Dat is dus precies mijn probleem. Ik heb een hekel aan jurkjes, rokjes, tuniekjes, leggings, Alijnen etc. Bovendien hou ik helemaal niet van rushes, bloemetjes, 'dingetjes' en ander girly spul. Ik doe aan spijkerbroeken met T-shirts of bloesjes en capuchontruien/-vesten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind dat ook![]()
Het is ineens een hele andere wereld die open gaat![]()
Dat deed de kraam bij mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Een verpleegkundige kwam met een spiegel aangewandeld en vroeg of ik het hoofdje wilde zien. Ik stond er niet om te springen, maar ach, als dat haar blij maakte. Hield ze dus telkens die spiegel net niet goed zodat ik er niks van kon zien. Dus ik maar dirigeren en uitleggen hoe ze de spiegel in een andere hoek moest houden. Maar dat deed ze niet goed en ik bleef maar met die spiegel bezig terwijl ik me gewoon even op de volgende wee wilde voorbereiden. Uiteindelijk zei ik maar gewoon: "Ahja, heel tof ja." Niks van gezien dus.
Nee joh! Kijk eens bij H&M of bij www.bellyfashion.nl er is ook zat spul in stoere vesten of toffe t-shirts te bestellen hoor, en spijkerbroeken daar leef ik ook in. T is soms wat zoeken want ik word zelf gallisch van die typische zwangerschapsprintjes die je veel ziet bij Prénatal en Miss Etam, maar echt, er is genoeg!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn probleem. Ik heb een hekel aan jurkjes, rokjes, tuniekjes, leggings, Alijnen etc. Bovendien hou ik helemaal niet van rushes, bloemetjes, 'dingetjes' en ander girly spul. Ik doe aan spijkerbroeken met T-shirts of bloesjes en capuchontruien/-vesten.
Dat maakt die andere wereld buitengewoon onaantrekkelijk.
Ik vond juist dat er heel veel spijkerbroeken te koop waren, juist zonder franje. Wat ikzelf nog heb gedaan is een simpel zwangerschaps T-Shirt op een zwangerschaps-longsleeve. Zat heerlijk, lekker warm en effectief.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn probleem. Ik heb een hekel aan jurkjes, rokjes, tuniekjes, leggings, Alijnen etc. Bovendien hou ik helemaal niet van rushes, bloemetjes, 'dingetjes' en ander girly spul. Ik doe aan spijkerbroeken met T-shirts of bloesjes en capuchontruien/-vesten.
Er is truowens ook een zwangerschapskledingtopic, daar staan heel veel webshops in genoemd, ik zal vanmiddag es schoppen voor je, wel leuk speuren naar kledingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je bij 6 maanden een shirt koopt waarop staat 'let me out'. Werd daar een beetje bang van, 6 maanden leek me toch wel erg prematuur, ik dacht juist 'keep me in'...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee joh! Kijk eens bij H&M of bij www.bellyfashion.nl er is ook zat spul in stoere vesten of toffe t-shirts te bestellen hoor, en spijkerbroeken daar leef ik ook in. T is soms wat zoeken want ik word zelf gallisch van die typische zwangerschapsprintjes die je veel ziet bij Prénatal en Miss Etam, maar echt, er is genoeg!Bij www.asos.co.uk hebben ze ontzettend leuke stoerdere tshirts en dergelijke.
Ohquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik aan mijn vriend vraag naar zijn perceptie van de bevalling dan is het eerste wat bij hem opkomt hoe walgelijk de navelstreng eruit zag. Ik dacht dat dat een ontroerend moment was, de navelstreng doorknippen.
H&M paste ik al met mijn pre-hormonencup nauwelijks in en al helemaal niet in de broeken (ze snappen daar niet dat niet alle vrouwen van 1.80 in smalle broekjes passen). Die andere sites heb ik nog niet bekeken, dat moet nog ff wachten tot ik niet mobiel zit te internetten. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee joh! Kijk eens bij H&M of bij www.bellyfashion.nl er is ook zat spul in stoere vesten of toffe t-shirts te bestellen hoor, en spijkerbroeken daar leef ik ook in. T is soms wat zoeken want ik word zelf gallisch van die typische zwangerschapsprintjes die je veel ziet bij Prénatal en Miss Etam, maar echt, er is genoeg!Bij www.asos.co.uk hebben ze ontzettend leuke stoerdere tshirts en dergelijke.
Hier wordt het lastig. Ik vind kleding kopen gewoon niet leuk, laat staan als ik echt moet gaan zoeken. Ik zit dus ook elke keer weer vol verbazing mee te lezen als jullie weer collectieve shopping sprees hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:27 schreef pessie het volgende:
Het is even zoeken maar er is ook in jouw smaak denk ik best wat te vinden.
Ik kan me het mooie daarvan ook nog niet voorstellen. Gelukkig hoef ik het ook (in elk geval nu) niet te doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh![]()
Het lijkt 'm bij voorbaat al smerig en hij gaat die navelstreng alleen doorknippen omdat het mij zo'n mooi moment lijkt inderdaad. Het lijkt 'm helemaal niks.
En ik maar denken dat het t.z.t. 'm wel mee valt![]()
Nou ja, ik laat 'm dit gewoon niet lezen
Dat vind ik sowieso te triest voor woorden, zulke teksten.... maar goed, ik ben ook geen fan van babykleertjes met kreten als "Mama's prinsesje" enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Als je bij 6 maanden een shirt koopt waarop staat 'let me out'. Werd daar een beetje bang van, 6 maanden leek me toch wel erg prematuur, ik dacht juist 'keep me in'...
Ik snap jou. Ik heb aan zwangerschapskleding van de H&M 1 basic katoenen longsleeve. De rest zat bij mij niet mooi. De spijkerbroek die ik heb gekocht was van Noppies en als ik jou zo hoor vermoed ik dat je daar misschien even kunt gaan kijken. Het is nu sowieso opruiming en ik heb nog best wat zwangerschapskleding in de opruiming gekocht (Als in overgooier van 80 naar 10, broek van 55 naar 15, etc...).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
H&M paste ik al met mijn pre-hormonencup nauwelijks in en al helemaal niet in de broeken (ze snappen daar niet dat niet alle vrouwen van 1.80 in smalle broekjes passen). Die andere sites heb ik nog niet bekeken, dat moet nog ff wachten tot ik niet mobiel zit te internetten. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb het topic voor je geschopt Vanyel.
Ik heb zelf een rampmaat (normaal gesproken).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier wordt het lastig. Ik vind kleding kopen gewoon niet leuk, laat staan als ik echt moet gaan zoeken. Ik zit dus ook elke keer weer vol verbazing mee te lezen als jullie weer collectieve shopping sprees hebben
ja dat, maar ook van die psychedelische printjes ofzo die je op een of andere manier alleen bij feestwinkels tegenkomt, én bij prénatalquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Als je bij 6 maanden een shirt koopt waarop staat 'let me out'. Werd daar een beetje bang van, 6 maanden leek me toch wel erg prematuur, ik dacht juist 'keep me in'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |