Ik weet dat die website nep is ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij bestaat het model niet in mini. Wel als gewone, maar die in mini ken ik niet. Maar die website is zowiezo nep. De nightfall nog steeds in je assortiment hebbenEn dan ook nog in het bruin, beige en zwart.
Tja, je kan ze natuurlijk gewoon bestellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet dat die website nep is ja.Ik vind deze alleen zo cute.
Ik zat op die website vanwege de eerste hit voor deze ugg. Maar hou aub op over je nep-echt discussie, want ik ben voor echte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
Tja, je kan ze natuurlijk gewoon bestellenZelf ben ik niet zo van die verschillende kleuren en het model mini vind ik ook niet zo. Vind ze nog wel best prijzig voor neppe. En weet niet wat de ervaringen zijn met de website.
Waar slaat dit nou ineens weer opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zat op die website vanwege de eerste hit voor deze ugg. Maar hou aub op over je nep-echt discussie, want ik ben voor echte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve schat, denk je nou echt dat ik neppers koop en verkoop? Denk dat ik iets meer kennis in bezit heb dan jij. Weet niet of je wel eens op die grote ugg hyves kijkt (dik 90.000 leden en een zeer actieve hyve), daar ben ik heel lang beheerder geweest samen met de huidige beheerders. Sterker nog, ik weet vrij zeker dat je daar ook komt/kwam.quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
Die zijn wel leuk met die logo's. Maar kom ze op geen enkele originele site tegen, dus vertrouw het niet zo. Weet dat ze er wel zijn met dat metalic met logo, maar deze ken ik verder nog niet. Zou iig wel even goed nazoeken of ze echt zijn. Anders is het veel geld
Jezus, hou eens op. En dit bedoelt Tamashii met dat echt/nep gedoe, hou daar eens mee op?quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
Die zijn wel leuk met die logo's. Maar kom ze op geen enkele originele site tegen, dus vertrouw het niet zo. Weet dat ze er wel zijn met dat metalic met logo, maar deze ken ik verder nog niet. Zou iig wel even goed nazoeken of ze echt zijn. Anders is het veel geld
Die zijn lief he.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Ja, haha dit bedoel ik echt precies. Sneu.![]()
In ieder geval weet ik eindelijk welke ik ga kopen, mini uggs in sand.
Oeh die heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Ja, haha dit bedoel ik echt precies. Sneu.![]()
In ieder geval weet ik eindelijk welke ik ga kopen, mini uggs in sand.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
daar is dit topic toch voor bedoeld? Tenminste, zo was het iig wel altijd. Het boeit mij verder niets of iemand echte of neppe koopt, maar ik waarschuw mensen gewoon. Blijkbaar wordt dat niet gwaardeerd, dus ik bemoei me er maar niet meer mee. Bekijk het maar met jullie neppe zooi, maar kom achteraf niet zeiken als er weer eens een trendylaarzen-debacle zich voordoet waar iedereen in is gestonken.quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jezus, hou eens op. En dit bedoelt Tamashii met dat echt/nep gedoe, hou daar eens mee op?
Ja, ik zou inderdaad gewoon stug volhouden. Ik heb Trendylaarzen nooit vertrouwd en ja, er is een hoop nep zooi op marktplaats te vinden, maar dat je mij nou gaat beschuldigen terwijl ik je zelfs de link nog stuur waar ze vandaan komen, dan ga je gewoon te ver.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
daar is dit topic toch voor bedoeld? Tenminste, zo was het iig wel altijd. Het boeit mij verder niets of iemand echte of neppe koopt, maar ik waarschuw mensen gewoon. Blijkbaar wordt dat niet gwaardeerd, dus ik bemoei me er maar niet meer mee. Bekijk het maar met jullie neppe zooi, maar kom achteraf niet zeiken als er weer eens een trendylaarzen-debacle zich voordoet waar iedereen in is gestonken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |