abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:23:42 #251
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86843722
De site inderdaad alleen al, álles met sale, sowieso de naam van de site, de zolen zien er echt heel slecht uit, de rest van de schoen overigens ook, nightfalls die nog worden verkocht, en dan in verschillende kleuren ook, zoveel kleuren sundance.....
pi_86843757
Geloof je nu werkelijk dat Ugg de Nightfalls in het róód heeft gemaakt?? Die zijn alleen in Chestnut verkrijgbaar, als een site ook andere kleuren aanbiedt van de Nightfall weet je al dat je op een nepsite zit.

(en kijk ook eens naar het verschil van de Nightfall in Chestnut, waar ze originele foto's hebben gebruikt, en de andere kleuren, die nep zijn: de kraaltjes hangen anders, de schacht is breder, je ziet dat alles aan het model anders valt).
De nightfall is een heel goede schoen om nepsites er zo uit te pikken :)
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:28:12 #253
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86843885
Mailtje had trouwens ook niet veel zin, zulke mensen proberen gewoon te verkopen, en liegen wanneer dat voor hun het beste uitkomt. Mijn halfbroer had laatst namelijk precies hetzelfde, dacht leuke sneakers te hebben gevonden, besteld en alles, kijk ik op de site zie ik in een keer dat die gewoon hartstikke nep zijn (nou wist hij gewoon niet zoveel van online bestellen) maar die vrouw bleef ook keihard beweren dat ze gewoon hartstikke echt zijn, dus zoiets zegt niet zoveel. Niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, het kan iedereen gebeuren. Maar ik zou de volgende keer gewoon hier wat rondsnuffen en voor de zekerheid nog een paar keer vragen ipv eerst bestellen en het dan hier komen melden.
pi_86844741
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
De site inderdaad alleen al, álles met sale, sowieso de naam van de site, de zolen zien er echt heel slecht uit, de rest van de schoen overigens ook, nightfalls die nog worden verkocht, en dan in verschillende kleuren ook, zoveel kleuren sundance.....
Oh bedankt voor je reactie. Ik had al een order geplaatst voor de UGG's en ik viel meteen in de val door hun verkoop van de neppe UGGs. Ik las ook net in de vorige posts over shoe-store.net, zijn die dan echt?
pi_86844812
Die Dakota's zijn zo leuk hè. O+ Waar heb je ze besteld?
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:56:01 #256
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86844908
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:52 schreef koekii het volgende:

[..]

Oh bedankt voor je reactie. Ik had al een order geplaatst voor de UGG's en ik viel meteen in de val door hun verkoop van de neppe UGGs. Ik las ook net in de vorige posts over shoe-store.net, zijn die dan echt?
Jup! Die zijn gewoon echt, staan ook in het rijtje met betrouwbare websites op de UGG site zelf, dus niet die van hyves waar nog wel eens wat foutjes in kunnen staan.... ik zou de volgende keer gewoon naar de betrouwbare sites kijken die in de link in de op staan!

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Die Dakota's zijn zo leuk hè. O+ Waar heb je ze besteld?
Idd O+ heb ze via cosmic cowboys.
pi_86845606
Maar je kunt ze toch ook gewoon als schoenen gebruiken? Want ik zag hier ook wel een paar van Tommy Hilfiger, maar volgens mij doen die meer dienst als pantoffels.
pi_86845630
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Jup! Die zijn gewoon echt, staan ook in het rijtje met betrouwbare websites op de UGG site zelf, dus niet die van hyves waar nog wel eens wat foutjes in kunnen staan.... ik zou de volgende keer gewoon naar de betrouwbare sites kijken die in de link in de op staan!
[..]

Idd O+ heb ze via cosmic cowboys.
Balen zeg! Ik keek net shoe-store en ik zag dat ze geen verkoop van die long bailey button verkopen :'( :'(
pi_86845680
Trouwens weet iemand waar je voor een redelijke prijs UGG's Bailey Button kan halen? :D
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:24:48 #260
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86845934
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar je kunt ze toch ook gewoon als schoenen gebruiken? Want ik zag hier ook wel een paar van Tommy Hilfiger, maar volgens mij doen die meer dienst als pantoffels.
Ja die kunnen als pantoffels en als gewone schoenen worden gebruikt, want ze hebben zo'n harde zool eronder.
pi_86846121
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:17 schreef koekii het volgende:

[..]

Balen zeg! Ik keek net shoe-store en ik zag dat ze geen verkoop van die long bailey button verkopen :'( :'(
die met 3 knopen? Ik heb maandag nog gekeken en toen hadden ze ze gewoon.
pi_86846221
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:17 schreef koekii het volgende:

[..]

wat raar, laatst stonden ze er nog op!

ik heb ze ook O+
pi_86846270
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:13 schreef koekii het volgende:

[..]

:o :o Hoe kan je zien dat ze nep zijn? Op de foto's zien ze er nog wel echt uit zelfs hun kenmerken staan erop :o :{
Als er ugg in de url staat, kun je er vanuit gaan dat het nepperds zijn.
Alle webwinkels die doorgaans uggs aanbieden van het merk ugg australia hebben het woord ugg niet in hun url staan.
pi_86846287
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb ze net besteld, in chestnut maar, ze komen aankomende week binnen *O*
Beter in chestnut, die heb ik ook. Ik had ook eerst de ivory, maar ik heb ze geruild voor chestnut. De zool loopt voor niet ver genoeg door, daardoor worden ze aan de voorkant vies waar ze de vloer raken. En in deze kleur valt dat minder op. Maar ze lopen heerlijk, heb ze dagelijks aan O+
pi_86846365
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

die met 3 knopen? Ik heb maandag nog gekeken en toen hadden ze ze gewoon.
Yep et de 3 knopen deze dus:
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:46:51 #267
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86846686
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Beter in chestnut, die heb ik ook. Ik had ook eerst de ivory, maar ik heb ze geruild voor chestnut. De zool loopt voor niet ver genoeg door, daardoor worden ze aan de voorkant vies waar ze de vloer raken. En in deze kleur valt dat minder op. Maar ze lopen heerlijk, heb ze dagelijks aan O+
Ok gelukkig maar, hoewel ik die ivory stiekem nog wel heel leuk vind! Ik kan nu echt niet wachten tot ik ze binnen heb. O+
pi_86846850
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ok gelukkig maar, hoewel ik die ivory stiekem nog wel heel leuk vind! Ik kan nu echt niet wachten tot ik ze binnen heb. O+
Ja, de ivory zijn de mooiste, maar ik denk na een paar weken niet meer.... en dat is dan ook balen.
Ik draag ze ook binnen en buiten en ben er erg blij mee *O*
pi_86849446
Net terug uit NYC, mijn collectie uitgebreid *O*
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_86853025
Mijn uggs zijn gister binengekomen van shoe-store.net. Wauw. Wat zitten ze toch lekker, volgende maand denk ik nog een paar bestellen. :@
All good things are wild and free.
  zondag 26 september 2010 @ 09:41:35 #271
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86853032
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:40 schreef tliciouz het volgende:
Mijn uggs zijn gister binengekomen van shoe-store.net. Wauw. Wat zitten ze toch lekker, volgende maand denk ik nog een paar bestellen. :@
Welke? Pics!
pi_86853101
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:41 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Welke? Pics!
De bailey button chestnut.

Pics van die van mij krijg ik niet gemaakt alles is nog donker hier. :9
  zondag 26 september 2010 @ 09:52:26 #273
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86853110
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef tliciouz het volgende:

[..]

De bailey button chestnut.
[ afbeelding ]

Pics van die van mij krijg ik niet gemaakt alles is nog donker hier. :9
Oh okee. Ik wil ze ook nog heel graag, maar toen ik ze aanhad leken mijn voeten echt superhuge, nog groter dan wanneer ik gewoon classics aanheb ofzo. ;(
pi_86853111
En dan wil ik nog de normale lage gaan halen. In grijs of bruin. Wat is leuker? :9
pi_86853116
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:52 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Oh okee. Ik wil ze ook nog heel graag, maar toen ik ze aanhad leken mijn voeten echt superhuge, nog groter dan wanneer ik gewoon classics aanheb ofzo. ;(
In elke uggs lijken mijn voeten huge aangezien ik maat 40 heb. :') Maar wat raar was is toen ik de bruine bailey buttons aan had mijn voeten groter leken dan in chestnut. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')