Ja en als ze wat groter zijn samen naar de bakker lopen... En daar gewoon 6x zo lang over doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat dus... Ach ja, heeft ook zn charme om als eerste bij de broodjesbalie te staan 's ochtends.
Het eerste trimester gehakt bakkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit in mijn vegetarische periode. Heb een bbq ook afgezegd van het weekend. De gedachte aan vlees alleen al
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef het-is-mij het volgende:
@ Flugel, wat raar dat ze niet ff wilden voelen hoe het ervoor stond.
Is er verder nog beleid afgesproken?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef Orea het volgende:
Ja wij een Prenatal bon!echt te lief!
Maar Floris isen in verhouding enzo! Moeten we van Speklaps billen nog maar afwachten... (zal wel goedkomen
)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee Pessie, ik had de 27e al hoor. Die pot is voor mij.
Orea lief zo'n luiertaart![]()
En hopen dat speklap goed tegen Zwitsal kan
Psies, zwitsal komt wel op johquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:51 schreef Orea het volgende:
Dat ook inderdaadop zich verwacht ik niks raars, wij hebben nergens in de familie gevoelige huidjes wat dat betreft... Maarja, je weet het maar nooit
Kan zij er niet tegen, dan ik zelf welhahaha!!
Das liefquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Cantare het volgende:
Ik heb net mijn laatste pianoles gegeven aan 2 kinderen en kreeg een kraammand van het gezin met 10 kadootjes (niet goed voor een nieuwsgierig persoon!)en speelgoed wat ze nog hadden en er nog goed uitziet.
Wat lief!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Cantare het volgende:
Ik heb net mijn laatste pianoles gegeven aan 2 kinderen en kreeg een kraammand van het gezin met 10 kadootjes (niet goed voor een nieuwsgierig persoon!)en speelgoed wat ze nog hadden en er nog goed uitziet.
altijd handigquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat lief!
en ik las in eerste instantie dat je kraamverband van het gezin had gekregen![]()
![]()
Jahaaaaa, gemaakt in den China. En er passen heul veul van die pakjes in ene doos (dus het valt heel niet op, dat ik hier lekker de hele dag skittles zit te consumeren... )quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bestaan er halal skittles? Weer wat geleerd
hehe knorrquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Jahaaaaa, gemaakt in den China. En er passen heul veul van die pakjes in ene doos (dus het valt heel niet op, dat ik hier lekker de hele dag skittles zit te consumeren... )
Och, je kan tegenwoordig alles halal krijgen, van bacon tot knorr-mix-pakjes.
Hoe lang heeft dat geduurd als ik vragen mag?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:14 schreef Orea het volgende:
Veel mensen hebben alle behandelingen ook wel van behoorlijk dichtbij meegemaakt, de impactsommigen stonden zowat mee te huilen toen meneer vertelde dat we ein-de-lijk zwanger waren
![]()
ongeveer 5 jaar en 3 ivf-en verderquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe lang heeft dat geduurd als ik vragen mag?
Wratjes, check. En na de bevalling ook vrij snel weer weg, zonder aanstippen ofzo. Ik had ze overal, op mn duim, wijsvinger, voet. Zowel links als rechtsquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Orea het volgende:
Leuk is dat hè?
Oh vraag ik me af.. andere zwangeren: hebben jullie ook ineens vage dingetjes? Ik heb sinds een tijdje ineens wratjes onder mijn voetweg laten stippen en nu op mijn andere voet ineens (ook lekker precies op loopgedeelte van mijn grote teen
vandaag laten aanstippen en lopen is nu een beetje vervelend)...
Nooit last van gehad![]()
Ook heb ik bij de jeuk van de buik, nu ineens jeuk overalgeen rare bulten ofzo, maar aan de buitenkant van mijn knieën, ellebogen en mijn billen (ja hilarisch ja
) jeukt het zo! En als ik dan wrijf voelt het echt zo goddelijk aan... Echt mega bizar!
Ja ikzelf. Begrijp mezelf niet, vind mezelf niet zo leuk en vooral erg vaag. De man klaagt ook al dat ik opeens de neiging schijn te hebben om zinnen niet af te maken en overal dat ding (that thingy) te zeggen en vooral niet specifiek....quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Orea het volgende:
Oh vraag ik me af.. andere zwangeren: hebben jullie ook ineens vage dingetjes?
U bent, u denkt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm, dames?Hoe zat het ook al weer met eventuele innestelbloedingen enzo? Het is hier zo raar de laatste week... totaal anders als anders
Oh, wat spannend!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm, dames?Hoe zat het ook al weer met eventuele innestelbloedingen enzo? Het is hier zo raar de laatste week... totaal anders als anders
Dat had ik in het begin ook vrij veel, zinnen niet afmaken enzo... Veel spelfouten maken!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja ikzelf. Begrijp mezelf niet, vind mezelf niet zo leuk en vooral erg vaag. De man klaagt ook al dat ik opeens de neiging schijn te hebben om zinnen niet af te maken en overal dat ding (that thingy) te zeggen en vooral niet specifiek....
Maar geen wratjes enzo... Gewoon vaag....
Tering!quote:
Ik heb geen test in huisquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Morgenvroeg meteen een test doen! Je kunt het nu niet meer maken om ons in spanning te laten!
Er zijn helaas net iets te veel redenen waarom je kunt bloeden: cyclus toch van slag (komt best vaak voor), vroegtijdige miskraam of innestelingsbloeding! Niet speculeren maar gewoon testen!
Als je een tijdje in 'Wachten op het tweede streepje' meeleest dan hoor je helaas net iets te vaak 'dit overkomt me anders nooit'. Het is gewoon een hoop onzeker gedoe, zwanger worden/zijn/blijven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb geen test in huis
Mn cyclus is nog nooit van slag geweest en mn miskraam was dweilen met de kraan open... zucht. Stom gedoe ook altijdMorgen even aankijken en anders maar een test halen idd...
Ja, ik ben inderdaad een OUD-kloon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi K-loontje, gefeliciteerd! Je komt je toch hier melden, dat zegt denk ik wel iets. Heb je al een kindje (d.w.z., ben je een OUD-kloon)?
Ik moet er nog steeds aan wennen! Nou ja, ik denk dat ik het sinds een week ineens tastbaarder begin te vinden (lees: ik heb een overdosis aan babyprogramma's gehad en word ineens een beetje ongeduldig). Komt wel goed!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef K-loontje het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad een OUD-kloon.Het zegt misschien ook wel iets, de shock overheerst echter nog op dit moment haha. Langzaamaan komt het besef en lukt het me ook om de positieve kanten ervan te zien. Maar poehee, ik moet er echt aan wennen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef flugeltje het volgende:
Verder net als Vanyel een gehalveerd vocabulaire, daarvan hoop ik helemaal dat het goedkomt, ik heb regelmatig flaters geslaan tijdens vergaderingen omdat ik een woord gewoon niet meer wist.
Voor het geval vandaag niks wordt, was de 30e al genoemd?quote:Ow, had er trouwens iemand ingezet op de 23e?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks naar de fysioen de kapper
Ik heb er zin in
![]()
Tessie wat leuk!
Kloontje ik ben benieuwd wie je bent! Gefeliciteerd en welkom
Linda wat doe je ons aan
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Tessie, ziet er mooit uit!
Ohja, ik wou nog zeggen dat het me wel verbaast dat ze geen inwendig onderzoek wilden doen, flugeltje. Bij mij hebben ze dat wel aangeboden met 40 weken. Ik wilde toen zelf niet. Maar ach, elk ziekenhuis heeft zo zijn eigen beleid.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
De reden dat ze bij mij wel wilden kijken is omdat ze me hadden willen strippen als dat mogelijk was geweest. Ik zag dat zelf niet zo zitten (was bang voor loos gerommel) en daarom leek inwendig onderzoek me ook zinloos (precies om de redenen die jij aangeeft).
Ik word er gewoon plaatsvervangend hyper van!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef huuphuup het volgende:
nee maar serieus, je doet er goed aan rekening te houden met later ipv eerder, kan het idd niet tegenvallen maar binnen 2 weken heb je sowieso je Willem johkun je t je voorstellen? Binnen nu en 2 weken ligt ie op je buik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |