abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:41:47 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84401167
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, maten. Over het algemeen zijn mijn shirts XL en mijn spijkerbroek is omvang 32 lengte 34. Van zwangerschapsmaten (en of ze überhaupt bestaan) weet ik niks.
Als je dat echt leuk vindt, speur zeker raak, maar ik ben wel een zeikerd en vind niet zoveel leuk, dus niet schrikken als het niet zo makkelijk werkt.
Nah joh, ik geef gewoon linkjes en je mag zelf kijken
Maar qua maten van zwangerschapskleding, je moet in principe gewoon de maat nemen die je altijd had. Er is al ruimte gehouden met je zwangere buik en groeiende boobs namelijk (meestal, die boobs niet altijd maar t meeste rekt mee dus soit.); dat is het voordeel dus van zw.kleding vind ik, je hoeft niet te gokken op een maatje groter.

Het andere topic is geschopt voor je, ik heb 1 site gevonden al met tshirts en hoodies die ook in NL bezorgen, zal ff posten. Daarna verder zoeken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84401455
Wat betreft T-Mobile
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:52:36 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84401568
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dat, maar ook van die psychedelische printjes ofzo die je op een of andere manier alleen bij feestwinkels tegenkomt, én bij prénatal
Niet mijn smaak zeg maar maar het lijkt iets typisch voor zwangeren.
Toch zien we dat ook niet terug bij de buikfoto's, als het typisch iets voor zwangeren is dan zouden we dat toch ook zien op die foto's? Ik hou er zelf ook niet zo van, daarbij vind ik de kleuren onder die prints altijd erg donker, hou meer van vrolijk doch redelijk effen.
Ben een esprit, noppies en mama licious klantje, maar heb zoveel mogelijk in de sale geprobeerd te kopen.

En ik hou ervan als mn kleding onder mn buik op mn broek aansluit, als het over mijn buik heen hangt en net wel op mn broek lijk ik eerder dik dan zwanger.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:55:29 #204
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84401676
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Toch zien we dat ook niet terug bij de buikfoto's, als het typisch iets voor zwangeren is dan zouden we dat toch ook zien op die foto's? Ik hou er zelf ook niet zo van, daarbij vind ik de kleuren onder die prints altijd erg donker, hou meer van vrolijk doch redelijk effen.
Ben een esprit, noppies en mama licious klantje, maar heb zoveel mogelijk in de sale geprobeerd te kopen.

En ik hou ervan als mn kleding onder mn buik op mn broek aansluit, als het over mijn buik heen hangt en net wel op mn broek lijk ik eerder dik dan zwanger.
Misschien is het meer iets voor BB
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:02:26 #205
259886 pessie
pi_84401918
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Misschien is het meer iets voor BB
Vermoedelijk wel ja...

Vanyel, zo te lezen hebben we dezelfde maat broeken
deze heb ik in maat L in december gekocht en heb em heel veel gedragen. Geen rare franje, gewoon een goede/fijne spijkerbroek. Heeft wel iets uitlopende pijpen.
Vermoed dat ik em dit najaar ook nog wel draag, weet niet hoe snel ik mn buik weer kwijt ben, als het 'tegenzit' ( ) draag ik em tot december.
pi_84402297
ach pessie voor t zelfde geld draag je je eigen spijkerbroek weer na een week
(en zit ie beter dan voor de zwangerschap )
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:14:13 #207
259886 pessie
pi_84402401
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
ach pessie voor t zelfde geld draag je je eigen spijkerbroek weer na een week
(en zit ie beter dan voor de zwangerschap )

Mn zwangerschapsspijkerbroek zit beter dan mn eigen broek ooit heeft gezeten.

Maar hij kan inderdaad altijd nog beter zitten .
pi_84402431
75 euro geef ik normaal al niet uit aan een spijkerbroek dus laat staat aan een broek die ik maar 9 maanden aan heb
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:15:18 #209
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84402445
egopost
Voorwerk sucks is vermoeiend en doet auw
/egopost
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84402499
Aww Saffier
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84402558
Saffier, voorwerk sucks!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:23:45 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84402802
Er staan pannekoeken op het menu voor vanavond. Ik geloof dat ik maar een boterham pak ipv de fokwet te tarten
Ylana
pi_84402892
De dag dat ik uit het ziekenhuis weg ging zat mijn zwangersxhapsbroek alweer heel apart, heel leeg, kaal ofzo en daarna heb ik hem niet meer aangehad.

Ik kon goed slagen voor normale modellen bij miss E

@ Saffier, succes ermee!

@ Ticootje, vandaag al gezien?

@ Vroeg wakker, had ik toen bij tijn de laatste paar maand ook.
S ochtends gewoon om 5:00 niet mer kunnen slapen, ging dan beetje internetten, uitzending gemist kijken enzo en dan rond half 8 ofzo weer voor een paar uur erin.
Hopelijk heb ik dat patroon straks niet want dan zit ik met een probleem
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:32:30 #214
259886 pessie
pi_84403140
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:23 schreef Saffier het volgende:
Er staan pannekoeken op het menu voor vanavond. Ik geloof dat ik maar een boterham pak ipv de fokwet te tarten
Hmmm...

Pannenkoeken deden hier helemaal niets...

Maar ik zou in jouw situatie misschien ook niet de wet van Fok! tarten. Je bent al 35 weken
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:39:00 #215
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84405584
Ik ben er hoor.
Net ff 2 shirtjes gehaald. T is nog maar een paar weekjes maar de mamalijn vind ik heerlijk. Lekker lange shirtjes.

En een box voor m'n kraamzooi, aangezien m'n kat de kartonnen doos al gesloopt had.

En een pip( woezel had ik al) en een ding van woezel en pip voor in de maxicosi ( die zou ik van bla overnemen maar de post is hem kwijt geraakt).

Oh en naar de kapper geweest, natuurlijk weer te kort geknipt.

En goedgekeurd bij de vk. Maar ik had niet anders verwacht.

Oh en voorwerk is auw! En vervelend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:45:12 #216
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84405854
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
75 euro geef ik normaal al niet uit aan een spijkerbroek dus laat staat aan een broek die ik maar 9 maanden aan heb
H&M uitverkoop online, even vroeg voor opstaan, 7 uur ofzo je computer aanslingeren en dan heb je voor 2 tientjes mooie broeken

Of geef even een brul in vraag en aanbod, iedereen hier heeft nog zwangerschapskleding liggen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:45:55 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84405882
Tico yay goedgekeurd! en goed geslaagd zo te lezen. Hoe staat het met je huis? Ligt je vloer erin?

Saffier
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:49:39 #218
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84406028
Ja vloer ligt, maar er moet nog zoveel. ...

Oh broeken. Ik koop gewoon wat lekker en mooi zit. Als me dat 75 euro moet kosten is dat zo. Ik koop zo weinig voor mezelf, ik vind dat ik dan best een iets duurdere broek mag kopen.
M. houdt alleen van merkspul, dus mijn uitgaven vallen echt in het niets ter vergelijking met hem.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:08:09 #219
259886 pessie
pi_84406650
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben er hoor.
Net ff 2 shirtjes gehaald. T is nog maar een paar weekjes maar de mamalijn vind ik heerlijk. Lekker lange shirtjes.

En een box voor m'n kraamzooi, aangezien m'n kat de kartonnen doos al gesloopt had.

En een pip( woezel had ik al) en een ding van woezel en pip voor in de maxicosi ( die zou ik van bla overnemen maar de post is hem kwijt geraakt).

Oh en naar de kapper geweest, natuurlijk weer te kort geknipt.

En goedgekeurd bij de vk. Maar ik had niet anders verwacht.

Oh en voorwerk is auw! En vervelend.
Klinkt alsof je goed geslaagd bent!
Ik dacht toen ik mn korte broek kocht ook "is maar een paar weekjes" maar het kunnen er dan ook nog weer een paar meer worden he...

Fijn dat je vloer ligt!

Voorwerk
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:19:48 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84407082
Ik heb mezelf suf gekocht aan zwangerschapskleding, maar dan op marktplaats. Bij elkaar dus alsnog bijna niks uitgegeven Overigens hier iemand die wel van die fleurige kleding houdt en ik heb dan ook een paar shirts van MissEtam en C&A... Die shirtjes met 'let me out' erop gaan zelfs mij echter te ver Net zoals buikbanden trouwens, hou ik ook helemaal niet van...

Voorwerk is kut saffier, vooral omdat je vaak gewoon weet dat het 'slechts' voorwerk is en je dus voor Jan met de korte achternaam tureluurs zit te worden...

Na een week KermisFM en mezelf omringt te hebben door heel veel mensen merk ik vandaag dat ik ineens behoefte heb aan cocoonen. Willem is ook aardig rustig momenteel, stilte voor de storm?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:28:21 #221
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84407347
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb mezelf suf gekocht aan zwangerschapskleding, maar dan op marktplaats. Bij elkaar dus alsnog bijna niks uitgegeven Overigens hier iemand die wel van die fleurige kleding houdt en ik heb dan ook een paar shirts van MissEtam en C&A... Die shirtjes met 'let me out' erop gaan zelfs mij echter te ver Net zoals buikbanden trouwens, hou ik ook helemaal niet van...

Voorwerk is kut saffier, vooral omdat je vaak gewoon weet dat het 'slechts' voorwerk is en je dus voor Jan met de korte achternaam tureluurs zit te worden...

Na een week KermisFM en mezelf omringt te hebben door heel veel mensen merk ik vandaag dat ik ineens behoefte heb aan cocoonen. Willem is ook aardig rustig momenteel, stilte voor de storm?
Ik vond het vanmiddag vnl doodeng. Was heel bang dat het door ging zetten en nog 14 dagen, dan mág dat ook, nu nog even niet. Net toen ik dacht 'nu ga ik de vlos bellen' werd het minder en als ik dát weer dacht werd het weer wat meer. Ik ben wel vreselijk moe nu, echt helemaal op dus dat wordt niet laat naar bed. En als ik over 14 dagen dagelijks voorwerk heb, prima, maar nu vind ik het nog zo eng met deze termijn. Of laat het gewoon duidelijk zijn dat het voorwerk is en niet dat ik er redelijk van overtuigd raak dat het weeen zijn
Ylana
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:32:56 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84407497
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:28 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik vond het vanmiddag vnl doodeng. Was heel bang dat het door ging zetten en nog 14 dagen, dan mág dat ook, nu nog even niet. Net toen ik dacht 'nu ga ik de vlos bellen' werd het minder en als ik dát weer dacht werd het weer wat meer. Ik ben wel vreselijk moe nu, echt helemaal op dus dat wordt niet laat naar bed. En als ik over 14 dagen dagelijks voorwerk heb, prima, maar nu vind ik het nog zo eng met deze termijn. Of laat het gewoon duidelijk zijn dat het voorwerk is en niet dat ik er redelijk van overtuigd raak dat het weeen zijn

ai, dan is het idd wel eng ja. Had ik nog niet zo bij stilgestaan in jouw geval... Kan me voorstellen dat je moe bent, kruip anders even in een warm bad/ warme douche en daarna effe cocoonen in je bed.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:39:26 #223
259886 pessie
pi_84407733
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:19 schreef flugeltje het volgende:

Was 24 juli nog vrij?

Saffier, dat is dan al wel flink voorwerk! Echt balen, kan me voorstellen dat je dat nogal spannend vind!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:02:03 #224
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84408514
Flugel de 24e klinkt wel heel leuk of de 23e nog net even?

Thanks meiden, het is nu echt helemaal weg, niets raars meer te voelen gelukkig. Ik ga zo lekker in bad en vroeg naar bed. En manlief aansporen dat ik liefst *vandaag nog* alle namen klaar wil hebben.
Ylana
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:30:42 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84409687
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Saffier het volgende:
Flugel de 24e klinkt wel heel leuk of de 23e nog net even?

Thanks meiden, het is nu echt helemaal weg, niets raars meer te voelen gelukkig. Ik ga zo lekker in bad en vroeg naar bed. En manlief aansporen dat ik liefst *vandaag nog* alle namen klaar wil hebben.

*mee spoort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')