Ja normaal hebben ze zelf oplosbaar hechtdraad, maar wil liever ook niet dat dat 3 weken blijft zitten en gaat ingroeienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat je goedgekeurd bent Pessie![]()
Gebruiken ze geen hechtdraad dat vanzelf oplost voor zulke hechtingen??
(ben amper ingescheurd met de bevalling van Jr. en het hoefde niet gehecht te worden, dus geen flauw idee)

Je scheurt echt niet alleen in als je niet goed luistert hoor, en andersom werkt dat volgens mij ook niet zo...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja normaal hebben ze zelf oplosbaar hechtdraad, maar wil liever ook niet dat dat 3 weken blijft zitten en gaat ingroeienDus ze zullen waarschijnlijk wel zelf oplosbaar gebruiken maar dat kunnen ze ook na 7 dagen verwijderen. Fijn dat je bij Junior niet bent ingescheurd!
Heb je goed geluistert naar de verloskundige/arts!

was t maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef tessie het volgende:
[..]
Je scheurt echt niet alleen in als je niet goed luistert hoor, en andersom werkt dat volgens mij ook niet zo...

Nee ik denk ook niet dat het daar om draait, het is een kwestie van geluk of pech hebben denk ik, aan de andere kant ga ik er wel (heel naïef) vanuit dat het deze keer dus ook wel goed zal gaan, en laat ik het "resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst" verhaaltje even gewoon ergens diep weg op onzichtbaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef tessie het volgende:
[..]
Je scheurt echt niet alleen in als je niet goed luistert hoor, en andersom werkt dat volgens mij ook niet zo...

Mn schoonzus had pechquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik denk ook niet dat het daar om draait, het is een kwestie van geluk of pech hebben denk ik, aan de andere kant ga ik er wel (heel naïef) vanuit dat het deze keer dus ook wel goed zal gaan, en laat ik het "resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst" verhaaltje even gewoon ergens diep weg op onzichtbaar

Ik neem aan dat ze nog steeds vooral knippen om ernstige schade te voorkomen..... beter een knip dan een totaal-ruptuur.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Mn schoonzus had pech...
Ach ja, zoals gezegd, ze kunnen ook nog gaan knippen, heb je niets over te zeggen.

Waar denk jij allemaal overna?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja normaal hebben ze zelf oplosbaar hechtdraad, maar wil liever ook niet dat dat 3 weken blijft zitten en gaat ingroeienDus ze zullen waarschijnlijk wel zelf oplosbaar gebruiken maar dat kunnen ze ook na 7 dagen verwijderen. Fijn dat je bij Junior niet bent ingescheurd!
Heb je goed geluistert naar de verloskundige/arts!

Jij helpt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
LindaJouw verhaal is echt precies mijn verhaal eind mei
![]()
Ook altijd keurig netjes en opeens begon het een week van te voren met wat roze en daarna oud bloed e.d.
Hup test halen jij![]()
K-loontje welkom hier!
Tessie wat een prachtige letters zeg

oh ja, daar wil ik niets over zeggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Cantare het volgende:
Sommige mensen vinden juist wat rust door dat soort dingen te regelenlekker laten doen dus, zou ik zeggen.
Pff, hier is de tijd van lekker slapen geloof ik wel voorbijAl een paar nachten kan ik slecht slapen, maar dit keer was het echt bagger. Niet in slaap vallen, niet lekker liggen, steeds wakker, dan weer naar de wc, dan weer maagzuur... blergh. Nou ja, kan ik vast wennen aan de gebroken nachten strakjes...

Snap ik hoor, ik kan me je reactie ook goed voorstellen. Maar het is nu al zo vaak gezegd en blijkbaar kan Pessie daar niks mee, dus dan vind ik het een beetje zinloos worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, daar wil ik niets over zeggen.Tuurlijk moet iedereen doen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Serieus. Ik krijg alleen het idee dat Pessie misschien wat teveel tijd heeft om zich sappel te maken. ik gun haar echt heel erg dat ze dingen wat op het beloop kan laten. Gewoon, omdat ze zich dan fijner kan voelen. Het was dus geen aanval.
Gelukkig ga ik nu op vakantiequote:En balen van de slaap.het is ellende soms. hopelijk kan je nog even wat bijtukken.

Succesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Cantare het volgende:
Pff, hier is de tijd van lekker slapen geloof ik wel voorbijAl een paar nachten kan ik slecht slapen, maar dit keer was het echt bagger. Niet in slaap vallen, niet lekker liggen, steeds wakker, dan weer naar de wc, dan weer maagzuur... blergh. Nou ja, kan ik vast wennen aan de gebroken nachten strakjes...

oh vervelend dat ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Cantare het volgende:
Sommige mensen vinden juist wat rust door dat soort dingen te regelenlekker laten doen dus, zou ik zeggen.

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:52 schreef Troeta het volgende:
Ik vind dat mensen zich drukker maken over wat pessie post, dan pessie zich druk maakt over haar bevalling..
En ik heb overal jeuk, word er gek van.
Mentholgel werkte goed zei je Orea? Ga ik denk ik straks even halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |