welke? er liggen er 2quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh lady-wrb, mag ik je Eftelingboek?
Je hebt PMquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef happyme28 het volgende:
Meimeltje, ik wil alles welmaar ik vind 't zo moeilijk om te bepalen wanneer hij in maat 68 zal passen.
Wat wil je hebben voor dat salty dog jasje en die witte dunne broek? En die pointer bloesjes vind ik ook leuk maar hoe vallen die? Ruime mt 68 of krappe mt. 68? Want het zal pas september/oktober zijn als Daan ze aan kan en dan is hij zo'n 7/8 maanden.
Ik pm wel even![]()
Ga het nu niet meer redden, ga mijn best doen voor morgen iets online te plempen.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:22 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de kleinste maatjes. Mijn meisje wordt in oktober geboren!
Je heb pm terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Je hebt PM
Dyon zat van 4 tot 6,5 maand in maat 68 en hij is gemiddeld qua groei.
Dat dus!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:13 schreef Kleurdoos het volgende:
waar zijn de 86/92(najaar) 92/98 (winter)moeke's?
elin heeft heel veel nieuws nodig...
(al ben ik al beserk gegaan op 86/92 maar er akn altijd meer bij
goed zittende broekjes, maillots, truitjes lange mouw?
geen rompers , we hebben een overload
Ik ga echt deze week nog voor de de dozen doorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog leuke rompers in maat 68 en 74 voor kleine meneertjes?
En ik zoek ook nog steeds korte broekjes in die maat!
Oei, Huup, welk seizoen heb je maat 74? (Amélie heeft altijd zo'n schattige dingen aan...... misschien kan ik iets eruit vissen)quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
KD je pakket is aangekomen superbedanktik ben er echt super blij mee weer <3
Heeft iemand nog interesse in meisjeskleding van mijn kant, mt 74 vooral, hier en daar wat 68 en er zijn een aantal uitschieters qua maat bij naar onder en boven. En ik heb ook nog wat zomerschoenen.
Ehm, 74 is voornamelijk voorjaar en zomerspul, geloof dat er wel wat dingen met lange mouwen tussen zitten maar veel zal het niet zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Oei, Huup, welk seizoen heb je maat 74? (Amélie heeft altijd zo'n schattige dingen aan...... misschien kan ik iets eruit vissen)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga echt deze week nog voor de de dozen door
Vandaag krijg ik ook nog een lading van mijn zus terug, die wilde ik even afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |