quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:02 schreef Keshet het volgende:
Ik ontdekte n.a.v. dit topic de zonnehoes in mijn Maxi-Cosi! Dank jullie wel!![]()
![]()
Mijn ouders willen graag een wipstoeltje hebben zodat madam tijdens onze bezoekjes daar ook lekker om zich heen kan kijken. Wie heeft er voor een schappelijk prijsje een wipstoeltje (met babyinzet oid) in de aanbieding? Liefst ergens in de buurt van Rotterdam, Nunspeet, Tilburg of Zierikzee.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand een roze bandana te koop voor een baby?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb voor de geinteresseerd ennog dvd's van Baby Einstein te koop. Dana is daar nu toch wat te oud voor denk ik. Veel gebruik en ze kon er echt ademloos naar kijken.
Ook heb ik nog een ongebruikte (wel uit de verpakking gehaalde) limegroene zomerhoes voor de maxi cosi liggen.
Daarnaast heb ik ook nog een stapel ongebruikte hydrofiel luiers liggen (effen witte)
En ik gooide 'm dicht met de mededeling dat ik een wipstoeltje heb maar niet echt in de buurt van Keshetquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:03 schreef MamaNik het volgende:
Ik gooi nog even mijn Marktplaats linkje erin dan hoef ik niet weer alle foto's hier neer te gooien
Is van maat 50-56 t/m maat 80
http://verkopers.marktplaats.nl/6169075
Bij interesse PM via fok dan komen we er wel uit qua prijs
doe je je viool weg??? Weet je dat zeker??quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:51 schreef huuphuup het volgende:
Ik gooi nogmaals wat kleertjes in de aanbieding hier
klikklik
Let niet op de overige spullen die er tussen staan, hoewel ik die ook aanbied maar dat zijn geen babykleertjes natuurlijk![]()
t zijn kleine prijsjes maar als je een bod hebt mag je ook pm'en
Hij is al weg. En ja, t is jammer maar ik speel niet meer, t is hier ook te gehorig (vind ik) om te oefenen en bij te houden enzo. Eigk stond ie vooral in de wegquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
doe je je viool weg??? Weet je dat zeker??
Mijn mam speelt al jaren niet meer... Maar die heeft m toch nog altijd liggen.. Gewoon een soort sentiment..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hij is al weg. En ja, t is jammer maar ik speel niet meer, t is hier ook te gehorig (vind ik) om te oefenen en bij te houden enzo. Eigk stond ie vooral in de weg
Ja, ik sluit ook niet uit dat ik er later nog een koopquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn mam speelt al jaren niet meer... Maar die heeft m toch nog altijd liggen.. Gewoon een soort sentiment..
Ik heb er 4 volgens mij, even uit mijn hoofd want ik ben op het werkquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef Kersjes het volgende:
Bla, welke dvd's zijn het?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef happyme28 het volgende:
'Tis dat ik 't Daan Wolf niet kan aandoen, maar dat geruite jasje![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef happyme28 het volgende:
'Tis dat ik 't Fabi niet kan aandoen, maar dat geruite jasje![]()
Doe je hem toch weg?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef Poppejans het volgende:
Mei Tai HOP-TYE Kalaoa
Nieuwstaat! Met origineel draagtasje en foto-gebruiksaanwijzing erbij
45 euro incl verzenden, lager ga ik niet
[ afbeelding ]
Lady, deze:quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef lady-wrb het volgende:
nog even in de herhaling dan:
wat er nog is:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ARJWJSMJ
Ik gebruik hem dus echt nooit. Ja, wel meerdere keren eventjes gedaan bij een boodschapje halen e.d, maar ik vind het niet prettig, en Wolf ook niet zo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe je hem toch weg?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet zo heel vaak gebruikt heb. Maar wil hem nog wel even houden.
nee het is geen verhaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lady, deze:
[ afbeelding ]
wat wil je daarvoor hebben? En is dat boek met kinderfeestje een verhaal zeg maar of is het een soort ideeënboekje voor kinderfeestjes? (ik kan t niet goed zien)
als het dat laatste is ben ik geinteresseerd in alle drie
Rainbowbabies valt best groot. Esmee zou 'm nu nog net niet passen. Meer voor komende winter. Hij is van Linde geweest en die heeft 'm nooit gedragen omdat ik er niks bij had om te combineren. En dat is nu weer zo eigenlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, hoe valt die streepjes-romper?
Dan wil ik 'm welquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Rainbowbabies valt best groot. Esmee zou 'm nu nog net niet passen. Meer voor komende winter. Hij is van Linde geweest en die heeft 'm nooit gedragen omdat ik er niks bij had om te combineren. En dat is nu weer zo eigenlijk
ik zal zo even zoeken want volgens mij heb ik hem weggegooidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
Happy Meal poppetje, er is een Shrek met een draagdoek uitgekomen een dezer weken. Must-have, voor mij!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zal zo even zoeken want volgens mij heb ik hem weggegooid
helaas kan hem niet meer vinden. ze hebben hem al 3 weken geleden ofzo in Duitsland gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
Happy Meal poppetje, er is een Shrek met een draagdoek uitgekomen een dezer weken. Must-have, voor mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |