abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:56:32 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84392478
Vervelend die jeuk Troeta, succes daarmee

Ik heb zulke leuke zwangerschapsdingen gekocht bij H&M online! Ik ben er helemaal in de gloria mee <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:57:59 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84392515
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:52 schreef Troeta het volgende:
Ik vind dat mensen zich drukker maken over wat pessie post, dan pessie zich druk maakt over haar bevalling..
Ergens heb je gelijk, maar bij sommige dingen sta je echt met je mond open te kijken wat er nou weer staat...
En als iemand zich hardop (of in een post) afvraagt hoe het toch komt dat Afrikaanse vrouwen gevoeliger zijn voor hiv, omdat de HA heeft gezegd dat hij het alleen bij Afrikaanse vrouwen tegengekomen is, dan is dat voor mij zo'n moment.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84392790
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Waar denk jij allemaal overna? dus je gaat liever nog een keer met de billen bloot, letterlijk, en dat daar iemand gaat graven naar de hechtingen? Ik heb al even gegoogeld m
KNIP
Ik hoop voor je dat je wat rust kunt vinden nog voor je gaat bevallen. Het lijkt me echt niet prettig je zo druk te maken over allerlei dingen.
Ingegroeide hechtingen zijn ook geen pretje, met allerlei ontstekingsgevaar bovendien. Ik vind het niet meer dan verstandig dat iemand daarover nadenkt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:07:35 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84392866
Troeta vervelend van die jeuk!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:09:14 #130
259886 pessie
pi_84392937
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ingegroeide hechtingen zijn ook geen pretje, met allerlei ontstekingsgevaar bovendien. Ik vind het niet meer dan verstandig dat iemand daarover nadenkt.
Vooral als je het al een paar keer eerder hebt gehad zonder dat artsen naar je luisterden en je dus met mes zonder werkende verdoving van je hechtingen wordt ontdaan. Zelfs de arts moest huilen.
pi_84393006
mjah maar ik heb soms ook echt zoiets van who cares.. Zeker als het erg veel onnodige beslissingen zijn over 1 onderwerp of het echt er niet toe zou moeten doen. Een bevalling moet je zo erg over je heen laten komen en niet aan 1 ding of 13 dingen krampachtig blijven vasthouden

Ik voel me vandaag gewoon een beetje uitgerust.
Ik heb lekker vrij vandaag en de aankomende 3 weken ook
Op een paar afspraken en dingen na hoef ik dus niet veel heerlijk.
pi_84393057
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
mjah maar ik heb soms ook echt zoiets van who cares.. Zeker als het erg veel onnodige beslissingen zijn over 1 onderwerp of het echt er niet toe zou moeten doen. Een bevalling moet je zo erg over je heen laten komen en niet aan 1 ding of 13 dingen krampachtig blijven vasthouden
Dat hoeft natuurlijk ook niet voor iedereen zo te zijn...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84393150
Bedankt huuphuup. Heb je toevallig ook dat frambozenrode zwangerschapstshirt gekocht? Ben benieuwd of die echt zo mooi valt.

@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen
.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
pi_84393254
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ergens heb je gelijk, maar bij sommige dingen sta je echt met je mond open te kijken wat er nou weer staat...
En als iemand zich hardop (of in een post) afvraagt hoe het toch komt dat Afrikaanse vrouwen gevoeliger zijn voor hiv, omdat de HA heeft gezegd dat hij het alleen bij Afrikaanse vrouwen tegengekomen is, dan is dat voor mij zo'n moment.
Even ter 'ik neem het op voor Pessie'

Ze is simpelweg allergisch voor hechtdraad en heeft daardoor een erg groot litteken op haar buik.
kijk, dan denk je wel over zulke dingen na

En jij haalt wel een héél oude opmerking aan.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:19:17 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84393282
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Troeta het volgende:
@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen
.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
Ik denk dat het meer een soort opgebouwd ongeloof is dat er nu wel op gereageerd wordt, op die opmerking is toen niet eens gereageerd.... maar goed we hebben het over bijna 8 maanden geleden, dus ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen die eerst nog wijselijk hun mond gehouden hebben dat niet meer doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:19:23 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84393287
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

oplosbare hechtingen worden subcutaan en aan een stuk gehecht als ik het wel heb, niet met een losse draad en een knoopje. volgens mij is er meer gevaar voor ontsteken bij een knoopje, ook met ingroeien. Tenzij de hechtingen niet goed oplossen als bij Huup.

Maar goed, ieder z'n meug. ik heb hier sowieso weinig te zoeken, ben blijven hangen na de roken discussie.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84393304
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ken hara heel goed en ze plant vanalles en bedenkt vanalles, maar als het eenmaal zo ver is en het gaat anders gaat e gewoon 'go with the flow'
En dat op elk gebied

Dus ik denk dat jullie je meer zorgen maken dan nodig. Wat wel weer lief is natuurlijk.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:21:29 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84393350
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:18 schreef freecell het volgende:
En jij haalt wel een héél oude opmerking aan.
Ja klopt, maar hij was ook wel dusdanig vreemd dat het blijft hangen, en dan te bedenken dat ik zo'n 4 maanden niet meegelezen heb ik dit topic wegens die miskraam.

Het gaat nog niet eens zozeer om de opmerking an sich, maar het geeft wel een stukje wereldvreemdheid aan die je niet verwacht bij een goed opgeleide jonge vrouw.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:22:22 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84393383
quote:
Bedankt huuphuup. Heb je toevallig ook dat frambozenrode zwangerschapstshirt gekocht? Ben benieuwd of die echt zo mooi valt.

@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
ik haal het niet onderuit, ik geef een tegengeluid. Het is een discussieforum for crying out loud.
Ik lees lang niet alles mee, zoals gezegd blijven hangen. als ik onderuit wil halen heb ik echt hele andere bewoordingen hoor. ik probeer juist een beetje te bemoedigen.
dus.
Maar blijkbaar lees jij vanuit een bepaald referentiekader. Mag ook hoor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:23:18 #140
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84393413
quote:

bedoel je deze?

die niet nee, ik heb wel wat basicshirts van de MAMA lijn en mijn ervaring is dat ze wel goed vallen en van goede kwaliteit zijn, maar precies die zou ik niet weten.

ik heb deze:

en deze in t beige:

maar dan zonder al die hysterische kettingen, en ze zijn allebei erg leuk! Van die laatste twijfelde ik wel een beetje maar hij valt erg mooi.

K heb ook dit groene shirt uit de sale een tijdje terug gekocht en dat is nu al mn favoriet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84393600
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja klopt, maar hij was ook wel dusdanig vreemd dat het blijft hangen, en dan te bedenken dat ik zo'n 4 maanden niet meegelezen heb ik dit topic wegens die miskraam.

Het gaat nog niet eens zozeer om de opmerking an sich, maar het geeft wel een stukje wereldvreemdheid aan die je niet verwacht bij een goed opgeleide jonge vrouw.
En dat valt dus wel mee
pi_84393627
ok buurvrouw.

O, die groene is zeker mooi huuphuup! Die andere 2 ook, maar ik wilde nu eens voor een kort zwangerschapsshirt gaan, die bovenste idd, want ik heb eindelijk eens billen en die ga ik showen!
En de eerste die roept dat ik een dikke reet heb krijgt een knal! Maar ik ga hem dus gewoon bestellen, vind hem er mooi uitzien.
Leuk he zwangerschapskleren kopen?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:32:49 #143
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84393768
potvergnorf klik ik tot 3 keer toe mn scherm dicht ipv op reply te drukken waaroooom

@Troeta gewoon doen! Lekker van je lijf genieten nu.
Ik steek al een paar weken mn vetrol lekker vooruit, nu mag het weer Ik hou van zwangerschapskleding. Aan de ene kant heb je het maar kort aan, aan de andere kant wil ik er wel gewoon een beetje leuk uitzien en me goed over mezelf voelen dus ik voel me niet geroepen om in wijde tshirts enzo te gaan lopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84393772
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Troeta het volgende:
Leuk he zwangerschapskleren kopen?
Vind je dat echt?
pi_84393821
Flugeltje, wil je even een dikke geven voor de laatste loodjes meid!!

Heb even een beetje mee gelezen want hoor hier zo'n 6 weken niet meer maar laat Pessie lekker typen/schrijven wat ze wil..
Misschien is ze goed opgeleid maar dat wil niet zeggen dat je niet onzeker mag en kan zijn.. Hormonen en zwangerschap maken je onzeker en de een is dat meer dan een ander..
Zij wil graag alles weten over dingen en ik heb dat minder!

Lekker iedereen in hun waarde laten!

* Lieszdraaijer kruipt weer terug naar het kleine babytjes topic
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:35:03 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84393847
Oeh een kloontje!
Als je het niet meer houdt en je je identiteit MOET verklappen...
pi_84393950
ja, vind ik echt vanyel!! En idd, je buik niet meer inhouden, maar juist ermee showen is heerlijk!!!
pi_84393956
ik heb bijna niks van zwangerschapskleding gekocht, mijn buik begon pas te groeien met 6 maanden
het enige wat ik heb gekocht zijn wat langere tanktops van de h&m en wat extra leggings...
Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ik draag nog gewoon mijn eigen kleding, niet alles past dan meer maar zomerjurkjes en tuniekjes kan ik nog allemaal makkelijk aan....
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:39:38 #149
259886 pessie
pi_84394003
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef huuphuup het volgende:
potvergnorf klik ik tot 3 keer toe mn scherm dicht ipv op reply te drukken waaroooom

@Troeta gewoon doen! Lekker van je lijf genieten nu.
Ik steek al een paar weken mn vetrol lekker vooruit, nu mag het weer Ik hou van zwangerschapskleding. Aan de ene kant heb je het maar kort aan, aan de andere kant wil ik er wel gewoon een beetje leuk uitzien en me goed over mezelf voelen dus ik voel me niet geroepen om in wijde tshirts enzo te gaan lopen.
Groot gelijk! Ik heb ook veel strakke kleding aangehad deze zwangerschap. Gewoon, omdat het een keertje kon! En de buik is beter zichtbaar
pi_84394111
Pessie, bij mij drong de verloskundige er zelfs op aan om na ongeveer 6 dagen de hechtingen te verwijderen! Volgens haar was dat verstandig om te doen zodat er geen spanning op de hechtingen kon komen te staan waardoor ik een trekkerig gevoel zou krijgen. Ik wilde het niet omdat ik er geen last van had en omdat ik geen zin had in dat gewroet. Maar het is me heel erg meegevallen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')