Oeh die zijn leuk, zouden ze die ook in kindermaten hebben ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:38 schreef koekii het volgende:
[..]
Yep et de 3 knopen deze dus:
[ afbeelding ]
Ja ook in kindermaten.quote:Op zondag 26 september 2010 11:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oeh die zijn leuk, zouden ze die ook in kindermaten hebben ?
Ze zien er echt leuk uit, maar ik heb ook liever de gewone UGG's.quote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook in het roze! Zitten echt onwijs lekker. Ben er heel erg blij meequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ga binnenkort dakota's halen in ivory.
[ afbeelding ]
Haha, uhm...reageerde alweer voor alles te hebben gelezenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:36 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Beter in chestnut, die heb ik ook. Ik had ook eerst de ivory, maar ik heb ze geruild voor chestnut. De zool loopt voor niet ver genoeg door, daardoor worden ze aan de voorkant vies waar ze de vloer raken. En in deze kleur valt dat minder op. Maar ze lopen heerlijk, heb ze dagelijks aan
leuk modelletje ;-)quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef sproetjes het volgende:
ik heb nog geen week mn 1e paar uggsen heb mn zinnen nu al gezet op dit paar:
[ afbeelding ]
novelty Cognac
Over een paar dagen als alle vaste lasten zooi geregeld is voor de komende maand maar even beslissen of het erin zit
t zijn dezequote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
leuk modelletje ;-)
edit: ik zie ze toch wel en ze zijn idd leuk!! Hoe heten ze en wat kosten ze?
Deze heb ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Heb even een pic gemaakt van ze. Ik heb ze al de hele dag aan, en dan moet je andere schoenen aan voor werk meteen koude voeten.
[ afbeelding ]
Ja bij mij is het ook omgekrultquote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Deze heb ik ookZe zijn zo fijn, zo warm, zo zacht... Ik had ze van de week voor het eerst weer aan sinds vorige winter en toen ik ze aandeed dacht ik: zouden ze nou net zo lekker zitten als in mijn herinnering? en dat was nog zo ook
![]()
Bij mij is de buitenkant inmiddels helemaal omgekruld, zal binnenkort 's een foto plaatsen.
Ja bijnaquote:Op maandag 27 september 2010 16:55 schreef Tamashii het volgende:
Die kinderuggs he, zou ik maat 36 aankunnen terwijl ik maat 39 heb?
Omdat ze niet zo breed verkrijgbaar zijn, d'ohquote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Wacht. Jullie importeren die dingen ? Waarom ?
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo breed verkrijgbaar zijn, d'oh
Echt heerlijk, nieuwe uggs altijd ff inlopen o+quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Bevallen die zwarte een beetje ? Kun je er lekker op stampen ?
Sommige winkels importeren hier gewoon zelf.quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo breed verkrijgbaar zijn, d'oh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |