quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:01 schreef Ticootje het volgende:
Oh en de antistoffen in m'n bloed doen niets, uitslag was dus goed en er is echt, echt, echt geen gevaar voor pukkie.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:21 schreef K-loontje het volgende:
@ flugeltje, spannend. Ik gok op de 25e![]()
@saffier, hmm.Ik hoop dat je toch een beetje lekker kan rusten ondanks het voorwerk. En dat het ook gewoon bij voorwerk blijft.
Hier hebben we het vandaag de wederzijdse ouders verteld. De reactie: verbaasd, maar ook blij. Een beetje zoals wij zelf eigenlijk dus.![]()
En toch is het gek. Ongepland en onverwacht. Dit wordt nr. 3, dus de praktische beren op de weg doen zich ook voortdurend voor. Mijn lief zit al een andere auto uit te zoeken.Ach ja, dat is de mannen-manier van verwerkend denk ik dan maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie jij misschien bent
quote:
Mijn lief zit al een andere auto uit te zoeken.Ach ja, dat is de mannen-manier van verwerkend denk ik dan maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:26[/url] schreef Vicky het volgende:
[..]
mij ook!
Ik ben echt TE nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef K-loontje het volgende:
Ja, dat zijn ook de dingen waar wij over nadenken. Wij hebben maar 3 slaapkamers, en een ruimte die inderdaad als werk/hobbykamer bestemd is. Daar zou op termijn nog wel een slaapkamer van gemaakt kunnen worden. We hebben allebei een auto, maar allebei een klein stadsmodel. Daar passen dus nooit drie kinderen in.
Maar stiekem is het ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef K-loontje het volgende:
We hebben allebei een auto, maar allebei een klein stadsmodel. Daar passen dus nooit drie kinderen in.
@ flugeltje, spannend. Ik gok op de 25e![]()
@saffier, hmm.Ik hoop dat je toch een beetje lekker kan rusten ondanks het voorwerk. En dat het ook gewoon bij voorwerk blijft.
Hier hebben we het vandaag de wederzijdse ouders verteld. De reactie: verbaasd, maar ook blij. Een beetje zoals wij zelf eigenlijk dus.![]()
En toch is het gek. Ongepland en onverwacht. Dit wordt nr. 3, dus de praktische beren op de weg doen zich ook voortdurend voor. Mijn lief zit al een andere auto uit te zoeken.Ach ja, dat is de mannen-manier van verwerkend denk ik dan maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Groofs![]()
je weet het leuk te brengen
![]()
En Saffiertje krijgt er harde buiken van dus ik vind wel dat t verteld moet worden
Beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jou nu ook beter is het maar gewoon te delen ineens. Jullie ouders weten het nu en anders moet je weer zo'n geschikt moment zoeken, een buik plaatsen, een hint in het namentopic, een foto van een echo onder je echte naam, zo'n hippe actie. En als dat dan niet leuk valt voel je je als zwangere vrouw wellicht een beetje miskend
, en dat willen wij natuurlijk allemaal helemaal niet
, zeker niet voor jou! Jou kennende
.
Kom maar.
Grapjasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jou nu ook beter is het maar gewoon te delen ineens. Jullie ouders weten het nu en anders moet je weer zo'n geschikt moment zoeken, een buik plaatsen, een hint in het namentopic, een foto van een echo onder je echte naam, zo'n hippe actie. En als dat dan niet leuk valt voel je je als zwangere vrouw wellicht een beetje miskend
, en dat willen wij natuurlijk allemaal helemaal niet
, zeker niet voor jou! Jou kennende
.
Kom maar.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen zeggenAl die zwangere vrouwen hier, wat doe je ze aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |