Ja, graag!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
ja hoor kan best![]()
ik heb trouwens nog wat rompers 74, 74/80 die ook voor jongens kunnen. Foto maken?
Als ik een meisje krijg heb ik het al gekocht.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
oh Stiemieals k een meisje krijg koop ik het van je als je t dan nog niet kwijt bent
later dan jij wslquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik een meisje krijg heb ik het al gekocht.![]()
Wanneer ga jij die geslachtsecho laten doen?![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
later dan jij wsl![]()
ik wil weer met 17 weken. Dat zal op of rond 31 augustus zijn, net wanneer er plaats is.
Ik vind dat jij ook met 17 weken moet!
Gewoon, omdat ík nieuwsgierig ben![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Claudia een meisje krijgt en jij een jongetje![]()
En mag ik dan nu het setje van je overnemen Stiemie? Hannah past er denk ik over een paar maandjes al in. Dan mogen de dames boven mij gaan uitvechten wie het setje na haar krijgt
Oke verkochtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Claudia een meisje krijgt en jij een jongetje![]()
En mag ik dan nu het setje van je overnemen Stiemie? Hannah past er denk ik over een paar maandjes al in. Dan mogen de dames boven mij gaan uitvechten wie het setje na haar krijgt
Woehoe! Ik vind 'm zo leukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef trui het volgende:
yep, 't is er nog! (is meer groen-blauw dan blauw hoor!)
HappyMe... ik kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik doen... ik laat het je nog weten.
Ik wil wel graag alle rompers!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef Stiemie het volgende:
Romper linksboven grijs, amerikaans, dus rare maten, van 8,6 tot 11,8 kgvraagprijs: 0,50 euro
Romper rechtsboven met zeebeestjes, wel wat pillig, maat 74, vraagprijs: 0,25
Romper linksonder Rainbowbabies, als nieuw, maat 74/80, vraagprijs 2,00 euro
Romper rechtsonder Lange mouw, maat 74, vraagprijs 0,50 euro
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
HappyMe... ik kan hem niet vinden.Peace weet het ook niet. Ik kan me nog herinneren dat ik hem onlangs uit de tas van Lennon heb gehaald, maar ik weet niet meer waar ik hem neergelegd heeft.
Sorry!
Als ik hem onverhoopt nog tegenkom, zal ik het je laten weten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor 't zoeken
![]()
Je zocht toch een pet met een flap in de nek? Ik heb zo'n pet bij de Hema gevonden, maar ik weet niet of ze die in verschillende maten hebben. De maat die ik nu heb past Ivan nog, en hij heeft een hoofdomtrek van ruim 47 cm.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor 't zoeken
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:33 schreef Vicky het volgende:
Is er nog interesse in meisjeskleding maat 50, 50/56, 56, 62, 68 en 74??
Ja, heb ik gezien bij de hema, maar de kleinste maat (68/74) is te groot voor Daan. Hij heeft hoofdomtrek 42cm dus dat scheelt een stuk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je zocht toch een pet met een flap in de nek? Ik heb zo'n pet bij de Hema gevonden, maar ik weet niet of ze die in verschillende maten hebben. De maat die ik nu heb past Ivan nog, en hij heeft een hoofdomtrek van ruim 47 cm.
Nou, dat is lekker.. Helemaal niemand??quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:53 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij bied ik ook een stapel jongenskleertjes aan en jongens/meisjes schoenen. Varierend per maat. Links staan de vraagprijsjes !
Stuur me een pm als je ergens interesse in hebt, dan krijg je z.s.m. antwoord !
http://tinyurl.com/3ydrbkn
die zit er toch standaard inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Marlinde het volgende:
Ik ben op zoek naar een zonnescherm (zo 1 die op Faja haar maxi-cosi zit)Ze zijn nieuw 16,95, maar voor die paar keer dat ik de maxi-cosi gebruik vind ik dat net even te veel
Heb hem overgenomen en hij was kapot gegaan of zoek geraakt ik weet het even niet meerquote:
aha, ik snap (ik heb 'm namelijk ook effe moeten zoeken toen we 'm net gekocht haddenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Heb hem overgenomen en hij was kapot gegaan of zoek geraakt ik weet het even niet meer
Nou inderdaad. Van Faja is ook een goede tip, want ik denk dat er weinig zijn die zo'n scherm hebben zonder de maxi cosi erbij te willen verkopen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vond zo'n scherm echt ideaal, 'k zou voor die paar keer 't geld er nog voor over hebben.
sorry!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:10 schreef Asyniur het volgende:
suikertaartje, doe die schoentjes eens niet meer posten
Ik mag niet van mijn man. HIj vindt ze wel heel erg leuk maar als ik nog niet weet welke maat Harry heeft als hij gaat lopen...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry!
je mag ze wel kopen, dan post ik ze niet meer
Ja, dat had ik dus ook een beetje, maaaaar ze staan ook leuk in de wandelwagen hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik mag niet van mijn man. HIj vindt ze wel heel erg leuk maar als ik nog niet weet welke maat Harry heeft als hij gaat lopen...
wat vraag je er eigenlijk voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |