abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86199626
Zij leest of vind het niet alleen, we vinden je gedrag allemaal zwaar irritant. Je blijft maar doorgaan over welke site´s of welke uggs nep of echt zouden zijn en daarvoor kom ik dus totaal niet in dit topic. Dus hou er gewoon mee op, want nu ben ik het eens niet en ga je het weer bij een ander doen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 8 september 2010 @ 12:38:32 #77
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_86200346
Tot nu toe is dit nog steeds een openbaar forum en mag ik hier neerzetten wat ik wil. Dat doe jij toch ook? Jammer dan als je het irritant vind,dan reageer je er toch gewoon niet op? Jullie voelen je allemaal elke keer opnieuw aangesproken terwijl dat helemaal niet zo is. Dat is dus jullie probleem, waar je nu het mijne van wil maken.
To infinity…and beyond!
pi_86200447
Ja, je mag hier neerzetten wat je wilt, klopt. Nouja, als jij genegeerd wilt worden prima, maar kom niet aan met domme smoesjes dat wij ons niet aangesproken moeten voelen als je het tegen ons hebt. :*
pi_86200956
Wat zijn goede sites om binnen Amerika uggs te bestellen?
All good things are wild and free.
  woensdag 8 september 2010 @ 12:59:25 #80
11458 ivetje
pi_86200979
Weet je wat nou zo grappig is. Je roept elke keer om het hardst dat je deze discussie niet wil voeren, maar elke keer reageer je wel. Volgens mij vind je het stiekem toch wel erg leuk he ;) anders zou je hem niet in stand houden toch?
To infinity…and beyond!
pi_86201056
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:58 schreef tliciouz het volgende:
Wat zijn goede sites om binnen Amerika uggs te bestellen?
http://shoe-store.net is volgens mij wel goed!
pi_86201133
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:59 schreef ivetje het volgende:
Weet je wat nou zo grappig is. Je roept elke keer om het hardst dat je deze discussie niet wil voeren, maar elke keer reageer je wel. Volgens mij vind je het stiekem toch wel erg leuk he ;) anders zou je hem niet in stand houden toch?
Mens sinds ik hier in dit topic mee lees zit je al te zeuren over echt/neppe uggs. Je kan ook gewoon ophouden klaar.
pi_86201143
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:01 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Thanks! Gratis verzendkosten ook nog. :+
pi_86201163
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:04 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Thanks! Gratis verzendkosten ook nog. :+
Ja, maar weet niet of dat ook naar ons koude landje is?;o En je hebt waarschijnlijk wel te maken met inklarings en btw kosten blabla. :9
pi_86201250
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, maar weet niet of dat ook naar ons koude landje is?;o En je hebt waarschijnlijk wel te maken met inklarings en btw kosten blabla. :9
Nee denk het niet maar ik verzend ze ook naar een adres in Amerika. Die neemt ze eind deze maand dan mee voor mij. :9
pi_86201303
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nee denk het niet maar ik verzend ze ook naar een adres in Amerika. Die neemt ze eind deze maand dan mee voor mij. :9
Dat is handig. :o
pi_86231090
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:01 schreef Tamashii het volgende:

[..]

:Y dit is echt een topper. Ik heb hier ergens in het topic ook een kortingscode gezet. Zij hebben voor Amerikaanse begrippen vrij lage verzendkosten en je kunt gewoon met paypal betalen. TOP!! Duurt alleen wel wat langer, week of 3. Verzenden naar NL kost overigens 23 dollar meen ik zo uit mijn hoofd
pi_86231321
quote:
Op donderdag 9 september 2010 06:54 schreef mirannie het volgende:

[..]

:Y dit is echt een topper. Ik heb hier ergens in het topic ook een kortingscode gezet. Zij hebben voor Amerikaanse begrippen vrij lage verzendkosten en je kunt gewoon met paypal betalen. TOP!! Duurt alleen wel wat langer, week of 3. Verzenden naar NL kost overigens 23 dollar meen ik zo uit mijn hoofd
En die korting geld nog steeds? Ook als het naar een adres in Amerika verzonden word en niet naar NL? :)
pi_86231372
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:41 schreef tliciouz het volgende:

[..]

En die korting geld nog steeds? Ook als het naar een adres in Amerika verzonden word en niet naar NL? :)
Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet, maar proberen kan altijd natuurlijk. Je merkt snel genoeg of het nog geldt.
  donderdag 9 september 2010 @ 18:30:16 #90
11458 ivetje
pi_86250238
Voor de iphone-bezitters onder ons, er is een ugg australia app voor je iphone :) Kost niks.
To infinity…and beyond!
pi_86345945
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:51 schreef Mylene het volgende:
Jimmy Choo x UGG
Eh ja, daar hadden we het in dit topic al een tijd geleden over. :')
pi_86347458
Ik heb de short bailey button chestnut besteld bij http://shoe-store.net zulke lieve en behulpzame mensen! Volgende dag werden ze al geshipt. :o
  zondag 12 september 2010 @ 17:49:35 #94
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_86349447
Weet iemand of de Classic short ongeveer even hoog zijn als de Bailey ?

Ik draag in de winter altijd UGGs in huis ipv van pantoffels en de Bailey heeft ook zo'n helemaal * zachte * voet net als de Classic en ze zien er zo leuk uit O+
Deze bedoel ik,

[ Bericht 3% gewijzigd door deedeetee op 12-09-2010 18:43:11 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_86350569
Ik heb een vraagje over de Bailey.
Ik hoor vaak dat ze na vaak dragen een beetje uit elkaar gaan staan, nu heb ik al niet zo'n dikke kuiten en vraag ik me af of ze mooi blijven.
Iemand ervaring?
  zondag 12 september 2010 @ 19:28:20 #96
11458 ivetje
pi_86352977
Volgens mij valt hij aan de bovenkant altijd naar buiten toe uiteindelijk. Denk niet dat je dit tegen kan gaan. Dikke of dunne kuiten hebben hier geen invloed op ben ik bang :)
To infinity…and beyond!
pi_86354598
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij valt hij aan de bovenkant altijd naar buiten toe uiteindelijk. Denk niet dat je dit tegen kan gaan. Dikke of dunne kuiten hebben hier geen invloed op ben ik bang :)
hmm.. ik vrees dat ik dan maar de gewone ga kopen.. ;(
pi_86426506
Ik heb de glimmende bruine Baileybutton Uggs gekocht. (Alvast voor de winter).
Haters gonna hate.
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:08:58 #99
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_86433149
Toch maar gewoon voor de Classics gegaan, ik wilde ze graag in 't choc. maar ze hadden mijn maat niet meer dus het zijn grijze geworden.

Ik heb deze in het choc. aangepast en die vind ook wel grappig, zijn net zo duur als de classics maar die zou ik voor buiten kopen niet als toffels voor in huis. :D

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_86434835
De herfst is er al inmiddels en dus ook tijd voor de UGG's. O+ O+
Ik moet bijna elke jaar een nieuwe kopen. Mijn UGG's verslijten gauw. Regen/Modder/Sneeuw. Iedereen zegt dat ik em goed moet verzorgen door te borstelen en sprayen, maar dat kost te veel werk voor mij :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')