Maar het is beter om kinderen geen stevie schoenen aan te doen zo lang ze nog niet zelf goed lopen. Beter voor de ontwikkeling van de voetjes.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook een beetje, maaaaar ze staan ook leuk in de wandelwagen hoor![]()
Hmm. Ja...5 euro dan maar denk ik. Alleen dan zit je nog met verzenden he
hoewel ik ze misschien wel een eindje jouw kant op kan krijgen
ik ga 't vanavond voor je bekijken, ben nu bij m'n schoonmoeder. maar ik wil wel zeker weten dat je 't dit keer echt afneemt. er liggen hier nog steeds spullen die jij meer dan een jaar geleden al gereserveerd had.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:57 schreef LadyS het volgende:
oe Oe OE!!! mag ik dit reserveren?
Ik moet *NU* naar een verjaardag (moeders staat al te zuchten hier achter me![]()
), dus ik PM je later, goed?
116 spijker overgooier
dunne stof met rits
achter en strik H&M
2,50
29 lelli kelly
sandalen blingbling
(a) maat 29 dus, nog
vrij nieuw. 5,00
116 valt smaller
feestelijke longsleeve
MIM-PI 4,00
110-116 vlinder shirt
mouwloos leuke details
HEMA 1,00
110-116 bruin velours
joggingpak broek 110
110-116 vest gevoerd
met leuke
bloemetjesstof H&M
4,00
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef Asyniur het volgende:
Maar het is beter om kinderen geen stevie schoenen aan te doen zo lang ze nog niet zelf goed lopen. Beter voor de ontwikkeling van de voetjes.
Ik neem ze gewoon, zet ik ze achter in de kast en hoop ik dat Harry ze past als hij gaat lopen
Manlief hoeft niet alles te weten
Voor de verzendkosten doe ik het ook nog wel...
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en anders worden het gewoon FOK! doorgeefschoentjes
![]()
Maar ik hoop dat hij ze gaat passen, ze zijn zo leuheuk!
En Elefanten schijnen redelijk ruim te vallenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vind ze ook superleuk!
Harry's voetjes meten nu ongeveer 9,5cm. En volgens internet zijn schoentjes maat 19 voor voetjes van ongeveer 113mm, dus hopelijk groeien zijn voetjes niet zo hard en loopt hij vroeg
Deze van de Hema vond ik heel fijn, ik had een erg klein mannetje waarbij ongeveer alles te groot was, maar hier bleef hij helemaal netjes in liggen:quote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben op zoek naar een extra slaapzakje maatje 60. Afgelopen februari heb ik er 2 gekocht op de negen-maanden-beurs, voor slechts 5 euro per stuk. (Als ik had geweten dat ik ze zo fijn zou vinden had ik er meer meegenomen...) Qua leeftijd en maattabellen en dergelijke zou Lars al in een maatje 70 moeten passen, maar van de meesten is dan de halsopening zo groot. Lars wurmt zich er dan via de halsopening uit...
Weet iemand waar ze deze slaapzakjes verkopen? Of heb je er misschien zelf een die ik mag overnemen? In de meeste winkels zie ik alleen maar maatjes 70 en groter hangen... Of is er een merk waarbij de halsopening niet zo groot is dat zijn schouders er zo makkelijk door passen?
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde probleem en ik ben uiteindelijk geslaagd.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben op zoek naar een extra slaapzakje maatje 60. Afgelopen februari heb ik er 2 gekocht op de negen-maanden-beurs, voor slechts 5 euro per stuk. (Als ik had geweten dat ik ze zo fijn zou vinden had ik er meer meegenomen...) Qua leeftijd en maattabellen en dergelijke zou Lars al in een maatje 70 moeten passen, maar van de meesten is dan de halsopening zo groot. Lars wurmt zich er dan via de halsopening uit...
Weet iemand waar ze deze slaapzakjes verkopen? Of heb je er misschien zelf een die ik mag overnemen? In de meeste winkels zie ik alleen maar maatjes 70 en groter hangen... Of is er een merk waarbij de halsopening niet zo groot is dat zijn schouders er zo makkelijk door passen?
[ afbeelding ]
neuh ik heb er maar twee in totaal haha dus dat was sowieso niet genoeg geweest voor een tweede. Amélie poep(te!) zo weinig en ze plaste eigk ook zo weinig dat het niet eens rendabel was om een hele set wasbare aan te schaffen. Ik heb het serieus nagerekend en alleen voor haar was wegwerp goedkoper dan wasbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef trui het volgende:
wat een leuke luiertjes!maar huup, heb je ze zelf straks niet meer nodig? of ga je over op de pampers?
Je weet 't waarschijnlijk wel, maar met een 3punts gordel werkt het ook perfect hoor. (bij ons dan tenminste, ik vind die base dingen ook schreeuwend duur).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er heel toevallig iemand die een Maxi Cosi easybase in de aanbieding heeft?![]()
Onze auto heeft geen isofix maar die base is net zo duur als een stoeltje en er past niet eens een vervolg stoeltje op
Hebben jullie geen achtergordels? Ok, ja dat is idd niet ideaal. Inbouwen gordels is dan misschien nog wel goedkoperquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja maar dan alleen op de voorstoel en dat vind ik niet ideaal.
Hebben we wel maar geen deur achter en dat is me echt te veel geklooi. Daar heb ik zo'n base wel voor over denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hebben jullie geen achtergordels? Ok, ja dat is idd niet ideaal. Inbouwen gordels is dan misschien nog wel goedkoper
Trui ik wil je al steeds terug pm-en, maar je inbox is volquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef trui het volgende:
yep, 't is er nog! (is meer groen-blauw dan blauw hoor!)
Oh wat leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:27 schreef octopussy het volgende:
Steimie, het Old Navy pakje is gisteren aangekomen![]()
Volgens mij past Hannah het nu al.
Heu wat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
TAARTJESFEE K_I_M enzo
doe eens posten *taptap*
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef trui het volgende:
ah, fijn dat een en ander is aangekomen(behalve dan bij xxxkarinxxx? en mrien?) hopelijk komt dat dan morgen.
ik heb ook nog wat dingen in maat 92, zag ik. is daar nog belangstelling voor? dan zet ik ze morgen even op den kiek.
kleurdoos aast op 92quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef trui het volgende:
ah, fijn dat een en ander is aangekomen(behalve dan bij xxxkarinxxx? en mrien?) hopelijk komt dat dan morgen.
ik heb ook nog wat dingen in maat 92, zag ik. is daar nog belangstelling voor? dan zet ik ze morgen even op den kiek.
You're welcomequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:02 schreef Keshet het volgende:
Ik ontdekte n.a.v. dit topic de zonnehoes in mijn Maxi-Cosi! Dank jullie wel!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |