abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84375711
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoe lang heeft dat geduurd als ik vragen mag?
ongeveer 5 jaar en 3 ivf-en verder
pi_84375744
Uhm, dames? Hoe zat het ook al weer met eventuele innestelbloedingen enzo? Het is hier zo raar de laatste week... totaal anders als anders
Lotte!
Noah!
pi_84375778
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Orea het volgende:
Leuk is dat hè?

Oh vraag ik me af.. andere zwangeren: hebben jullie ook ineens vage dingetjes? Ik heb sinds een tijdje ineens wratjes onder mijn voet weg laten stippen en nu op mijn andere voet ineens (ook lekker precies op loopgedeelte van mijn grote teen vandaag laten aanstippen en lopen is nu een beetje vervelend)...

Nooit last van gehad

Ook heb ik bij de jeuk van de buik, nu ineens jeuk overal geen rare bulten ofzo, maar aan de buitenkant van mijn knieën, ellebogen en mijn billen (ja hilarisch ja ) jeukt het zo! En als ik dan wrijf voelt het echt zo goddelijk aan... Echt mega bizar!
Wratjes, check. En na de bevalling ook vrij snel weer weg, zonder aanstippen ofzo. Ik had ze overal, op mn duim, wijsvinger, voet. Zowel links als rechts
Lotte!
Noah!
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:28:11 #54
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84375899
quote:

Oh vraag ik me af.. andere zwangeren: hebben jullie ook ineens vage dingetjes?
Ja ikzelf. Begrijp mezelf niet, vind mezelf niet zo leuk en vooral erg vaag. De man klaagt ook al dat ik opeens de neiging schijn te hebben om zinnen niet af te maken en overal dat ding (that thingy) te zeggen en vooral niet specifiek....

Maar geen wratjes enzo... Gewoon vaag....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:29:05 #55
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84375937
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Uhm, dames? Hoe zat het ook al weer met eventuele innestelbloedingen enzo? Het is hier zo raar de laatste week... totaal anders als anders
U bent, u denkt?

Ik doe niet aan innestelingsbloedingen. Geen idee hoe en wat, maar wees vooral zwanger, gezellig!
pi_84375941
Linda
Ik weet niet precies hoe het allemaal zit met innestelingsbloedingen enzo.. heb zelf wel bloedingen gehad, maar dat was van week 7 tot week 9... dus of dat innesteling was
pi_84375999
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, wat spannend!

Tja, ik denk dat je er weinig van kunt maken. Je zult toch op de dag moeten wachten waarop je mag testen en dan weet je het pas zeker. Je temperatuurt zeker niet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84376019
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:28 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ja ikzelf. Begrijp mezelf niet, vind mezelf niet zo leuk en vooral erg vaag. De man klaagt ook al dat ik opeens de neiging schijn te hebben om zinnen niet af te maken en overal dat ding (that thingy) te zeggen en vooral niet specifiek....

Maar geen wratjes enzo... Gewoon vaag....
Dat had ik in het begin ook vrij veel, zinnen niet afmaken enzo... Veel spelfouten maken! nou ben ik sowieso al koningin eigen spreekwoorden verzinnen ('je moet je ei even luchten' is er bijv. één en zo kan ik nog uren doorgaan ) maar dat werd zwanger alleen nog maar erger (als er meer in me opkomen zal ik ze nog wel even komen melden!)
pi_84376034
Mja, ik moet morgen pas ongesteld worden, maar ik heb de hele week sporadisch roze slijm tot af en toe een druppel bloed en vanmiddag ineens helder bloed, daarna heel donker, maar niet veel. En dat heb ik normaal nooit. Op dag 1 komt het allemaal langzaam op gang, niet al een week van te voren
Lotte!
Noah!
pi_84376127
Morgenvroeg meteen een test doen! Je kunt het nu niet meer maken om ons in spanning te laten!

Er zijn helaas net iets te veel redenen waarom je kunt bloeden: cyclus toch van slag (komt best vaak voor), vroegtijdige miskraam of innestelingsbloeding! Niet speculeren maar gewoon testen!
pi_84376136
Apart wel Linda! Spannend!
pi_84376187
quote:
ongeveer 5 jaar en 3 ivf-en verder
Tering!

Ik heb vooral moeite met woordvinding, laat alles overal liggen omdat mijn aandacht plotseling ergens anders door word getrokken en lijk wel moeite met spellen tekrijgen. Dat laatste vind ik misschien nog wel het vervelendst.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84376223
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Morgenvroeg meteen een test doen! Je kunt het nu niet meer maken om ons in spanning te laten!

Er zijn helaas net iets te veel redenen waarom je kunt bloeden: cyclus toch van slag (komt best vaak voor), vroegtijdige miskraam of innestelingsbloeding! Niet speculeren maar gewoon testen!
Ik heb geen test in huis

Mn cyclus is nog nooit van slag geweest en mn miskraam was dweilen met de kraan open... zucht. Stom gedoe ook altijd Morgen even aankijken en anders maar een test halen idd...
Lotte!
Noah!
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:37:05 #64
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84376301
Oh had wel trouwens 8907 schimmelinfecties de afgelopen keer, maar dit keer (nog) niet. (wet van fok, niet toch?) Mijn hemel, dat vond ik volgens mij nog het ergste, dat intense gezanik in mijn vagijntje en het lijden in stilte, je gaat ook niet aan de grote klok hangen ofzo.
pi_84376336
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik heb geen test in huis

Mn cyclus is nog nooit van slag geweest en mn miskraam was dweilen met de kraan open... zucht. Stom gedoe ook altijd Morgen even aankijken en anders maar een test halen idd...
Als je een tijdje in 'Wachten op het tweede streepje' meeleest dan hoor je helaas net iets te vaak 'dit overkomt me anders nooit'. Het is gewoon een hoop onzeker gedoe, zwanger worden/zijn/blijven.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:34:11 #66
311481 K-loontje
het reuzenkind
pi_84379454
Ik kom me hier ook melden, vanmiddag heb ik twee streepjes geplast.
Ik ben nog in shock geloof ik, weet nog niet zo goed of ik er blij mee ben of niet. Het was ehm.. niet gepland zeg maar.
pi_84379604
Welkom K-loontje! Ben je een bekende in OUD?

Linda, spannend!
pi_84379618
Hoi K-loontje, gefeliciteerd! Je komt je toch hier melden, dat zegt denk ik wel iets. Heb je al een kindje (d.w.z., ben je een OUD-kloon)?
pi_84380330
Linda ik vind het wel doorzichtig hoor om nu een K-loontje aan te maken
serieus, ik zou het heel leuk vinden als je je bij ons zou voegen <3

k-loontje, welkom, gefeliciteerd met het tweede streepje!
En verder kloon schmoon
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:56:16 #70
311481 K-loontje
het reuzenkind
pi_84380621
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi K-loontje, gefeliciteerd! Je komt je toch hier melden, dat zegt denk ik wel iets. Heb je al een kindje (d.w.z., ben je een OUD-kloon)?
Ja, ik ben inderdaad een OUD-kloon. Het zegt misschien ook wel iets, de shock overheerst echter nog op dit moment haha. Langzaamaan komt het besef en lukt het me ook om de positieve kanten ervan te zien. Maar poehee, ik moet er echt aan wennen.

En nee, ik ben niet Linda.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:57:07 #71
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84380656
@Flugeltje,zag je mooie grote buik foto dus wilde je nog even heel veel sterkte wensen de laatste loodjes! Hopelijk heeft de kleine snel zin de wereld buiten mama's buik te verkennen! Ik las dat je gyn een afwachtend beleid heeft,weet je of er een groot kindje word verwacht? Ik ben zelf op 1 dag na 14 dgn over tijd gegaan,ze zijn me met 41wkn gaan inleiden.Vind het raar dat ze je zo lang willen laten doorlopen,meestal gaan ze wel met 41wkn inleiden aangezien dat nog niet wil zeggen dat de baby dezelfde dag geboren gaat worden,in mijn geval zijn we zelfs 6 (!)dgn bezig geweest! Hopelijk is inleiden allemaal niet nodig
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_84380891
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef K-loontje het volgende:

[..]

Ja, ik ben inderdaad een OUD-kloon. Het zegt misschien ook wel iets, de shock overheerst echter nog op dit moment haha. Langzaamaan komt het besef en lukt het me ook om de positieve kanten ervan te zien. Maar poehee, ik moet er echt aan wennen.
Ik moet er nog steeds aan wennen! Nou ja, ik denk dat ik het sinds een week ineens tastbaarder begin te vinden (lees: ik heb een overdosis aan babyprogramma's gehad en word ineens een beetje ongeduldig). Komt wel goed!

Jemig, je zit dus echt in de roes van het tweede streepje .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:28:40 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84381999
Linda Spannend zeg... Ik heb geen ervaring met innestelbloedingen, maar ik ga voor je duimen dat jij dat vanaf heden dus wél hebt...

maffe nog maar 5 dagen werken, gaat hard zeg!

Wat lief zeg, Orea en Cantare een mooi kado. Tof als mensen zo meeleven he?

Mrien, pas je een beetje op jezelf? Harde buiken zijn een signaal dat 't wel wat rustiger mag he...

@Orea, ik heb ook van die fliebelwratjes gekregen (ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) zijn een soort huiduitstulpinkjes ofzo... Verder net als Vanyel een gehalveerd vocabulaire, daarvan hoop ik helemaal dat het goedkomt, ik heb regelmatig flaters geslaan tijdens vergaderingen omdat ik een woord gewoon niet meer wist.

Een nieuw kloon Van harte! Mogen we al raden?

@Guess, Willem loopt zelfs voor op groei, maar hij heeft nog ruim voldoende vruchtwater en zolang alles in orde blijft zullen ze hun beleid blijven volgen, kan inderdaad betekenen dat ik ruim over de 42 heen kan gaan...

Ow, had er trouwens iemand ingezet op de 23e?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:29:54 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84382046
Geintje....

* enorm veel lol heeft om eigen grapje

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:37:26 #75
251975 kissaa
fka: kissa
pi_84382279
[quote]Op donderdag 22 juli 2010 21:21 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Jahaaaaa, gemaakt in den China. En er passen heul veul van die pakjes in ene doos (dus het valt heel niet op, dat ik hier lekker de hele dag skittles zit te consumeren... )

Och, je kan tegenwoordig alles halal krijgen, van bacon tot knorr-mix-pakjes.

[/quote

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')