ongeveer 5 jaar en 3 ivf-en verderquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe lang heeft dat geduurd als ik vragen mag?
Wratjes, check. En na de bevalling ook vrij snel weer weg, zonder aanstippen ofzo. Ik had ze overal, op mn duim, wijsvinger, voet. Zowel links als rechtsquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Orea het volgende:
Leuk is dat hè?
Oh vraag ik me af.. andere zwangeren: hebben jullie ook ineens vage dingetjes? Ik heb sinds een tijdje ineens wratjes onder mijn voetweg laten stippen en nu op mijn andere voet ineens (ook lekker precies op loopgedeelte van mijn grote teen
vandaag laten aanstippen en lopen is nu een beetje vervelend)...
Nooit last van gehad![]()
Ook heb ik bij de jeuk van de buik, nu ineens jeuk overalgeen rare bulten ofzo, maar aan de buitenkant van mijn knieën, ellebogen en mijn billen (ja hilarisch ja
) jeukt het zo! En als ik dan wrijf voelt het echt zo goddelijk aan... Echt mega bizar!
Ja ikzelf. Begrijp mezelf niet, vind mezelf niet zo leuk en vooral erg vaag. De man klaagt ook al dat ik opeens de neiging schijn te hebben om zinnen niet af te maken en overal dat ding (that thingy) te zeggen en vooral niet specifiek....quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Orea het volgende:
Oh vraag ik me af.. andere zwangeren: hebben jullie ook ineens vage dingetjes?
U bent, u denkt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm, dames?Hoe zat het ook al weer met eventuele innestelbloedingen enzo? Het is hier zo raar de laatste week... totaal anders als anders
Oh, wat spannend!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm, dames?Hoe zat het ook al weer met eventuele innestelbloedingen enzo? Het is hier zo raar de laatste week... totaal anders als anders
Dat had ik in het begin ook vrij veel, zinnen niet afmaken enzo... Veel spelfouten maken!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja ikzelf. Begrijp mezelf niet, vind mezelf niet zo leuk en vooral erg vaag. De man klaagt ook al dat ik opeens de neiging schijn te hebben om zinnen niet af te maken en overal dat ding (that thingy) te zeggen en vooral niet specifiek....
Maar geen wratjes enzo... Gewoon vaag....
Tering!quote:
Ik heb geen test in huisquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Morgenvroeg meteen een test doen! Je kunt het nu niet meer maken om ons in spanning te laten!
Er zijn helaas net iets te veel redenen waarom je kunt bloeden: cyclus toch van slag (komt best vaak voor), vroegtijdige miskraam of innestelingsbloeding! Niet speculeren maar gewoon testen!
Als je een tijdje in 'Wachten op het tweede streepje' meeleest dan hoor je helaas net iets te vaak 'dit overkomt me anders nooit'. Het is gewoon een hoop onzeker gedoe, zwanger worden/zijn/blijven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb geen test in huis
Mn cyclus is nog nooit van slag geweest en mn miskraam was dweilen met de kraan open... zucht. Stom gedoe ook altijdMorgen even aankijken en anders maar een test halen idd...
Ja, ik ben inderdaad een OUD-kloon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi K-loontje, gefeliciteerd! Je komt je toch hier melden, dat zegt denk ik wel iets. Heb je al een kindje (d.w.z., ben je een OUD-kloon)?
Ik moet er nog steeds aan wennen! Nou ja, ik denk dat ik het sinds een week ineens tastbaarder begin te vinden (lees: ik heb een overdosis aan babyprogramma's gehad en word ineens een beetje ongeduldig). Komt wel goed!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef K-loontje het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad een OUD-kloon.Het zegt misschien ook wel iets, de shock overheerst echter nog op dit moment haha. Langzaamaan komt het besef en lukt het me ook om de positieve kanten ervan te zien. Maar poehee, ik moet er echt aan wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |