Wil je eens kijken wat je ervan hebt en wat je ervoor wilt? Dan kan ik hier even overleggenquote:Op maandag 14 september 2026 17:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele stapel. Ook andere soortgelijke boeken overigens.
Ik ben graag reserve, wij hebben slechts een paar delen.quote:Op maandag 14 september 2026 17:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wil je eens kijken wat je ervan hebt en wat je ervoor wilt? Dan kan ik hier even overleggen
Welke interesses heeft je zoon/dochter? Bij avi M7 kunnen ze inmiddels alle A-boeken uit de bieb lezen, en waarschijnlijk ook een hoop B-boeken (B is vanaf E6).quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:58 schreef Aure het volgende:
Wie heeft er nog leuke boeken vanaf niveau M7 en hoger?
Hij heeft thuis bijna alle Dolfje weerwolfje boeken, op school leest hij de boeken van Roald Dahl. Hij houdt ook van boeken waar hij iets van kan leren over bepaalde onderwerpen. Als het te spannend is dan wil hij het weer niet lezenquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:27 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Welke interesses heeft je zoon/dochter? Bij avi M7 kunnen ze inmiddels alle A-boeken uit de bieb lezen, en waarschijnlijk ook een hoop B-boeken (B is vanaf E6).
Misschien is Julius Zebra iets voor hem?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij heeft thuis bijna alle Dolfje weerwolfje boeken, op school leest hij de boeken van Roald Dahl. Hij houdt ook van boeken waar hij iets van kan leren over bepaalde onderwerpen. Als het te spannend is dan wil hij het weer niet lezen
Leuke tip, dankjewel!!quote:Op woensdag 16 september 2026 22:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Misschien is Julius Zebra iets voor hem?
Zo leuk! Ik heb wel interesse in Julius Zebra over de Egyptenaren, de Grieken en China! De andere twee hebben we al en vallen erg in de smaakquote:Op vrijdag 18 september 2026 16:42 schreef Kyara het volgende:
Heel veel boeken:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
• ¤ 3,00 per boek
• Alle delen van de Waanzinnige boomhut voor ¤ 30,- (heeft de voorkeur boven losse delen)
• Alleen pakketpost (PostNL of DHL) of ophalen
• Staat van de boeken is over het algemeen goed. Sommige zijn niet eens gelezen, in een ander kan misschien een naam in getekend zijn, het zijn er teveel om alles langs te lopen.
De laatste boeken zijn van Villa Alfabet en gericht op de snellere/betere lezers van 8-10 jaar. Onderwerp sluit aan bij de leeftijd, maar dan met meerdere lagen en moeilijker zinsconstructies. Check voor de website van Villa Alfabet. Het Escapeboek is ongebruikt.
Aah, sorry. Ik had je moeten taggen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik wilde graag alles in één keer, maar er zijn me users voor
Nee joh, dat bedoelde ik niet! Verkocht is verkocht en dit is een openbaar forum. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Aah, sorry. Ik had je moeten taggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |