ik zat echt heel erg te twijfelen, want ik vond die ander echt veel leuker, maar m'n zus zei dat ik ze gewoon aan moest proberen en toen vond ik ze opzich nog wel leuk, maar was nog niet helemaal overtuigd.. zat ook nog te twijfelen tussen deze en zwart.. maar dit past meer bij mijn kleding.. vind ze nu wel heel erg leuk, en ze zitten ook echt onwijs lekker!quote:
Ja! Alles wat hier zowat 200 euro is, is daar 200 dollar..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga misschien in september naar Amerika, New Yorkin amrika zijn de uggs goedkoper toch?
Ja joh, ze staan echt super!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
en hier weer verder![]()
[..]
ik zat echt heel erg te twijfelen, want ik vond die ander echt veel leuker, maar m'n zus zei dat ik ze gewoon aan moest proberen en toen vond ik ze opzich nog wel leuk, maar was nog niet helemaal overtuigd.. zat ook nog te twijfelen tussen deze en zwart.. maar dit past meer bij mijn kleding.. vind ze nu wel heel erg leuk, en ze zitten ook echt onwijs lekker!
En nog erger!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja! Alles wat hier zowat 200 euro is, is daar 200 dollar..
waar heb je ze gescoort?? Bergdorfgoodman of Saks Fifth avenue?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:37 schreef broun. het volgende:
kom net terug uit nyc en ik heb geen mini's gehaald maar ultra short chocolate
Er zijn wel meer winkels die UGG's verkopen dan alleen die twee warenhuizen hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:03 schreef saarrr het volgende:
[..]
waar heb je ze gescoort?? Bergdorfgoodman of Saks Fifth avenue?
Ik vind deze leuker dan de hazel eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
en hier weer verder![]()
[..]
ik zat echt heel erg te twijfelen, want ik vond die ander echt veel leuker, maar m'n zus zei dat ik ze gewoon aan moest proberen en toen vond ik ze opzich nog wel leuk, maar was nog niet helemaal overtuigd.. zat ook nog te twijfelen tussen deze en zwart.. maar dit past meer bij mijn kleding.. vind ze nu wel heel erg leuk, en ze zitten ook echt onwijs lekker!
In SoHo zit de flagship store, veel leuker om ze daar te kopenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef saarrr het volgende:
weet ik wel, maar dat zijn toch mijn twee favorieten departement stores
daar dus! :pquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In SoHo zit de flagship store, veel leuker om ze daar te kopen
Haha, ja dat kan. Wat ik het lelijkst vind aan de classics, is de zool (en de lompigheid die daarbij hoort... ) en dat is bij deze anders geworden door er gewoon een jeanszool onder te zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef ivetje het volgende:
Dat is dan weer een model dat ik erg lelijk vindHeb ze in Tilburg al zien staan overigens
Die zijn leuk ja! Die hebben wij nu ook op het werkquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb Uggs altijd gehaat, maar nu heb ik een paar gezien wat ik leuk vind!!!
Dat zijn deze:
[ afbeelding ]
![]()
Je kan ze ook gewoon vrij goedkoop in Nederland kopen hoor! Je hebt super veel webshops waar Uggs verkocht worden probeer kijk maar eens op http://www.zalando.nl/ugg-australia of bij O´moda of zoals Mssn dat het uiteindelijk nog wel goedkoper is ook!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef Tsunade het volgende:
Even een vraagje: waar is het goedkoper bestellen, in de UK of Amerika? Heb wat vorige topics doorgespit maar kom er niet echt uit
haha nee dit is de gewone ultra short er is geen andere editie ofzo ;p en ik vind deze ook lekkerder lopen dan the classic shortquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:31 schreef Tsunade het volgende:
Thanks! Die jij hebt zijn echt!!! Maar die zijn toch net anders dan de ultra short, de 'gewone' zeg maar?
Die lijken me lekkerder zitten door de zool.
Pleur toch op met die site zeg. Hij is niet eens aangesloten bij ugg australia, dus kans dat het nep is heb je ook nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:47 schreef Zero33 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon vrij goedkoop in Nederland kopen hoor! Je hebt super veel webshops waar Uggs verkocht worden probeer kijk maar eens op http://www.zalando.nl/ugg-australia of bij O´moda of zoals Mssn dat het uiteindelijk nog wel goedkoper is ook!!
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef Eef999 het volgende:
Gisteren bij Piccolino Ugg Dakota besteld, vandaag binnen![]()
![]()
Ze zitten heerlijk
Ik had eerst de ivoor-kleur aan, die vond ik het mooist, maar door die zool idd heb ik toch maar voor de chestnut gekozen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilZe zijn wel heel makkelijk af te nemen overigens. Gewoon met een nat doekje er overheen en het meeste vuil komt er vanaf. Maar vind ze voor buiten alleen geschikt als het droog weer is. Ik heb tenminste dat ik met het suede de grond raak bij de neus als ik loop. Beetje jammer, want ze hadden de zool wat verder door moeten trekken aan de voorkant. Maar verder zijn het echt heerlijke schoentjes!! Ik draag ze ook vaak als pantoffel trouwens
Maar het zíjn toch ook pantoffels?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Welke kleur heb jij?? Ik heb de lichtroze en ze lopen echt heerlijk idd, maar het is zo'n shitkleur qua vuilZe zijn wel heel makkelijk af te nemen overigens. Gewoon met een nat doekje er overheen en het meeste vuil komt er vanaf. Maar vind ze voor buiten alleen geschikt als het droog weer is. Ik heb tenminste dat ik met het suede de grond raak bij de neus als ik loop. Beetje jammer, want ze hadden de zool wat verder door moeten trekken aan de voorkant. Maar verder zijn het echt heerlijke schoentjes!! Ik draag ze ook vaak als pantoffel trouwens
Ow, ivoor is idd erg mooi maar ook geen praktische kleurquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik had eerst de ivoor-kleur aan, die vond ik het mooist, maar door die zool idd heb ik toch maar voor de chestnut gekozen.
Het zijn geen pantoffels. Het zijn gewone schoenen met een pantoffel-gevoelquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar het zíjn toch ook pantoffels?
Classic Mini, vanaf ongeveer 150 euro.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:57 schreef Oksel het volgende:
Ik wil toch een paar voor mijn vriendinnetje bestellen. Mag een goedkoop model zijn, als haar voeten maar warm zijn!Wat is nou het goedkoopste model, en waar te kopen?
www.shoe-store.netquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef Tegan het volgende:
Iemand een tip voor een site waar je met PayPal kan betalen?
Volgens mij heet dat een suedeblokje ofzo en dat kun je kopen bij de schoenmakerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
juist .... k had mijn nieuwe uggs nog niet ingespoten maar wel vandaag even aan gedaan, nou heeft het geregend en zitten er spatten op.
hoe krijg ik dit het beste weer mooi?
Thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.shoe-store.net
Die hebben ook nog best redelijke verzendkosten naar NL. Hou alleen wel rekening met douanekosten/invoer/btw. Er is ook nog een kortingscode voor 10% korting alleen daar kan ik nu even niet opkomen
Ik ga het even voor je opzoeken, ben zo terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks.
Iemand die de kortingscode weet?
mirannie verdorie, wat een site!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.shoe-store.net
Die hebben ook nog best redelijke verzendkosten naar NL. Hou alleen wel rekening met douanekosten/invoer/btw. Er is ook nog een kortingscode voor 10% korting alleen daar kan ik nu even niet opkomen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mirannie verdorie, wat een site!
je weet toch hoe ik ben
Ik weet dat die website nep is ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij bestaat het model niet in mini. Wel als gewone, maar die in mini ken ik niet. Maar die website is zowiezo nep. De nightfall nog steeds in je assortiment hebbenEn dan ook nog in het bruin, beige en zwart.
Tja, je kan ze natuurlijk gewoon bestellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet dat die website nep is ja.Ik vind deze alleen zo cute.
Ik zat op die website vanwege de eerste hit voor deze ugg. Maar hou aub op over je nep-echt discussie, want ik ben voor echte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
Tja, je kan ze natuurlijk gewoon bestellenZelf ben ik niet zo van die verschillende kleuren en het model mini vind ik ook niet zo. Vind ze nog wel best prijzig voor neppe. En weet niet wat de ervaringen zijn met de website.
Waar slaat dit nou ineens weer opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zat op die website vanwege de eerste hit voor deze ugg. Maar hou aub op over je nep-echt discussie, want ik ben voor echte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve schat, denk je nou echt dat ik neppers koop en verkoop? Denk dat ik iets meer kennis in bezit heb dan jij. Weet niet of je wel eens op die grote ugg hyves kijkt (dik 90.000 leden en een zeer actieve hyve), daar ben ik heel lang beheerder geweest samen met de huidige beheerders. Sterker nog, ik weet vrij zeker dat je daar ook komt/kwam.quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
Die zijn wel leuk met die logo's. Maar kom ze op geen enkele originele site tegen, dus vertrouw het niet zo. Weet dat ze er wel zijn met dat metalic met logo, maar deze ken ik verder nog niet. Zou iig wel even goed nazoeken of ze echt zijn. Anders is het veel geld
Jezus, hou eens op. En dit bedoelt Tamashii met dat echt/nep gedoe, hou daar eens mee op?quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
Die zijn wel leuk met die logo's. Maar kom ze op geen enkele originele site tegen, dus vertrouw het niet zo. Weet dat ze er wel zijn met dat metalic met logo, maar deze ken ik verder nog niet. Zou iig wel even goed nazoeken of ze echt zijn. Anders is het veel geld
Die zijn lief he.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Ja, haha dit bedoel ik echt precies. Sneu.![]()
In ieder geval weet ik eindelijk welke ik ga kopen, mini uggs in sand.
Oeh die heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Ja, haha dit bedoel ik echt precies. Sneu.![]()
In ieder geval weet ik eindelijk welke ik ga kopen, mini uggs in sand.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef ivetje het volgende:
daar is dit topic toch voor bedoeld? Tenminste, zo was het iig wel altijd. Het boeit mij verder niets of iemand echte of neppe koopt, maar ik waarschuw mensen gewoon. Blijkbaar wordt dat niet gwaardeerd, dus ik bemoei me er maar niet meer mee. Bekijk het maar met jullie neppe zooi, maar kom achteraf niet zeiken als er weer eens een trendylaarzen-debacle zich voordoet waar iedereen in is gestonken.quote:Op maandag 6 september 2010 22:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jezus, hou eens op. En dit bedoelt Tamashii met dat echt/nep gedoe, hou daar eens mee op?
Ja, ik zou inderdaad gewoon stug volhouden. Ik heb Trendylaarzen nooit vertrouwd en ja, er is een hoop nep zooi op marktplaats te vinden, maar dat je mij nou gaat beschuldigen terwijl ik je zelfs de link nog stuur waar ze vandaan komen, dan ga je gewoon te ver.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:40 schreef ivetje het volgende:
[..]
daar is dit topic toch voor bedoeld? Tenminste, zo was het iig wel altijd. Het boeit mij verder niets of iemand echte of neppe koopt, maar ik waarschuw mensen gewoon. Blijkbaar wordt dat niet gwaardeerd, dus ik bemoei me er maar niet meer mee. Bekijk het maar met jullie neppe zooi, maar kom achteraf niet zeiken als er weer eens een trendylaarzen-debacle zich voordoet waar iedereen in is gestonken.
http://shoe-store.net is volgens mij wel goed!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:58 schreef tliciouz het volgende:
Wat zijn goede sites om binnen Amerika uggs te bestellen?
Mens sinds ik hier in dit topic mee lees zit je al te zeuren over echt/neppe uggs. Je kan ook gewoon ophouden klaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:59 schreef ivetje het volgende:
Weet je wat nou zo grappig is. Je roept elke keer om het hardst dat je deze discussie niet wil voeren, maar elke keer reageer je wel. Volgens mij vind je het stiekem toch wel erg leuk heanders zou je hem niet in stand houden toch?
Thanks! Gratis verzendkosten ook nog.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
http://shoe-store.net is volgens mij wel goed!
Ja, maar weet niet of dat ook naar ons koude landje is?;o En je hebt waarschijnlijk wel te maken met inklarings en btw kosten blabla.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Gratis verzendkosten ook nog.
Nee denk het niet maar ik verzend ze ook naar een adres in Amerika. Die neemt ze eind deze maand dan mee voor mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of dat ook naar ons koude landje is?;o En je hebt waarschijnlijk wel te maken met inklarings en btw kosten blabla.
Dat is handig.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee denk het niet maar ik verzend ze ook naar een adres in Amerika. Die neemt ze eind deze maand dan mee voor mij.
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
http://shoe-store.net is volgens mij wel goed!
En die korting geld nog steeds? Ook als het naar een adres in Amerika verzonden word en niet naar NL?quote:Op donderdag 9 september 2010 06:54 schreef mirannie het volgende:
[..]dit is echt een topper. Ik heb hier ergens in het topic ook een kortingscode gezet. Zij hebben voor Amerikaanse begrippen vrij lage verzendkosten en je kunt gewoon met paypal betalen. TOP!! Duurt alleen wel wat langer, week of 3. Verzenden naar NL kost overigens 23 dollar meen ik zo uit mijn hoofd
Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet, maar proberen kan altijd natuurlijk. Je merkt snel genoeg of het nog geldt.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die korting geld nog steeds? Ook als het naar een adres in Amerika verzonden word en niet naar NL?
Eh ja, daar hadden we het in dit topic al een tijd geleden over.quote:
hmm.. ik vrees dat ik dan maar de gewone ga kopen..quote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij valt hij aan de bovenkant altijd naar buiten toe uiteindelijk. Denk niet dat je dit tegen kan gaan. Dikke of dunne kuiten hebben hier geen invloed op ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |