Sta nu al even op RP maar ben nog geen betalend lid dus kan niet reageren. Maar kreeg nu een interesseberichtje van iemand uit Engeland. Haar profiel moet haast wel vertaald zijn via google ofzo.
Ik ben een inschrijving, vriendelijk, open-minded, intelligente, actieve en moedige dame. Ik ben niet bang om de eerste stap in de betrekkingen te maken en ik kan gemakkelijk om mijn interesse te tonen aan een man die ik wil. Ik heb een groot en goed hart en ik ben bereid om het te openen voor mijn toekomstige ware liefde! Ik ben makkelijk, optimistisch, echt, eerlijk, oprecht en diep. Ik ben dol op lachen en te genieten als ik kan anderen lachen. Ik ben vrolijk, creatief, zelfverzekerd, heel avontuurlijk, spontaan, een echte romantische en geloof vertrouwen, eerlijkheid en communicatie is een must om het maken van een relatie te werken. Ik probeer in evenwicht zijn geest en ziel, dus ik geniet van uit te werken, het leren van nieuwe dingen en ben diep spiritueel. Ik hou van tijd doorbrengen in openlucht, reizen, Ik hou van knuffelen op de bank met een speciaal iemand en praten in de kleine uurtjes. Ik weet wat ik wil voor mezelf en van het leven en ik ben in vrede met alle dingen. Ik denk dat je met iemand moet nodig hebben, omdat je van hen houdt, niet van hen houden omdat je ze nodig hebt. Dus waardeer de mensen in je leven terwijl ze in je leven. Lijkt de meeste weten niet wat ze hadden tot het voorbij is en wat goed is het dan? Zing alsof niemand luistert, dansen als niemand kijkt en liefde, zoals je nog nooit gekwetst. Ik ben geduldig wachtend op die ene speciale persoon die het licht brengt in mijn ogen en maakt me tot leven komen wanneer we elkaar aanraken. Hij zal eerst in mijn gedachten, gezellig in mijn armen, nog niet vrij om te zijn wie hij is of wil zijn. zal hij mijn beste vriend en iemand die ik zal graag willen en respect, evenals de ene Ik zal onvoorwaardelijk liefde. Geen verlangens om hem te veranderen, de controle hem of hem vragen om iets wat ik kon doen zelf te doen. Kers op de taart zou iemand die intelligent is, die leeft in het heden, niet naar het verleden en heeft zijn daad vrij veel together.Someone wie weet hoe je liefde te geven en niet alleen rekening te worden. Iemand die weet wat echt belangrijk is in het leven te maken het de moeite waard. Wat ik zoek is dat ene bijzondere man die niet bang is om zijn hart te openen met het verlangen naar een eeuwige relatie. Ik hou ook van zijn kinderen rond met Ik hou van ze zo veel want ze zijn de vreugde van de aarde. Ik geloof in wat zij noemen Love.I wachten op iemand die gelooft in passie, en die zal zijn liefde laten zien aan me voor de rest van mijn leven, zodat iedereen die dit karakter moet schrijven voor mij