Ja en als ze wat groter zijn samen naar de bakker lopen... En daar gewoon 6x zo lang over doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat dus... Ach ja, heeft ook zn charme om als eerste bij de broodjesbalie te staan 's ochtends.
Het eerste trimester gehakt bakkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit in mijn vegetarische periode. Heb een bbq ook afgezegd van het weekend. De gedachte aan vlees alleen al
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef het-is-mij het volgende:
@ Flugel, wat raar dat ze niet ff wilden voelen hoe het ervoor stond.
Is er verder nog beleid afgesproken?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef Orea het volgende:
Ja wij een Prenatal bon!echt te lief!
Maar Floris isen in verhouding enzo! Moeten we van Speklaps billen nog maar afwachten... (zal wel goedkomen
)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee Pessie, ik had de 27e al hoor. Die pot is voor mij.
Orea lief zo'n luiertaart![]()
En hopen dat speklap goed tegen Zwitsal kan
Psies, zwitsal komt wel op johquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:51 schreef Orea het volgende:
Dat ook inderdaadop zich verwacht ik niks raars, wij hebben nergens in de familie gevoelige huidjes wat dat betreft... Maarja, je weet het maar nooit
Kan zij er niet tegen, dan ik zelf welhahaha!!
Das liefquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Cantare het volgende:
Ik heb net mijn laatste pianoles gegeven aan 2 kinderen en kreeg een kraammand van het gezin met 10 kadootjes (niet goed voor een nieuwsgierig persoon!)en speelgoed wat ze nog hadden en er nog goed uitziet.
Wat lief!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Cantare het volgende:
Ik heb net mijn laatste pianoles gegeven aan 2 kinderen en kreeg een kraammand van het gezin met 10 kadootjes (niet goed voor een nieuwsgierig persoon!)en speelgoed wat ze nog hadden en er nog goed uitziet.
altijd handigquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat lief!
en ik las in eerste instantie dat je kraamverband van het gezin had gekregen![]()
![]()
Jahaaaaa, gemaakt in den China. En er passen heul veul van die pakjes in ene doos (dus het valt heel niet op, dat ik hier lekker de hele dag skittles zit te consumeren... )quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bestaan er halal skittles? Weer wat geleerd
hehe knorrquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Jahaaaaa, gemaakt in den China. En er passen heul veul van die pakjes in ene doos (dus het valt heel niet op, dat ik hier lekker de hele dag skittles zit te consumeren... )
Och, je kan tegenwoordig alles halal krijgen, van bacon tot knorr-mix-pakjes.
Hoe lang heeft dat geduurd als ik vragen mag?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:14 schreef Orea het volgende:
Veel mensen hebben alle behandelingen ook wel van behoorlijk dichtbij meegemaakt, de impactsommigen stonden zowat mee te huilen toen meneer vertelde dat we ein-de-lijk zwanger waren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |