Je hebt een pmquote:Op zondag 25 juli 2010 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
LL heb je de rompers in maat 86/92 nog? Vallen die wat klein. Ons zoontje is nu uit zijn 74/80 rompers aan het groeien. Heb jij misschien nog meer puur witte rompers in die maat?
Jepquote:Op zondag 25 juli 2010 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Is er iemand die de babyzegels van Etos spaart? Heb er hier nog 3 liggen.
Foto?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb nog een (nieuw!) kort spijker tuinbroekje van de H&M maat 80, de pijpjes zijn dus kort, met elastiek aan uiteinden. Maanden geleden in opruiming gekocht en verkeerde maat gekocht
2 euro excl verzenden, past wel door brievenbus
Waarom doe je je Ellaroo weg?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef amaranta het volgende:
En tot slot een draagdoek. De Ellaroo Kristen
[ afbeelding ]
Ik heb al een geïnteresseerde, als dat niet doorgaat, ga ik verder op jouw vragen in okay?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef het-is-mij het volgende:
@ Diaan, leuk!
Ehm......harde zool?
En die maat 19 wat is dat?
hoeveel cm?
HEb me nog niet ingelezen in de schoenenmaterie nl. maar ze zien er zo leuk uit!
In het echt is hij groener, en die franjes kun je wegsteken als je klaar bent met knopen, de punten lopen namelijk niet schuin af.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar een Ellaroo, maar ik ben bang dat het net niet mijn kleuren zijn. En de uiteindes hebben franjes, zie ik? Is ook niet echt iets voor mij, sorry.
Tegen eind augustus denk ik dat ik weet of ik dat voor je heb, maar ik heb denk ik zeker wel een aantal vestjes met capuchon en een winterjasjequote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef ymme het volgende:
Mocht iemand nog stoere en leuke jongenskleding (herst/winter) hebben voor een leuke jongen in maat 80.
Ik heb nog bijna niets in die maat en Mart zit al in 74 met sommige dingen. Dus....
Hij is nog geen 5 mnd en draagt nu al mt 74?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef ymme het volgende:
Mocht iemand nog stoere en leuke jongenskleding (herst/winter) hebben voor een leuke jongen in maat 80.
Ik heb nog bijna niets in die maat en Mart zit al in 74 met sommige dingen. Dus....
Okay, doe dr maar bijquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef amaranta het volgende:
huuphuup, hier heb ik er 3 van. Ze zijn van dik katoen.
Er staat een 3 in (Spaanse maat, dus voor kabouterbabies) maar als ik hem over eeen 56 heenleg is hij even groot.
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog het gestreepte overslag rompertje in maat 56 dus.
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog 2 van die achterknoop truitjes die ik misschien 1 keer heb gebruikt (klein geel vlekje )
[ afbeelding ]
En misschien ook interessant, 3 sokbroekjes,
1 wollook maar er staat acrilico in het label, spaanse kaboutermaat 3.
1 badstof spaanse kaboutermaat 0-3 maanden
1 katoenen maat 56 met een disneytijgertje er op (subtiel)
[ afbeelding ]
en dan heb ik ook nog witte broekjes maat (50/)56 (ik geloof 2)
[ afbeelding ]
ik hou het in de gaten en zal je dan evt. pm-en...quote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Okay, doe dr maar bij![]()
behalve de gestreepte rompers, maar de rest wil ik er graag bij hebben.
Diaan ik vind je schoentjes echt geweldigals ik een jongetje krijg (weet ik over een maandje) en je hebt ze nog, pm me even dan
dan neem ik ze graag over
![]()
ja ik wil jou ook wel pm'en hoor daar niet vanquote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik hou het in de gaten en zal je dan evt. pm-en...Komt goed.
Maakt niet uit joh. We houden elkaar op de hoogte!!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik wil jou ook wel pm'en hoor daar niet vannu staat het ook zo stom
maar dat komt tzt wel.
Ik vind ze echt gaaf
Ik ga eens overleggen hier, maar Ssserpente was eerder, dus ik sluit achter haar aan in de rijquote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef Poppejans het volgende:
Ssserpente/Linda hij is helmaal unisex, er zit geen ''stoer'' printje of opnaai ding op. Komt ie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dikke kans dat Ivan er niet ontzettend lang mee gaat doen en dan zet ik ze inderdaad hier wel weer neer!
is goed, hoor of lees het wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb al een geïnteresseerde, als dat niet doorgaat, ga ik verder op jouw vragen in okay?
Geen broek voor je, wel de oplossing:quote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft er iemand nog een smal spijkerbroekje in de aanbieding? Maat 86. Met knoopsgaten elastiek mag ook, ik kan er echt moeilijk een vinden die niet van zijn gat zakt.
De tip als C&A die nog heeft is een ceintuur, rood met witte letters elastiek en verstelbaar en een donkerblauw sluitingsgedeelte. Tenminste als je broeken hebt die lussen hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft er iemand nog een smal spijkerbroekje in de aanbieding? Maat 86. Met knoopsgaten elastiek mag ook, ik kan er echt moeilijk een vinden die niet van zijn gat zakt.
Ja moi!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Stiemie het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een wipstoeltje? Bij interesse maak ik een foto!
Offwhite wipstoeltje met soort van schapenvachtjes-badstof-bekleding
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah dan maak ik zo even een foto!
Woon je in de buurt van 020?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Euro voor het pakje en verder 1,50 per kleertje op voorwaarde dat je een pakketje samenstelt: ik ga niet 100x voor 1 dingetje naar het postkantoor.
Hardloper.
IG @webkim
ah ok, hij valt idd wel wijd denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Hij's leuk, Poppejans! Maar het is echt een H&M-modelletje. En die zijn Lente vaak een stuk te breed. Jammer, thanks voor de foto!
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog belang bij licht groene laarsjes maatje 23? Zo ja dan kan ik er een foto van maken.
dappersnappers vind ik niet prettig in gebruik,en ik vind ze er niet uit zien. en alle riemen die we konden vinden waren hier zo ongeveer te groot.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef bodpa09 het volgende:
Dank voor de tips Lily, Webkim en Tinuviel. Hij heeft twee riemen van C & A, die beiden helaas weinig soelaas. Dapper snappers is wel een idee, en ik ga ook bij de Name it broeken kijken.
Photobucket je kunt dan zelf aangeven hoe groot je de foto wil..quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Sandous het volgende:
Die fotos zijn wel heel erg groot.. Hoe krijg je fotos trouwens snel geupload en kleiner (duurt een eeuwigheid met imageshack (tinypic wil niet meewerken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |