quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:02 schreef Keshet het volgende:
Ik ontdekte n.a.v. dit topic de zonnehoes in mijn Maxi-Cosi! Dank jullie wel!![]()
![]()
Mijn ouders willen graag een wipstoeltje hebben zodat madam tijdens onze bezoekjes daar ook lekker om zich heen kan kijken. Wie heeft er voor een schappelijk prijsje een wipstoeltje (met babyinzet oid) in de aanbieding? Liefst ergens in de buurt van Rotterdam, Nunspeet, Tilburg of Zierikzee.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand een roze bandana te koop voor een baby?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb voor de geinteresseerd ennog dvd's van Baby Einstein te koop. Dana is daar nu toch wat te oud voor denk ik. Veel gebruik en ze kon er echt ademloos naar kijken.
Ook heb ik nog een ongebruikte (wel uit de verpakking gehaalde) limegroene zomerhoes voor de maxi cosi liggen.
Daarnaast heb ik ook nog een stapel ongebruikte hydrofiel luiers liggen (effen witte)
En ik gooide 'm dicht met de mededeling dat ik een wipstoeltje heb maar niet echt in de buurt van Keshetquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:03 schreef MamaNik het volgende:
Ik gooi nog even mijn Marktplaats linkje erin dan hoef ik niet weer alle foto's hier neer te gooien
Is van maat 50-56 t/m maat 80
http://verkopers.marktplaats.nl/6169075
Bij interesse PM via fok dan komen we er wel uit qua prijs
doe je je viool weg??? Weet je dat zeker??quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:51 schreef huuphuup het volgende:
Ik gooi nogmaals wat kleertjes in de aanbieding hier
klikklik
Let niet op de overige spullen die er tussen staan, hoewel ik die ook aanbied maar dat zijn geen babykleertjes natuurlijk![]()
t zijn kleine prijsjes maar als je een bod hebt mag je ook pm'en
Hij is al weg. En ja, t is jammer maar ik speel niet meer, t is hier ook te gehorig (vind ik) om te oefenen en bij te houden enzo. Eigk stond ie vooral in de wegquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
doe je je viool weg??? Weet je dat zeker??
Mijn mam speelt al jaren niet meer... Maar die heeft m toch nog altijd liggen.. Gewoon een soort sentiment..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hij is al weg. En ja, t is jammer maar ik speel niet meer, t is hier ook te gehorig (vind ik) om te oefenen en bij te houden enzo. Eigk stond ie vooral in de weg
Ja, ik sluit ook niet uit dat ik er later nog een koopquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn mam speelt al jaren niet meer... Maar die heeft m toch nog altijd liggen.. Gewoon een soort sentiment..
Ik heb er 4 volgens mij, even uit mijn hoofd want ik ben op het werkquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef Kersjes het volgende:
Bla, welke dvd's zijn het?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef happyme28 het volgende:
'Tis dat ik 't Daan Wolf niet kan aandoen, maar dat geruite jasje![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef happyme28 het volgende:
'Tis dat ik 't Fabi niet kan aandoen, maar dat geruite jasje![]()
Doe je hem toch weg?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef Poppejans het volgende:
Mei Tai HOP-TYE Kalaoa
Nieuwstaat! Met origineel draagtasje en foto-gebruiksaanwijzing erbij
45 euro incl verzenden, lager ga ik niet
[ afbeelding ]
Lady, deze:quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef lady-wrb het volgende:
nog even in de herhaling dan:
wat er nog is:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ARJWJSMJ
Ik gebruik hem dus echt nooit. Ja, wel meerdere keren eventjes gedaan bij een boodschapje halen e.d, maar ik vind het niet prettig, en Wolf ook niet zo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe je hem toch weg?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet zo heel vaak gebruikt heb. Maar wil hem nog wel even houden.
nee het is geen verhaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lady, deze:
[ afbeelding ]
wat wil je daarvoor hebben? En is dat boek met kinderfeestje een verhaal zeg maar of is het een soort ideeënboekje voor kinderfeestjes? (ik kan t niet goed zien)
als het dat laatste is ben ik geinteresseerd in alle drie
Rainbowbabies valt best groot. Esmee zou 'm nu nog net niet passen. Meer voor komende winter. Hij is van Linde geweest en die heeft 'm nooit gedragen omdat ik er niks bij had om te combineren. En dat is nu weer zo eigenlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, hoe valt die streepjes-romper?
Dan wil ik 'm welquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Rainbowbabies valt best groot. Esmee zou 'm nu nog net niet passen. Meer voor komende winter. Hij is van Linde geweest en die heeft 'm nooit gedragen omdat ik er niks bij had om te combineren. En dat is nu weer zo eigenlijk
ik zal zo even zoeken want volgens mij heb ik hem weggegooidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
Happy Meal poppetje, er is een Shrek met een draagdoek uitgekomen een dezer weken. Must-have, voor mij!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zal zo even zoeken want volgens mij heb ik hem weggegooid
helaas kan hem niet meer vinden. ze hebben hem al 3 weken geleden ofzo in Duitsland gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
Happy Meal poppetje, er is een Shrek met een draagdoek uitgekomen een dezer weken. Must-have, voor mij!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:49 schreef Tan het volgende:
Omdat ik een zoontje heb die niet in een eigen bedje wil slapen heb ik een helemaal nieuw en superschattig lakentje (voor ledikant!) van het best dure merk Zaza for kids. Het is ongebruikt, alleen één keer gewassen en gestreken.
Nieuw kost het 22,50. Dat hoef ik er natuurlijk niet voor te hebben, maar iemand die er een leuk bedragje voor over heeft hoor ik graag in een PM.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!![]()
lieveheersbeestjes <3
je hebt pm!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
Nog een keer in de herhaling:
Kleertjes van maat 50 t/m 80
en: een mixje van 50 t/m 74 voor meisjes en jongens
En een konijn
de schoentjes zijn verkocht (en verstuurd nu ook!)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig Huup, over drie dagen weet ik misschien of ik een meisje krijg!
Haha, nee hoor, ziet er toch niet uit als kleding voor het juiste seizoen. Maar wel heel drollig!
T is al wegquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, wat doe je?Wat Claudia zegt....
Vind k wel een planquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Huup, ik had al bedacht dat als jij nou zorgt dat je een jongetje krijgt, en ik iets later een meisje, dat ik dan mooi alles van je opkopen kan en jij tussen mijn jongenskleertjes neuzen kan
Speaking of....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voedingskussen en dat soort dingen.
Zo tof!
ah nouja, pakketje is ook geen puntquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Speaking of....
die gebruik ik ook nog zelden...
denk dat het toch een pakketje gaat worden trouwens. Tenzij ik hem morgen vacuum kan krijgen. Ze zitten nu in een soort van zakje
fijn! en graag gedaan!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:50 schreef Stiemie het volgende:
Trui het vestje/truitje () is er! En bedankt voor de ontzettend lieve kaart die erbij zat
Ja prima hoor! Wit is goed, grijs of donkerbruin ofzo is ook prima. Als t maar voor zowel jongen als meisje kan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef amaranta het volgende:
Is wit neutraal genoeg? Dan kijk ik morgen ff. Daar heb ik wel wat van.
LL heb je de rompers in maat 86/92 nog? Vallen die wat klein. Ons zoontje is nu uit zijn 74/80 rompers aan het groeien. Heb jij misschien nog meer puur witte rompers in die maat?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gooi mijn albumpjes er nog even in. Reacties per PM graag, het zijn zachte prijsjes, maar mocht je het ergens niet meet eens zijn is onderhandelen natuurlijk altijd mogelijk
Accessoires
Maat 50/62/68
Maat 68
Maat 74
Maat 74/80
Maat 80
Maat 86
Maat 86/92
Maat 92/98/104/110
Je hebt een pmquote:Op zondag 25 juli 2010 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
LL heb je de rompers in maat 86/92 nog? Vallen die wat klein. Ons zoontje is nu uit zijn 74/80 rompers aan het groeien. Heb jij misschien nog meer puur witte rompers in die maat?
Jepquote:Op zondag 25 juli 2010 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Is er iemand die de babyzegels van Etos spaart? Heb er hier nog 3 liggen.
Foto?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb nog een (nieuw!) kort spijker tuinbroekje van de H&M maat 80, de pijpjes zijn dus kort, met elastiek aan uiteinden. Maanden geleden in opruiming gekocht en verkeerde maat gekocht
2 euro excl verzenden, past wel door brievenbus
Waarom doe je je Ellaroo weg?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef amaranta het volgende:
En tot slot een draagdoek. De Ellaroo Kristen
[ afbeelding ]
Ik heb al een geïnteresseerde, als dat niet doorgaat, ga ik verder op jouw vragen in okay?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef het-is-mij het volgende:
@ Diaan, leuk!
Ehm......harde zool?
En die maat 19 wat is dat?
hoeveel cm?
HEb me nog niet ingelezen in de schoenenmaterie nl. maar ze zien er zo leuk uit!
In het echt is hij groener, en die franjes kun je wegsteken als je klaar bent met knopen, de punten lopen namelijk niet schuin af.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar een Ellaroo, maar ik ben bang dat het net niet mijn kleuren zijn. En de uiteindes hebben franjes, zie ik? Is ook niet echt iets voor mij, sorry.
Tegen eind augustus denk ik dat ik weet of ik dat voor je heb, maar ik heb denk ik zeker wel een aantal vestjes met capuchon en een winterjasjequote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef ymme het volgende:
Mocht iemand nog stoere en leuke jongenskleding (herst/winter) hebben voor een leuke jongen in maat 80.
Ik heb nog bijna niets in die maat en Mart zit al in 74 met sommige dingen. Dus....
Hij is nog geen 5 mnd en draagt nu al mt 74?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef ymme het volgende:
Mocht iemand nog stoere en leuke jongenskleding (herst/winter) hebben voor een leuke jongen in maat 80.
Ik heb nog bijna niets in die maat en Mart zit al in 74 met sommige dingen. Dus....
Okay, doe dr maar bijquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef amaranta het volgende:
huuphuup, hier heb ik er 3 van. Ze zijn van dik katoen.
Er staat een 3 in (Spaanse maat, dus voor kabouterbabies) maar als ik hem over eeen 56 heenleg is hij even groot.
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog het gestreepte overslag rompertje in maat 56 dus.
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog 2 van die achterknoop truitjes die ik misschien 1 keer heb gebruikt (klein geel vlekje )
[ afbeelding ]
En misschien ook interessant, 3 sokbroekjes,
1 wollook maar er staat acrilico in het label, spaanse kaboutermaat 3.
1 badstof spaanse kaboutermaat 0-3 maanden
1 katoenen maat 56 met een disneytijgertje er op (subtiel)
[ afbeelding ]
en dan heb ik ook nog witte broekjes maat (50/)56 (ik geloof 2)
[ afbeelding ]
ik hou het in de gaten en zal je dan evt. pm-en...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Okay, doe dr maar bij![]()
behalve de gestreepte rompers, maar de rest wil ik er graag bij hebben.
Diaan ik vind je schoentjes echt geweldigals ik een jongetje krijg (weet ik over een maandje) en je hebt ze nog, pm me even dan
dan neem ik ze graag over
![]()
ja ik wil jou ook wel pm'en hoor daar niet vanquote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik hou het in de gaten en zal je dan evt. pm-en...Komt goed.
Maakt niet uit joh. We houden elkaar op de hoogte!!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik wil jou ook wel pm'en hoor daar niet vannu staat het ook zo stom
maar dat komt tzt wel.
Ik vind ze echt gaaf
Ik ga eens overleggen hier, maar Ssserpente was eerder, dus ik sluit achter haar aan in de rijquote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef Poppejans het volgende:
Ssserpente/Linda hij is helmaal unisex, er zit geen ''stoer'' printje of opnaai ding op. Komt ie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dikke kans dat Ivan er niet ontzettend lang mee gaat doen en dan zet ik ze inderdaad hier wel weer neer!
is goed, hoor of lees het wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb al een geïnteresseerde, als dat niet doorgaat, ga ik verder op jouw vragen in okay?
Geen broek voor je, wel de oplossing:quote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft er iemand nog een smal spijkerbroekje in de aanbieding? Maat 86. Met knoopsgaten elastiek mag ook, ik kan er echt moeilijk een vinden die niet van zijn gat zakt.
De tip als C&A die nog heeft is een ceintuur, rood met witte letters elastiek en verstelbaar en een donkerblauw sluitingsgedeelte. Tenminste als je broeken hebt die lussen hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft er iemand nog een smal spijkerbroekje in de aanbieding? Maat 86. Met knoopsgaten elastiek mag ook, ik kan er echt moeilijk een vinden die niet van zijn gat zakt.
Ja moi!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Stiemie het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een wipstoeltje? Bij interesse maak ik een foto!
Offwhite wipstoeltje met soort van schapenvachtjes-badstof-bekleding
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah dan maak ik zo even een foto!
Woon je in de buurt van 020?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Euro voor het pakje en verder 1,50 per kleertje op voorwaarde dat je een pakketje samenstelt: ik ga niet 100x voor 1 dingetje naar het postkantoor.
Hardloper.
IG @webkim
ah ok, hij valt idd wel wijd denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Hij's leuk, Poppejans! Maar het is echt een H&M-modelletje. En die zijn Lente vaak een stuk te breed. Jammer, thanks voor de foto!
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog belang bij licht groene laarsjes maatje 23? Zo ja dan kan ik er een foto van maken.
dappersnappers vind ik niet prettig in gebruik,en ik vind ze er niet uit zien. en alle riemen die we konden vinden waren hier zo ongeveer te groot.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef bodpa09 het volgende:
Dank voor de tips Lily, Webkim en Tinuviel. Hij heeft twee riemen van C & A, die beiden helaas weinig soelaas. Dapper snappers is wel een idee, en ik ga ook bij de Name it broeken kijken.
Photobucket je kunt dan zelf aangeven hoe groot je de foto wil..quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Sandous het volgende:
Die fotos zijn wel heel erg groot.. Hoe krijg je fotos trouwens snel geupload en kleiner (duurt een eeuwigheid met imageshack (tinypic wil niet meewerken)
YW, twee foto's zijn nu trouwens niet te zien....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef Sandous het volgende:
Huuphuup, leuk is ie he! Ik was ook helemaal blij, tot ik m paste. Ze zei zelfs nee mamma (ik wurmde dat kind erin)
Chan hebbuh?
Diaan thnx, photobucket is gweldig!!
Ik vul mijn post gewoon aan!! zie boven
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef Chan het volgende:
Ik heb geen meisje om er in te stoppen en manlief vond het wat te voorbarig m voor de zekerheid te kopen, helaasch
Is die er niet wat te groot voor?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef huuphuup het volgende:
Dat ballonrokje is idd leuk <3
vind t wel wat voor KD ook.
euh nou, ze is niezo dik dus met een beetje proppen past t bestquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Noteert op het lijstje 'argumenten waarom een jongetje leuker is dan een meisje': dochter past kleding waar mijn rechterbeen nog te dik voor is.
Geweldig!!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Noteert op het lijstje 'argumenten waarom een jongetje leuker is dan een meisje': dochter past kleding waar mijn rechterbeen nog te dik voor is.
Ben nu niet thuis maar heb nog wel wat dingen liggen van de jongens. Zal vanmiddag even kijken en uploadenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef Chan het volgende:
Huup of die kans er is laat ik maar even in het midden![]()
Het ballonrokje is inderdaad ook erg leuk!
Heeft er nog iemand jongens herfst/winterkleertjes maat 74 of 80? Ik weet nog niet zo goed welke maat ik voor Timo moet hebben.. Ik denk 80..
Heuj, ik ben ik prijsonderhandeling over het tuinbroekje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef innepin het volgende:
Begrijp ik nou goed dat iedereen dat Zara-jurkje en de tuinbroek wel leuk vindt maar niet koopt?
Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh dat jasje![]()
ik ga even in overleg met B.
De wantjes van die serie heb ik van mn broertje gekregen, superleuk!
heel hard afgekeurd![]()
stomme drol![]()
heb ook heeeeel veel kleine maatjes van mijn tweeling hoor vanaf maat 50 bij interesse kan ik je mailen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Pvoesss het volgende:
aah leuk misschien zit er al wat toekomstig spul bij voor mijn jongen
Noh B!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh dat jasje![]()
ik ga even in overleg met B.
De wantjes van die serie heb ik van mn broertje gekregen, superleuk!
heel hard afgekeurd![]()
stomme drol![]()
Karin je PM is vol!! legen anders kan ik niet antwoordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Noh B!![]()
Ik vind het ook wel erg Amélie-erig! Maar goed, er zijn nog veel meer lieve mooie meisjes hier!!
Het is inderdaad een geweldig jasje!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hij is gek. Zucht nog 4 weken tot de geslachts echo. Of zou ik een jongetje er ook gewoon in kunnen proppen?
Over het algemeen komen onze smaken redelijk overeen. Hoewel hij iets meer van het zoete en neutrale kleuren is dan ik ben. Van mij mag het soms ook wel wat stoerder of feller gekleurd, maar meestal komen we er wel uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef lily het volgende:
Ik vind het leuk als een man zich ermee bemoeid hoor... kan lastig zijn maar zolang jullie smaak niet al te erg uiteen ligt![]()
Ik vind het ook erg leuk dat hij juist zo'n uitgesproken smaak heeft voor zijn dochter! Mijn vriend zei vandaag in de auto: "Maar ik weet helemaal niet hoe dat moet met een meisje. Wat trek je een meisje in vredesnaam aan?" Dat vind ik ook wel weer schattig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
sub]maar goed, ik mag niet klagen, B. koopt zeker minimaal de helft van de kleertjes hier en daar heb ik ook wel inspraak in, dus omgekeerd is wel fair enoughEen shirtje of vestje dat ik leuk vind maar hij niet koop ik wel gewoon maar een jasje is weer een ander verhaal helaas. [/sub]
je wilt trouwens niet weten wat ik al geveto'd heb
wat poepig!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk dat hij juist zo'n uitgesproken smaak heeft voor zijn dochter! Mijn vriend zei vandaag in de auto: "Maar ik weet helemaal niet hoe dat moet met een meisje. Wat trek je een meisje in vredesnaam aan?" Dat vind ik ook wel weer schattig.![]()
Hopelijk schiet hij niet alles af Claudia anders zou Ivan geen kleertjes hebben of jij ze kopen ondanks dat hij de kleertjes afschiet. Joh je moet gewoon zeggen dat hij het meisje hetzelfde aan kan doen als Ivan (broek, T-shirt) en eventueel de broek vervangen door een rok of broek en t-shirt vervangen door een jurk. Klaar ben je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
Ja!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Is er nog interesse in jongenskleertjes maat 74-86?
Die slaapzak is wel erg mooi. Jammer dat die al weg isquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef oeke het volgende:
Jaaah!
mijn wensen:
slaapzak
dpamshirt
joggingbroekje
primark shirt
robottrui
super!
H&M valt groot.. ik heb dat jasje voor Lennon gehad in het grijs en in maat 68... hij heeft hem de hele winter aan kunnen hebben. Is evt. wel over te nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:11 schreef Twinkly het volgende:
Leuke kleding Bodpa! Ik zou dat Handwash Only shirtje graag over willen nemenDie zag ik al op je facebook-pagina, zo grappig. Maar heeft het wel knoopjes bij de hals? Zo over zijn hoofd trekken kan ik Niels niet aan doen. Dat shirtje met het eendje vind ik ook leuk, maar dat lichte grijs staat hem niet, helaas.
Ik ben op zoek naar een winterjas voor Niels, maat 80 denk ik. Maar het jasje van de H&M in maat 74 was hem nu nog veel te groot, dus of H&M valt heel groot of hij moet toch maat 74![]()
Het allerleukste zou een houtje-touwtje jas zijn! En het liefst donkere kleuren: zwart, donker grijs of bruin.
Ja, maar dat kan maar niet zomaar!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef MamaNik het volgende:
SORRY @Tinuviel en @Diaan73 Maar ik heb iemand die alle kleding en de jas van M. in 1 koop wil overnemen.
(4 shirts en jas)
Ik weet het schaam me diepquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan maar niet zomaar!!![]()
groot gelijk, goede deal!!![]()
Prima toch!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:07 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik weet het schaam me diepmaar maar maar, ¤ 10 meer gevangen alleen al voor de jas, hier altijd lagere prijzen dan op MP
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prima toch!!
Ik wacht wel tot die andere jas in de verkoop komt.
Hmm dat is denk ik nog wel een beetje te groot voor Lennon... hij is al zo fijntjes... daar verzuipt hij in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98
Dat dacht ik al een beetje, de Mexx jas was voor Milan aan de krappe kant vorig jaar al maar voor erbij vond ik het toen even prima, omdat ik niks anders "leuks" kon vinden meer. Denk dat die die Vingino volgend jaar nog wel past. Milan heeft nu 104 en past hem nog wel, maar hij is net iets te kort bij zijn armen. Voor volgend jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm dat is denk ik nog wel een beetje te groot voor Lennon... hij is al zo fijntjes... daar verzuipt hij in.
Het is ook los te kopen. Hoef er echt niet veel voor te hebben dus PM een prijs en het is vast ok.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef ymme het volgende:
Kleding pakket (maat 62)![]()
Vraagprijs zet ik erbij. Maar mocht je een ander bedrag in gedachten hebben, mag je me altijd pm-en.
Pakket met Esprit (en donker bruin shirt is van Pointer).
15 euro
[ afbeelding ]
Broeken van de HEMA en Prenatal
12 euro
[ afbeelding ]
MEXX
20 euro
[ afbeelding ]
Noppies, Jottum en BFC
30euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ESPRIT
15 euro
[ afbeelding ]
Shirts HEMA-H&M
12 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk is het tegen elk goed bod
Aan jou de eer Keshet ! Ik zoek een meer meisjesachtige boxspiraalquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Keshet het volgende:
Oeh, Marlinde!
Mag ik:
Het wipstoeltje
De 4 Difrax flessen
9 hydrofiele washandjes
Nijntje boxspiraal en nijntje buggyboekj (als Dolphinqueen niet wil!)
Ik kan het komen ophalen! Met Emma!
Pm mij maar !quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Ca.ra het volgende:
Zijn er mensen die een bonnenboekje van de NS in de post hebben gehad en die er niks mee doen? Zo ja, dan neem ik ze graag van je over!
Ok!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:24 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Aan jou de eer Keshet ! Ik zoek een meer meisjesachtige boxspiraal
JA wij hebben ze maar de treinen hier is niet echt wat........quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Ca.ra het volgende:
Zijn er mensen die een bonnenboekje van de NS in de post hebben gehad en die er niks mee doen? Zo ja, dan neem ik ze graag van je over!
Goede tip ! Kan ik gelijk eventjes naar de luiers kijken. 3 halen, 2 betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ok!
Als ik je dan een tip mag geven: het Kruidvat heeft ze deze week ook, van Bambino. Die vond ik erg meisjesachtig.
Denk dat die voor de onze ook definitief te groot is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98
Jah ik, die krengen zijn best duur kwam ik achter.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:51 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog interesse in een mobile voor boven de box van Hema, met vogeltjes? Ik kan een foto maken als er interesse is...
Ik ga zometeen even een foto maken voor je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah ik, die krengen zijn best duur kwam ik achter.
Meeste fietsstoeltjes hangen over je stuur, dus kunnen op elke fiets. Let wel op dat er genoeg ruimte tussenzit met op en afstappen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een fietsstoeltje voor voorop te koop?
En kunnen die dingen op elke willekeurige fiets? Ik heb een gewone dames fiets namelijk.
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef Webkim het volgende:
Ook hier weer, 5 Euro per dingetje
en 25 Euro voor 2 sets bakerdoeken.
Of pm een ander voorstel
Reisbabybadje, opblaasbaar
[ afbeelding ]
/mm142/Webkim/Positiekleding/jurktuniek.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Als het nog niet weggegooid is op mijn werk kan ik er zoveel als je wil voor je pakken, of heb je al genoeg?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Ca.ra het volgende:
het zou moeten passen hoor. soms moet je wel je stuur een beetje verstellen, of je zadel een tikkie naar achteren verplaatsen (ik wist ook niet dat het kon). ik heb er zelfs zo'n rond 'rokzadel' voor gekocht, zodat ik makkelijker tussen stoeltje en zadel paste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
En kunnen die dingen op elke willekeurige fiets? Ik heb een gewone dames fiets namelijk.
Ja, ik kwam klem te zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Meeste fietsstoeltjes hangen over je stuur, dus kunnen op elke fiets. Let wel op dat er genoeg ruimte tussenzit met op en afstappen.
Bedoel je zo'n campingbedjesklamboe? Die heb ik welquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is er iemand die toevallig een klamboe voor over een ledikantje over heeft?
En dan een met elastiek aan de onderkant, dus niet zo'n ding dat je er overheen kan leggen?
Of nou ja, over... in de aanbieding zeg maar?
Ikke! maar ik heb genoeg 50/56, dus vanaf 62quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in meisjeskleertjes? Ik heb nog drie vuilniszakken vol met vanalles van maat 56 tot maat 74.... van Hema en H&M tot DPAM en Noppies. Maar ik ga het niet voor niks op de foto zetten.
(Of wil iemand een doosje vol?)
Volgens mij is deze van de Etos (die hebben ze onlangs iig zeker weten gehad) en ik heb de mijne (effen blauw met gele bodem exact zelfde model) bij de Wibra vandaan voor 3,99quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?
Shoot me, dat weet ik niet. MIjn moeder heeft het voor ons gekocht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?
nou als je mooie dingen in 74 hebt, dan heb ik misschien wel interessequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in meisjeskleertjes? Ik heb nog drie vuilniszakken vol met vanalles van maat 56 tot maat 74.... van Hema en H&M tot DPAM en Noppies. Maar ik ga het niet voor niks op de foto zetten.
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Bij mijn schoonmoeder paste ons fietsstoeltje, GMG, voor voorop niet op de fiets. Dat heeft te maken met verdikkingen op de stang, die naar het stuur toegaat precies op de plek waar een bevestigingsstuk zit wat om de stang heen moet. Het veiligste zou zijn een bepaalde stoel in een winkel op je fiets te zetten of te vragen of het kan. Daarna kun je hem natuurlijk ook hier kopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een fietsstoeltje voor voorop te koop?
Dit maar dan over drie wekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.
Ik heb het gevoel dat ik het nu zit te jinxen. Dit moet wel een jongetje worden.![]()
Interessequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Gelukkig is het geslacht al bepaald en kan de baby zich niet meer bedenken in je buik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.
Ik heb het gevoel dat ik het nu zit te jinxen. Dit moet wel een jongetje worden.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Wij hebben er één maar willen 'm nog niet kwijtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:39 schreef wickie het volgende:
Ook ben ik op zoek naar zo'n Deryan Travel Cot. Lijkt me handig als we bij vrienden hapje eten enzo. Kan die eigenlijk ook alleen van de bovenkant open? Of rits je 'm altijd helemaal dicht?
vindt je? kan ik niet zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:31 schreef Nijna het volgende:
Deryan van de kruitvast was de babyversie, die is best wel klein...
ja, das waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:15 schreef Ca.ra het volgende:
Ja maar Lily jij hebt wel een stoere met roze camouflagevlekken! (en ik wacht nog steeds op een foto)
Ja, naast de peuterversie zal het natuurlijk schelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:03 schreef Nijna het volgende:
Lily, ik vind de babyversie klein met dat peuterversie geval ernaast...
Gaaf camouflage! Wij hebben gewoon saai blauw.
Ik heb er nog wel eentje van de Hema (slaapzak) maar ik moet nog eventjes kijken wat voor maat het is. Het is wel een blauwe met autootjes erop, dus ook echt voor een jongenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:27 schreef Tinuviel het volgende:
Wil er nog iemand winterslaapzakken 100 cm lengte kwijt die voor een jongen gebruikt kunnen worden? Geen roze varianten! In een jas is er hier ook nog interesse mits maat 92 of 86 maar als echte winterjas is 92 denk ik handiger.
Niet het goede seizoen, helaas! Maar het kruippakje is te leuk om te laten schieten.quote:
Een meisjesIvan? Leuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet het goede seizoen, helaas! Maar het kruippakje is te leuk om te laten schieten.
voila, is van de Hema maatje 86/104 is zeker dus 100 cm.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:27 schreef Tinuviel het volgende:
Wil er nog iemand winterslaapzakken 100 cm lengte kwijt die voor een jongen gebruikt kunnen worden? Geen roze varianten! In een jas is er hier ook nog interesse mits maat 92 of 86 maar als echte winterjas is 92 denk ik handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |