ligt er volgens mij een beetje aan hoe ze er mee om gaan, En hoe ze verpakt zijn. Als de prijs er mega groot op de vrachtbrief staat grote kans dat ze met extra kosten zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het 100% zeker dat mijn uggs niet zonder extra kosten door de douane komen? Of kan ik geluk hebben?
dat was eigenlijk ook mijn 1e gedachte toen ik de advertentie zag in de folder. Maar heb het hier maar niet neergezet, voordat ik weer gemiep terug krijg over dat ik het altijd heb over neppe en echte uggsquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:34 schreef Mylene het volgende:
V&D zal wel op de vingers zijn getikt door UGG Australia omdat het een partij nepperds waren.
zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op zondag 19 september 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Mijn boeit het totaal niet dat je constant miept over echt nep.
Maar je slaat nu wel een beetje door ivetje. Je vond dat de kleur van de zool er in de folder een beetje raar uit zag.
En waar denk je dat die foto uit de folder vandaan komt? Denk je dat v&d een ugg heeft gepakt en gefotografeerd?
Ja idd, radicals is de enige die ze leverd hier dus als je het om hen heen doet heb je een probleem. Schijnt ook een rechtzaak tegen v&d te komen vanuit hun, maar weet niet of dat klopt. Ze waren het iig ook niet eens met de prijs. Die was te laag en de uggs mochten niet voor dat bedrag verkocht worden ofzo. Lijkt me toch dat het zo gewoon goed is, als ze niet met de verkoop doorgaan. Ach ja, het levert wel klanten op bij v&d dus het doel is al bereiktquote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef amaranta het volgende:
haha, dat zij mijn buuf ook gelijk, stront aan de klinker met radicals
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef koekii het volgende:
Kent iemand hier waar je voor ''zwart Uggs prijs'' UGGs kan kopen?
Dat kan ik me voorstellenquote:
Kan ik voor meer informatie bij jou terecht? Ik ben namelijk opzoek naar personen die wel voor zwart prijzen verkopen. Is een PM wel mogelijk bij jou?quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik ken iemand die ze in Amerika bestelt. En waar ze dus goedkoper zijn.
zij bestelt ze bij Shoestorenet. En net zoals zij ze daar zelf bestelt, kan jij dat ook zelf doen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:47 schreef koekii het volgende:
[..]
Kan ik voor meer informatie bij jou terecht? Ik ben namelijk opzoek naar personen die wel voor zwart prijzen verkopen. Is een PM wel mogelijk bij jou?
Thanksquote:Op zondag 19 september 2010 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
zij bestelt ze bij Shoestorenet. En net zoals zij ze daar zelf bestelt, kan jij dat ook zelf doen.
Als je die links bekijkt willen ze minstens 70 euro er voor hebben. Voor iets meer heb je gloednieuwe vanuit Amerika. Waarom het risico nemen.quote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef kahlanamnell het volgende:
Kunnen jullie eens zien of dit echte uggs zijn?
Martplaats link 1
Marktplaats link 2
Marktplaats link 3
Bedankt
Ja, ze zien er gloednieuw uit en zijn van dit soort leer. Die zijn meer dan 130 euro in de winkel hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 14:59 schreef kahlanamnell het volgende:
toch jammer dat link 1 al gelijk een bod van 90 heeft, kan je ze evengoed nieuw kopen via internet... dan zijn die 130 euro meen ik.
ik bedoelde een internetwinkel, op die autralische sites zag ik uggs voor 130 euro, maar misschien waren dat andere. Mijn vrouw zoekt ze uit, voor mij zijn het gewoon allemaal laarzenquote:Op maandag 20 september 2010 15:39 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ze zien er gloednieuw uit en zijn van dit soort leer. Die zijn meer dan 130 euro in de winkel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |