quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:06 schreef Groofsken het volgende:
Haha BE en Vicky. jammer hè.
Maar niemand die mij verdacht eigenlijk? Oké, ik heb maar één auto, maar toch...
Oh ja das waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou... jouw lief denkt verdacht weinig vind ik![]()
Ze legt toch uit dat het is om de mensen uit haar directe omgeving.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof dat ik niet helemaal snap waarom je een kloon aanmaakt als zoo duidelijk is dat het een kloon is waardoor iedereen vervolgens in beslag genomen wordt door de prangende vraag wie er toch achter zou zitten.
dat zijn echt niet persee je hormonen hoor!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
ooooh mensen... rtl4 mn hormonen... wat doe je
Vanwege eventuele meelezers uit mijn irl omgeving. Iedereen die die prangende vraag heeft, wordt gewoon beloond als het me gevraagd wordt. Dus alle spanning is er heel snel vanaf.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik geloof dat ik niet helemaal snap waarom je een kloon aanmaakt als zoo duidelijk is dat het een kloon is waardoor iedereen vervolgens in beslag genomen wordt door de prangende vraag wie er toch achter zou zitten.
Doet volgens mij niet zoveel goeds voor het rustig posten en wennen aan het grote nieuws.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ze legt toch uit dat het is om de mensen uit haar directe omgeving.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat legt ze inderdaad uit.
Na jouw post
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:21 schreef K-loontje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik eerder daar ook al zoiets over gezegd hoor. Maar goed, maakt mij niet uit verder.
Voor wie of wat zou het posten hier overigens geen goed doen wat betreft het rustig wennen aan het grote nieuws?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Kloontjes raden ben ik zo slecht in....
Als ik nou eens weiger te bevallen tot 't bekend is?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En als zij je nou pm't doe jij dan bevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |