http://www.uggaustralia.com/nl/care/quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Nu je het over het verzorgen hebt van je uggs. Kan ik het beste zo'n care kit halen? Of zijn spulletjes van de schoenmaker ook goed, ik betaal liever wat extra eigenlijk zodat ik ook zeker weet dat het goed werkt.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of de spulletjes bij de schoenmaker een beetje overeen komen met de care kit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:05 schreef koekii het volgende:
[..]
http://www.uggaustralia.com/nl/care/![]()
Oh haha, nee sorry mijn foutjequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of de spulletjes bij de schoenmaker een beetje overeen komen met de care kit.
ik heb ook gewoon van de schoenenwinkel. (actiesport geloof ik) werkt prima hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Nu je het over het verzorgen hebt van je uggs. Kan ik het beste zo'n care kit halen? Of zijn spulletjes van de schoenmaker ook goed, ik betaal liever wat extra eigenlijk zodat ik ook zeker weet dat het goed werkt.
Maar ivet even op een rijtje, wat moet ik allemaal kopen?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef ivetje het volgende:
Nou ja, ik vind het te zonde. Een stukje gemarineerde kip (met van die rode marinade) op mijn zandkleurige uggs trekt denk ik niet meer weg hoordat risico wil ik niet lopen haha.
Ik heb gewoon zo'n borsteltje en van de schoenwinkel een spray voor suede. Vuil en waterafstotende spray is dat. En dat is alles eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ivet even op een rijtje, wat moet ik allemaal kopen?
Een suede borsteltje en?
Nee, heb daar ook nog nooit uggs gezien...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef ivetje het volgende:
Krijg net de folder binnen van V&D prijzencircus. Staan ook uggs in. Lage voor 130 euro en de hoge voor 170. Gewone claccics. Wist niet eens dat V&D dealer was
Nee, ik ook niet. Bijenkorf heeft ze inmiddels wel (hadden vroeger alleen emu, maar nu ook australia), maar V&D is mij ook niet bekend. Maar misschien hebben ze een partij gekocht. Heeft Makro ook ooit gedaan voor een actie namelijk. Denk ook niet dat het in het assortiment komt bij V&D. Zal wel iets èènmaligs zijn denk ik zoquote:Op donderdag 16 september 2010 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb daar ook nog nooit uggs gezien...
Ik wou het net gaan melden haha. Zie volgende week of ik nog een paar lage ga halen, ze zullen wel binnen no time zijn uitverkocht.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef ivetje het volgende:
Krijg net de folder binnen van V&D prijzencircus. Staan ook uggs in. Lage voor 130 euro en de hoge voor 170. Gewone claccics. Wist niet eens dat V&D dealer was
Ooo 23 september grapjequote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef ivetje het volgende:
Denk het wel. Het is een actie in het prijzencircus en die is door het hele land. Weet alleen niet of ze overal alle maten en kleuren hebben enzo. In de foldere staat weinig info, alleen de prijzen en dat het diverse kleuren zijn in maat 37-42. In de folder staat grijs en chestnut iig afgebeeld. Prijzencircus begint donderdag 23 september voor die uggs. Denk wel dat je er snel bij moet zijn trouwens. Bij de makro waren ze binben no time weg destijds met zo een actie
Dat wilde ik wetenquote:
Helemaal betrouwbaar!! Zeer nette service ook, alleen vrij lange levertijd. Vergeet je de code niet te gebruiken voor 10% korting?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik bestellen bij shoe-store.net, en deze staat ook op de lijst hiero http://www.uggaustralia.com/retailstores/onlinestores.aspx
Maar is dat dan 200% zeker dat het echte zijn?
Ja die heb ik haha!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helemaal betrouwbaar!! Zeer nette service ook, alleen vrij lange levertijd. Vergeet je de code niet te gebruiken voor 10% korting?
Ik zou het persoonlijk niet doen, je weet niet hoe de vorige eigenaar met de schoenen is omgegaan en het kan al zijn dat de voet in het voetbed is 'afgedrukt'.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:
Mijn vrouw wil graag uggs in zwart of chestnut kopen , 2e hands op marktplaats. Is dat aan te raden? Waar moet ik op letten?
Ik zou het persoonlijk niet via marktplaats doen. Je weet nooit waar het vandaan komt. Je kan op neppe stuiten, of op iets wat gedragen is. Dat wil je niet. Je voetafdruk staat er vaak al in en dat is gewoon niet fijn. Ik zou zeggen, waag volgende week een gokje bij V&D of bestel ze anders uit amerika. De dollar gaat weer de goede kant op, dus dat is alijd prettigquote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:
Mijn vrouw wil graag uggs in zwart of chestnut kopen , 2e hands op marktplaats. Is dat aan te raden? Waar moet ik op letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |