abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86435200
Nu je het over het verzorgen hebt van je uggs. Kan ik het beste zo'n care kit halen? Of zijn spulletjes van de schoenmaker ook goed, ik betaal liever wat extra eigenlijk zodat ik ook zeker weet dat het goed werkt.
All good things are wild and free.
pi_86435678
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Nu je het over het verzorgen hebt van je uggs. Kan ik het beste zo'n care kit halen? Of zijn spulletjes van de schoenmaker ook goed, ik betaal liever wat extra eigenlijk zodat ik ook zeker weet dat het goed werkt.
http://www.uggaustralia.com/nl/care/ :P
pi_86436004
quote:
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of de spulletjes bij de schoenmaker een beetje overeen komen met de care kit.
pi_86436173
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:11 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of de spulletjes bij de schoenmaker een beetje overeen komen met de care kit.
Oh haha, nee sorry mijn foutje :@ :@
Je kan volgens mij ook de care kit van de schoenmaker halen, een vriendin van me gebruikt zelf de care kits van de Vanharen en die van haar ziet er nog netjes uit. Denk dat ze allebei wel werken.
pi_86437003
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef tliciouz het volgende:
ik heb ook gewoon van de schoenenwinkel. (actiesport geloof ik) werkt prima hoor :) gewoon dunne laag opspuiten en dat af en toe herhalen!
  dinsdag 14 september 2010 @ 22:52:25 #106
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_86444346
Ik heb bij de schoenwinkel gewoon zo'n spray gekocht voor suede. Vuil en waterafstotend. Ik spray ze gewoon regelmatig in en kijk een beetje uit met regen enzo. Als ze nat zijn geworden gewoon laten drogen aan de lucht. Niet bij de verwarming of in de zon. Als ze droog zijn borstel ik ze met een suede-borstel. Ik ben echt heel zuinig op mijn uggs. Het eerste paar is inmiddels 4 jaar oud, maar ziet er nog heel goed uit. Heb ze ook in de kast staan met laarzenspanners erin. Ik draag se wel gewoon hoor, maar ik let wel echt op dat ik niet door de modder stamp of met noodweer met mijn uggs naar buiten ga. En ik heb ze nooit binnenshuis aan, zeker niet met koken want ik ben veel te bang dat er eten ofzo op valt. Vetvlekken krijg je er nl bijna niet meer uit, dus daar let ik wel echt op. Maar zo'n care kit van ugg heb je niet nodig hoor. Gewoon spray voor suede en een borsteltje. Ik heb ook 1 paar in de wasmachine gedaan en dat is ook goed gegaan. Was de sundance in de kleur sand. Die was een beetje groezelig, maar dat is er niet helemaal uit gegaan. Was een beetje onzinnig eigenlijk om in de machine te gooien, maar slechter zijn ze er niet van geworden iig. Ze kwamen er weer heel zacht uit, net alsof ze uit de winkel kwamen :)
To infinity…and beyond!
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:21:57 #107
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_86445566
Ik draag ze uiteraard wel als ik aan 't koken ben en lichte vetvlekken trekken na verloop van tijd gewoon weg hoor. Ze vervagen en vallen dan steeds minder op totdat je er niks meer van ziet. . :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 15 september 2010 @ 20:13:46 #108
11458 ivetje
pi_86472931
Nou ja, ik vind het te zonde. Een stukje gemarineerde kip (met van die rode marinade) op mijn zandkleurige uggs trekt denk ik niet meer weg hoor ;) dat risico wil ik niet lopen haha.
To infinity…and beyond!
pi_86473425
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef ivetje het volgende:
Nou ja, ik vind het te zonde. Een stukje gemarineerde kip (met van die rode marinade) op mijn zandkleurige uggs trekt denk ik niet meer weg hoor ;) dat risico wil ik niet lopen haha.
Maar ivet even op een rijtje, wat moet ik allemaal kopen?

Een suede borsteltje en? :9
  woensdag 15 september 2010 @ 20:32:11 #110
11458 ivetje
pi_86473769
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:24 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Maar ivet even op een rijtje, wat moet ik allemaal kopen?

Een suede borsteltje en? :9
Ik heb gewoon zo'n borsteltje en van de schoenwinkel een spray voor suede. Vuil en waterafstotende spray is dat. En dat is alles eigenlijk :) gewoon regelmatig inspuiten en na bv een regenbui borstelen als ze droog zijn. Zo houdt ik ze het mooist :)
To infinity…and beyond!
  donderdag 16 september 2010 @ 13:17:50 #111
11458 ivetje
pi_86495453
Krijg net de folder binnen van V&D prijzencircus. Staan ook uggs in. Lage voor 130 euro en de hoge voor 170. Gewone claccics. Wist niet eens dat V&D dealer was :)
To infinity…and beyond!
pi_86495754
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef ivetje het volgende:
Krijg net de folder binnen van V&D prijzencircus. Staan ook uggs in. Lage voor 130 euro en de hoge voor 170. Gewone claccics. Wist niet eens dat V&D dealer was :)
Nee, heb daar ook nog nooit uggs gezien...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 16 september 2010 @ 14:03:04 #113
11458 ivetje
pi_86496970
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:27 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, heb daar ook nog nooit uggs gezien...
Nee, ik ook niet. Bijenkorf heeft ze inmiddels wel (hadden vroeger alleen emu, maar nu ook australia), maar V&D is mij ook niet bekend. Maar misschien hebben ze een partij gekocht. Heeft Makro ook ooit gedaan voor een actie namelijk. Denk ook niet dat het in het assortiment komt bij V&D. Zal wel iets èènmaligs zijn denk ik zo :)
To infinity…and beyond!
pi_86502034
Zouden die uggs in alle winkels aanwezig zijn van de V&D.
Wilde net nieuwe hoge gaan halen uit amerika. Maar dit is maar 10euro duurder...
  donderdag 16 september 2010 @ 16:24:04 #115
11458 ivetje
pi_86502207
Denk het wel. Het is een actie in het prijzencircus en die is door het hele land. Weet alleen niet of ze overal alle maten en kleuren hebben enzo. In de foldere staat weinig info, alleen de prijzen en dat het diverse kleuren zijn in maat 37-42. In de folder staat grijs en chestnut iig afgebeeld. Prijzencircus begint donderdag 23 september voor die uggs. Denk wel dat je er snel bij moet zijn trouwens. Bij de makro waren ze binben no time weg destijds met zo een actie :)
To infinity…and beyond!
pi_86502335
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef ivetje het volgende:
Ik wou het net gaan melden haha. Zie volgende week of ik nog een paar lage ga halen, ze zullen wel binnen no time zijn uitverkocht.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_86502440
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef ivetje het volgende:
Denk het wel. Het is een actie in het prijzencircus en die is door het hele land. Weet alleen niet of ze overal alle maten en kleuren hebben enzo. In de foldere staat weinig info, alleen de prijzen en dat het diverse kleuren zijn in maat 37-42. In de folder staat grijs en chestnut iig afgebeeld. Prijzencircus begint donderdag 23 september voor die uggs. Denk wel dat je er snel bij moet zijn trouwens. Bij de makro waren ze binben no time weg destijds met zo een actie :)
Ooo 23 september grapje :')
Ik dacht dat het vandaag was _O-
pi_86502654
Nu wil ik bestellen bij shoe-store.net, en deze staat ook op de lijst hiero http://www.uggaustralia.com/retailstores/onlinestores.aspx

Maar is dat dan 200% zeker dat het echte zijn?
pi_86502717
ja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86502769
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef Tamashii het volgende:
ja.
Dat wilde ik weten :)

Voordat ik op lelijke, niet goed in elkaar gezette, met losse draden uggs moet gaan lopen _O-
pi_86502903
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik bestellen bij shoe-store.net, en deze staat ook op de lijst hiero http://www.uggaustralia.com/retailstores/onlinestores.aspx

Maar is dat dan 200% zeker dat het echte zijn?
Helemaal betrouwbaar!! Zeer nette service ook, alleen vrij lange levertijd. Vergeet je de code niet te gebruiken voor 10% korting?
pi_86503149
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef mirannie het volgende:

[..]

Helemaal betrouwbaar!! Zeer nette service ook, alleen vrij lange levertijd. Vergeet je de code niet te gebruiken voor 10% korting?
Ja die heb ik haha!
Ik ben nu helemaal hyper, uggs uggs, lol :D :')

Vanavond maar even bestellen :9
  donderdag 16 september 2010 @ 16:46:48 #123
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86503370
Mijn vrouw wil graag uggs in zwart of chestnut kopen , 2e hands op marktplaats. Is dat aan te raden? Waar moet ik op letten?
I intend to be formidably armed
pi_86503501
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:
Mijn vrouw wil graag uggs in zwart of chestnut kopen , 2e hands op marktplaats. Is dat aan te raden? Waar moet ik op letten?
Ik zou het persoonlijk niet doen, je weet niet hoe de vorige eigenaar met de schoenen is omgegaan en het kan al zijn dat de voet in het voetbed is 'afgedrukt'.
Op internet uit amerika kun je al veel goedkoper uggs bestellen dan dat je ze hier in de winkel koopt. :)
  donderdag 16 september 2010 @ 17:02:49 #125
11458 ivetje
pi_86503996
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet via marktplaats doen. Je weet nooit waar het vandaan komt. Je kan op neppe stuiten, of op iets wat gedragen is. Dat wil je niet. Je voetafdruk staat er vaak al in en dat is gewoon niet fijn. Ik zou zeggen, waag volgende week een gokje bij V&D of bestel ze anders uit amerika. De dollar gaat weer de goede kant op, dus dat is alijd prettig :) Ga wel eerst even in een winkel passen, want de maat zo gokken is toch wat riskant. Veel mensen hebben een maat kleiner van uggs. Zelf heb ik weer gewoon mijn eigen maat van alle uggs die ik heb. Dus ik zou zeker even gaan passen voordat je iets besteld ;)
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')