ligt er volgens mij een beetje aan hoe ze er mee om gaan, En hoe ze verpakt zijn. Als de prijs er mega groot op de vrachtbrief staat grote kans dat ze met extra kosten zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het 100% zeker dat mijn uggs niet zonder extra kosten door de douane komen? Of kan ik geluk hebben?
dat was eigenlijk ook mijn 1e gedachte toen ik de advertentie zag in de folder. Maar heb het hier maar niet neergezet, voordat ik weer gemiep terug krijg over dat ik het altijd heb over neppe en echte uggsquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Mylene het volgende:
V&D zal wel op de vingers zijn getikt door UGG Australia omdat het een partij nepperds waren.
zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op zondag 19 september 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Mijn boeit het totaal niet dat je constant miept over echt nep.
Maar je slaat nu wel een beetje door ivetje. Je vond dat de kleur van de zool er in de folder een beetje raar uit zag.
En waar denk je dat die foto uit de folder vandaan komt? Denk je dat v&d een ugg heeft gepakt en gefotografeerd?
Ja idd, radicals is de enige die ze leverd hier dus als je het om hen heen doet heb je een probleem. Schijnt ook een rechtzaak tegen v&d te komen vanuit hun, maar weet niet of dat klopt. Ze waren het iig ook niet eens met de prijs. Die was te laag en de uggs mochten niet voor dat bedrag verkocht worden ofzo. Lijkt me toch dat het zo gewoon goed is, als ze niet met de verkoop doorgaan. Ach ja, het levert wel klanten op bij v&d dus het doel is al bereiktquote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef amaranta het volgende:
haha, dat zij mijn buuf ook gelijk, stront aan de klinker met radicals
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef koekii het volgende:
Kent iemand hier waar je voor ''zwart Uggs prijs'' UGGs kan kopen?
Dat kan ik me voorstellenquote:
Kan ik voor meer informatie bij jou terecht? Ik ben namelijk opzoek naar personen die wel voor zwart prijzen verkopen. Is een PM wel mogelijk bij jou?quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik ken iemand die ze in Amerika bestelt. En waar ze dus goedkoper zijn.
zij bestelt ze bij Shoestorenet. En net zoals zij ze daar zelf bestelt, kan jij dat ook zelf doen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:47 schreef koekii het volgende:
[..]
Kan ik voor meer informatie bij jou terecht? Ik ben namelijk opzoek naar personen die wel voor zwart prijzen verkopen. Is een PM wel mogelijk bij jou?
Thanksquote:Op zondag 19 september 2010 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
zij bestelt ze bij Shoestorenet. En net zoals zij ze daar zelf bestelt, kan jij dat ook zelf doen.
Als je die links bekijkt willen ze minstens 70 euro er voor hebben. Voor iets meer heb je gloednieuwe vanuit Amerika. Waarom het risico nemen.quote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef kahlanamnell het volgende:
Kunnen jullie eens zien of dit echte uggs zijn?
Martplaats link 1
Marktplaats link 2
Marktplaats link 3
Bedankt
Ja, ze zien er gloednieuw uit en zijn van dit soort leer. Die zijn meer dan 130 euro in de winkel hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 14:59 schreef kahlanamnell het volgende:
toch jammer dat link 1 al gelijk een bod van 90 heeft, kan je ze evengoed nieuw kopen via internet... dan zijn die 130 euro meen ik.
ik bedoelde een internetwinkel, op die autralische sites zag ik uggs voor 130 euro, maar misschien waren dat andere. Mijn vrouw zoekt ze uit, voor mij zijn het gewoon allemaal laarzenquote:Op maandag 20 september 2010 15:39 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ze zien er gloednieuw uit en zijn van dit soort leer. Die zijn meer dan 130 euro in de winkel hoor.
er staat wel ugg en het is een metalen label. De roseberry heeft dit bv ook. Ugg heeft een lijn waarbij je een metalen label ipv een stoffen op de achterkant hebt. Het kan dus wel, maar ik vind ze er niet echt goed uitzien en dus die zoolquote:Op maandag 20 september 2010 14:40 schreef Tamashii het volgende:
link 3 sowieso niet want volgens mij staat er geen eens uggs op dat naamplaatje. En sowieso is dat een heel ander naamkaartje als ik ken.
Ooooh die zijn zo schattigquote:Op maandag 20 september 2010 19:54 schreef Ooi86 het volgende:
Wie weet waar ik voor een gunstige prijs online Ugg mini's kan kopen?
Haha, nou meer verstand ervan wil ik nou ook weer niet zeggen hoorquote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik las het vanmiddag en wilde reageren met 'alledrie nep' maar toen dacht ik, 'Ivetje heeft er meer verstand van dan ik, eens kijken of ze reageert' en voila![]()
Ik heb zelf eens (echte) Ugg's via marktplaats verkocht voor een hele hoge prijs, maar ik zou ze zelf nooit via marktplaats kopen. De kans dat ze nep zijn is gewoon erg groot.
Ja mag je wel van uit gaan dan...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:40 schreef kahlanamnell het volgende:
Mmm, ik koop ze anders wel in de winkel, mijn vrouw vind het vervelend ze eerst te gaan passen en dan online te kopen , dus dan betalen we wat meer. We wonen in Harlingen en daar zit een grote uggs dealer en die staat ook op de uggs website van australie vermeld, dan verkopen ze toch alleen echte?
Ik vind chestnut. Had die zelf en passen bij al mijn kleding. Vind ze eigenlijk prachtig staan met een zwarte panty. Beter dan grijs.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:26 schreef pleeborstel het volgende:
Ik sta op het punt om mijn eerste paar te kopen (Classic Short), alleen ik twijfel enorm tussen grijs en chestnut... Beide kopen wordt een beetje duur![]()
Mmmm... grijs of chestnut??
Dan vind ik chestnut al helemaal mooier omdat grijs op een spijkerbroek zo verdwijnt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef pleeborstel het volgende:
Jullie maken het er niet makkelijker op![]()
Het wordt een ouderwets potje ienemienemunten in de winkel denk ik. Ik draag trouwens voornamelijk spijkerbroeken... Nou ja ik zie wel.
bronquote:UGG’s-rel bij V&D
AMSTERDAM - Vrouwen die van plan waren morgen voor de deur van V&D te gaan liggen om tijdens het Prijzencircus ultragoedkope UGG's in te slaan, kunnen beter thuisblijven.
Mart Verspoor, eigenaar van Radicals BV dat de lompe, maar geliefde laarzen in ons land vertegenwoordigt, keek raar op toen hij de V&D Prijzencircusfolder onder ogen kreeg. Verspoor: „In de folder worden de laarzen aangeboden voor 130 euro, terwijl ze door heel het land voor 190 euro over de toonbank gaan. Daar zit een luchtje aan.”
Hij trok meteen aan de bel, want zo’n aanbieding is een geschenk uit de modehemel. V&D reageerde echter door te laten weten dat de partij laarsjes niet leverbaar is. Of het om een reeks nep-UGG’s gaat, wil Verspoor niet bevestigen. Wel laat hij weten dat het aanbod van het warenhuis niet aansluit bij het exclusieve imago van zijn merk. Ook zegt hij zelf geen producten van het merk aan V&D te hebben geleverd.
Overigens is dit niet de eerste keer dat Verspoor in de clinch met andere aanbieders ligt. Verspoor: „Vorig jaar bracht de Makro een partij UGG's, dat was toen een foutje van de Spaanse agent. We kunnen altijd achterhalen waar de laarzen vandaan komen: iedere laars heeft een unieke code.”
Vorig jaar stuntte het warenhuis met gympen van het merk Converse. Die bleken nep en insiders vermoeden dat V&D nu dezelfde trukendoos heeft opengetrokken.
Sandy Perquin, woordvoerder van het eeuwig tobbende warenhuis: „De partij laarzen die wij hebben ingekocht is niet leverbaar. Dat kan altijd gebeuren. Onze folder wordt lang vantevoren gedrukt.” Pas toen het boekje er was, kregen we een melding van de leverancier dat de laarzen niet zouden komen.”
Dennis van Beem van advocatenbureau Vos & Partners, dat de belangen van Radicals behartigt: „Mijn cliënten betreuren het dat bij het publiek ten onrechte de indruk is ontstaan dat producten van het merk UGG Australia bij V&D in het kader van het Prijzencircus verkrijgbaar zijn. Ze proberen met V&D te overleggen over hoe die indruk kan worden weggenomen.”
quote:„Mijn cliënten betreuren het dat bij het publiek ten onrechte de indruk is ontstaan dat producten van het merk UGG Australia bij V&D in het kader van het Prijzencircus verkrijgbaar zijn. Ze proberen met V&D te overleggen over hoe die indruk kan worden weggenomen.”
Ik vermoed van wel. Mijn collega kwam opgewonden mijn kantoor binnen rennen, hij had het over zijn vrouw en dochters die ugg's wilden kopen bij v&d maar nou ging dat niet doorquote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef ivetje het volgende:
Haha, wat een geblunder weer van v&dvermoed dat ze idd ergens een partijtje goedkoop op de kop hebben weten tikken (echt of niet zullen we nooit weten), maar uiteindelijk er zelf het schip mee in zijn gegaan. Vraag me wel af of er nou nog mensen morgen voor de deur staan hiervoor. Het is bijna het gaan kijken waard
Is dit goedkoper dan bestellen in Australie (op die site waar je 10% korting krijgt)? Ik ga deze shop in iedergeval gelijk bekijken. Bedankt. En met een beetje geluk heb je geen invoerrechten, althans soms heb ik geluk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef ivetje het volgende:
www.shopbop.com
Snelle levering (4 dagen als ik me niet vergis), geen verzendkosten en gewone amerikaanse prijs. Dollar staat redelijk, dus je ben goedkoper uit dan hier. Houdt er alleen wel rekening mee dat je aan de deur nog invoerrrechten moet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |