abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:54:33 #51
57434 Marloes
Digital Love
pi_85060495
Vandaag de classic short grey gekocht *O*
Twijfelde eerst tussen classic short & bailey button, toen voor de classic gekozen, en twijfelde tussen grijs of camel, toch maar voor grijs gekozen :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:26:13 #52
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85135114
De samenwerking tussen jimmy choo en ugg australia komt in Oktober uit op beide websites, zullen die ook in Nederland verkrijgbaar zijn? Staat er namelijk niet bij
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:16:45 #53
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_85578610
Meestal zijn die samenwerkingen niet in nederland te krijgen. Heb ook een keer in Frankrijk zoiets gezien (weet niet meer waarmee dat was, swarovski dacht ik maar kan me vergissen) en daar had ik ook niets over gehoord in Nederland. En een tijdje terug had je die beschilderde uggs in samenwerking met verschillende celebs. Ook alleen via de officiële site te krijgen. Dus ik vrees dat we pech hebben.

Iemand trowuens enig idee of de ultimate bind uit assortiment is ? Ik heb iemand die de chestnut zoekt, maar kom ze op de website niet tegen. Bij sheepskinshoes.com alleen nog in de sale in het chocolate en bij assem.nl alleen nog in zwart en chocolate. Ik vrees dat ze eruit gaan, maar weet iemand dat zeker?
To infinity…and beyond!
pi_85591505
Op nitrolicious kun je een van de creaties van uggs en jimmy choo zien. En de prijzen zullen variëren van $595 tot $795. Omg. :')

[ Bericht 28% gewijzigd door Tamashii op 23-08-2010 16:32:56 ]
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85612659
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:56:10 #56
11458 ivetje
pi_85659209
Volgens mij bestaat het model niet in mini. Wel als gewone, maar die in mini ken ik niet. Maar die website is zowiezo nep. De nightfall nog steeds in je assortiment hebben :') En dan ook nog in het bruin, beige en zwart.
To infinity…and beyond!
pi_85659332
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij bestaat het model niet in mini. Wel als gewone, maar die in mini ken ik niet. Maar die website is zowiezo nep. De nightfall nog steeds in je assortiment hebben :') En dan ook nog in het bruin, beige en zwart.
Ik weet dat die website nep is ja. :') Ik vind deze alleen zo cute.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:13:44 #58
11458 ivetje
pi_85659988
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik weet dat die website nep is ja. :') Ik vind deze alleen zo cute.
Tja, je kan ze natuurlijk gewoon bestellen :P Zelf ben ik niet zo van die verschillende kleuren en het model mini vind ik ook niet zo. Vind ze nog wel best prijzig voor neppe. En weet niet wat de ervaringen zijn met de website.
To infinity…and beyond!
pi_85660136
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef ivetje het volgende:

[..]

Tja, je kan ze natuurlijk gewoon bestellen :P Zelf ben ik niet zo van die verschillende kleuren en het model mini vind ik ook niet zo. Vind ze nog wel best prijzig voor neppe. En weet niet wat de ervaringen zijn met de website.
Ik zat op die website vanwege de eerste hit voor deze ugg. Maar hou aub op over je nep-echt discussie, want ik ben voor echte.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:18:43 #60
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85660212
Miijn favoriete kassameisje draagt een paar zwarte ugg-boots. Niet dat ik die laarzen mooi vind.. Het gaat me om dat meisje met dr mooie bruine ogen, lieve lach, cute geizichtje en een lange gevlochten staart in. Dat maakt die boots weer best cute :@
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:18:56 #61
11458 ivetje
pi_85660225
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik zat op die website vanwege de eerste hit voor deze ugg. Maar hou aub op over je nep-echt discussie, want ik ben voor echte.
Waar slaat dit nou ineens weer op :? Ik begin helemaal geen discussie of wat dan ook. Geef gewoon aan dat je ze moet bestellen als je deze wil. Alleen dat ik geen ervaringen terug kan vinden en dus niet weet of het veilig is en of je wel iets krijgt. Maar ik hou mijn mond wel. En ga please iemand anders lopen bashen maar reageer je niet op mij af als ik je alleen maar wil helpen of goedbedoeld advies geef. Blijkbaar zie jij alles als een aanval op jezelf, maar zo is het helemaal niet bedoeld. Misschien moet je dingen eens niet zo negatief opvatten.

[ Bericht 13% gewijzigd door ivetje op 24-08-2010 20:27:39 ]
To infinity…and beyond!
pi_85665420
Ik heb pas geleden nieuwe gekregen van mijn mama. O+

Deze:

En ze zitten zo lekker. O+
Ze hebben nu ook de mini's bij het winkeltje waar ik mijn Uggs altijd koop en die ga ik denk ook nog scoren voor van de winter, want ik vind ze zo ontzettend schattig. O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:25:10 #63
11458 ivetje
pi_85666568
Die zijn idd erg mooi! En minder besmettelijik denk ik zo :) ik heb de grijze classics en die blijven ook redelijk mooi, maar ik heb een paar in het sand en die zijn zo besmettelijk helaas.
Ik sla deze winter even over (na 9 paar is het ook wel even genoeg) en kijk in april tijdens onze huwelijksreis in LA wel weer even :D
To infinity…and beyond!
pi_86103215
Die zijn ook leuk Heroinjunk!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 september 2010 @ 21:39:25 #65
11458 ivetje
pi_86143385
Die zijn wel leuk met die logo's. Maar kom ze op geen enkele originele site tegen, dus vertrouw het niet zo. Weet dat ze er wel zijn met dat metalic met logo, maar deze ken ik verder nog niet. Zou iig wel even goed nazoeken of ze echt zijn. Anders is het veel geld :)
To infinity…and beyond!
pi_86145976
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
Die zijn wel leuk met die logo's. Maar kom ze op geen enkele originele site tegen, dus vertrouw het niet zo. Weet dat ze er wel zijn met dat metalic met logo, maar deze ken ik verder nog niet. Zou iig wel even goed nazoeken of ze echt zijn. Anders is het veel geld :)
Lieve schat, denk je nou echt dat ik neppers koop en verkoop? Denk dat ik iets meer kennis in bezit heb dan jij. Weet niet of je wel eens op die grote ugg hyves kijkt (dik 90.000 leden en een zeer actieve hyve), daar ben ik heel lang beheerder geweest samen met de huidige beheerders. Sterker nog, ik weet vrij zeker dat je daar ook komt/kwam.
Ik heb ze destijds bij journeys.com gekocht. Deze staat gewoon als dealer bekend. Dit is een Limited Edition, maar blijkbaar zie jij zelf het verschil niet tussen nep en echt hoe hard je hier ook steeds loopt te roepen.
Kijk eens meid, ze staan er zelfs nog op:
http://www.journeys.com/brand_listing.aspx?c=1032

Misschien volgende keer eerst research doen voor je weer eens iemand gaan betichten van het verkopen van nep zooi.
  maandag 6 september 2010 @ 22:40:21 #67
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86147201
quote:
Jezus, hou eens op. En dit bedoelt Tamashii met dat echt/nep gedoe, hou daar eens mee op?
pi_86168911
Ja, haha dit bedoel ik echt precies. Sneu. :+

In ieder geval weet ik eindelijk welke ik ga kopen, mini uggs in sand. O+
pi_86169022
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:

Die zijn lief he. O+
pi_86169458
Ja, voel bijna echte verliefdheidsgevoelens. :9
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:24:26 #71
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86171286
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:

Oeh die heb ik ook. O+
pi_86189124
quote:
:{w
  woensdag 8 september 2010 @ 08:40:06 #73
11458 ivetje
pi_86193979
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Jezus, hou eens op. En dit bedoelt Tamashii met dat echt/nep gedoe, hou daar eens mee op?
daar is dit topic toch voor bedoeld? Tenminste, zo was het iig wel altijd. Het boeit mij verder niets of iemand echte of neppe koopt, maar ik waarschuw mensen gewoon. Blijkbaar wordt dat niet gwaardeerd, dus ik bemoei me er maar niet meer mee. Bekijk het maar met jullie neppe zooi, maar kom achteraf niet zeiken als er weer eens een trendylaarzen-debacle zich voordoet waar iedereen in is gestonken.
To infinity…and beyond!
pi_86194803
quote:
Op woensdag 8 september 2010 08:40 schreef ivetje het volgende:

[..]

daar is dit topic toch voor bedoeld? Tenminste, zo was het iig wel altijd. Het boeit mij verder niets of iemand echte of neppe koopt, maar ik waarschuw mensen gewoon. Blijkbaar wordt dat niet gwaardeerd, dus ik bemoei me er maar niet meer mee. Bekijk het maar met jullie neppe zooi, maar kom achteraf niet zeiken als er weer eens een trendylaarzen-debacle zich voordoet waar iedereen in is gestonken.
Ja, ik zou inderdaad gewoon stug volhouden. Ik heb Trendylaarzen nooit vertrouwd en ja, er is een hoop nep zooi op marktplaats te vinden, maar dat je mij nou gaat beschuldigen terwijl ik je zelfs de link nog stuur waar ze vandaan komen, dan ga je gewoon te ver.
Prima dat je mensen probeert te waarschuwen, maar zorg dan eerst dat je zelf je informatie op orde hebt en dat heb je niet!!
  woensdag 8 september 2010 @ 11:59:39 #75
11458 ivetje
pi_86199044
Ik vraag me toch af waar jij leest dat ik jou beticht van het kopen van neppe uggs :? Ik geef alleen maar aan dat ik het ff goed zou nazoeken, want ik kon ze zo snel niet vinden. En aangezien het een limited edtion is, is deze dus maar beperkt leverbaar. Als die levertijd voorbij is, zijn er genoeg neppe sites die ze wel verkopen. Zelfde geval is het met de nightfall. Die verkopen ze nu ook nog overal, terwijl die al lang uit de handel is. Ik zeg helemaal nergens dat jij neppe uggs hebt. Je voelt je blijkbaar aangesproken, terwijl ik dat helemaal niet doe.
En ja, tuurlijk ken ik de uggw hyves, maar daar ben ik ook mee gestopt na tl. Aangezien iedereen daar bij hoog en bij laag riep dat het betrouwbaar was. Ze stonden zelfs in de lijst met betrouwbare websites! Ook daar werd ik voor gek verklaard toen ik als 1 van de eerste riep dat het me onbetrouwbaar leek. Ik moest hun plezier van goedkope, echte uggs niet vergallen etc. Maar uiteindelijk bleek ik toch wel degelijk gelijk te hebben gehad en liep iedereen daar te miepen dat ze zo slecht waren. Goede research was daar dus ook ver te zoeken ;) je kan gewoon niet alles weten etc. Maar ik probeer mensen gewoon duidelijk te maken dqt je goed moet opletten. En ik val hier helemaal niemand persoonlijk aan ofzo. Dat jij het zo leest is jammer, maar misschien moet je eens lezen wat er echt staat en geen dingen tussen de regels door erbij bedenken. Want als je goed leest zie je duidelijk staan dat IK die uggs niet ken, en dat ik het even goed zou nazoeken voor je ze koopt. Ik zeg helemaal nergens dat ze nep zijn, alleen dat ik het niet zo vertrouwde aangezien ik via google alleen maar neppe van dit model tegen kwam. Dat jij dat ziet als een beschuldiging dat jij neppe uggs hebt is jou probleem, want dat staat er duidelijk nergens.
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')