abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:43:38 #151
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394135
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vind je dat echt?
Ik vind dat ook
Het is ineens een hele andere wereld die open gaat

maar nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik zelf persoonlijk (zonder dat ik daar iemand mee wil beledigen hoor! sorry ) kriebels krijg van 'ik koop wel een maatje groter en dan met een buikband eroverheen ofzo'
Dat idee. Of nog erger, in sweatpants en de tshirts van je vent lopen de hele dag.

Natuurlijk moet iedereen het voor zich weten hoor, daar niet van. Maar ik vind het wel prettig om goed passende kleding te hebben. (hoeft trouwens niet per se zw.schapskleding te zijn! zeker met de mode van nu niet.)

Overigens zoek ik de dingen wel vaak uit op draagbaarheid ná de zwangerschap. Ik vind het wel prettig als het daarna eventueel ook nog gedragen kan worden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84394150
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
Pessie, bij mij drong de verloskundige er zelfs op aan om na ongeveer 6 dagen de hechtingen te verwijderen! Volgens haar was dat verstandig om te doen zodat er geen spanning op de hechtingen kon komen te staan waardoor ik een trekkerig gevoel zou krijgen. Ik wilde het niet omdat ik er geen last van had en omdat ik geen zin had in dat gewroet. Maar het is me heel erg meegevallen!

i'm scared
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:44:54 #153
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394176
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
Pessie, bij mij drong de verloskundige er zelfs op aan om na ongeveer 6 dagen de hechtingen te verwijderen! Volgens haar was dat verstandig om te doen zodat er geen spanning op de hechtingen kon komen te staan waardoor ik een trekkerig gevoel zou krijgen. Ik wilde het niet omdat ik er geen last van had en omdat ik geen zin had in dat gewroet. Maar het is me heel erg meegevallen!
Heeft ze alle hechtingen verwijder of alleen het knoopje losgeknipt?
Dat laatste hebben ze bij mij ook gedaan, de knoopjes aan beide kanten losgeknipt zodat de druk eraf ging maar echt verwijderen ging nauwelijks met de manier waarop ik gehecht ben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84394396
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Heeft ze alle hechtingen verwijder of alleen het knoopje losgeknipt?
Dat laatste hebben ze bij mij ook gedaan, de knoopjes aan beide kanten losgeknipt zodat de druk eraf ging maar echt verwijderen ging nauwelijks met de manier waarop ik gehecht ben.
Volgens mij heeft ze alles echt verwijderd, maar ik ben er niet zeker van. Ik zal het straks wel aan m'n vriend vragen, die zat er met zijn neus bovenop.

-Edit- Hij zegt dat ze helemaal verwijderd zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 23-07-2010 12:58:03 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84394428
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze alles echt verwijderd, maar ik ben er niet zeker van. Ik zal het straks wel aan m'n vriend vragen, die zat er met zijn neus bovenop.
pics
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:55:57 #156
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84394584
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vind dat ook
Het is ineens een hele andere wereld die open gaat

maar nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik zelf persoonlijk (zonder dat ik daar iemand mee wil beledigen hoor! sorry ) kriebels krijg van 'ik koop wel een maatje groter en dan met een buikband eroverheen ofzo'
Dat idee. Of nog erger, in sweatpants en de tshirts van je vent lopen de hele dag.

Natuurlijk moet iedereen het voor zich weten hoor, daar niet van. Maar ik vind het wel prettig om goed passende kleding te hebben. (hoeft trouwens niet per se zw.schapskleding te zijn! zeker met de mode van nu niet.)

Overigens zoek ik de dingen wel vaak uit op draagbaarheid ná de zwangerschap. Ik vind het wel prettig als het daarna eventueel ook nog gedragen kan worden.
Wat ikzelf wel eens hoor is dat vrouwen eerst een nieuwe broek kopen in een maat groter en er toch binnen 2 weken achter komen dat dat niet gaat werken. Ikzelf vind mn zwangerschapsspijkerbroek echt heerlijk. Het is nu te warm voor die broek anders had ik em nu zelfs aan. Dat was tot mn korte broek echt dé aankoop deze zwangerschap.
pi_84394612
Claudia

Mr.DML is een weekendje naar de F1 in Duitsland en ik hang misselijk op bed Ik ga ook maar eens die sbs en mtv series aan slingeren denk ik.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:58:00 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394654
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

hahahaha lekker ding

dat je de geboorte van het hoofdje enzo per se wilt zien met eigen ogen kan ik me indenken. Maar dat je vrouw bevalt van een setje hechtdraad...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:58:55 #159
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394686
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat ikzelf wel eens hoor is dat vrouwen eerst een nieuwe broek kopen in een maat groter en er toch binnen 2 weken achter komen dat dat niet gaat werken. Ikzelf vind mn zwangerschapsspijkerbroek echt heerlijk. Het is nu te warm voor die broek anders had ik em nu zelfs aan. Dat was tot mn korte broek echt dé aankoop deze zwangerschap.
oh ik vond mn zwangerschapsbroeken ook heerlijk. Lekker warm ook in de winter die extra band om mn buik grotere maat broek kopen heb ik nooit gedaan maar dat komt ook omdat ik broeken kopen sowieso een crime vind en dat liever zoveel mogelijk ontwijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84394726
Met dit weer, stretch rokjes Gotta love 'em
The way you rock'n'roll
pi_84394771
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahaha lekker ding

dat je de geboorte van het hoofdje enzo per se wilt zien met eigen ogen kan ik me indenken. Maar dat je vrouw bevalt van een setje hechtdraad...
Dat eerste kon ik me dus ook niet voorstellen. Ik wilde liever niet dat hij dat zag en dacht dat hij dat ook liever niet wilde. Maar op het moment van de uitdrijving liep het gewoon heel natuurlijk zo en vind ik het achteraf heel tof! Ik vraag nog wel eens: "Hoe zag dat er dan uit!" En dan zegt hij: "Nou, gewoon, hij kwam eruit floepen." Heb ik dus geen bal aan.

Tja, weet je wat het was met het verwijderen van die hechtingen? Ik had twee vreemde vrouwen aan mijn bed staan en vond het ontzettend fijn dat hij er was. Van mij had hij het niet hoeven bekijken, hoor, maarja... mannen... nieuwsgierigheid...
pi_84394906
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef pessie het volgende:

Tazz en Lena nog ergens gezien?

ik ben er wel hoor en lees mee! Nog niets aan het handje!
pi_84394925
Hormonenaanval wie kan even zorgen dat ik ga huilen zodat ik het kwijt ben?

Voor de mensen die zich vervelen onder de spoiler info
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een incompetent K**-bedrijf zeg. Foutje kan ik inkomen, maar dit is echt superfail!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:06:36 #164
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394945
haha ik kan het me wel voorstellen hoor, idd wat je zegt, mannen en nieuwsgierigheid. Waarom zou je bij het hoofdeinde blijven staan als je ook kunt zijn where the action is!

B. heeft niet aan mijn voeteneind gestaan. Ik had hem naast mij nodig en hij vond het een beetje naar merkte ik. Hij zag uiteraard wel het meeste omdat hij gewoon stond en dus een bovenaanzicht had maar de aanblik van dat stukje hoofd dat steeds weer terugschoot was voldoende om hem bij het hoofdeind te houden.
De verloskundige kreeg nog een lachstuip toen ze heel blij riep ooooh B. kom kijken kom kijken, ik zie heeeel veel haartjes! Ze is er bijna! *hyper* en B. heel droog, meh... I'm good... *witjes en pips*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:07:30 #165
259886 pessie
pi_84394978
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat eerste kon ik me dus ook niet voorstellen. Ik wilde liever niet dat hij dat zag en dacht dat hij dat ook liever niet wilde. Maar op het moment van de uitdrijving liep het gewoon heel natuurlijk zo en vind ik het achteraf heel tof! Ik vraag nog wel eens: "Hoe zag dat er dan uit!" En dan zegt hij: "Nou, gewoon, hij kwam eruit floepen." Heb ik dus geen bal aan.

Tja, weet je wat het was met het verwijderen van die hechtingen? Ik had twee vreemde vrouwen aan mijn bed staan en vond het ontzettend fijn dat hij er was. Van mij had hij het niet hoeven bekijken, hoor, maarja... mannen... nieuwsgierigheid...
Dat denk ik nu dus ook! Ben echt benieuwd of hij het wel of niet zal zien.

Het voordeel van een tweede is dat je nu kunt bedenken of je er een camera op wilt richten zodat je het na afloop na kunt kijken .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:07:55 #166
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394994
Orea

je jasjes gaan zo op de bus! Vrolijkt dat wat op?
T-mobile (en andere telecomdingesen) hebben wel vaker zulke faalacties, heel irritant >.<
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:08:22 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84395018
Damn Orea, wat een puinhoop
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:08:41 #168
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84395034
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat denk ik nu dus ook! Ben echt benieuwd of hij het wel of niet zal zien.

Het voordeel van een tweede is dat je nu kunt bedenken of je er een camera op wilt richten zodat je het na afloop na kunt kijken .
Mijn ouders hebben na 20 jaar de (onbekeken!) tape van de geboorte van mn zusje maar weggegooid
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84395091
Oh Mr.DML is blij dat ik voor nu thuis wil bevallen want hij is niet zo'n ziekenhuis fan. Ik zie 'm ook echt wel onderuit gaan op het moment dat Puck er uit komt ofzo
The way you rock'n'roll
pi_84395110
Bij Amber stond de camera klaar naar toen besloot ik dat de bevalling niet gefilmd mocht worden en daar had ik later zo'n spijt van!! Ik had het graag terug willen zien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:11:10 #171
259886 pessie
pi_84395135
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef Orea het volgende:
Hormonenaanval wie kan even zorgen dat ik ga huilen zodat ik het kwijt ben?

Voor de mensen die zich vervelen onder de spoiler info
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een incompetent K**-bedrijf zeg. Foutje kan ik inkomen, maar dit is echt superfail!

om hier een hormonen aanval van te krijgen hoef je volgens mij niet eens zwanger te zijn. Vooral die 140 euro! Vet balen!
pi_84395280
Een verpleegkundige kwam met een spiegel aangewandeld en vroeg of ik het hoofdje wilde zien. Ik stond er niet om te springen, maar ach, als dat haar blij maakte. Hield ze dus telkens die spiegel net niet goed zodat ik er niks van kon zien. Dus ik maar dirigeren en uitleggen hoe ze de spiegel in een andere hoek moest houden. Maar dat deed ze niet goed en ik bleef maar met die spiegel bezig terwijl ik me gewoon even op de volgende wee wilde voorbereiden. Uiteindelijk zei ik maar gewoon: "Ahja, heel tof ja." Niks van gezien dus.
pi_84395312
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:01 schreef Claudia_x het volgende:

Mijn man zal nooit de geboorte van de eerste vergeten.

Hij stond aan het hoofdeinde van mijn bed maar vlak voordat het hoofdje werd geboren riep de gyn hem bij zich.
Hij zei dat hij niet wist wat hij zag. Hij vond het bijna buitenaards.
De kruin van het babyhoofd wat hij zag en er floepte ineens "gewoon" een babymens uit zijn vrouw en terwijl hij altijd wel geweten had dat er eentje in mijn buik zat vond hij het ongelooflijk.
pi_84395332
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Mr.DML is blij dat ik voor nu thuis wil bevallen want hij is niet zo'n ziekenhuis fan. Ik zie 'm ook echt wel onderuit gaan op het moment dat Puck er uit komt ofzo
Als ik aan mijn vriend vraag naar zijn perceptie van de bevalling dan is het eerste wat bij hem opkomt hoe walgelijk de navelstreng eruit zag. Ik dacht dat dat een ontroerend moment was, de navelstreng doorknippen.
pi_84395416
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef lily het volgende:

[..]

Mijn man zal nooit de geboorte van de eerste vergeten.

Hij stond aan het hoofdeinde van mijn bed maar vlak voordat het hoofdje werd geboren riep de gyn hem bij zich.
Hij zei dat hij niet wist wat hij zag. Hij vond het bijna buitenaards.
De kruin van het babyhoofd wat hij zag en er floepte ineens "gewoon" een babymens uit zijn vrouw en terwijl hij altijd wel geweten had dat er eentje in mijn buik zat vond hij het ongelooflijk.
Wat tof zeg! Dat is dus ook de reden dat ik het zo'n mooi idee vind. Het was voor hem niet walgelijk maar heel bijzonder. En weet je, ergens is het ook wel fijn dat hij herinneringen aan de bevalling heeft die ik niet heb. Tot het moment van de uitdrijving is bijna elke ervaring van de baby aan de vrouw voorbehouden. Dit is voor hem alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')