ik vind het zo leuk om jou dingen te zien kopenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeetjejom zijn je rompers erg meisjesachtig of heb je ook unisex?
Ook zonder zwanger te zijn kan ik goed shoppen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk om jou dingen te zien kopen![]()
écht zwanger
ghehe herkenbaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ook zonder zwanger te zijn kan ik goed shoppen hoor![]()
Maar ik ben heulemaal happy dat het nu voor mijn eigen baby mag![]()
En de meneer heeft niet zo'n idee van wat er nodig is dus aankopen voor de baby zeurt hij ook niet over i.t.t. aankopen voor mezelf
*VERKOCHT*quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:50 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij 2 Avent flesspeentjes van 0 maanden? Deze heb ik over en zitten nog in de orginele verpakking.
Kunnen op elke Avent fles.
[ afbeelding ]
Kopen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds erg mooihihi, ik heb ook al verlekkerd naar de slings van MisterMirko zitten kijken.
Zit Wolf al in broekjes mt 74? Ik heb vanmorgen Niels een mt 74 broekje gepast en de pijpen kwamen tot over zijn voetjes
Jup! Zoiets ja!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Bedoel je iets van Mega Bloks ? ( Mijn zoontje speelt hiermee en zijn inderdaad groter als Duplo).
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind Ivan in de Beco dragen bijvoorbeeld ook veel minder knus. Het is lastig uit te leggen waarom dat precies zo is. Een doek vind ik het fijnst voelen en wat intimiteit betreft is er voor mijn gevoel geen verschil met een ringsling.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kopen?![]()
Ik vind de manier waarop ik Wolf draag zo niet prettig geloof ik, en hijzelf ook niet. Zo zittend zoals we vanmiddag aan het oefenen waren met de sling zit veeeeeel leuker en gezelliger!!
Wat is je richtprijs en tot hoeveel kinderen kan de mei tai dragen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:49 schreef Poppejans het volgende:
Nog interesse in lange jongensbroekjes (voornamelijk H&M en Hema) maat 68?
Te koop:
NIEUWSTAAT Mei Tai HOP-TYE Kalaoa
Er zit ook een opbergtasje bij.
Doe een goed bod! (reden: ik gebruik hem nooit en wil wat anders gaan proberen)
Was nieuw 69 euro
[ afbeelding ]
Wil je dan voor 5 of voor 7 kg?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef Marlinde het volgende:
Ik heb interesse in een buggydrager voor op de fiets
Geen idee hoe duur die dingen nieuw zijn, want ik wil het dus graag verzonden hebben
Graag dus een prijs wat je er incl verzending voor wilt hebben
Dat had ik me ook al bedacht, ik zie zoveel leuke meidenkleertjes hier voorbij komen maar ja dat duurt nog ong. 29 wkn voor ik daar los in/op kan gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik een meisje krijg ga ik Ivans Tijns kleding hier te koop zetten en ga ik los op de tweedehands meisjesdingen.
Ik zoek er 1 voor een 8 kilo buggy...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je dan voor 5 of voor 7 kg?
Mijne is niet nieuw en hoeft ook niet veel te kosten, zeg iets van 10 euro inclusief?
Alleen een nieuwe kost nog geen 15 euro (die tot 5 kilo dan) dus ik weet niet of het dan nog wel zo aantrekkelijk is voor je...
Gewoon bij prenatal kijken..quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Ik zoek er 1 voor een 8 kilo buggy...
Wel 1 waar dus ook een achterzitje nog op kan. Zijn die ook 15 euro nieuw? Waar zijn die te koopIk zat al wat te googlen, maar er zijn veel soorten en geen idee wat nou een goede is
Dan kan je het best de de Luxe versie nemen, die Meimeltje aanbiedtquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Marlinde het volgende:
Ik zoek er 1 voor een 8 kilo buggy...
Wel 1 waar dus ook een achterzitje nog op kan. Zijn die ook 15 euro nieuw? Waar zijn die te koopIk zat al wat te googlen, maar er zijn veel soorten en geen idee wat nou een goede is
Meestal wel want de buggydrager gaat op je bagagedrager.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan je het best de de Luxe versie nemen, die Meimeltje aanbiedt![]()
Die is gegarandeerd tot 7 kilo, maar ze kunnen echt makkelijk een kilo meer aan.
Of er dan nog een achterzitje op je fiets kan durf ik niet te zeggen, want die heb ik nog niet nodig gehad tot nu toe...
Misschien dat andere mama's daar ervaring mee hebben?
De de Luxe kost nieuw rond de 25 euro.
ja hoor kan bestquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Stiemie, dat broekje!Maar dat kan ik een jongen zeker niet aandoen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |