quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen zeggenAl die zwangere vrouwen hier, wat doe je ze aan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En mijn maag maakte een sprongetje toen ik jouw naam zag staan![]()
![]()
maar dit was geen uit-de-kast-post dus nee?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En mijn maag maakte een sprongetje toen ik jouw naam zag staan![]()
![]()
maar dit was geen uit-de-kast-post dus nee?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:44 schreef Vicky het volgende:
Spanning is voor helemaal niemand goed, niet goed voor je hart enzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef Saffier het volgende:
We zijn wel heel erg bezig met zijn allen nu om een kloon zeg! Ik heb dat ook bijna nooit in de gaten he, of iemand een kloon is of nieten zo ja bij wie je dan wel hoort. Ik merk het vanzelf wel en met dit geheugen weet ik het over een paar weken niet eens meer
Ik ben er blijkbaar ook slecht in, ik had het foutquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben zo slecht in klonen raden..groofs, wil jij je idee niet met me delen?
Uiteraardquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef K-loontje het volgende:
Wie mij uit nieuwsgierigheid pmt moet als tegenprestatie een paar namen suggesties doen.
ow, je bent actief in het namen-topicquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef K-loontje het volgende:
Wie mij uit nieuwsgierigheid pmt moet als tegenprestatie een paar namen suggesties doen.
Ik wou het nog een beetje minder "erg" doen overkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef Ssserpente het volgende:
Een foutje? Ik postte drie keer achter elkaar met m'n oorspronkelijke nick.Be is toen zo lief geweest om het keer op keer te verwijderen. Die ouwe Nick heb ik dan ook maar meteen de prullenbak ingegooid. Niet dat ik bekend was hier, maar ik betrapte onze stagiair eens op Fok.
Veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
Dank je.![]()
Hm, ik ben ook wel erg nieuwsgierig. Wie hebben er allemaal al twee kinderen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]
nee hoor, al bedacht ik me pas na het posten dat dat gedacht kon worden... Maar wij hebben geen auto
Ik ben gewoon nogal nieuwsgierig![]()
dat was ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Veelecht opties te over.
Er was ooit een kloon LandVanOoitMeisje en de ondertitel reuzenkind doet me daaraan denken maar uiteraard weet ik niet meer wie die kloon was
was het maar waar!!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef K-loontje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |