abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:21:15 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84389337
Willem komt als hij er klaar voor is
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84389346
En stiekem mag het van mij a.s.a.p wel beginnen hoor
Al hou ik er uiteraard rekening mee dat het gewoon nog dik 3 weken kan duren, dan valt het altijd mee!!
pi_84389599
Ik hoop op zondag dan is meneer jarig en dat zou me een cadeautje schelen
Maar ik reken maar op eind augustus... Overigens hoop ik wel voor 23 augustus, want ik wil dat Leeuwtje
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:37:28 #104
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84389776
Ah daar is Chilla!

Tazz en Lena nog ergens gezien?

Verder, Orea balen dat de purelan niet werkt voor de overige jeuk. En kwartet

Tessie hele mooie letters!

Fluugs, maandag is volle maan .

Verder was alles goed bij de verloskundige! Bloeddruk: 115/85: Perfect dus. Ze schatte hem nu al richting 6 à 6.5 pond . Komt steeds meer bij . Ze ging even kijken of ze nog voor het hoofdje kon komen met haar hand. Uiteindelijk lukte het haar een beetje met 1 vinger, ze leek een beetje verbaasd dat ie zo diep zat. Maar het zegt absoluut niets over wanneer het kindje gaat komen. Heb wel aangegeven graag bij 41 weken weer vruchtwater laten controleren omdat het wel iets is wat in mn achterhoofd blijft spoken, dat was goed. En ze heeft in mn dossier gezet dat ik graag op dag 7 de hechtingen verwijderd wil hebben om te voorkomen dat ze ingroeien. Doen ze wel vaker schijnt. (ik weet, het kan zijn dat je geen hechtingen nodig hebt, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat ik ze wel krijg, kan het alleen maar meevallen ).

En weer lekker naar de markt gefietst .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:42:53 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84389926
Mooi dat je goedgekeurd bent Pessie

Gebruiken ze geen hechtdraad dat vanzelf oplost voor zulke hechtingen??
(ben amper ingescheurd met de bevalling van Jr. en het hoefde niet gehecht te worden, dus geen flauw idee)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:46:13 #106
259886 pessie
pi_84390006
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat je goedgekeurd bent Pessie

Gebruiken ze geen hechtdraad dat vanzelf oplost voor zulke hechtingen??
(ben amper ingescheurd met de bevalling van Jr. en het hoefde niet gehecht te worden, dus geen flauw idee)
Ja normaal hebben ze zelf oplosbaar hechtdraad, maar wil liever ook niet dat dat 3 weken blijft zitten en gaat ingroeien Dus ze zullen waarschijnlijk wel zelf oplosbaar gebruiken maar dat kunnen ze ook na 7 dagen verwijderen. Fijn dat je bij Junior niet bent ingescheurd! Heb je goed geluistert naar de verloskundige/arts!
pi_84390071
Dat zelf-oplosbare hechtdraad lost ook niet bij iedereen vanzelf op. Bij mij bleef het ook gewoon zitten. Had er na een week of 5 nog last van, en toen heeft de vk ze verwijderd. Dus toen zei ze idd al, dat ik de volgende keer ze na een week ongeveer even moest laten weghalen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84390105
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja normaal hebben ze zelf oplosbaar hechtdraad, maar wil liever ook niet dat dat 3 weken blijft zitten en gaat ingroeien Dus ze zullen waarschijnlijk wel zelf oplosbaar gebruiken maar dat kunnen ze ook na 7 dagen verwijderen. Fijn dat je bij Junior niet bent ingescheurd! Heb je goed geluistert naar de verloskundige/arts!
Je scheurt echt niet alleen in als je niet goed luistert hoor, en andersom werkt dat volgens mij ook niet zo...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84390175
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef tessie het volgende:

[..]

Je scheurt echt niet alleen in als je niet goed luistert hoor, en andersom werkt dat volgens mij ook niet zo...
was t maar zo makkelijk
ik ben niet gescheurd hehe, maar wel geknipt
pi_84390316
Linda Jouw verhaal is echt precies mijn verhaal eind mei
Ook altijd keurig netjes en opeens begon het een week van te voren met wat roze en daarna oud bloed e.d.
Hup test halen jij

K-loontje welkom hier!

Tessie wat een prachtige letters zeg
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:03:27 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84390534
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef tessie het volgende:
[..]
Nee ik denk ook niet dat het daar om draait, het is een kwestie van geluk of pech hebben denk ik, aan de andere kant ga ik er wel (heel naïef) vanuit dat het deze keer dus ook wel goed zal gaan, en laat ik het "resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst" verhaaltje even gewoon ergens diep weg op onzichtbaar
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:17:19 #112
259886 pessie
pi_84390972
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee ik denk ook niet dat het daar om draait, het is een kwestie van geluk of pech hebben denk ik, aan de andere kant ga ik er wel (heel naïef) vanuit dat het deze keer dus ook wel goed zal gaan, en laat ik het "resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst" verhaaltje even gewoon ergens diep weg op onzichtbaar
Mn schoonzus had pech ...

Ach ja, zoals gezegd, ze kunnen ook nog gaan knippen, heb je niets over te zeggen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:19:28 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84391065
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Mn schoonzus had pech ...

Ach ja, zoals gezegd, ze kunnen ook nog gaan knippen, heb je niets over te zeggen.
Ik neem aan dat ze nog steeds vooral knippen om ernstige schade te voorkomen..... beter een knip dan een totaal-ruptuur.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:36:13 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84391708
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef pessie het volgende:

[..]

Waar denk jij allemaal overna? dus je gaat liever nog een keer met de billen bloot, letterlijk, en dat daar iemand gaat graven naar de hechtingen? Ik heb al even gegoogeld maar ik kan geen cijfers vinden over ingegroeide hechtingen. Ik heb bij mijn borstoperatie beiden gehad en vond het verwijderen maar Daar zou ik voor mijn "onderkantje" dus niet voor kiezen.
Ik hoop voor je dat je wat rust kunt vinden nog voor je gaat bevallen. Het lijkt me echt niet prettig je zo druk te maken over allerlei dingen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84391908
Sommige mensen vinden juist wat rust door dat soort dingen te regelen lekker laten doen dus, zou ik zeggen.

Pff, hier is de tijd van lekker slapen geloof ik wel voorbij Al een paar nachten kan ik slecht slapen, maar dit keer was het echt bagger. Niet in slaap vallen, niet lekker liggen, steeds wakker, dan weer naar de wc, dan weer maagzuur... blergh. Nou ja, kan ik vast wennen aan de gebroken nachten strakjes...
pi_84391980
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Linda Jouw verhaal is echt precies mijn verhaal eind mei
Ook altijd keurig netjes en opeens begon het een week van te voren met wat roze en daarna oud bloed e.d.
Hup test halen jij

K-loontje welkom hier!

Tessie wat een prachtige letters zeg
Jij helpt niet Maar vanmorgen was het weer orze-rood-achtig, dus ik ga nog maar even nergens vanuit. Zou ook wel heel toevallig zijn

En over hechten, scheuren en hechtingen wil ik niet praten
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:44:52 #117
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84392036
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Cantare het volgende:
Sommige mensen vinden juist wat rust door dat soort dingen te regelen lekker laten doen dus, zou ik zeggen.

Pff, hier is de tijd van lekker slapen geloof ik wel voorbij Al een paar nachten kan ik slecht slapen, maar dit keer was het echt bagger. Niet in slaap vallen, niet lekker liggen, steeds wakker, dan weer naar de wc, dan weer maagzuur... blergh. Nou ja, kan ik vast wennen aan de gebroken nachten strakjes...
oh ja, daar wil ik niets over zeggen. Tuurlijk moet iedereen doen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Serieus. Ik krijg alleen het idee dat Pessie misschien wat teveel tijd heeft om zich sappel te maken. ik gun haar echt heel erg dat ze dingen wat op het beloop kan laten. Gewoon, omdat ze zich dan fijner kan voelen. Het was dus geen aanval.

En balen van de slaap. het is ellende soms. hopelijk kan je nog even wat bijtukken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84392116
Kloontje, welkom en gefeliciteeerd?

Bij ons was het ook nog niet geheel de planning zeg maar en ik was ook in shock ong. x1000 en moest ook eerst ff janken en heb de eerste nacht echt wakker gelegen.
Hierna werd ik super blij dat mij zoiets gegund was etc. en dat gevoel is geblven.
Bij ons was het wel duidelijk dat we nog een keer een 2e wilden.

Weetn iet hoe dat bij jou zit?
Wel de bedoeling dat er nog een keer een kindje zou komen?
pi_84392259
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh ja, daar wil ik niets over zeggen. Tuurlijk moet iedereen doen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Serieus. Ik krijg alleen het idee dat Pessie misschien wat teveel tijd heeft om zich sappel te maken. ik gun haar echt heel erg dat ze dingen wat op het beloop kan laten. Gewoon, omdat ze zich dan fijner kan voelen. Het was dus geen aanval.
Snap ik hoor, ik kan me je reactie ook goed voorstellen. Maar het is nu al zo vaak gezegd en blijkbaar kan Pessie daar niks mee, dus dan vind ik het een beetje zinloos worden.
quote:
En balen van de slaap. het is ellende soms. hopelijk kan je nog even wat bijtukken.
Gelukkig ga ik nu op vakantie en sowieso verlof, dus dan kan ik slapen wanneer ik wil (en het ook lukt, dan).
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:51:33 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84392280
Achja hè, Rekt het niet dan scheurt het wel

@Leandra, ik geloof dat tegenwoordig voornamelijk geknipt wordt als er sprake is van foetale nood. Een knip kan namelijk net zo goed verder scheuren en is geen garantie dat je geen (sub)totaal oploopt. Ik kan me voorstellen dat het nog steeds wel eens gezet wordt als het echt fout lijkt te gaan qua rek bij de moeder maar ik heb ook wel eens dingen gelezen over een zogenaamde winkelhaak-totaalscheur van een doorgescheurde knip en dat dat ook niet echt wenselijk is

@Hechtingen, mijn lijf is geloof ik niet gemaakt voor oplosbaar hechtdraad dat kwam er keurig in hele stukjes weer uit. Na 12 weken had ik eindelijk het laatste stuk te pakken en toen was het ook gelijk over met de ontstekingen en de pijn. Verwijderen ging niet zomaar omdat het intracutaan geknoopt gehecht was. Dat schijnt wat lastiger te verwijderen.
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik me zo weer zo zou laten hechten bij een volgende, het weegt me niet op tegen het risico van opengaande littekens en het gewroet en gepeur van hechtdraad verwijder.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84392289
quote:

Succes en geloof het of niet, het went... Probeer wel overdag ff een tukje mee te pakken ergens
pi_84392317
Ik vind dat mensen zich drukker maken over wat pessie post, dan pessie zich druk maakt over haar bevalling..

En ik heb overal jeuk, word er gek van.
Mentholgel werkte goed zei je Orea? Ga ik denk ik straks even halen..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:52:39 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84392325
quote:

oh vervelend dat ja.
Ik ging er altijd maar gewoon uit, even wat nuttigs doen en dan na een uur of twee weer proberen te slapen.
Als k ging liggen woelen dan maakte ik mezelf alleen maar gek
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84392368
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:52 schreef Troeta het volgende:
Ik vind dat mensen zich drukker maken over wat pessie post, dan pessie zich druk maakt over haar bevalling..

En ik heb overal jeuk, word er gek van.
Mentholgel werkte goed zei je Orea? Ga ik denk ik straks even halen..
en dan de tip, als je die hebt... als je je hebt ingesmeerd, ga voor de ventilator staan echt goddelijk!
(maar niet te vaak op een dag smeren, dat droogt uit en dan wordt de jeuk erger )
pi_84392448
Ja die ventilator ha dik al gevonden, na het douchen en dan zo opdrogen,zalig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')