Ja en als ze wat groter zijn samen naar de bakker lopen... En daar gewoon 6x zo lang over doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat dus... Ach ja, heeft ook zn charme om als eerste bij de broodjesbalie te staan 's ochtends.
Het eerste trimester gehakt bakkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit in mijn vegetarische periode. Heb een bbq ook afgezegd van het weekend. De gedachte aan vlees alleen al
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef het-is-mij het volgende:
@ Flugel, wat raar dat ze niet ff wilden voelen hoe het ervoor stond.
Is er verder nog beleid afgesproken?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef Orea het volgende:
Ja wij een Prenatal bon!echt te lief!
Maar Floris isen in verhouding enzo! Moeten we van Speklaps billen nog maar afwachten... (zal wel goedkomen
)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee Pessie, ik had de 27e al hoor. Die pot is voor mij.
Orea lief zo'n luiertaart![]()
En hopen dat speklap goed tegen Zwitsal kan
Psies, zwitsal komt wel op johquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:51 schreef Orea het volgende:
Dat ook inderdaadop zich verwacht ik niks raars, wij hebben nergens in de familie gevoelige huidjes wat dat betreft... Maarja, je weet het maar nooit
Kan zij er niet tegen, dan ik zelf welhahaha!!
Das liefquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Cantare het volgende:
Ik heb net mijn laatste pianoles gegeven aan 2 kinderen en kreeg een kraammand van het gezin met 10 kadootjes (niet goed voor een nieuwsgierig persoon!)en speelgoed wat ze nog hadden en er nog goed uitziet.
Wat lief!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Cantare het volgende:
Ik heb net mijn laatste pianoles gegeven aan 2 kinderen en kreeg een kraammand van het gezin met 10 kadootjes (niet goed voor een nieuwsgierig persoon!)en speelgoed wat ze nog hadden en er nog goed uitziet.
altijd handigquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat lief!
en ik las in eerste instantie dat je kraamverband van het gezin had gekregen![]()
![]()
Jahaaaaa, gemaakt in den China. En er passen heul veul van die pakjes in ene doos (dus het valt heel niet op, dat ik hier lekker de hele dag skittles zit te consumeren... )quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bestaan er halal skittles? Weer wat geleerd
hehe knorrquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Jahaaaaa, gemaakt in den China. En er passen heul veul van die pakjes in ene doos (dus het valt heel niet op, dat ik hier lekker de hele dag skittles zit te consumeren... )
Och, je kan tegenwoordig alles halal krijgen, van bacon tot knorr-mix-pakjes.
Hoe lang heeft dat geduurd als ik vragen mag?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:14 schreef Orea het volgende:
Veel mensen hebben alle behandelingen ook wel van behoorlijk dichtbij meegemaakt, de impactsommigen stonden zowat mee te huilen toen meneer vertelde dat we ein-de-lijk zwanger waren
![]()
ongeveer 5 jaar en 3 ivf-en verderquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe lang heeft dat geduurd als ik vragen mag?
Wratjes, check. En na de bevalling ook vrij snel weer weg, zonder aanstippen ofzo. Ik had ze overal, op mn duim, wijsvinger, voet. Zowel links als rechtsquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Orea het volgende:
Leuk is dat hè?
Oh vraag ik me af.. andere zwangeren: hebben jullie ook ineens vage dingetjes? Ik heb sinds een tijdje ineens wratjes onder mijn voetweg laten stippen en nu op mijn andere voet ineens (ook lekker precies op loopgedeelte van mijn grote teen
vandaag laten aanstippen en lopen is nu een beetje vervelend)...
Nooit last van gehad![]()
Ook heb ik bij de jeuk van de buik, nu ineens jeuk overalgeen rare bulten ofzo, maar aan de buitenkant van mijn knieën, ellebogen en mijn billen (ja hilarisch ja
) jeukt het zo! En als ik dan wrijf voelt het echt zo goddelijk aan... Echt mega bizar!
Ja ikzelf. Begrijp mezelf niet, vind mezelf niet zo leuk en vooral erg vaag. De man klaagt ook al dat ik opeens de neiging schijn te hebben om zinnen niet af te maken en overal dat ding (that thingy) te zeggen en vooral niet specifiek....quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Orea het volgende:
Oh vraag ik me af.. andere zwangeren: hebben jullie ook ineens vage dingetjes?
U bent, u denkt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm, dames?Hoe zat het ook al weer met eventuele innestelbloedingen enzo? Het is hier zo raar de laatste week... totaal anders als anders
Oh, wat spannend!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm, dames?Hoe zat het ook al weer met eventuele innestelbloedingen enzo? Het is hier zo raar de laatste week... totaal anders als anders
Dat had ik in het begin ook vrij veel, zinnen niet afmaken enzo... Veel spelfouten maken!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja ikzelf. Begrijp mezelf niet, vind mezelf niet zo leuk en vooral erg vaag. De man klaagt ook al dat ik opeens de neiging schijn te hebben om zinnen niet af te maken en overal dat ding (that thingy) te zeggen en vooral niet specifiek....
Maar geen wratjes enzo... Gewoon vaag....
Tering!quote:
Ik heb geen test in huisquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Morgenvroeg meteen een test doen! Je kunt het nu niet meer maken om ons in spanning te laten!
Er zijn helaas net iets te veel redenen waarom je kunt bloeden: cyclus toch van slag (komt best vaak voor), vroegtijdige miskraam of innestelingsbloeding! Niet speculeren maar gewoon testen!
Als je een tijdje in 'Wachten op het tweede streepje' meeleest dan hoor je helaas net iets te vaak 'dit overkomt me anders nooit'. Het is gewoon een hoop onzeker gedoe, zwanger worden/zijn/blijven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb geen test in huis
Mn cyclus is nog nooit van slag geweest en mn miskraam was dweilen met de kraan open... zucht. Stom gedoe ook altijdMorgen even aankijken en anders maar een test halen idd...
Ja, ik ben inderdaad een OUD-kloon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi K-loontje, gefeliciteerd! Je komt je toch hier melden, dat zegt denk ik wel iets. Heb je al een kindje (d.w.z., ben je een OUD-kloon)?
Ik moet er nog steeds aan wennen! Nou ja, ik denk dat ik het sinds een week ineens tastbaarder begin te vinden (lees: ik heb een overdosis aan babyprogramma's gehad en word ineens een beetje ongeduldig). Komt wel goed!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef K-loontje het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad een OUD-kloon.Het zegt misschien ook wel iets, de shock overheerst echter nog op dit moment haha. Langzaamaan komt het besef en lukt het me ook om de positieve kanten ervan te zien. Maar poehee, ik moet er echt aan wennen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef flugeltje het volgende:
Verder net als Vanyel een gehalveerd vocabulaire, daarvan hoop ik helemaal dat het goedkomt, ik heb regelmatig flaters geslaan tijdens vergaderingen omdat ik een woord gewoon niet meer wist.
Voor het geval vandaag niks wordt, was de 30e al genoemd?quote:Ow, had er trouwens iemand ingezet op de 23e?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks naar de fysioen de kapper
Ik heb er zin in
![]()
Tessie wat leuk!
Kloontje ik ben benieuwd wie je bent! Gefeliciteerd en welkom
Linda wat doe je ons aan
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Tessie, ziet er mooit uit!
Ohja, ik wou nog zeggen dat het me wel verbaast dat ze geen inwendig onderzoek wilden doen, flugeltje. Bij mij hebben ze dat wel aangeboden met 40 weken. Ik wilde toen zelf niet. Maar ach, elk ziekenhuis heeft zo zijn eigen beleid.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
De reden dat ze bij mij wel wilden kijken is omdat ze me hadden willen strippen als dat mogelijk was geweest. Ik zag dat zelf niet zo zitten (was bang voor loos gerommel) en daarom leek inwendig onderzoek me ook zinloos (precies om de redenen die jij aangeeft).
Ik word er gewoon plaatsvervangend hyper van!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:
nee maar serieus, je doet er goed aan rekening te houden met later ipv eerder, kan het idd niet tegenvallen maar binnen 2 weken heb je sowieso je Willem johkun je t je voorstellen? Binnen nu en 2 weken ligt ie op je buik!
Ja normaal hebben ze zelf oplosbaar hechtdraad, maar wil liever ook niet dat dat 3 weken blijft zitten en gaat ingroeienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat je goedgekeurd bent Pessie![]()
Gebruiken ze geen hechtdraad dat vanzelf oplost voor zulke hechtingen??
(ben amper ingescheurd met de bevalling van Jr. en het hoefde niet gehecht te worden, dus geen flauw idee)
Je scheurt echt niet alleen in als je niet goed luistert hoor, en andersom werkt dat volgens mij ook niet zo...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja normaal hebben ze zelf oplosbaar hechtdraad, maar wil liever ook niet dat dat 3 weken blijft zitten en gaat ingroeienDus ze zullen waarschijnlijk wel zelf oplosbaar gebruiken maar dat kunnen ze ook na 7 dagen verwijderen. Fijn dat je bij Junior niet bent ingescheurd!
Heb je goed geluistert naar de verloskundige/arts!
was t maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef tessie het volgende:
[..]
Je scheurt echt niet alleen in als je niet goed luistert hoor, en andersom werkt dat volgens mij ook niet zo...
Nee ik denk ook niet dat het daar om draait, het is een kwestie van geluk of pech hebben denk ik, aan de andere kant ga ik er wel (heel naïef) vanuit dat het deze keer dus ook wel goed zal gaan, en laat ik het "resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst" verhaaltje even gewoon ergens diep weg op onzichtbaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef tessie het volgende:
[..]
Je scheurt echt niet alleen in als je niet goed luistert hoor, en andersom werkt dat volgens mij ook niet zo...
Mn schoonzus had pechquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik denk ook niet dat het daar om draait, het is een kwestie van geluk of pech hebben denk ik, aan de andere kant ga ik er wel (heel naïef) vanuit dat het deze keer dus ook wel goed zal gaan, en laat ik het "resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst" verhaaltje even gewoon ergens diep weg op onzichtbaar
Ik neem aan dat ze nog steeds vooral knippen om ernstige schade te voorkomen..... beter een knip dan een totaal-ruptuur.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Mn schoonzus had pech...
Ach ja, zoals gezegd, ze kunnen ook nog gaan knippen, heb je niets over te zeggen.
Waar denk jij allemaal overna?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja normaal hebben ze zelf oplosbaar hechtdraad, maar wil liever ook niet dat dat 3 weken blijft zitten en gaat ingroeienDus ze zullen waarschijnlijk wel zelf oplosbaar gebruiken maar dat kunnen ze ook na 7 dagen verwijderen. Fijn dat je bij Junior niet bent ingescheurd!
Heb je goed geluistert naar de verloskundige/arts!
Jij helpt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
LindaJouw verhaal is echt precies mijn verhaal eind mei
![]()
Ook altijd keurig netjes en opeens begon het een week van te voren met wat roze en daarna oud bloed e.d.
Hup test halen jij![]()
K-loontje welkom hier!
Tessie wat een prachtige letters zeg
oh ja, daar wil ik niets over zeggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Cantare het volgende:
Sommige mensen vinden juist wat rust door dat soort dingen te regelenlekker laten doen dus, zou ik zeggen.
Pff, hier is de tijd van lekker slapen geloof ik wel voorbijAl een paar nachten kan ik slecht slapen, maar dit keer was het echt bagger. Niet in slaap vallen, niet lekker liggen, steeds wakker, dan weer naar de wc, dan weer maagzuur... blergh. Nou ja, kan ik vast wennen aan de gebroken nachten strakjes...
Snap ik hoor, ik kan me je reactie ook goed voorstellen. Maar het is nu al zo vaak gezegd en blijkbaar kan Pessie daar niks mee, dus dan vind ik het een beetje zinloos worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, daar wil ik niets over zeggen.Tuurlijk moet iedereen doen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Serieus. Ik krijg alleen het idee dat Pessie misschien wat teveel tijd heeft om zich sappel te maken. ik gun haar echt heel erg dat ze dingen wat op het beloop kan laten. Gewoon, omdat ze zich dan fijner kan voelen. Het was dus geen aanval.
Gelukkig ga ik nu op vakantiequote:En balen van de slaap.het is ellende soms. hopelijk kan je nog even wat bijtukken.
Succesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Cantare het volgende:
Pff, hier is de tijd van lekker slapen geloof ik wel voorbijAl een paar nachten kan ik slecht slapen, maar dit keer was het echt bagger. Niet in slaap vallen, niet lekker liggen, steeds wakker, dan weer naar de wc, dan weer maagzuur... blergh. Nou ja, kan ik vast wennen aan de gebroken nachten strakjes...
oh vervelend dat ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Cantare het volgende:
Sommige mensen vinden juist wat rust door dat soort dingen te regelenlekker laten doen dus, zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:52 schreef Troeta het volgende:
Ik vind dat mensen zich drukker maken over wat pessie post, dan pessie zich druk maakt over haar bevalling..
En ik heb overal jeuk, word er gek van.
Mentholgel werkte goed zei je Orea? Ga ik denk ik straks even halen..
Ergens heb je gelijk, maar bij sommige dingen sta je echt met je mond open te kijken wat er nou weer staat...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:52 schreef Troeta het volgende:
Ik vind dat mensen zich drukker maken over wat pessie post, dan pessie zich druk maakt over haar bevalling..
Ingegroeide hechtingen zijn ook geen pretje, met allerlei ontstekingsgevaar bovendien. Ik vind het niet meer dan verstandig dat iemand daarover nadenkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar denk jij allemaal overna?dus je gaat liever nog een keer met de billen bloot, letterlijk, en dat daar iemand gaat graven naar de hechtingen? Ik heb al even gegoogeld m
KNIP
Ik hoop voor je dat je wat rust kunt vinden nog voor je gaat bevallen. Het lijkt me echt niet prettig je zo druk te maken over allerlei dingen.
Vooral als je het al een paar keer eerder hebt gehad zonder dat artsen naar je luisterden en je dus met mes zonder werkende verdoving van je hechtingen wordt ontdaan. Zelfs de arts moest huilen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ingegroeide hechtingen zijn ook geen pretje, met allerlei ontstekingsgevaar bovendien. Ik vind het niet meer dan verstandig dat iemand daarover nadenkt.
Dat hoeft natuurlijk ook niet voor iedereen zo te zijn...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
mjah maar ik heb soms ook echt zoiets van who cares.. Zeker als het erg veel onnodige beslissingen zijn over 1 onderwerp of het echt er niet toe zou moeten doen. Een bevalling moet je zo erg over je heen laten komen en niet aan 1 ding of 13 dingen krampachtig blijven vasthouden
Even ter 'ik neem het op voor Pessie'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergens heb je gelijk, maar bij sommige dingen sta je echt met je mond open te kijken wat er nou weer staat...
En als iemand zich hardop (of in een post) afvraagt hoe het toch komt dat Afrikaanse vrouwen gevoeliger zijn voor hiv, omdat de HA heeft gezegd dat hij het alleen bij Afrikaanse vrouwen tegengekomen is, dan is dat voor mij zo'n moment.
Ik denk dat het meer een soort opgebouwd ongeloof is dat er nu wel op gereageerd wordt, op die opmerking is toen niet eens gereageerd.... maar goed we hebben het over bijna 8 maanden geleden, dus ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen die eerst nog wijselijk hun mond gehouden hebben dat niet meer doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Troeta het volgende:
@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen
.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
oplosbare hechtingen worden subcutaan en aan een stuk gehecht als ik het wel heb, niet met een losse draad en een knoopje. volgens mij is er meer gevaar voor ontsteken bij een knoopje, ook met ingroeien. Tenzij de hechtingen niet goed oplossen als bij Huup.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ingegroeide hechtingen zijn ook geen pretje, met allerlei ontstekingsgevaar bovendien. Ik vind het niet meer dan verstandig dat iemand daarover nadenkt.
Ik ken hara heel goed en ze plant vanalles en bedenkt vanalles, maar als het eenmaal zo ver is en het gaat anders gaat e gewoon 'go with the flow'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
mjah maar ik heb soms ook echt zoiets van who cares.. Zeker als het erg veel onnodige beslissingen zijn over 1 onderwerp of het echt er niet toe zou moeten doen. Een bevalling moet je zo erg over je heen laten komen en niet aan 1 ding of 13 dingen krampachtig blijven vasthouden
Ja klopt, maar hij was ook wel dusdanig vreemd dat het blijft hangen, en dan te bedenken dat ik zo'n 4 maanden niet meegelezen heb ik dit topic wegens die miskraam.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:18 schreef freecell het volgende:
En jij haalt wel een héél oude opmerking aan.
ik haal het niet onderuit, ik geef een tegengeluid. Het is een discussieforum for crying out loud.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Troeta het volgende:
Bedankt huuphuup. Heb je toevallig ook dat frambozenrode zwangerschapstshirt gekocht? Ben benieuwd of die echt zo mooi valt.
@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
bedoel je deze?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Troeta het volgende:
Bedankt huuphuup. Heb je toevallig ook dat frambozenrode zwangerschapstshirt gekocht? Ben benieuwd of die echt zo mooi valt.
@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen
.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
En dat valt dus wel meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij was ook wel dusdanig vreemd dat het blijft hangen, en dan te bedenken dat ik zo'n 4 maanden niet meegelezen heb ik dit topic wegens die miskraam.
Het gaat nog niet eens zozeer om de opmerking an sich, maar het geeft wel een stukje wereldvreemdheid aan die je niet verwacht bij een goed opgeleide jonge vrouw.
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Troeta het volgende:
Leuk he zwangerschapskleren kopen?
Groot gelijk! Ik heb ook veel strakke kleding aangehad deze zwangerschap. Gewoon, omdat het een keertje kon! En de buik is beter zichtbaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef huuphuup het volgende:
potvergnorfklik ik tot 3 keer toe mn scherm dicht ipv op reply te drukken
waaroooom
@Troetagewoon doen! Lekker van je lijf genieten nu.
Ik steek al een paar weken mn vetrol lekker vooruit, nu mag het weerIk hou van zwangerschapskleding. Aan de ene kant heb je het maar kort aan, aan de andere kant wil ik er wel gewoon een beetje leuk uitzien en me goed over mezelf voelen dus ik voel me niet geroepen om in wijde tshirts enzo te gaan lopen.
Ik vind dat ookquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
Pessie, bij mij drong de verloskundige er zelfs op aan om na ongeveer 6 dagen de hechtingen te verwijderen! Volgens haar was dat verstandig om te doen zodat er geen spanning op de hechtingen kon komen te staan waardoor ik een trekkerig gevoel zou krijgen. Ik wilde het niet omdat ik er geen last van had en omdat ik geen zin had in dat gewroet. Maar het is me heel erg meegevallen!
Heeft ze alle hechtingen verwijder of alleen het knoopje losgeknipt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
Pessie, bij mij drong de verloskundige er zelfs op aan om na ongeveer 6 dagen de hechtingen te verwijderen! Volgens haar was dat verstandig om te doen zodat er geen spanning op de hechtingen kon komen te staan waardoor ik een trekkerig gevoel zou krijgen. Ik wilde het niet omdat ik er geen last van had en omdat ik geen zin had in dat gewroet. Maar het is me heel erg meegevallen!
Volgens mij heeft ze alles echt verwijderd, maar ik ben er niet zeker van. Ik zal het straks wel aan m'n vriend vragen, die zat er met zijn neus bovenop.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heeft ze alle hechtingen verwijder of alleen het knoopje losgeknipt?
Dat laatste hebben ze bij mij ook gedaan, de knoopjes aan beide kanten losgeknipt zodat de druk eraf ging maar echt verwijderen ging nauwelijks met de manier waarop ik gehecht ben.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze alles echt verwijderd, maar ik ben er niet zeker van. Ik zal het straks wel aan m'n vriend vragen, die zat er met zijn neus bovenop.
Wat ikzelf wel eens hoor is dat vrouwen eerst een nieuwe broek kopen in een maat groter en er toch binnen 2 weken achter komen dat dat niet gaat werken. Ikzelf vind mn zwangerschapsspijkerbroek echt heerlijk. Het is nu te warm voor die broek anders had ik em nu zelfs aan. Dat was tot mn korte broek echt dé aankoop deze zwangerschap.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind dat ook![]()
Het is ineens een hele andere wereld die open gaat![]()
maar nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik zelf persoonlijk (zonder dat ik daar iemand mee wil beledigen hoor! sorry) kriebels krijg van 'ik koop wel een maatje groter en dan met een buikband eroverheen ofzo'
Dat idee. Of nog erger, in sweatpants en de tshirts van je vent lopen de hele dag.
Natuurlijk moet iedereen het voor zich weten hoor, daar niet van. Maar ik vind het wel prettig om goed passende kleding te hebben. (hoeft trouwens niet per se zw.schapskleding te zijn! zeker met de mode van nu niet.)
Overigens zoek ik de dingen wel vaak uit op draagbaarheid ná de zwangerschap. Ik vind het wel prettig als het daarna eventueel ook nog gedragen kan worden.
hahahaha lekker dingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze alles echt verwijderd, maar ik ben er niet zeker van. Ik zal het straks wel aan m'n vriend vragen, die zat er met zijn neus bovenop.
oh ik vond mn zwangerschapsbroeken ook heerlijk. Lekker warm ook in de winter die extra band om mn buikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat ikzelf wel eens hoor is dat vrouwen eerst een nieuwe broek kopen in een maat groter en er toch binnen 2 weken achter komen dat dat niet gaat werken. Ikzelf vind mn zwangerschapsspijkerbroek echt heerlijk. Het is nu te warm voor die broek anders had ik em nu zelfs aan. Dat was tot mn korte broek echt dé aankoop deze zwangerschap.
Dat eerste kon ik me dus ook niet voorstellen. Ik wilde liever niet dat hij dat zag en dacht dat hij dat ook liever niet wilde. Maar op het moment van de uitdrijving liep het gewoon heel natuurlijk zo en vind ik het achteraf heel tof! Ik vraag nog wel eens: "Hoe zag dat er dan uit!" En dan zegt hij: "Nou, gewoon, hij kwam eruit floepen." Heb ik dus geen bal aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha lekker ding![]()
![]()
dat je de geboorte van het hoofdje enzo per se wilt zien met eigen ogen kan ik me indenken. Maar dat je vrouw bevalt van een setje hechtdraad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een incompetent K**-bedrijf zeg. Foutje kan ik inkomen, maar dit is echt superfail!
Dat denk ik nu dus ook! Ben echt benieuwd of hij het wel of niet zal zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat eerste kon ik me dus ook niet voorstellen. Ik wilde liever niet dat hij dat zag en dacht dat hij dat ook liever niet wilde. Maar op het moment van de uitdrijving liep het gewoon heel natuurlijk zo en vind ik het achteraf heel tof! Ik vraag nog wel eens: "Hoe zag dat er dan uit!" En dan zegt hij: "Nou, gewoon, hij kwam eruit floepen." Heb ik dus geen bal aan.![]()
Tja, weet je wat het was met het verwijderen van die hechtingen? Ik had twee vreemde vrouwen aan mijn bed staan en vond het ontzettend fijn dat hij er was. Van mij had hij het niet hoeven bekijken, hoor, maarja... mannen... nieuwsgierigheid...
Mijn ouders hebben na 20 jaar de (onbekeken!) tape van de geboorte van mn zusje maar weggegooidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat denk ik nu dus ook! Ben echt benieuwd of hij het wel of niet zal zien.
Het voordeel van een tweede is dat je nu kunt bedenken of je er een camera op wilt richten zodat je het na afloop na kunt kijken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef Orea het volgende:
Hormonenaanvalwie kan even zorgen dat ik ga huilen zodat ik het kwijt ben?
Voor de mensen die zich vervelenonder de spoiler info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een incompetent K**-bedrijf zeg. Foutje kan ik inkomen, maar dit is echt superfail!
om hier een hormonen aanval van te krijgen hoef je volgens mij niet eens zwanger te zijn. Vooral die 140 euro! Vet balen!
Mijn man zal nooit de geboorte van de eerste vergeten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Dat eerste kon ik me dus ook niet voorstellen. Ik wilde liever niet dat hij dat zag en dacht dat hij dat ook liever niet wilde. Maar op het moment van de uitdrijving liep het gewoon heel natuurlijk zo en vind ik het achteraf heel tof! Ik vraag nog wel eens: "Hoe zag dat er dan uit!" En dan zegt hij: "Nou, gewoon, hij kwam eruit floepen." Heb ik dus geen bal aan.![]()
Als ik aan mijn vriend vraag naar zijn perceptie van de bevalling dan is het eerste wat bij hem opkomt hoe walgelijk de navelstreng eruit zag. Ik dacht dat dat een ontroerend moment was, de navelstreng doorknippen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Mr.DML is blij dat ik voor nu thuis wil bevallen want hij is niet zo'n ziekenhuis fan. Ik zie 'm ook echt wel onderuit gaan op het moment dat Puck er uit komt ofzo
Wat tof zeg!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn man zal nooit de geboorte van de eerste vergeten.
Hij stond aan het hoofdeinde van mijn bed maar vlak voordat het hoofdje werd geboren riep de gyn hem bij zich.
Hij zei dat hij niet wist wat hij zag. Hij vond het bijna buitenaards.
De kruin van het babyhoofd wat hij zag en er floepte ineens "gewoon" een babymens uit zijn vrouw en terwijl hij altijd wel geweten had dat er eentje in mijn buik zat vond hij het ongelooflijk.
Dat is dus precies mijn probleem. Ik heb een hekel aan jurkjes, rokjes, tuniekjes, leggings, Alijnen etc. Bovendien hou ik helemaal niet van rushes, bloemetjes, 'dingetjes' en ander girly spul. Ik doe aan spijkerbroeken met T-shirts of bloesjes en capuchontruien/-vesten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind dat ook![]()
Het is ineens een hele andere wereld die open gaat![]()
Dat deed de kraam bij mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Een verpleegkundige kwam met een spiegel aangewandeld en vroeg of ik het hoofdje wilde zien. Ik stond er niet om te springen, maar ach, als dat haar blij maakte. Hield ze dus telkens die spiegel net niet goed zodat ik er niks van kon zien. Dus ik maar dirigeren en uitleggen hoe ze de spiegel in een andere hoek moest houden. Maar dat deed ze niet goed en ik bleef maar met die spiegel bezig terwijl ik me gewoon even op de volgende wee wilde voorbereiden. Uiteindelijk zei ik maar gewoon: "Ahja, heel tof ja." Niks van gezien dus.
Nee joh! Kijk eens bij H&M of bij www.bellyfashion.nl er is ook zat spul in stoere vesten of toffe t-shirts te bestellen hoor, en spijkerbroeken daar leef ik ook in. T is soms wat zoeken want ik word zelf gallisch van die typische zwangerschapsprintjes die je veel ziet bij Prénatal en Miss Etam, maar echt, er is genoeg!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn probleem. Ik heb een hekel aan jurkjes, rokjes, tuniekjes, leggings, Alijnen etc. Bovendien hou ik helemaal niet van rushes, bloemetjes, 'dingetjes' en ander girly spul. Ik doe aan spijkerbroeken met T-shirts of bloesjes en capuchontruien/-vesten.
Dat maakt die andere wereld buitengewoon onaantrekkelijk.
Ik vond juist dat er heel veel spijkerbroeken te koop waren, juist zonder franje. Wat ikzelf nog heb gedaan is een simpel zwangerschaps T-Shirt op een zwangerschaps-longsleeve. Zat heerlijk, lekker warm en effectief.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn probleem. Ik heb een hekel aan jurkjes, rokjes, tuniekjes, leggings, Alijnen etc. Bovendien hou ik helemaal niet van rushes, bloemetjes, 'dingetjes' en ander girly spul. Ik doe aan spijkerbroeken met T-shirts of bloesjes en capuchontruien/-vesten.
Er is truowens ook een zwangerschapskledingtopic, daar staan heel veel webshops in genoemd, ik zal vanmiddag es schoppen voor je, wel leuk speuren naar kledingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je bij 6 maanden een shirt koopt waarop staat 'let me out'. Werd daar een beetje bang van, 6 maanden leek me toch wel erg prematuur, ik dacht juist 'keep me in'...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee joh! Kijk eens bij H&M of bij www.bellyfashion.nl er is ook zat spul in stoere vesten of toffe t-shirts te bestellen hoor, en spijkerbroeken daar leef ik ook in. T is soms wat zoeken want ik word zelf gallisch van die typische zwangerschapsprintjes die je veel ziet bij Prénatal en Miss Etam, maar echt, er is genoeg!Bij www.asos.co.uk hebben ze ontzettend leuke stoerdere tshirts en dergelijke.
Ohquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik aan mijn vriend vraag naar zijn perceptie van de bevalling dan is het eerste wat bij hem opkomt hoe walgelijk de navelstreng eruit zag. Ik dacht dat dat een ontroerend moment was, de navelstreng doorknippen.
H&M paste ik al met mijn pre-hormonencup nauwelijks in en al helemaal niet in de broeken (ze snappen daar niet dat niet alle vrouwen van 1.80 in smalle broekjes passen). Die andere sites heb ik nog niet bekeken, dat moet nog ff wachten tot ik niet mobiel zit te internetten. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee joh! Kijk eens bij H&M of bij www.bellyfashion.nl er is ook zat spul in stoere vesten of toffe t-shirts te bestellen hoor, en spijkerbroeken daar leef ik ook in. T is soms wat zoeken want ik word zelf gallisch van die typische zwangerschapsprintjes die je veel ziet bij Prénatal en Miss Etam, maar echt, er is genoeg!Bij www.asos.co.uk hebben ze ontzettend leuke stoerdere tshirts en dergelijke.
Hier wordt het lastig. Ik vind kleding kopen gewoon niet leuk, laat staan als ik echt moet gaan zoeken. Ik zit dus ook elke keer weer vol verbazing mee te lezen als jullie weer collectieve shopping sprees hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:27 schreef pessie het volgende:
Het is even zoeken maar er is ook in jouw smaak denk ik best wat te vinden.
Ik kan me het mooie daarvan ook nog niet voorstellen. Gelukkig hoef ik het ook (in elk geval nu) niet te doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh![]()
Het lijkt 'm bij voorbaat al smerig en hij gaat die navelstreng alleen doorknippen omdat het mij zo'n mooi moment lijkt inderdaad. Het lijkt 'm helemaal niks.
En ik maar denken dat het t.z.t. 'm wel mee valt![]()
Nou ja, ik laat 'm dit gewoon niet lezen
Dat vind ik sowieso te triest voor woorden, zulke teksten.... maar goed, ik ben ook geen fan van babykleertjes met kreten als "Mama's prinsesje" enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Als je bij 6 maanden een shirt koopt waarop staat 'let me out'. Werd daar een beetje bang van, 6 maanden leek me toch wel erg prematuur, ik dacht juist 'keep me in'...
Ik snap jou. Ik heb aan zwangerschapskleding van de H&M 1 basic katoenen longsleeve. De rest zat bij mij niet mooi. De spijkerbroek die ik heb gekocht was van Noppies en als ik jou zo hoor vermoed ik dat je daar misschien even kunt gaan kijken. Het is nu sowieso opruiming en ik heb nog best wat zwangerschapskleding in de opruiming gekocht (Als in overgooier van 80 naar 10, broek van 55 naar 15, etc...).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
H&M paste ik al met mijn pre-hormonencup nauwelijks in en al helemaal niet in de broeken (ze snappen daar niet dat niet alle vrouwen van 1.80 in smalle broekjes passen). Die andere sites heb ik nog niet bekeken, dat moet nog ff wachten tot ik niet mobiel zit te internetten. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb het topic voor je geschopt Vanyel.
Ik heb zelf een rampmaat (normaal gesproken).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier wordt het lastig. Ik vind kleding kopen gewoon niet leuk, laat staan als ik echt moet gaan zoeken. Ik zit dus ook elke keer weer vol verbazing mee te lezen als jullie weer collectieve shopping sprees hebben
ja dat, maar ook van die psychedelische printjes ofzo die je op een of andere manier alleen bij feestwinkels tegenkomt, én bij prénatalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Als je bij 6 maanden een shirt koopt waarop staat 'let me out'. Werd daar een beetje bang van, 6 maanden leek me toch wel erg prematuur, ik dacht juist 'keep me in'...
Nah joh, ik geef gewoon linkjes en je mag zelf kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, maten. Over het algemeen zijn mijn shirts XL en mijn spijkerbroek is omvang 32 lengte 34. Van zwangerschapsmaten (en of ze überhaupt bestaan) weet ik niks.
Als je dat echt leuk vindt, speur zeker raak, maar ik ben wel een zeikerd en vind niet zoveel leuk, dus niet schrikken als het niet zo makkelijk werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Toch zien we dat ook niet terug bij de buikfoto's, als het typisch iets voor zwangeren is dan zouden we dat toch ook zien op die foto's? Ik hou er zelf ook niet zo van, daarbij vind ik de kleuren onder die prints altijd erg donker, hou meer van vrolijk doch redelijk effen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat, maar ook van die psychedelische printjes ofzo die je op een of andere manier alleen bij feestwinkels tegenkomt, én bij prénatal![]()
Niet mijn smaak zeg maarmaar het lijkt iets typisch voor zwangeren.
Misschien is het meer iets voor BBquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Toch zien we dat ook niet terug bij de buikfoto's, als het typisch iets voor zwangeren is dan zouden we dat toch ook zien op die foto's? Ik hou er zelf ook niet zo van, daarbij vind ik de kleuren onder die prints altijd erg donker, hou meer van vrolijk doch redelijk effen.
Ben een esprit, noppies en mama licious klantje, maar heb zoveel mogelijk in de sale geprobeerd te kopen.
En ik hou ervan als mn kleding onder mn buik op mn broek aansluit, als het over mijn buik heen hangt en net wel op mn broek lijk ik eerder dik dan zwanger.
Vermoedelijk wel ja...quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
ach pessie voor t zelfde geld draag je je eigen spijkerbroek weer na een week
(en zit ie beter dan voor de zwangerschap)
Hmmm...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:23 schreef Saffier het volgende:
Er staan pannekoeken op het menu voor vanavond. Ik geloof dat ik maar een boterham pak ipv de fokwet te tarten
H&M uitverkoop online, even vroeg voor opstaan, 7 uur ofzo je computer aanslingeren en dan heb je voor 2 tientjes mooie broekenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
75 euro geef ik normaal al niet uit aan een spijkerbroek dus laat staat aan een broek die ik maar 9 maanden aan heb
Klinkt alsof je goed geslaagd bent!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben er hoor.
Net ff 2 shirtjes gehaald. T is nog maar een paar weekjes maar de mamalijn vind ik heerlijk. Lekker lange shirtjes.
En een box voor m'n kraamzooi, aangezien m'n kat de kartonnen doos al gesloopt had.
En een pip( woezel had ik al) en een ding van woezel en pip voor in de maxicosi ( die zou ik van bla overnemen maar de post is hem kwijt geraakt).
Oh en naar de kapper geweest, natuurlijk weer te kort geknipt.
En goedgekeurd bij de vk. Maar ik had niet anders verwacht.
Oh en voorwerk is auw! En vervelend.
Ik vond het vanmiddag vnl doodeng. Was heel bang dat het door ging zetten en nog 14 dagen, dan mág dat ook, nu nog even niet. Net toen ik dacht 'nu ga ik de vlos bellen' werd het minder en als ik dát weer dacht werd het weer wat meer. Ik ben wel vreselijk moe nu, echt helemaal op dus dat wordt niet laat naar bed. En als ik over 14 dagen dagelijks voorwerk heb, prima, maar nu vind ik het nog zo eng met deze termijn. Of laat het gewoon duidelijk zijn dat het voorwerk is en niet dat ik er redelijk van overtuigd raak dat het weeen zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb mezelf suf gekocht aan zwangerschapskleding, maar dan op marktplaats. Bij elkaar dus alsnog bijna niks uitgegevenOverigens hier iemand die wel van die fleurige kleding houdt en ik heb dan ook een paar shirts van MissEtam en C&A... Die shirtjes met 'let me out' erop gaan zelfs mij echter te ver
Net zoals buikbanden trouwens, hou ik ook helemaal niet van...
Voorwerk is kut saffier, vooral omdat je vaak gewoon weet dat het 'slechts' voorwerk is en je dus voor Jan met de korte achternaam tureluurs zit te worden...
Na een week KermisFM en mezelf omringt te hebben door heel veel mensen merk ik vandaag dat ik ineens behoefte heb aan cocoonen. Willem is ook aardig rustig momenteel, stilte voor de storm?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:28 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik vond het vanmiddag vnl doodeng. Was heel bang dat het door ging zetten en nog 14 dagen, dan mág dat ook, nu nog even niet. Net toen ik dacht 'nu ga ik de vlos bellen' werd het minder en als ik dát weer dacht werd het weer wat meer. Ik ben wel vreselijk moe nu, echt helemaal op dus dat wordt niet laat naar bed. En als ik over 14 dagen dagelijks voorwerk heb, prima, maar nu vind ik het nog zo eng met deze termijn. Of laat het gewoon duidelijk zijn dat het voorwerk is en niet dat ik er redelijk van overtuigd raak dat het weeen zijn
Was 24 juli nog vrij?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb mezelf suf gekocht aan zwangerschapskleding, maar dan op marktplaats. Bij elkaar dus alsnog bijna niks uitgegevenOverigens hier iemand die wel van die fleurige kleding houdt en ik heb dan ook een paar shirts van MissEtam en C&A... Die shirtjes met 'let me out' erop gaan zelfs mij echter te ver
Net zoals buikbanden trouwens, hou ik ook helemaal niet van...
Voorwerk is kut saffier, vooral omdat je vaak gewoon weet dat het 'slechts' voorwerk is en je dus voor Jan met de korte achternaam tureluurs zit te worden...
Na een week KermisFM en mezelf omringt te hebben door heel veel mensen merk ik vandaag dat ik ineens behoefte heb aan cocoonen. Willem is ook aardig rustig momenteel, stilte voor de storm?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Saffier het volgende:
Flugel de 24e klinkt wel heel leukof de 23e nog net even?
![]()
Thanks meiden, het is nu echt helemaal weg, niets raars meer te voelen gelukkig. Ik ga zo lekker in bad en vroeg naar bed. En manlief aansporen dat ik liefst *vandaag nog* alle namen klaar wil hebben.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:01 schreef Ticootje het volgende:
Oh en de antistoffen in m'n bloed doen niets, uitslag was dus goed en er is echt, echt, echt geen gevaar voor pukkie.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:21 schreef K-loontje het volgende:
@ flugeltje, spannend. Ik gok op de 25e![]()
@saffier, hmm.Ik hoop dat je toch een beetje lekker kan rusten ondanks het voorwerk. En dat het ook gewoon bij voorwerk blijft.
Hier hebben we het vandaag de wederzijdse ouders verteld. De reactie: verbaasd, maar ook blij. Een beetje zoals wij zelf eigenlijk dus.![]()
En toch is het gek. Ongepland en onverwacht. Dit wordt nr. 3, dus de praktische beren op de weg doen zich ook voortdurend voor. Mijn lief zit al een andere auto uit te zoeken.Ach ja, dat is de mannen-manier van verwerkend denk ik dan maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie jij misschien bent
quote:
Mijn lief zit al een andere auto uit te zoeken.Ach ja, dat is de mannen-manier van verwerkend denk ik dan maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:26[/url] schreef Vicky het volgende:
[..]
mij ook!
Ik ben echt TE nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef K-loontje het volgende:
Ja, dat zijn ook de dingen waar wij over nadenken. Wij hebben maar 3 slaapkamers, en een ruimte die inderdaad als werk/hobbykamer bestemd is. Daar zou op termijn nog wel een slaapkamer van gemaakt kunnen worden. We hebben allebei een auto, maar allebei een klein stadsmodel. Daar passen dus nooit drie kinderen in.
Maar stiekem is het ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef K-loontje het volgende:
We hebben allebei een auto, maar allebei een klein stadsmodel. Daar passen dus nooit drie kinderen in.
@ flugeltje, spannend. Ik gok op de 25e![]()
@saffier, hmm.Ik hoop dat je toch een beetje lekker kan rusten ondanks het voorwerk. En dat het ook gewoon bij voorwerk blijft.
Hier hebben we het vandaag de wederzijdse ouders verteld. De reactie: verbaasd, maar ook blij. Een beetje zoals wij zelf eigenlijk dus.![]()
En toch is het gek. Ongepland en onverwacht. Dit wordt nr. 3, dus de praktische beren op de weg doen zich ook voortdurend voor. Mijn lief zit al een andere auto uit te zoeken.Ach ja, dat is de mannen-manier van verwerkend denk ik dan maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Groofs![]()
je weet het leuk te brengen
![]()
En Saffiertje krijgt er harde buiken van dus ik vind wel dat t verteld moet worden
Beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jou nu ook beter is het maar gewoon te delen ineens. Jullie ouders weten het nu en anders moet je weer zo'n geschikt moment zoeken, een buik plaatsen, een hint in het namentopic, een foto van een echo onder je echte naam, zo'n hippe actie. En als dat dan niet leuk valt voel je je als zwangere vrouw wellicht een beetje miskend
, en dat willen wij natuurlijk allemaal helemaal niet
, zeker niet voor jou! Jou kennende
.
Kom maar.
Grapjasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jou nu ook beter is het maar gewoon te delen ineens. Jullie ouders weten het nu en anders moet je weer zo'n geschikt moment zoeken, een buik plaatsen, een hint in het namentopic, een foto van een echo onder je echte naam, zo'n hippe actie. En als dat dan niet leuk valt voel je je als zwangere vrouw wellicht een beetje miskend
, en dat willen wij natuurlijk allemaal helemaal niet
, zeker niet voor jou! Jou kennende
.
Kom maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen zeggenAl die zwangere vrouwen hier, wat doe je ze aan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen zeggenAl die zwangere vrouwen hier, wat doe je ze aan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En mijn maag maakte een sprongetje toen ik jouw naam zag staan![]()
![]()
maar dit was geen uit-de-kast-post dus nee?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En mijn maag maakte een sprongetje toen ik jouw naam zag staan![]()
![]()
maar dit was geen uit-de-kast-post dus nee?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:44 schreef Vicky het volgende:
Spanning is voor helemaal niemand goed, niet goed voor je hart enzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef Saffier het volgende:
We zijn wel heel erg bezig met zijn allen nu om een kloon zeg! Ik heb dat ook bijna nooit in de gaten he, of iemand een kloon is of nieten zo ja bij wie je dan wel hoort. Ik merk het vanzelf wel en met dit geheugen weet ik het over een paar weken niet eens meer
Ik ben er blijkbaar ook slecht in, ik had het foutquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben zo slecht in klonen raden..groofs, wil jij je idee niet met me delen?
Uiteraardquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef K-loontje het volgende:
Wie mij uit nieuwsgierigheid pmt moet als tegenprestatie een paar namen suggesties doen.
ow, je bent actief in het namen-topicquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef K-loontje het volgende:
Wie mij uit nieuwsgierigheid pmt moet als tegenprestatie een paar namen suggesties doen.
Ik wou het nog een beetje minder "erg" doen overkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef Ssserpente het volgende:
Een foutje? Ik postte drie keer achter elkaar met m'n oorspronkelijke nick.Be is toen zo lief geweest om het keer op keer te verwijderen. Die ouwe Nick heb ik dan ook maar meteen de prullenbak ingegooid. Niet dat ik bekend was hier, maar ik betrapte onze stagiair eens op Fok.
Veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
Dank je.![]()
Hm, ik ben ook wel erg nieuwsgierig. Wie hebben er allemaal al twee kinderen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]
nee hoor, al bedacht ik me pas na het posten dat dat gedacht kon worden... Maar wij hebben geen auto
Ik ben gewoon nogal nieuwsgierig![]()
dat was ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Veelecht opties te over.
Er was ooit een kloon LandVanOoitMeisje en de ondertitel reuzenkind doet me daaraan denken maar uiteraard weet ik niet meer wie die kloon was
was het maar waar!!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef K-loontje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:06 schreef Groofsken het volgende:
Haha BE en Vicky. jammer hè.
Maar niemand die mij verdacht eigenlijk? Oké, ik heb maar één auto, maar toch...
Oh ja das waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou... jouw lief denkt verdacht weinig vind ik![]()
Ze legt toch uit dat het is om de mensen uit haar directe omgeving.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof dat ik niet helemaal snap waarom je een kloon aanmaakt als zoo duidelijk is dat het een kloon is waardoor iedereen vervolgens in beslag genomen wordt door de prangende vraag wie er toch achter zou zitten.
dat zijn echt niet persee je hormonen hoor!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
ooooh mensen... rtl4 mn hormonen... wat doe je
Vanwege eventuele meelezers uit mijn irl omgeving. Iedereen die die prangende vraag heeft, wordt gewoon beloond als het me gevraagd wordt. Dus alle spanning is er heel snel vanaf.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof dat ik niet helemaal snap waarom je een kloon aanmaakt als zoo duidelijk is dat het een kloon is waardoor iedereen vervolgens in beslag genomen wordt door de prangende vraag wie er toch achter zou zitten.
Doet volgens mij niet zoveel goeds voor het rustig posten en wennen aan het grote nieuws.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ze legt toch uit dat het is om de mensen uit haar directe omgeving.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat legt ze inderdaad uit.
Na jouw post
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:21 schreef K-loontje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik eerder daar ook al zoiets over gezegd hoor. Maar goed, maakt mij niet uit verder.
Voor wie of wat zou het posten hier overigens geen goed doen wat betreft het rustig wennen aan het grote nieuws?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Kloontjes raden ben ik zo slecht in....
Als ik nou eens weiger te bevallen tot 't bekend is?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En als zij je nou pm't doe jij dan bevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |