haha nee dit is de gewone ultra short er is geen andere editie ofzo ;p en ik vind deze ook lekkerder lopen dan the classic shortquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:31 schreef Tsunade het volgende:
Thanks! Die jij hebt zijn echt!!! Maar die zijn toch net anders dan de ultra short, de 'gewone' zeg maar?
Die lijken me lekkerder zitten door de zool.
Pleur toch op met die site zeg. Hij is niet eens aangesloten bij ugg australia, dus kans dat het nep is heb je ook nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:47 schreef Zero33 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon vrij goedkoop in Nederland kopen hoor! Je hebt super veel webshops waar Uggs verkocht worden probeer kijk maar eens op http://www.zalando.nl/ugg-australia of bij O´moda of zoals Mssn dat het uiteindelijk nog wel goedkoper is ook!!
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef Eef999 het volgende:
Gisteren bij Piccolino Ugg Dakota besteld, vandaag binnen![]()
![]()
Ze zitten heerlijk
Ik had eerst de ivoor-kleur aan, die vond ik het mooist, maar door die zool idd heb ik toch maar voor de chestnut gekozen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilZe zijn wel heel makkelijk af te nemen overigens. Gewoon met een nat doekje er overheen en het meeste vuil komt er vanaf. Maar vind ze voor buiten alleen geschikt als het droog weer is. Ik heb tenminste dat ik met het suede de grond raak bij de neus als ik loop. Beetje jammer, want ze hadden de zool wat verder door moeten trekken aan de voorkant. Maar verder zijn het echt heerlijke schoentjes!! Ik draag ze ook vaak als pantoffel trouwens
Maar het zíjn toch ook pantoffels?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilZe zijn wel heel makkelijk af te nemen overigens. Gewoon met een nat doekje er overheen en het meeste vuil komt er vanaf. Maar vind ze voor buiten alleen geschikt als het droog weer is. Ik heb tenminste dat ik met het suede de grond raak bij de neus als ik loop. Beetje jammer, want ze hadden de zool wat verder door moeten trekken aan de voorkant. Maar verder zijn het echt heerlijke schoentjes!! Ik draag ze ook vaak als pantoffel trouwens
Ow, ivoor is idd erg mooi maar ook geen praktische kleurquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik had eerst de ivoor-kleur aan, die vond ik het mooist, maar door die zool idd heb ik toch maar voor de chestnut gekozen.
Het zijn geen pantoffels. Het zijn gewone schoenen met een pantoffel-gevoelquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar het zíjn toch ook pantoffels?
Classic Mini, vanaf ongeveer 150 euro.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:57 schreef Oksel het volgende:
Ik wil toch een paar voor mijn vriendinnetje bestellen. Mag een goedkoop model zijn, als haar voeten maar warm zijn!Wat is nou het goedkoopste model, en waar te kopen?
www.shoe-store.netquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef Tegan het volgende:
Iemand een tip voor een site waar je met PayPal kan betalen?
Volgens mij heet dat een suedeblokje ofzo en dat kun je kopen bij de schoenmakerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
juist .... k had mijn nieuwe uggs nog niet ingespoten maar wel vandaag even aan gedaan, nou heeft het geregend en zitten er spatten op.
hoe krijg ik dit het beste weer mooi?
Thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.shoe-store.net
Die hebben ook nog best redelijke verzendkosten naar NL. Hou alleen wel rekening met douanekosten/invoer/btw. Er is ook nog een kortingscode voor 10% korting alleen daar kan ik nu even niet opkomen
Ik ga het even voor je opzoeken, ben zo terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks.
Iemand die de kortingscode weet?
mirannie verdorie, wat een site!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.shoe-store.net
Die hebben ook nog best redelijke verzendkosten naar NL. Hou alleen wel rekening met douanekosten/invoer/btw. Er is ook nog een kortingscode voor 10% korting alleen daar kan ik nu even niet opkomen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mirannie verdorie, wat een site!
je weet toch hoe ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |