Ik ook geen onzelfstandige man van 21quote:
Dus jij hebt geen eisen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff.. vrijgezel zijn en nog eisen stellen ook.. het moet niet mogen..
nou ja, eisen.. die heb ik wel redelijk laten varen ja. Dingen als harde eis zien doe ik een stuk minder. Natuurlijk zijn er wel grenzen waarbinnen het moet vallen, dat welquote:
Shoutquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, eisen.. die heb ik wel redelijk laten varen ja. Dingen als harde eis zien doe ik een stuk minder. Natuurlijk zijn er wel grenzen waarbinnen het moet vallen, dat wel
Whahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
denk dat hij van het principe "als het maar ademt en er een gat in zit" is..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
denk dat hij van het principe "als het maar ademt en er een gat in zit" is..
Nee ok.. dat snap ik..quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, eisen.. die heb ik wel redelijk laten varen ja. Dingen als harde eis zien doe ik een stuk minder. Natuurlijk zijn er wel grenzen waarbinnen het moet vallen, dat wel
tuurlijk, er werd alleen zo lekker gehapt netquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee ok.. dat snap ik..Maar ik mach toch wel zeggen dat 16 toch echt te jong is
ik zoek een vriendin en geen meisje waar ik (overdreven gezegd) oppas over moet spelen
![]()
normaal happen we niet.. doen we alleen om jou een leuke avond te bezorgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk, er werd alleen zo lekker gehapt net
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
normaal happen we niet.. doen we alleen om jou een leuke avond te bezorgen
Wat een tekst zegquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:24 schreef Goldmund het volgende:
Sta nu al even op RP maar ben nog geen betalend lid dus kan niet reageren. Maar kreeg nu een interesseberichtje van iemand uit Engeland. Haar profiel moet haast wel vertaald zijn via google ofzo.
Nee, de zoveelste idealistische gans die op haar 21e allemaal plannen heeft over schooltjes opzetten in Tanzania en uiteindelijk gewoon in loondienst gaat bij de Rabobank.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Maanvis het volgende:
Nu heb ik er één op PaiQ die met kindsoldaten in afrika wil gaan werken. Heb ik de nieuwe Tanja Nijmeijer op PaiQ?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste idealistische gans die op haar 21e allemaal plannen heeft over schooltjes opzetten in Tanzania en uiteindelijk gewoon in loondienst gaat bij de Rabobank.
Nee ik kom er ook niet doorheen. Maar deze zin vond ik ook wel erg intrigerend: Dus waardeer de mensen in je leven terwijl ze in je leven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wat een tekst zegNiet eens zin om het helemaal te lezen.
ze is 19, dus geef haar nog ff de kansquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste idealistische gans die op haar 21e allemaal plannen heeft over schooltjes opzetten in Tanzania en uiteindelijk gewoon in loondienst gaat bij de Rabobank.
Ik denk niet dat we in dat profiel met de nieuwe Schopenhauer te maken hebben. Het lijkt wel een random liedje van Blöf, zo belabberd is het.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Goldmund het volgende:
Kan erg filosofisch zijn maar net zo goed erg plat.
Voor mij al een afknapper kan gewoon NIET kloppen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Goldmund het volgende:
[..]
Nee ik kom er ook niet doorheen. Maar deze zin vond ik ook wel erg intrigerend: Dus waardeer de mensen in je leven terwijl ze in je leven.
Nee maar voor mij wel. Niks persoonlijks maar tja ik heb me grenzen..quote:
My Philosophy -- Powered by Google Translator.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Goldmund het volgende:
Ik word hier ook altijd wat cynisch van. Ze wil zeker iets betekenen en zich ontplooien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Maanvis het volgende:
mmmm ze heeft dus die film van Marco Borsato gezien daarom
Tja, ik ben geen 18 meer hè?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Prinsesje4you het volgende:
Nee maar voor mij wel. Niks persoonlijks maar tja ik heb me grenzen..
En zelf te laf om wat foto's in je fobo te zetten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef skippy22 het volgende:
Paiq is helemaal erg zegDe een nog dikker dan de ander
En dan met de kop als een stoeptegel ook nog eisen stellen
Ik ben het toch echtquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
En zelf te laf om wat foto's in je fobo te zetten?
Ik heb in een topic gelezen dat hij niet eens zindelijk isquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef Silenus het volgende:
Ik begrijp dat je zelf fucking lekker bent?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb in een topic gelezen dat hij niet eens zindelijk is
Haha, maakt niet uit, haha, we weten in ieder geval met welke grap je ons aan het lachen wil maken. Namelijk: Net doen of je daadwerkelijk een kangaroe bent!quote:
Ja lekker boeiend toch? Hij/zij is toch lelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zult maar iemand tegen komen die je ontzettend lelijk vind en die jou gaat afwijzen
Lol, ik heb er ook zo 1quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Maanvis het volgende:
Nu heb ik er één op PaiQ die met kindsoldaten in afrika wil gaan werken. Heb ik de nieuwe Tanja Nijmeijer op PaiQ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |