eens over gaat..
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef Byte_Me het volgende:
dit weekend gratis VIP op lexamore, dus meld je aan
In dat geval bedank ik vriendelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?
Nu moet Marco vast heel hard huilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
In dat geval bedank ik vriendelijk
En de heren dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu moet Marco vast heel hard huilen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |