quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:49 schreef Tan het volgende:
Omdat ik een zoontje heb die niet in een eigen bedje wil slapen heb ik een helemaal nieuw en superschattig lakentje (voor ledikant!) van het best dure merk Zaza for kids. Het is ongebruikt, alleen één keer gewassen en gestreken.
Nieuw kost het 22,50. Dat hoef ik er natuurlijk niet voor te hebben, maar iemand die er een leuk bedragje voor over heeft hoor ik graag in een PM.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!![]()
lieveheersbeestjes <3
je hebt pm!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
Nog een keer in de herhaling:
Kleertjes van maat 50 t/m 80
en: een mixje van 50 t/m 74 voor meisjes en jongens
En een konijn
de schoentjes zijn verkocht (en verstuurd nu ook!)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig Huup, over drie dagen weet ik misschien of ik een meisje krijg!
Haha, nee hoor, ziet er toch niet uit als kleding voor het juiste seizoen. Maar wel heel drollig!
T is al wegquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, wat doe je?Wat Claudia zegt....
Vind k wel een planquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Huup, ik had al bedacht dat als jij nou zorgt dat je een jongetje krijgt, en ik iets later een meisje, dat ik dan mooi alles van je opkopen kan en jij tussen mijn jongenskleertjes neuzen kan
Speaking of....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voedingskussen en dat soort dingen.
Zo tof!
ah nouja, pakketje is ook geen puntquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Speaking of....
die gebruik ik ook nog zelden...
denk dat het toch een pakketje gaat worden trouwens. Tenzij ik hem morgen vacuum kan krijgen. Ze zitten nu in een soort van zakje
fijn! en graag gedaan!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:50 schreef Stiemie het volgende:
Trui het vestje/truitje () is er! En bedankt voor de ontzettend lieve kaart die erbij zat
Ja prima hoor! Wit is goed, grijs of donkerbruin ofzo is ook prima. Als t maar voor zowel jongen als meisje kan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef amaranta het volgende:
Is wit neutraal genoeg? Dan kijk ik morgen ff. Daar heb ik wel wat van.
LL heb je de rompers in maat 86/92 nog? Vallen die wat klein. Ons zoontje is nu uit zijn 74/80 rompers aan het groeien. Heb jij misschien nog meer puur witte rompers in die maat?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gooi mijn albumpjes er nog even in. Reacties per PM graag, het zijn zachte prijsjes, maar mocht je het ergens niet meet eens zijn is onderhandelen natuurlijk altijd mogelijk
Accessoires
Maat 50/62/68
Maat 68
Maat 74
Maat 74/80
Maat 80
Maat 86
Maat 86/92
Maat 92/98/104/110
Je hebt een pmquote:Op zondag 25 juli 2010 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
LL heb je de rompers in maat 86/92 nog? Vallen die wat klein. Ons zoontje is nu uit zijn 74/80 rompers aan het groeien. Heb jij misschien nog meer puur witte rompers in die maat?
Jepquote:Op zondag 25 juli 2010 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Is er iemand die de babyzegels van Etos spaart? Heb er hier nog 3 liggen.
Foto?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb nog een (nieuw!) kort spijker tuinbroekje van de H&M maat 80, de pijpjes zijn dus kort, met elastiek aan uiteinden. Maanden geleden in opruiming gekocht en verkeerde maat gekocht
2 euro excl verzenden, past wel door brievenbus
Waarom doe je je Ellaroo weg?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef amaranta het volgende:
En tot slot een draagdoek. De Ellaroo Kristen
[ afbeelding ]
Ik heb al een geïnteresseerde, als dat niet doorgaat, ga ik verder op jouw vragen in okay?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef het-is-mij het volgende:
@ Diaan, leuk!
Ehm......harde zool?
En die maat 19 wat is dat?
hoeveel cm?
HEb me nog niet ingelezen in de schoenenmaterie nl. maar ze zien er zo leuk uit!
In het echt is hij groener, en die franjes kun je wegsteken als je klaar bent met knopen, de punten lopen namelijk niet schuin af.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar een Ellaroo, maar ik ben bang dat het net niet mijn kleuren zijn. En de uiteindes hebben franjes, zie ik? Is ook niet echt iets voor mij, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |