Bedoel je iets van Mega Bloks ? ( Mijn zoontje speelt hiermee en zijn inderdaad groter als Duplo).quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:32 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar grote bouw-blokken, groter dan de duplo blokken. Iemand?
Volgens mij heb ik nog een witte. Die had Lennon vorig jaar op, toen was hij ong. 6 maanden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef happyme28 het volgende:
Iemand misschien nog een zonnepetje voor kleine mannetjes in de kast liggen?? Ik zoek een petje met een flap in de nek om de zon tegen te houden. Hoofdmaat is zo'n 42-44 cm. Kan ze in de winkel vooralsnog nergens vinden.
Oe.. zou je 'ns willen kijken? Dat zou qua maat wel in de buurt komen volgens mij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een witte. Die had Lennon vorig jaar op, toen was hij ong. 6 maanden.
Zal ik doen... ik laat het je nog weten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oe.. zou je 'ns willen kijken? Dat zou qua maat wel in de buurt komen volgens mij.
Kinderachtig dat je het kindje niet bij de jurk krijgt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef huuphuup het volgende:
Zo, bij deze, een linkje naar het webalbum, anders loopt het topic straks weer vast ofzo door teveel foto's
Klikklik
dat ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:18 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Kinderachtig dat je het kindje niet bij de jurk krijgt.
kruidvat daar heb ik 2 weken geleden nog 1 gekocht voor de kraammand voor mijn zusje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef happyme28 het volgende:
Iemand misschien nog een zonnepetje voor kleine mannetjes in de kast liggen?? Ik zoek een petje met een flap in de nek om de zon tegen te houden. Hoofdmaat is zo'n 42-44 cm. Kan ze in de winkel vooralsnog nergens vinden.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat ook
en dat kind met de rug naar ons toe zit.....
Dat jurkje is wit met roze!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:52 schreef Jeetjejom het volgende:
Huup, mag ik het jurkje van Bakkaboe (maat 80, wit met rode stippen), het legergroene jurkje met roze stippen en die zwarte schoentjes met bloemetje (maakt me niet uit welke maat, Jorja heeft belachelijk kleine voetjes, dus ooit zullen ze wel gaan passen)....
Als er nog iemand interesse heeft heb ik er ook nog 1 liggen (van Steco). Helemaal nieuw, past niet op mn fietsquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft er iemand nog behoefte aan een buggy-drager voor op de fiets?
Mijne is ook van Steco, voor buggy's tot..ik meen 5 kilo. Maar 6 kilo draagt hij ook met gemakquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:01 schreef Meimeltje het volgende:
Als er nog iemand interesse heeft heb ik er ook nog 1 liggen (van Steco). Helemaal nieuw, past niet op mn fiets
Ik vind hem nog steeds erg mooiquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:49 schreef Poppejans het volgende:
Nog interesse in lange jongensbroekjes (voornamelijk H&M en Hema) maat 68?
Te koop:
NIEUWSTAAT Mei Tai HOP-TYE Kalaoa
Er zit ook een opbergtasje bij.
Doe een goed bod! (reden: ik gebruik hem nooit en wil wat anders gaan proberen)
Was nieuw 69 euro
[ afbeelding ]
Moest even spieken, maar die ik heb is tot 7 kilo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne is ook van Steco, voor buggy's tot..ik meen 5 kilo. Maar 6 kilo draagt hij ook met gemak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |