ik zat echt heel erg te twijfelen, want ik vond die ander echt veel leuker, maar m'n zus zei dat ik ze gewoon aan moest proberen en toen vond ik ze opzich nog wel leuk, maar was nog niet helemaal overtuigd.. zat ook nog te twijfelen tussen deze en zwart.. maar dit past meer bij mijn kleding.. vind ze nu wel heel erg leuk, en ze zitten ook echt onwijs lekker!quote:
Ja! Alles wat hier zowat 200 euro is, is daar 200 dollar..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga misschien in september naar Amerika, New Yorkin amrika zijn de uggs goedkoper toch?
Ja joh, ze staan echt super!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
en hier weer verder![]()
[..]
ik zat echt heel erg te twijfelen, want ik vond die ander echt veel leuker, maar m'n zus zei dat ik ze gewoon aan moest proberen en toen vond ik ze opzich nog wel leuk, maar was nog niet helemaal overtuigd.. zat ook nog te twijfelen tussen deze en zwart.. maar dit past meer bij mijn kleding.. vind ze nu wel heel erg leuk, en ze zitten ook echt onwijs lekker!
En nog erger!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja! Alles wat hier zowat 200 euro is, is daar 200 dollar..
waar heb je ze gescoort?? Bergdorfgoodman of Saks Fifth avenue?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:37 schreef broun. het volgende:
kom net terug uit nyc en ik heb geen mini's gehaald maar ultra short chocolate
Er zijn wel meer winkels die UGG's verkopen dan alleen die twee warenhuizen hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef saarrr het volgende:
[..]
waar heb je ze gescoort?? Bergdorfgoodman of Saks Fifth avenue?
Ik vind deze leuker dan de hazel eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
en hier weer verder![]()
[..]
ik zat echt heel erg te twijfelen, want ik vond die ander echt veel leuker, maar m'n zus zei dat ik ze gewoon aan moest proberen en toen vond ik ze opzich nog wel leuk, maar was nog niet helemaal overtuigd.. zat ook nog te twijfelen tussen deze en zwart.. maar dit past meer bij mijn kleding.. vind ze nu wel heel erg leuk, en ze zitten ook echt onwijs lekker!
In SoHo zit de flagship store, veel leuker om ze daar te kopenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef saarrr het volgende:
weet ik wel, maar dat zijn toch mijn twee favorieten departement stores
daar dus! :pquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In SoHo zit de flagship store, veel leuker om ze daar te kopen
Haha, ja dat kan. Wat ik het lelijkst vind aan de classics, is de zool (en de lompigheid die daarbij hoort... ) en dat is bij deze anders geworden door er gewoon een jeanszool onder te zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef ivetje het volgende:
Dat is dan weer een model dat ik erg lelijk vindHeb ze in Tilburg al zien staan overigens
Die zijn leuk ja! Die hebben wij nu ook op het werkquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb Uggs altijd gehaat, maar nu heb ik een paar gezien wat ik leuk vind!!!
Dat zijn deze:
[ afbeelding ]
![]()
Je kan ze ook gewoon vrij goedkoop in Nederland kopen hoor! Je hebt super veel webshops waar Uggs verkocht worden probeer kijk maar eens op http://www.zalando.nl/ugg-australia of bij O´moda of zoals Mssn dat het uiteindelijk nog wel goedkoper is ook!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef Tsunade het volgende:
Even een vraagje: waar is het goedkoper bestellen, in de UK of Amerika? Heb wat vorige topics doorgespit maar kom er niet echt uit
haha nee dit is de gewone ultra short er is geen andere editie ofzo ;p en ik vind deze ook lekkerder lopen dan the classic shortquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:31 schreef Tsunade het volgende:
Thanks! Die jij hebt zijn echt!!! Maar die zijn toch net anders dan de ultra short, de 'gewone' zeg maar?
Die lijken me lekkerder zitten door de zool.
Pleur toch op met die site zeg. Hij is niet eens aangesloten bij ugg australia, dus kans dat het nep is heb je ook nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:47 schreef Zero33 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon vrij goedkoop in Nederland kopen hoor! Je hebt super veel webshops waar Uggs verkocht worden probeer kijk maar eens op http://www.zalando.nl/ugg-australia of bij O´moda of zoals Mssn dat het uiteindelijk nog wel goedkoper is ook!!
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef Eef999 het volgende:
Gisteren bij Piccolino Ugg Dakota besteld, vandaag binnen![]()
![]()
Ze zitten heerlijk
Ik had eerst de ivoor-kleur aan, die vond ik het mooist, maar door die zool idd heb ik toch maar voor de chestnut gekozen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilZe zijn wel heel makkelijk af te nemen overigens. Gewoon met een nat doekje er overheen en het meeste vuil komt er vanaf. Maar vind ze voor buiten alleen geschikt als het droog weer is. Ik heb tenminste dat ik met het suede de grond raak bij de neus als ik loop. Beetje jammer, want ze hadden de zool wat verder door moeten trekken aan de voorkant. Maar verder zijn het echt heerlijke schoentjes!! Ik draag ze ook vaak als pantoffel trouwens
Maar het zíjn toch ook pantoffels?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilZe zijn wel heel makkelijk af te nemen overigens. Gewoon met een nat doekje er overheen en het meeste vuil komt er vanaf. Maar vind ze voor buiten alleen geschikt als het droog weer is. Ik heb tenminste dat ik met het suede de grond raak bij de neus als ik loop. Beetje jammer, want ze hadden de zool wat verder door moeten trekken aan de voorkant. Maar verder zijn het echt heerlijke schoentjes!! Ik draag ze ook vaak als pantoffel trouwens
Ow, ivoor is idd erg mooi maar ook geen praktische kleurquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik had eerst de ivoor-kleur aan, die vond ik het mooist, maar door die zool idd heb ik toch maar voor de chestnut gekozen.
Het zijn geen pantoffels. Het zijn gewone schoenen met een pantoffel-gevoelquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar het zíjn toch ook pantoffels?
Classic Mini, vanaf ongeveer 150 euro.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:57 schreef Oksel het volgende:
Ik wil toch een paar voor mijn vriendinnetje bestellen. Mag een goedkoop model zijn, als haar voeten maar warm zijn!Wat is nou het goedkoopste model, en waar te kopen?
www.shoe-store.netquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef Tegan het volgende:
Iemand een tip voor een site waar je met PayPal kan betalen?
Volgens mij heet dat een suedeblokje ofzo en dat kun je kopen bij de schoenmakerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
juist .... k had mijn nieuwe uggs nog niet ingespoten maar wel vandaag even aan gedaan, nou heeft het geregend en zitten er spatten op.
hoe krijg ik dit het beste weer mooi?
Thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.shoe-store.net
Die hebben ook nog best redelijke verzendkosten naar NL. Hou alleen wel rekening met douanekosten/invoer/btw. Er is ook nog een kortingscode voor 10% korting alleen daar kan ik nu even niet opkomen
Ik ga het even voor je opzoeken, ben zo terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks.
Iemand die de kortingscode weet?
mirannie verdorie, wat een site!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.shoe-store.net
Die hebben ook nog best redelijke verzendkosten naar NL. Hou alleen wel rekening met douanekosten/invoer/btw. Er is ook nog een kortingscode voor 10% korting alleen daar kan ik nu even niet opkomen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mirannie verdorie, wat een site!
je weet toch hoe ik ben
Ik weet dat die website nep is ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij bestaat het model niet in mini. Wel als gewone, maar die in mini ken ik niet. Maar die website is zowiezo nep. De nightfall nog steeds in je assortiment hebbenEn dan ook nog in het bruin, beige en zwart.
Tja, je kan ze natuurlijk gewoon bestellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet dat die website nep is ja.Ik vind deze alleen zo cute.
Ik zat op die website vanwege de eerste hit voor deze ugg. Maar hou aub op over je nep-echt discussie, want ik ben voor echte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
Tja, je kan ze natuurlijk gewoon bestellenZelf ben ik niet zo van die verschillende kleuren en het model mini vind ik ook niet zo. Vind ze nog wel best prijzig voor neppe. En weet niet wat de ervaringen zijn met de website.
Waar slaat dit nou ineens weer opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zat op die website vanwege de eerste hit voor deze ugg. Maar hou aub op over je nep-echt discussie, want ik ben voor echte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve schat, denk je nou echt dat ik neppers koop en verkoop? Denk dat ik iets meer kennis in bezit heb dan jij. Weet niet of je wel eens op die grote ugg hyves kijkt (dik 90.000 leden en een zeer actieve hyve), daar ben ik heel lang beheerder geweest samen met de huidige beheerders. Sterker nog, ik weet vrij zeker dat je daar ook komt/kwam.quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
Die zijn wel leuk met die logo's. Maar kom ze op geen enkele originele site tegen, dus vertrouw het niet zo. Weet dat ze er wel zijn met dat metalic met logo, maar deze ken ik verder nog niet. Zou iig wel even goed nazoeken of ze echt zijn. Anders is het veel geld
Jezus, hou eens op. En dit bedoelt Tamashii met dat echt/nep gedoe, hou daar eens mee op?quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
Die zijn wel leuk met die logo's. Maar kom ze op geen enkele originele site tegen, dus vertrouw het niet zo. Weet dat ze er wel zijn met dat metalic met logo, maar deze ken ik verder nog niet. Zou iig wel even goed nazoeken of ze echt zijn. Anders is het veel geld
Die zijn lief he.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Ja, haha dit bedoel ik echt precies. Sneu.![]()
In ieder geval weet ik eindelijk welke ik ga kopen, mini uggs in sand.
Oeh die heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Ja, haha dit bedoel ik echt precies. Sneu.![]()
In ieder geval weet ik eindelijk welke ik ga kopen, mini uggs in sand.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
daar is dit topic toch voor bedoeld? Tenminste, zo was het iig wel altijd. Het boeit mij verder niets of iemand echte of neppe koopt, maar ik waarschuw mensen gewoon. Blijkbaar wordt dat niet gwaardeerd, dus ik bemoei me er maar niet meer mee. Bekijk het maar met jullie neppe zooi, maar kom achteraf niet zeiken als er weer eens een trendylaarzen-debacle zich voordoet waar iedereen in is gestonken.quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jezus, hou eens op. En dit bedoelt Tamashii met dat echt/nep gedoe, hou daar eens mee op?
Ja, ik zou inderdaad gewoon stug volhouden. Ik heb Trendylaarzen nooit vertrouwd en ja, er is een hoop nep zooi op marktplaats te vinden, maar dat je mij nou gaat beschuldigen terwijl ik je zelfs de link nog stuur waar ze vandaan komen, dan ga je gewoon te ver.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
daar is dit topic toch voor bedoeld? Tenminste, zo was het iig wel altijd. Het boeit mij verder niets of iemand echte of neppe koopt, maar ik waarschuw mensen gewoon. Blijkbaar wordt dat niet gwaardeerd, dus ik bemoei me er maar niet meer mee. Bekijk het maar met jullie neppe zooi, maar kom achteraf niet zeiken als er weer eens een trendylaarzen-debacle zich voordoet waar iedereen in is gestonken.
http://shoe-store.net is volgens mij wel goed!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:58 schreef tliciouz het volgende:
Wat zijn goede sites om binnen Amerika uggs te bestellen?
Mens sinds ik hier in dit topic mee lees zit je al te zeuren over echt/neppe uggs. Je kan ook gewoon ophouden klaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:59 schreef ivetje het volgende:
Weet je wat nou zo grappig is. Je roept elke keer om het hardst dat je deze discussie niet wil voeren, maar elke keer reageer je wel. Volgens mij vind je het stiekem toch wel erg leuk heanders zou je hem niet in stand houden toch?
Thanks! Gratis verzendkosten ook nog.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
http://shoe-store.net is volgens mij wel goed!
Ja, maar weet niet of dat ook naar ons koude landje is?;o En je hebt waarschijnlijk wel te maken met inklarings en btw kosten blabla.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Gratis verzendkosten ook nog.
Nee denk het niet maar ik verzend ze ook naar een adres in Amerika. Die neemt ze eind deze maand dan mee voor mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of dat ook naar ons koude landje is?;o En je hebt waarschijnlijk wel te maken met inklarings en btw kosten blabla.
Dat is handig.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee denk het niet maar ik verzend ze ook naar een adres in Amerika. Die neemt ze eind deze maand dan mee voor mij.
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
http://shoe-store.net is volgens mij wel goed!
En die korting geld nog steeds? Ook als het naar een adres in Amerika verzonden word en niet naar NL?quote:Op donderdag 9 september 2010 06:54 schreef mirannie het volgende:
[..]dit is echt een topper. Ik heb hier ergens in het topic ook een kortingscode gezet. Zij hebben voor Amerikaanse begrippen vrij lage verzendkosten en je kunt gewoon met paypal betalen. TOP!! Duurt alleen wel wat langer, week of 3. Verzenden naar NL kost overigens 23 dollar meen ik zo uit mijn hoofd
Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet, maar proberen kan altijd natuurlijk. Je merkt snel genoeg of het nog geldt.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die korting geld nog steeds? Ook als het naar een adres in Amerika verzonden word en niet naar NL?
Eh ja, daar hadden we het in dit topic al een tijd geleden over.quote:
hmm.. ik vrees dat ik dan maar de gewone ga kopen..quote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij valt hij aan de bovenkant altijd naar buiten toe uiteindelijk. Denk niet dat je dit tegen kan gaan. Dikke of dunne kuiten hebben hier geen invloed op ben ik bang
http://www.uggaustralia.com/nl/care/quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Nu je het over het verzorgen hebt van je uggs. Kan ik het beste zo'n care kit halen? Of zijn spulletjes van de schoenmaker ook goed, ik betaal liever wat extra eigenlijk zodat ik ook zeker weet dat het goed werkt.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of de spulletjes bij de schoenmaker een beetje overeen komen met de care kit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:05 schreef koekii het volgende:
[..]
http://www.uggaustralia.com/nl/care/![]()
Oh haha, nee sorry mijn foutjequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of de spulletjes bij de schoenmaker een beetje overeen komen met de care kit.
ik heb ook gewoon van de schoenenwinkel. (actiesport geloof ik) werkt prima hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Nu je het over het verzorgen hebt van je uggs. Kan ik het beste zo'n care kit halen? Of zijn spulletjes van de schoenmaker ook goed, ik betaal liever wat extra eigenlijk zodat ik ook zeker weet dat het goed werkt.
Maar ivet even op een rijtje, wat moet ik allemaal kopen?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef ivetje het volgende:
Nou ja, ik vind het te zonde. Een stukje gemarineerde kip (met van die rode marinade) op mijn zandkleurige uggs trekt denk ik niet meer weg hoordat risico wil ik niet lopen haha.
Ik heb gewoon zo'n borsteltje en van de schoenwinkel een spray voor suede. Vuil en waterafstotende spray is dat. En dat is alles eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ivet even op een rijtje, wat moet ik allemaal kopen?
Een suede borsteltje en?
Nee, heb daar ook nog nooit uggs gezien...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef ivetje het volgende:
Krijg net de folder binnen van V&D prijzencircus. Staan ook uggs in. Lage voor 130 euro en de hoge voor 170. Gewone claccics. Wist niet eens dat V&D dealer was
Nee, ik ook niet. Bijenkorf heeft ze inmiddels wel (hadden vroeger alleen emu, maar nu ook australia), maar V&D is mij ook niet bekend. Maar misschien hebben ze een partij gekocht. Heeft Makro ook ooit gedaan voor een actie namelijk. Denk ook niet dat het in het assortiment komt bij V&D. Zal wel iets èènmaligs zijn denk ik zoquote:Op donderdag 16 september 2010 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb daar ook nog nooit uggs gezien...
Ik wou het net gaan melden haha. Zie volgende week of ik nog een paar lage ga halen, ze zullen wel binnen no time zijn uitverkocht.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef ivetje het volgende:
Krijg net de folder binnen van V&D prijzencircus. Staan ook uggs in. Lage voor 130 euro en de hoge voor 170. Gewone claccics. Wist niet eens dat V&D dealer was
Ooo 23 september grapjequote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef ivetje het volgende:
Denk het wel. Het is een actie in het prijzencircus en die is door het hele land. Weet alleen niet of ze overal alle maten en kleuren hebben enzo. In de foldere staat weinig info, alleen de prijzen en dat het diverse kleuren zijn in maat 37-42. In de folder staat grijs en chestnut iig afgebeeld. Prijzencircus begint donderdag 23 september voor die uggs. Denk wel dat je er snel bij moet zijn trouwens. Bij de makro waren ze binben no time weg destijds met zo een actie
Dat wilde ik wetenquote:
Helemaal betrouwbaar!! Zeer nette service ook, alleen vrij lange levertijd. Vergeet je de code niet te gebruiken voor 10% korting?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik bestellen bij shoe-store.net, en deze staat ook op de lijst hiero http://www.uggaustralia.com/retailstores/onlinestores.aspx
Maar is dat dan 200% zeker dat het echte zijn?
Ja die heb ik haha!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helemaal betrouwbaar!! Zeer nette service ook, alleen vrij lange levertijd. Vergeet je de code niet te gebruiken voor 10% korting?
Ik zou het persoonlijk niet doen, je weet niet hoe de vorige eigenaar met de schoenen is omgegaan en het kan al zijn dat de voet in het voetbed is 'afgedrukt'.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:
Mijn vrouw wil graag uggs in zwart of chestnut kopen , 2e hands op marktplaats. Is dat aan te raden? Waar moet ik op letten?
Ik zou het persoonlijk niet via marktplaats doen. Je weet nooit waar het vandaan komt. Je kan op neppe stuiten, of op iets wat gedragen is. Dat wil je niet. Je voetafdruk staat er vaak al in en dat is gewoon niet fijn. Ik zou zeggen, waag volgende week een gokje bij V&D of bestel ze anders uit amerika. De dollar gaat weer de goede kant op, dus dat is alijd prettigquote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:
Mijn vrouw wil graag uggs in zwart of chestnut kopen , 2e hands op marktplaats. Is dat aan te raden? Waar moet ik op letten?
Heb je van alle uggs dezelfde maat trouwens?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet via marktplaats doen. Je weet nooit waar het vandaan komt. Je kan op neppe stuiten, of op iets wat gedragen is. Dat wil je niet. Je voetafdruk staat er vaak al in en dat is gewoon niet fijn. Ik zou zeggen, waag volgende week een gokje bij V&D of bestel ze anders uit amerika. De dollar gaat weer de goede kant op, dus dat is alijd prettigGa wel eerst even in een winkel passen, want de maat zo gokken is toch wat riskant. Veel mensen hebben een maat kleiner van uggs. Zelf heb ik weer gewoon mijn eigen maat van alle uggs die ik heb. Dus ik zou zeker even gaan passen voordat je iets besteld
De bailey en classic komt volgens mij zowiezo overeen qua maat, hebben dezelfde zool. Dus die zou ik gewoon in de maat bestellen die je van je bailey's ook hebt. Ik heb van al mijn uggs dezelfde maat. Heb slippers, sneakers, classics, sundance, nightfall, cardy, roseberry, dakota. Overal heb ik maat 10 vanquote:Op donderdag 16 september 2010 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je van alle uggs dezelfde maat trouwens?
Ik heb al een paar bailey buttons, en wil nu classic tall bestellen.
Incl. verzendkosten $215.20 voor classic tall black en een care kit.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:27 schreef ivetje het volgende:
En nu is het wachten geblazen SpaceInvadersHoeveel ben je nu kwijt voor je bestelling als ik vragen mag? Incl. verzendkosten?
Naja stel er komt 40e bij, dan is het 200e. Nog steeds 100e goedkoper met NLquote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef ivetje het volgende:
Ow, dat valt mee dan! Komt aan de deur nog wel wat bij, maar goed.
Vreemd van V&DZet het dan niet in je folder...of willen ze op deze manier mensen trekken met een grote aanbieding die er uiteindelijk niet is
Welk model heb je gekozen? En idd, zo denk ik ook altijd maar hoor. Bestel ze ook regelmatig en je bent toch altijd goedkoper uit. Maar voor mij even geen uggs dit jaar. Ga volgend jaar naar San Fransisco dus ga dan naar de flagship store daar! Ben heel benieuwd! En geen verzendkosten en invoerrechten. Dat worden dus 2 paartjesquote:Op donderdag 16 september 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja stel er komt 40e bij, dan is het 200e. Nog steeds 100e goedkoper met NL
classic tall blackquote:Op donderdag 16 september 2010 18:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welk model heb je gekozen? En idd, zo denk ik ook altijd maar hoor. Bestel ze ook regelmatig en je bent toch altijd goedkoper uit. Maar voor mij even geen uggs dit jaar. Ga volgend jaar naar San Fransisco dus ga dan naar de flagship store daar! Ben heel benieuwd! En geen verzendkosten en invoerrechten. Dat worden dus 2 paartjes
nou, we moeten nog zoeken, ik ga eerst hier wel even alles lezen het weekeinde, het heeft ook niet superveel haast. Ik kreeg een mailtje van haar dat ze uggs via marktplaats wilde kopen en wist dat dit topic er was. Ik kom hier nog wel terug als ik wat gerichter advertenties heb of meer info wil.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:21 schreef ivetje het volgende:
Als je er geen verstand van hebt, is het bijna niet te zien. Heb je een advertentie van iemand waar je in geïnteresseerd bent toevallig? Misschien kan iemandhier helpen?
Die kost toch geen 300 euro hier? Maar 240, dus dan maak je geen 100 euro winst toch?quote:
Is goedquote:Op donderdag 16 september 2010 18:32 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
nou, we moeten nog zoeken, ik ga eerst hier wel even alles lezen het weekeinde, het heeft ook niet superveel haast. Ik kreeg een mailtje van haar dat ze uggs via marktplaats wilde kopen en wist dat dit topic er was. Ik kom hier nog wel terug als ik wat gerichter advertenties heb of meer info wil.
Ik dacht dat die hier duurder waren aangezien ik mijn bailey's voor 230 in duitsland heb gekocht.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die kost toch geen 300 euro hier? Maar 240, dus dan maak je geen 100 euro winst toch?
Toen ik de aanbieding zag dacht ik al dat dit hem niet zou worden..quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Mylene het volgende:
V&D zal wel op de vingers zijn getikt door UGG Australia omdat het een partij nepperds waren.
Eerder had het warenhuis het aan de stok met Levi's en Converse.
Vooral hoeveel verkocht V&D ze dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Mylene het volgende:
V&D zal wel op de vingers zijn getikt door UGG Australia omdat het een partij nepperds waren.
Eerder had het warenhuis het aan de stok met Levi's en Converse.
ligt er volgens mij een beetje aan hoe ze er mee om gaan, En hoe ze verpakt zijn. Als de prijs er mega groot op de vrachtbrief staat grote kans dat ze met extra kosten zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het 100% zeker dat mijn uggs niet zonder extra kosten door de douane komen? Of kan ik geluk hebben?
dat was eigenlijk ook mijn 1e gedachte toen ik de advertentie zag in de folder. Maar heb het hier maar niet neergezet, voordat ik weer gemiep terug krijg over dat ik het altijd heb over neppe en echte uggsquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Mylene het volgende:
zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op zondag 19 september 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Mijn boeit het totaal niet dat je constant miept over echt nep.
Maar je slaat nu wel een beetje door ivetje. Je vond dat de kleur van de zool er in de folder een beetje raar uit zag.
En waar denk je dat die foto uit de folder vandaan komt? Denk je dat v&d een ugg heeft gepakt en gefotografeerd?
Ja idd, radicals is de enige die ze leverd hier dus als je het om hen heen doet heb je een probleem. Schijnt ook een rechtzaak tegen v&d te komen vanuit hun, maar weet niet of dat klopt. Ze waren het iig ook niet eens met de prijs. Die was te laag en de uggs mochten niet voor dat bedrag verkocht worden ofzo. Lijkt me toch dat het zo gewoon goed is, als ze niet met de verkoop doorgaan. Ach ja, het levert wel klanten op bij v&d dus het doel is al bereiktquote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef amaranta het volgende:
haha, dat zij mijn buuf ook gelijk, stront aan de klinker met radicals
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef koekii het volgende:
Kent iemand hier waar je voor ''zwart Uggs prijs'' UGGs kan kopen?
Dat kan ik me voorstellenquote:
Kan ik voor meer informatie bij jou terecht? Ik ben namelijk opzoek naar personen die wel voor zwart prijzen verkopen. Is een PM wel mogelijk bij jou?quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik ken iemand die ze in Amerika bestelt. En waar ze dus goedkoper zijn.
zij bestelt ze bij Shoestorenet. En net zoals zij ze daar zelf bestelt, kan jij dat ook zelf doen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:47 schreef koekii het volgende:
[..]
Kan ik voor meer informatie bij jou terecht? Ik ben namelijk opzoek naar personen die wel voor zwart prijzen verkopen. Is een PM wel mogelijk bij jou?
Thanksquote:Op zondag 19 september 2010 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
zij bestelt ze bij Shoestorenet. En net zoals zij ze daar zelf bestelt, kan jij dat ook zelf doen.
Als je die links bekijkt willen ze minstens 70 euro er voor hebben. Voor iets meer heb je gloednieuwe vanuit Amerika. Waarom het risico nemen.quote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef kahlanamnell het volgende:
Kunnen jullie eens zien of dit echte uggs zijn?
Martplaats link 1
Marktplaats link 2
Marktplaats link 3
Bedankt
Ja, ze zien er gloednieuw uit en zijn van dit soort leer. Die zijn meer dan 130 euro in de winkel hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 14:59 schreef kahlanamnell het volgende:
toch jammer dat link 1 al gelijk een bod van 90 heeft, kan je ze evengoed nieuw kopen via internet... dan zijn die 130 euro meen ik.
ik bedoelde een internetwinkel, op die autralische sites zag ik uggs voor 130 euro, maar misschien waren dat andere. Mijn vrouw zoekt ze uit, voor mij zijn het gewoon allemaal laarzenquote:Op maandag 20 september 2010 15:39 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ze zien er gloednieuw uit en zijn van dit soort leer. Die zijn meer dan 130 euro in de winkel hoor.
er staat wel ugg en het is een metalen label. De roseberry heeft dit bv ook. Ugg heeft een lijn waarbij je een metalen label ipv een stoffen op de achterkant hebt. Het kan dus wel, maar ik vind ze er niet echt goed uitzien en dus die zoolquote:Op maandag 20 september 2010 14:40 schreef Tamashii het volgende:
link 3 sowieso niet want volgens mij staat er geen eens uggs op dat naamplaatje. En sowieso is dat een heel ander naamkaartje als ik ken.
Ooooh die zijn zo schattigquote:Op maandag 20 september 2010 19:54 schreef Ooi86 het volgende:
Wie weet waar ik voor een gunstige prijs online Ugg mini's kan kopen?
Haha, nou meer verstand ervan wil ik nou ook weer niet zeggen hoorquote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik las het vanmiddag en wilde reageren met 'alledrie nep' maar toen dacht ik, 'Ivetje heeft er meer verstand van dan ik, eens kijken of ze reageert' en voila![]()
Ik heb zelf eens (echte) Ugg's via marktplaats verkocht voor een hele hoge prijs, maar ik zou ze zelf nooit via marktplaats kopen. De kans dat ze nep zijn is gewoon erg groot.
Ja mag je wel van uit gaan dan...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:40 schreef kahlanamnell het volgende:
Mmm, ik koop ze anders wel in de winkel, mijn vrouw vind het vervelend ze eerst te gaan passen en dan online te kopen , dus dan betalen we wat meer. We wonen in Harlingen en daar zit een grote uggs dealer en die staat ook op de uggs website van australie vermeld, dan verkopen ze toch alleen echte?
Ik vind chestnut. Had die zelf en passen bij al mijn kleding. Vind ze eigenlijk prachtig staan met een zwarte panty. Beter dan grijs.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:26 schreef pleeborstel het volgende:
Ik sta op het punt om mijn eerste paar te kopen (Classic Short), alleen ik twijfel enorm tussen grijs en chestnut... Beide kopen wordt een beetje duur![]()
Mmmm... grijs of chestnut??
Dan vind ik chestnut al helemaal mooier omdat grijs op een spijkerbroek zo verdwijnt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef pleeborstel het volgende:
Jullie maken het er niet makkelijker op![]()
Het wordt een ouderwets potje ienemienemunten in de winkel denk ik. Ik draag trouwens voornamelijk spijkerbroeken... Nou ja ik zie wel.
bronquote:UGG’s-rel bij V&D
AMSTERDAM - Vrouwen die van plan waren morgen voor de deur van V&D te gaan liggen om tijdens het Prijzencircus ultragoedkope UGG's in te slaan, kunnen beter thuisblijven.
Mart Verspoor, eigenaar van Radicals BV dat de lompe, maar geliefde laarzen in ons land vertegenwoordigt, keek raar op toen hij de V&D Prijzencircusfolder onder ogen kreeg. Verspoor: „In de folder worden de laarzen aangeboden voor 130 euro, terwijl ze door heel het land voor 190 euro over de toonbank gaan. Daar zit een luchtje aan.”
Hij trok meteen aan de bel, want zo’n aanbieding is een geschenk uit de modehemel. V&D reageerde echter door te laten weten dat de partij laarsjes niet leverbaar is. Of het om een reeks nep-UGG’s gaat, wil Verspoor niet bevestigen. Wel laat hij weten dat het aanbod van het warenhuis niet aansluit bij het exclusieve imago van zijn merk. Ook zegt hij zelf geen producten van het merk aan V&D te hebben geleverd.
Overigens is dit niet de eerste keer dat Verspoor in de clinch met andere aanbieders ligt. Verspoor: „Vorig jaar bracht de Makro een partij UGG's, dat was toen een foutje van de Spaanse agent. We kunnen altijd achterhalen waar de laarzen vandaan komen: iedere laars heeft een unieke code.”
Vorig jaar stuntte het warenhuis met gympen van het merk Converse. Die bleken nep en insiders vermoeden dat V&D nu dezelfde trukendoos heeft opengetrokken.
Sandy Perquin, woordvoerder van het eeuwig tobbende warenhuis: „De partij laarzen die wij hebben ingekocht is niet leverbaar. Dat kan altijd gebeuren. Onze folder wordt lang vantevoren gedrukt.” Pas toen het boekje er was, kregen we een melding van de leverancier dat de laarzen niet zouden komen.”
Dennis van Beem van advocatenbureau Vos & Partners, dat de belangen van Radicals behartigt: „Mijn cliënten betreuren het dat bij het publiek ten onrechte de indruk is ontstaan dat producten van het merk UGG Australia bij V&D in het kader van het Prijzencircus verkrijgbaar zijn. Ze proberen met V&D te overleggen over hoe die indruk kan worden weggenomen.”
quote:„Mijn cliënten betreuren het dat bij het publiek ten onrechte de indruk is ontstaan dat producten van het merk UGG Australia bij V&D in het kader van het Prijzencircus verkrijgbaar zijn. Ze proberen met V&D te overleggen over hoe die indruk kan worden weggenomen.”
Ik vermoed van wel. Mijn collega kwam opgewonden mijn kantoor binnen rennen, hij had het over zijn vrouw en dochters die ugg's wilden kopen bij v&d maar nou ging dat niet doorquote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef ivetje het volgende:
Haha, wat een geblunder weer van v&dvermoed dat ze idd ergens een partijtje goedkoop op de kop hebben weten tikken (echt of niet zullen we nooit weten), maar uiteindelijk er zelf het schip mee in zijn gegaan. Vraag me wel af of er nou nog mensen morgen voor de deur staan hiervoor. Het is bijna het gaan kijken waard
Is dit goedkoper dan bestellen in Australie (op die site waar je 10% korting krijgt)? Ik ga deze shop in iedergeval gelijk bekijken. Bedankt. En met een beetje geluk heb je geen invoerrechten, althans soms heb ik geluk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef ivetje het volgende:
www.shopbop.com
Snelle levering (4 dagen als ik me niet vergis), geen verzendkosten en gewone amerikaanse prijs. Dollar staat redelijk, dus je ben goedkoper uit dan hier. Houdt er alleen wel rekening mee dat je aan de deur nog invoerrrechten moet betalen.
in de winkel zeiden ze maat 5, ik mail die amerikaanse site wel even en kom hier nog even op terug. Ben nu wat moe. In de winkel hadden ze het ook over maat 5 volgens mijn vrouw, nouja, wordt vervolgd nog.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef ivetje het volgende:
Www.uggaustralia.com geeft toch echt maat 6 aan.
Welke maat heeft ze aangehad dan in de winkel? Daar staat op de doos toch ook de amerikaanse maat? 37 is iig echt maat 6. Als ze maat 5 aan heeft gehad, moet je die bestellen maar is het dus maat 36.Overigens raden veel winkels een maat kleiner aan ivm het dunner worden van het bond. Ik zelf kijk altijd naar de ruimte bij mijn tenen. Die moeten niet voor tegen het suede aanzitten, want dat loop je niet uit. Wat ze in de winkel ook zeggen. Als je met je grote teen tegen het suede zit, dan zijn ze gewoon te klein en heb je kans dat de teen erdoor komt. Let daar dus goed mee opquote:Op woensdag 22 september 2010 21:14 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
in de winkel zeiden ze maat 5, ik mail die amerikaanse site wel even en kom hier nog even op terug. Ben nu wat moe. In de winkel hadden ze het ook over maat 5 volgens mijn vrouw, nouja, wordt vervolgd nog.
Ah, dat scheelt al een helebeol. Maar beide sites die ik aangaf zijn amerikaans en dan is het dus maat 6. Als ze zeker is van de maat hoeft ze niet nogmaals te passen hoor. Wat is haar normale schoenmaat eigenlijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef kahlanamnell het volgende:
mmm, zie net dat in de uk het size 5 is voor maat 37, dat was het wellicht wat ze in de winkel vertelden.
volgens mij moet ze nog een keer terug naar de winkel en kijken welke maat ze had
haar normale maat is 37. Ik bel morgen wel even die winkel op en vraag het nog even na. Als ik nu wat convertprogramma's gebruik blijkt maat 37 6.5 te zijn en uggs zijn er alleen in maat 6 of maat 7?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt al een helebeol. Maar beide sites die ik aangaf zijn amerikaans en dan is het dus maat 6. Als ze zeker is van de maat hoeft ze niet nogmaals te passen hoor. Wat is haar normale schoenmaat eigenlijk?
Ik heb even met de winkel gebeld , is inderdaad maat 6.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef ivetje het volgende:
En geloof me, in de winkel weten ze ook niet alles precies hoor. Zeker niet in een winkel die ook uggs heeft maar voornamelijk andere schoenen.
Ik had een conversietabel gevonden met vrouwen en mannenmaten , dat was een vage tabel. Maar omdat mijn vrouw dacht dat ze 5 aan had gehad ging ik wat twijfelen. Maar in de winkel hadden ze alleen een 6 en 8 van de schoen die mijn vrouw gepast had, dus dat moet zekerweten een 6 geweest zijn. Nu kan ik ze mooi online bestellen, scheelt heel wat geldquote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Maat 6 is een 37.. Ik heb zelf een 6 namelijk, en heb zelf Uggs verkocht in een winkel. Dit geld volgens mij ook voor alle US maten, dus ik snap niet dat je convertprogrammatje aangeeft dat het een 37.5 is.
Idd verzenden is kut helaas. Maar daar halen is wel chillquote:Op donderdag 23 september 2010 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Australië is vaak een stuk duurder dan in Nederland, omdat je daar heel veel verzendkosten over moet betalen.
Daar kan je dan idd met een gerust hart heen gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:31 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ik heb even met de winkel gebeld , is inderdaad maat 6.
Ik ben bij 'twinkeltje in Harlingen geweest, dat is de uggs specialist van noord nederland. Die vrouw weet echt alles, ze klaagt ook altijd over klanten die beweren dat er bijv. kinderuggs in het rood zijn en begrijpt niet dat mensen zo dom zijn om nep uggs te kopen. Ze had het er trouwens ook over dat er tegenwoordig nep uggs zijn die je niet van echt kan onderscheiden, je merkt het pas als je er een weekje op gelopen hebt.
Vriendin van me is in Australië geweest, maar kon zowat niets van ugg australia vinden. Wel heel veel andere merken, maar niet dit merkquote:Op donderdag 23 september 2010 10:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Idd verzenden is kut helaas. Maar daar halen is wel chill
Ik heb ze persoonlijk gehaaldquote:Op donderdag 23 september 2010 10:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Idd verzenden is kut helaas. Maar daar halen is wel chill
Je moet echt goed zoeken voor "fashion UGGs" in Australie! Heb er ook 6 weken over gedaan voor ik de eerste winkel vond waar ze ze verkochten..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vriendin van me is in Australië geweest, maar kon zowat niets van ugg australia vinden. Wel heel veel andere merken, maar niet dit merkWas wel heel vreemd eigenlijk haha!
Daar kwam zij idd ook achterquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
Je moet echt goed zoeken voor "fashion UGGs" in Australie! Heb er ook 6 weken over gedaan voor ik de eerste winkel vond waar ze ze verkochten..
Leukquote:Op donderdag 23 september 2010 16:25 schreef sproetjes het volgende:
yaaaay ik heb net ook uggs gekocht
in maat 34(heb zelf maat 37... bizar hoe die kindermaten vallen...en nee geen last van de teen voor tegen t suede aan)
een paar keer inspuiten en dan mag ik rondlopen in de
[ afbeelding ]
de bailey button grey big kids ()
Maar zijn ze daar ook goedkoperquote:Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga altijd naar Miga Gifts in Helmond.Maar dat komt omdat ik zelf in Helmond woon. Ze hebben ook niet een supergrote collectie, maar ze helpen je vet goed en als er wat aan is, ze hebben een supergoede service. Dus aanrader voor de mensen die in Brabant wonen.
heeft dat van die teen te maken met een te kleine maat ???quote:Op donderdag 23 september 2010 16:25 schreef sproetjes het volgende:
yaaaay ik heb net ook uggs gekocht
in maat 34(heb zelf maat 37... bizar hoe die kindermaten vallen...en nee geen last van de teen voor tegen t suede aan)
een paar keer inspuiten en dan mag ik rondlopen in de
[ afbeelding ]
de bailey button grey big kids ()
wat ik lees wel jaquote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
heeft dat van die teen te maken met een te kleine maat ???
volgens de website leveren ze momenteel alleen niet aan Rusland?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef Footprint het volgende:
Shopbob verzend de uggs trouwens niet meer naar Nederland. Erg jammer, heb er vorig jaar 2 paar gehaald en scheelde flink met de prijzen hier.
Nee, je betaalt daar gewoon de prijs wat ze overal kosten. Maar aangezien ik er veel kom en een spaarkaart heb, krijg ik 25% korting als ik hem vol heb.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar zijn ze daar ook goedkoper
Klopt, mijn zus komt er nou al een aantal keren, en die had ook echt flink wat winkels moeten zoeken voordat ze eindelijk UGG Australia had gevonden haha.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vriendin van me is in Australië geweest, maar kon zowat niets van ugg australia vinden. Wel heel veel andere merken, maar niet dit merkWas wel heel vreemd eigenlijk haha!
Owja, nog een tip. Mocht je ugg nou toch kapot zijn, ga dan naar repair service de boer in IJsselstein http://www.repairserviceboer.nl/ Die zijn gespecialiseerd in uggs. Strating heeft mijn uggs daar toen ook heen gestuurd toen ze stuk waren (naad los bij de neus) en zijn perfect gemaakt. Als je dus zelf zoiets hebt kan je zeker bij hen terechtMisschien handig om in de OP te zetten volgende keer?
Iemand een alternatief?quote:Hi Roland,
Thanks for your email. Due to vendor restrictions, we are not able to ship Uggs outside of the United States. I apologize for the inconvenience. Please let me know if you have any other questions.
Your friends at shopbop.com
Customer Service
Chloe
Pff ze hebben al zoveel alternatieven gegeven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:14 schreef kahlanamnell het volgende:
Reactie shopbob:
[..]
Iemand een alternatief?
SHOEBLOG , ik zal eens zien dit weekeinde of die code werkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:17 schreef tliciouz het volgende:
Pff ze hebben al zoveel alternatieven gegeven.
Ik heb ze besteld bij shoe-store.net. Verzendkosten 28 dollar. Maar met een code krijg je korting. Voor de code lees je dit topic maar eens goed door.
volgens de verkoopster die mij gisteren mijn uggs verkocht, pas je dan in kindermaat 35quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb maat 38 en absoluut niet groter, kan ik dan ook UGGs kopen in een kindermaat?
Ik heb een ruime maat 38, zou toch ongelooflijk zijn als ik daarmee in kinder Uggs pasquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgens de verkoopster die mij gisteren mijn uggs verkocht, pas je dan in kindermaat 35(ik heb 37 en draag nu kinder maat 34)
gewoon even passen
dat ligt aan de winkel waar je ze koopt, je kan online wel zien welke modellen er voor kinderen zijn lijkt me tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:20 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik heb een ruime maat 38, zou toch ongelooflijk zijn als ik daarmee in kinder Uggs pas![]()
Die zijn zeker een stuk goedkoper? Hebben ze dan dezelfde modellen & kleuren als voor volwassenen?
Ze zijn wel een heel stuk smaller dan de volwassen maten, vertelde een kennis mequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:20 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik heb een ruime maat 38, zou toch ongelooflijk zijn als ik daarmee in kinder Uggs pas![]()
Die zijn zeker een stuk goedkoper? Hebben ze dan dezelfde modellen & kleuren als voor volwassenen?
kloppen die kindermaten dan niet, ik snap niet hoe je kindermaat 34 kan hebben en voor andere schoenen maat 37?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:08 schreef sproetjes het volgende:
volgens de verkoopster die mij gisteren mijn uggs verkocht, pas je dan in kindermaat 35(ik heb 37 en draag nu kinder maat 34)
ik ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
kloppen die kindermaten dan niet, ik snap niet hoe je kindermaat 34 kan hebben en voor andere schoenen maat 37?
Het ligt aan het model, de classic en de andere modellen met zo'n zachte brede voet zoals de Bailey button gaan prima in kindermaten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ze zijn wel een heel stuk smaller dan de volwassen maten, vertelde een kennis me
Dat zou nog beter zijn, ik heb echt hele smalle voeten. Ik ga echt wel binnenkort passen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ze zijn wel een heel stuk smaller dan de volwassen maten, vertelde een kennis me
Die zijn dus echt wel nep.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:55 schreef koekii het volgende:
Ik heb net nog UGG's besteld voor maar ¤81,- Echt super goedkoop, ik heb de beheerster van de site gemailt om te vragen of ik niet belazerd wordt, en volgens haar zijn het de echte UGG's die zij verkopen. Voor meer mensen die er ook geïnteresseerd in zijn hier is de website. klik hier voor de link
quote:
die site ziet er al nep uit, er zijn ook genoeg foots die er super fake uit zien, ze doen niet eens moeite om het logo achterop de boots na te maken!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:55 schreef koekii het volgende:
Ik heb net nog UGG's besteld voor maar ¤81,- Echt super goedkoop, ik heb de beheerster van de site gemailt om te vragen of ik niet belazerd wordt, en volgens haar zijn het de echte UGG's die zij verkopen. Voor meer mensen die er ook geïnteresseerd in zijn hier is de website. klik hier voor de link
Oh bedankt voor je reactie. Ik had al een order geplaatst voor de UGG's en ik viel meteen in de val door hun verkoop van de neppe UGGs. Ik las ook net in de vorige posts over shoe-store.net, zijn die dan echt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
De site inderdaad alleen al, álles met sale, sowieso de naam van de site, de zolen zien er echt heel slecht uit, de rest van de schoen overigens ook, nightfalls die nog worden verkocht, en dan in verschillende kleuren ook, zoveel kleuren sundance.....
Jup! Die zijn gewoon echt, staan ook in het rijtje met betrouwbare websites op de UGG site zelf, dus niet die van hyves waar nog wel eens wat foutjes in kunnen staan.... ik zou de volgende keer gewoon naar de betrouwbare sites kijken die in de link in de op staan!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:52 schreef koekii het volgende:
[..]
Oh bedankt voor je reactie. Ik had al een order geplaatst voor de UGG's en ik viel meteen in de val door hun verkoop van de neppe UGGs. Ik las ook net in de vorige posts over shoe-store.net, zijn die dan echt?
Iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Die Dakota's zijn zo leuk hè.Waar heb je ze besteld?
Balen zeg! Ik keek net shoe-store en ik zag dat ze geen verkoop van die long bailey button verkopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jup! Die zijn gewoon echt, staan ook in het rijtje met betrouwbare websites op de UGG site zelf, dus niet die van hyves waar nog wel eens wat foutjes in kunnen staan.... ik zou de volgende keer gewoon naar de betrouwbare sites kijken die in de link in de op staan!
[..]
Iddheb ze via cosmic cowboys.
Ja die kunnen als pantoffels en als gewone schoenen worden gebruikt, want ze hebben zo'n harde zool eronder.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar je kunt ze toch ook gewoon als schoenen gebruiken? Want ik zag hier ook wel een paar van Tommy Hilfiger, maar volgens mij doen die meer dienst als pantoffels.
die met 3 knopen? Ik heb maandag nog gekeken en toen hadden ze ze gewoon.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:17 schreef koekii het volgende:
[..]
Balen zeg! Ik keek net shoe-store en ik zag dat ze geen verkoop van die long bailey button verkopen![]()
wat raar, laatst stonden ze er nog op!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:17 schreef koekii het volgende:
[..]
Balen zeg! Ik keek net shoe-store en ik zag dat ze geen verkoop van die long bailey button verkopen![]()
Als er ugg in de url staat, kun je er vanuit gaan dat het nepperds zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:13 schreef koekii het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je zien dat ze nep zijn? Op de foto's zien ze er nog wel echt uit zelfs hun kenmerken staan erop
![]()
Beter in chestnut, die heb ik ook. Ik had ook eerst de ivory, maar ik heb ze geruild voor chestnut. De zool loopt voor niet ver genoeg door, daardoor worden ze aan de voorkant vies waar ze de vloer raken. En in deze kleur valt dat minder op. Maar ze lopen heerlijk, heb ze dagelijks aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb ze net besteld, in chestnut maar, ze komen aankomende week binnen
Yep et de 3 knopen deze dus:quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
die met 3 knopen? Ik heb maandag nog gekeken en toen hadden ze ze gewoon.
Ok gelukkig maar, hoewel ik die ivory stiekem nog wel heel leuk vind! Ik kan nu echt niet wachten tot ik ze binnen heb.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Beter in chestnut, die heb ik ook. Ik had ook eerst de ivory, maar ik heb ze geruild voor chestnut. De zool loopt voor niet ver genoeg door, daardoor worden ze aan de voorkant vies waar ze de vloer raken. En in deze kleur valt dat minder op. Maar ze lopen heerlijk, heb ze dagelijks aan
Ja, de ivory zijn de mooiste, maar ik denk na een paar weken niet meer.... en dat is dan ook balen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar, hoewel ik die ivory stiekem nog wel heel leuk vind! Ik kan nu echt niet wachten tot ik ze binnen heb.
Welke? Pics!quote:Op zondag 26 september 2010 09:40 schreef tliciouz het volgende:
Mijn uggs zijn gister binengekomen van shoe-store.net. Wauw. Wat zitten ze toch lekker, volgende maand denk ik nog een paar bestellen.
De bailey button chestnut.quote:
Oh okee. Ik wil ze ook nog heel graag, maar toen ik ze aanhad leken mijn voeten echt superhuge, nog groter dan wanneer ik gewoon classics aanheb ofzo.quote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De bailey button chestnut.
[ afbeelding ]
Pics van die van mij krijg ik niet gemaakt alles is nog donker hier.
In elke uggs lijken mijn voeten huge aangezien ik maat 40 heb.quote:Op zondag 26 september 2010 09:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh okee. Ik wil ze ook nog heel graag, maar toen ik ze aanhad leken mijn voeten echt superhuge, nog groter dan wanneer ik gewoon classics aanheb ofzo.
Oeh die zijn leuk, zouden ze die ook in kindermaten hebben ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:38 schreef koekii het volgende:
[..]
Yep et de 3 knopen deze dus:
[ afbeelding ]
Ja ook in kindermaten.quote:Op zondag 26 september 2010 11:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oeh die zijn leuk, zouden ze die ook in kindermaten hebben ?
Ze zien er echt leuk uit, maar ik heb ook liever de gewone UGG's.quote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook in het roze! Zitten echt onwijs lekker. Ben er heel erg blij meequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ga binnenkort dakota's halen in ivory.
[ afbeelding ]
Haha, uhm...reageerde alweer voor alles te hebben gelezenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Beter in chestnut, die heb ik ook. Ik had ook eerst de ivory, maar ik heb ze geruild voor chestnut. De zool loopt voor niet ver genoeg door, daardoor worden ze aan de voorkant vies waar ze de vloer raken. En in deze kleur valt dat minder op. Maar ze lopen heerlijk, heb ze dagelijks aan
leuk modelletje ;-)quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef sproetjes het volgende:
ik heb nog geen week mn 1e paar uggsen heb mn zinnen nu al gezet op dit paar:
[ afbeelding ]
novelty Cognac
Over een paar dagen als alle vaste lasten zooi geregeld is voor de komende maand maar even beslissen of het erin zit
t zijn dezequote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
leuk modelletje ;-)
edit: ik zie ze toch wel en ze zijn idd leuk!! Hoe heten ze en wat kosten ze?
Deze heb ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Heb even een pic gemaakt van ze. Ik heb ze al de hele dag aan, en dan moet je andere schoenen aan voor werk meteen koude voeten.
[ afbeelding ]
Ja bij mij is het ook omgekrultquote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Deze heb ik ookZe zijn zo fijn, zo warm, zo zacht... Ik had ze van de week voor het eerst weer aan sinds vorige winter en toen ik ze aandeed dacht ik: zouden ze nou net zo lekker zitten als in mijn herinnering? en dat was nog zo ook
![]()
Bij mij is de buitenkant inmiddels helemaal omgekruld, zal binnenkort 's een foto plaatsen.
Ja bijnaquote:Op maandag 27 september 2010 16:55 schreef Tamashii het volgende:
Die kinderuggs he, zou ik maat 36 aankunnen terwijl ik maat 39 heb?
Omdat ze niet zo breed verkrijgbaar zijn, d'ohquote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Wacht. Jullie importeren die dingen ? Waarom ?
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo breed verkrijgbaar zijn, d'oh
Echt heerlijk, nieuwe uggs altijd ff inlopen o+quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Bevallen die zwarte een beetje ? Kun je er lekker op stampen ?
Sommige winkels importeren hier gewoon zelf.quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo breed verkrijgbaar zijn, d'oh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |