heb ik ook, maar dat ga ik nu niet meer redden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:19 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Ik heb wel interesse in prenteboeken en boeken die een eind groep 3 beginnend groep 4 zelf kan lezen. Of voorleesboeken voor een 7 jarige.
Groetjes joyce
jongenskleding 122/128quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb iets van een meter aan kinderboeken staan.
en een stapel jongenskleding 122/128
iemand interesse?
Omdat ik hier op het dorp met de gewone (smalle!) kinderwagen al niet eens door de poortjes van de AH heen komquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef trui het volgende:
huup, waarom juist zo'n achter-elkaar-model? ik vond die brede vele malen fijner in gebruik.
is ook, en een rolstoel past er daar wel door, net aan. Maar dan zit ik wel nog met mn andere winkels en dingen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef trui het volgende:
er moet toch ook altijd minimaal één brede kassadoorgang zijn (voor rolstoelers).
Ja anderhalf is nog wel wat klein ja....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef trui het volgende:
daar is ze nog wel erg klein voor hoor ticootje (anderhalf als baby geboren wordt). dan toch maar beter zo'n lange!
hm ja daar zit wat in.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef trui het volgende:
vanwege het hefboom-effect. je duwt je met zo'n lange een breuk/hernia als je de bocht om wil of een stoepje op/af. vooral omdat 't gebruikelijk is om de zwaarste voorop te zetten.
ja snap ik ook, en waardeer ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:
Snap ik... Ik probeerde een beetje mee te denken.
quote:
Heb er geen staan, zoek er tzt ook 1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:01 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben op zoek naar een duowagen. Heeft iemand er nog een staan?
Ik dacht aan zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
bedoel je alleen zo'n doosje met van die blokjes?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:38 schreef amaranta het volgende:
Ik ben op zoek naar een mini-loco setje, en eventueel wat boekjes.
Ja, wel een complete natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bedoel je alleen zo'n doosje met van die blokjes?
die heb ik wel.
Vond ik ook altijd.. maar hij lijkt me toch heel handig. Maar anders moet je eens kijken voor een 'ABC design Zoom' die kun je ook van dubbel naar enkel maken. Zit achter elkaar, kindjes kunnen naar elkaar & van elkaar af, babynestje & buggyinzet kan apart of maxi cosi adapters.. die dingen zijn echt veelzijdig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zei juist:
"Ik wil liever géén Phil & Ted's (no offence maar ik vind het eruit zien of je je baby in het boodschappenmandje hebt gepropt )"
Een Zoom heeft Mikoxx te koop is een achter elkaar moet je haar ff pm-en!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd.. maar hij lijkt me toch heel handig. Maar anders moet je eens kijken voor een 'ABC design Zoom' die kun je ook van dubbel naar enkel maken. Zit achter elkaar, kindjes kunnen naar elkaar & van elkaar af, babynestje & buggyinzet kan apart of maxi cosi adapters.. die dingen zijn echt veelzijdig.
Dank, en SC ook bedankt. Maar hij s wel erg duur, ik zoek meer iets onder de 100,- zeg maar, mikoxx is wel lief maar ze is vast niet zo gek om die wagen voor een schijntje door te verkopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Een Zoom heeft Mikoxx te koop is een achter elkaar moet je haar ff pm-en!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |