Ergens heb je gelijk, maar bij sommige dingen sta je echt met je mond open te kijken wat er nou weer staat...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:52 schreef Troeta het volgende:
Ik vind dat mensen zich drukker maken over wat pessie post, dan pessie zich druk maakt over haar bevalling..
Ingegroeide hechtingen zijn ook geen pretje, met allerlei ontstekingsgevaar bovendien. Ik vind het niet meer dan verstandig dat iemand daarover nadenkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar denk jij allemaal overna?dus je gaat liever nog een keer met de billen bloot, letterlijk, en dat daar iemand gaat graven naar de hechtingen? Ik heb al even gegoogeld m
KNIP
Ik hoop voor je dat je wat rust kunt vinden nog voor je gaat bevallen. Het lijkt me echt niet prettig je zo druk te maken over allerlei dingen.
Vooral als je het al een paar keer eerder hebt gehad zonder dat artsen naar je luisterden en je dus met mes zonder werkende verdoving van je hechtingen wordt ontdaan. Zelfs de arts moest huilen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ingegroeide hechtingen zijn ook geen pretje, met allerlei ontstekingsgevaar bovendien. Ik vind het niet meer dan verstandig dat iemand daarover nadenkt.
Dat hoeft natuurlijk ook niet voor iedereen zo te zijn...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
mjah maar ik heb soms ook echt zoiets van who cares.. Zeker als het erg veel onnodige beslissingen zijn over 1 onderwerp of het echt er niet toe zou moeten doen. Een bevalling moet je zo erg over je heen laten komen en niet aan 1 ding of 13 dingen krampachtig blijven vasthouden
Even ter 'ik neem het op voor Pessie'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergens heb je gelijk, maar bij sommige dingen sta je echt met je mond open te kijken wat er nou weer staat...
En als iemand zich hardop (of in een post) afvraagt hoe het toch komt dat Afrikaanse vrouwen gevoeliger zijn voor hiv, omdat de HA heeft gezegd dat hij het alleen bij Afrikaanse vrouwen tegengekomen is, dan is dat voor mij zo'n moment.
Ik denk dat het meer een soort opgebouwd ongeloof is dat er nu wel op gereageerd wordt, op die opmerking is toen niet eens gereageerd.... maar goed we hebben het over bijna 8 maanden geleden, dus ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen die eerst nog wijselijk hun mond gehouden hebben dat niet meer doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Troeta het volgende:
@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen
.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
oplosbare hechtingen worden subcutaan en aan een stuk gehecht als ik het wel heb, niet met een losse draad en een knoopje. volgens mij is er meer gevaar voor ontsteken bij een knoopje, ook met ingroeien. Tenzij de hechtingen niet goed oplossen als bij Huup.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ingegroeide hechtingen zijn ook geen pretje, met allerlei ontstekingsgevaar bovendien. Ik vind het niet meer dan verstandig dat iemand daarover nadenkt.
Ik ken hara heel goed en ze plant vanalles en bedenkt vanalles, maar als het eenmaal zo ver is en het gaat anders gaat e gewoon 'go with the flow'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
mjah maar ik heb soms ook echt zoiets van who cares.. Zeker als het erg veel onnodige beslissingen zijn over 1 onderwerp of het echt er niet toe zou moeten doen. Een bevalling moet je zo erg over je heen laten komen en niet aan 1 ding of 13 dingen krampachtig blijven vasthouden
Ja klopt, maar hij was ook wel dusdanig vreemd dat het blijft hangen, en dan te bedenken dat ik zo'n 4 maanden niet meegelezen heb ik dit topic wegens die miskraam.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:18 schreef freecell het volgende:
En jij haalt wel een héél oude opmerking aan.
ik haal het niet onderuit, ik geef een tegengeluid. Het is een discussieforum for crying out loud.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Troeta het volgende:
Bedankt huuphuup. Heb je toevallig ook dat frambozenrode zwangerschapstshirt gekocht? Ben benieuwd of die echt zo mooi valt.
@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
bedoel je deze?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Troeta het volgende:
Bedankt huuphuup. Heb je toevallig ook dat frambozenrode zwangerschapstshirt gekocht? Ben benieuwd of die echt zo mooi valt.
@leandra, tegen dat soort uitspraken ingaan is prima hoor, maar de dingen die ze afgelopen keren heeft gezegd vallen best mee en ik zie ineens allemaal berichten van dames die hier op dit moment helemaal niet meeschrijven om het even onderuit te halen
.Het zijn blijkbaar oude irritaties en daar wil ik me verder niet mee bemoeien hoor, maar het lijkt nu net of er elke keer een beetje zinloze discussie komt, terwijl we hier verder veel leuke dingen bespreken.
En dat valt dus wel meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij was ook wel dusdanig vreemd dat het blijft hangen, en dan te bedenken dat ik zo'n 4 maanden niet meegelezen heb ik dit topic wegens die miskraam.
Het gaat nog niet eens zozeer om de opmerking an sich, maar het geeft wel een stukje wereldvreemdheid aan die je niet verwacht bij een goed opgeleide jonge vrouw.
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Troeta het volgende:
Leuk he zwangerschapskleren kopen?
Groot gelijk! Ik heb ook veel strakke kleding aangehad deze zwangerschap. Gewoon, omdat het een keertje kon! En de buik is beter zichtbaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef huuphuup het volgende:
potvergnorfklik ik tot 3 keer toe mn scherm dicht ipv op reply te drukken
waaroooom
@Troetagewoon doen! Lekker van je lijf genieten nu.
Ik steek al een paar weken mn vetrol lekker vooruit, nu mag het weerIk hou van zwangerschapskleding. Aan de ene kant heb je het maar kort aan, aan de andere kant wil ik er wel gewoon een beetje leuk uitzien en me goed over mezelf voelen dus ik voel me niet geroepen om in wijde tshirts enzo te gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |