92/98 104/110 zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Ik heb nog in de aanbieding
meisjes kleding maat 50 tot 110.
zomer/winter/herst/lente.
Groetjes joyce
Ik heb wel interesse in de kleinste maatjes. Mijn meisje wordt in oktober geboren!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Zou ik hier meisjeskleren kwijt komen, van maat 50 tot en met 62?
Als er namelijk geen gegadigden zijn, ga ik me niet veretteren met alle foto's hier online te zetten?
Ik heb zomer- en winterkleding, van rompertjes tot truien, van rokjes tot jasjes.......
Ik heb mischien wel interesse, als het mijn smaak isquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb dus echt heeeeel veel in 92 liggen.. veel is wel 86/92 maar valt dan gewoon als 92 zeg maar.
Allemaal winter spul, 4 winterjassen ook enzo.
Geen idee of er interesse in is, het is meestal totaal wat anders als hier meestal in V&A staat.
Even een beetje globaal gedaan.. ik heb nog meer.. maargoed zo ziet het er ongeveer uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb mischien wel interesse, als het mijn smaak is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik zal eens wat fotootjes maken, tijd zat nu.
Kan van de rechtse jas ook de muts eraf?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Even een beetje globaal gedaan.. ik heb nog meer.. maargoed zo ziet het er ongeveer uit.
Ik laat 't even linkjes, lui als k ben
http://nl.tinypic.com/r/sl47lg/3
http://nl.tinypic.com/r/20p52sj/3
http://nl.tinypic.com/r/344qbtx/3
http://nl.tinypic.com/r/33wr75x/3
http://nl.tinypic.com/r/2yvjgy9/3
En nu moet ik natuurlijk ook zo'n stomme vraagprijs erbij zetten
1,50 shirtje, 2,50 broek, 2,00 rok, 2 euro vestje, 7,50 jasje ofzo.
ja natuurlijk istie compleet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, wel een complete natuurlijk.
Wat moet het kosten?
Heb je toevallig ook boekjes?
misschien is het handiger dat jij post wat je hebt, ik heb namelijk zoveeeeeel wensenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja natuurlijk istie compleet.
ik heb er geen boekjes bij (leende ik van school)
verder niks nodig? ik ga zo nog meer hier niet gebruikte spullen posten.
grote schoonmaak hier
oke, als jij wat uit mijn verzameling koopt krijg je de locodoos er zo bij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
misschien is het handiger dat jij post wat je hebt, ik heb namelijk zoveeeeeel wensen
en dan kijk ik even of er iets tussen zit voor mij
hmm ik wil eigenlijk alleen de locodoos.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oke, als jij wat uit mijn verzameling koopt krijg je de locodoos er zo bij.
(ik heb m namelijk net uit een van de zakken voor de kringloop gevist)
deal?
je was net op tijd, vanmiddag gaan ze weg
Ja dat kan, van alle jassen die ik heb.. vind ik altijd makkelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Kan van de rechtse jas ook de muts eraf?
En welke stof is de paarse ruitjesbroek?
Oke dan ga ik even aan mijn man vragen wat die er van vind want die heeft tegenwoordig ook een uitgesproken smaak als het op kleertjes voor zn dochter aankomtquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat kan, van alle jassen die ik heb.. vind ik altijd makkelijk.
En de stof van de ruitjes broek is gewoon katoen denk ik?
En net als de zwart/grijze broek helemaal gevoerd van binnen met een hele zachte stof.
Hehe is goed.. 'k hoor wel als je iets wilt hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Oke dan ga ik even aan mijn man vragen wat die er van vind want die heeft tegenwoordig ook een uitgesproken smaak als het op kleertjes voor zn dochter aankomt![]()
welke? er liggen er 2quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh lady-wrb, mag ik je Eftelingboek?
Je hebt PMquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef happyme28 het volgende:
Meimeltje, ik wil alles welmaar ik vind 't zo moeilijk om te bepalen wanneer hij in maat 68 zal passen.
Wat wil je hebben voor dat salty dog jasje en die witte dunne broek? En die pointer bloesjes vind ik ook leuk maar hoe vallen die? Ruime mt 68 of krappe mt. 68? Want het zal pas september/oktober zijn als Daan ze aan kan en dan is hij zo'n 7/8 maanden.
Ik pm wel even![]()
Ga het nu niet meer redden, ga mijn best doen voor morgen iets online te plempen.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:22 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de kleinste maatjes. Mijn meisje wordt in oktober geboren!
Je heb pm terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Je hebt PM
Dyon zat van 4 tot 6,5 maand in maat 68 en hij is gemiddeld qua groei.
Dat dus!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:13 schreef Kleurdoos het volgende:
waar zijn de 86/92(najaar) 92/98 (winter)moeke's?
elin heeft heel veel nieuws nodig...
(al ben ik al beserk gegaan op 86/92 maar er akn altijd meer bij
goed zittende broekjes, maillots, truitjes lange mouw?
geen rompers , we hebben een overload
Ik ga echt deze week nog voor de de dozen doorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog leuke rompers in maat 68 en 74 voor kleine meneertjes?
En ik zoek ook nog steeds korte broekjes in die maat!
Oei, Huup, welk seizoen heb je maat 74? (Amélie heeft altijd zo'n schattige dingen aan...... misschien kan ik iets eruit vissen)quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
KD je pakket is aangekomen superbedanktik ben er echt super blij mee weer <3
Heeft iemand nog interesse in meisjeskleding van mijn kant, mt 74 vooral, hier en daar wat 68 en er zijn een aantal uitschieters qua maat bij naar onder en boven. En ik heb ook nog wat zomerschoenen.
Ehm, 74 is voornamelijk voorjaar en zomerspul, geloof dat er wel wat dingen met lange mouwen tussen zitten maar veel zal het niet zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Oei, Huup, welk seizoen heb je maat 74? (Amélie heeft altijd zo'n schattige dingen aan...... misschien kan ik iets eruit vissen)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga echt deze week nog voor de de dozen door
Vandaag krijg ik ook nog een lading van mijn zus terug, die wilde ik even afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |