Heb je van alle uggs dezelfde maat trouwens?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet via marktplaats doen. Je weet nooit waar het vandaan komt. Je kan op neppe stuiten, of op iets wat gedragen is. Dat wil je niet. Je voetafdruk staat er vaak al in en dat is gewoon niet fijn. Ik zou zeggen, waag volgende week een gokje bij V&D of bestel ze anders uit amerika. De dollar gaat weer de goede kant op, dus dat is alijd prettigGa wel eerst even in een winkel passen, want de maat zo gokken is toch wat riskant. Veel mensen hebben een maat kleiner van uggs. Zelf heb ik weer gewoon mijn eigen maat van alle uggs die ik heb. Dus ik zou zeker even gaan passen voordat je iets besteld
De bailey en classic komt volgens mij zowiezo overeen qua maat, hebben dezelfde zool. Dus die zou ik gewoon in de maat bestellen die je van je bailey's ook hebt. Ik heb van al mijn uggs dezelfde maat. Heb slippers, sneakers, classics, sundance, nightfall, cardy, roseberry, dakota. Overal heb ik maat 10 vanquote:Op donderdag 16 september 2010 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je van alle uggs dezelfde maat trouwens?
Ik heb al een paar bailey buttons, en wil nu classic tall bestellen.
Incl. verzendkosten $215.20 voor classic tall black en een care kit.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:27 schreef ivetje het volgende:
En nu is het wachten geblazen SpaceInvadersHoeveel ben je nu kwijt voor je bestelling als ik vragen mag? Incl. verzendkosten?
Naja stel er komt 40e bij, dan is het 200e. Nog steeds 100e goedkoper met NLquote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef ivetje het volgende:
Ow, dat valt mee dan! Komt aan de deur nog wel wat bij, maar goed.
Vreemd van V&DZet het dan niet in je folder...of willen ze op deze manier mensen trekken met een grote aanbieding die er uiteindelijk niet is
Welk model heb je gekozen? En idd, zo denk ik ook altijd maar hoor. Bestel ze ook regelmatig en je bent toch altijd goedkoper uit. Maar voor mij even geen uggs dit jaar. Ga volgend jaar naar San Fransisco dus ga dan naar de flagship store daar! Ben heel benieuwd! En geen verzendkosten en invoerrechten. Dat worden dus 2 paartjesquote:Op donderdag 16 september 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja stel er komt 40e bij, dan is het 200e. Nog steeds 100e goedkoper met NL
classic tall blackquote:Op donderdag 16 september 2010 18:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welk model heb je gekozen? En idd, zo denk ik ook altijd maar hoor. Bestel ze ook regelmatig en je bent toch altijd goedkoper uit. Maar voor mij even geen uggs dit jaar. Ga volgend jaar naar San Fransisco dus ga dan naar de flagship store daar! Ben heel benieuwd! En geen verzendkosten en invoerrechten. Dat worden dus 2 paartjes
nou, we moeten nog zoeken, ik ga eerst hier wel even alles lezen het weekeinde, het heeft ook niet superveel haast. Ik kreeg een mailtje van haar dat ze uggs via marktplaats wilde kopen en wist dat dit topic er was. Ik kom hier nog wel terug als ik wat gerichter advertenties heb of meer info wil.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:21 schreef ivetje het volgende:
Als je er geen verstand van hebt, is het bijna niet te zien. Heb je een advertentie van iemand waar je in geïnteresseerd bent toevallig? Misschien kan iemandhier helpen?
Die kost toch geen 300 euro hier? Maar 240, dus dan maak je geen 100 euro winst toch?quote:
Is goedquote:Op donderdag 16 september 2010 18:32 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
nou, we moeten nog zoeken, ik ga eerst hier wel even alles lezen het weekeinde, het heeft ook niet superveel haast. Ik kreeg een mailtje van haar dat ze uggs via marktplaats wilde kopen en wist dat dit topic er was. Ik kom hier nog wel terug als ik wat gerichter advertenties heb of meer info wil.
Ik dacht dat die hier duurder waren aangezien ik mijn bailey's voor 230 in duitsland heb gekocht.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die kost toch geen 300 euro hier? Maar 240, dus dan maak je geen 100 euro winst toch?
Toen ik de aanbieding zag dacht ik al dat dit hem niet zou worden..quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Mylene het volgende:
V&D zal wel op de vingers zijn getikt door UGG Australia omdat het een partij nepperds waren.
Eerder had het warenhuis het aan de stok met Levi's en Converse.
Vooral hoeveel verkocht V&D ze dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Mylene het volgende:
V&D zal wel op de vingers zijn getikt door UGG Australia omdat het een partij nepperds waren.
Eerder had het warenhuis het aan de stok met Levi's en Converse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |