Doe je hem toch weg?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef Poppejans het volgende:
Mei Tai HOP-TYE Kalaoa
Nieuwstaat! Met origineel draagtasje en foto-gebruiksaanwijzing erbij
45 euro incl verzenden, lager ga ik niet
[ afbeelding ]
Lady, deze:quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef lady-wrb het volgende:
nog even in de herhaling dan:
wat er nog is:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ARJWJSMJ
Ik gebruik hem dus echt nooit. Ja, wel meerdere keren eventjes gedaan bij een boodschapje halen e.d, maar ik vind het niet prettig, en Wolf ook niet zo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe je hem toch weg?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet zo heel vaak gebruikt heb. Maar wil hem nog wel even houden.
nee het is geen verhaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lady, deze:
[ afbeelding ]
wat wil je daarvoor hebben? En is dat boek met kinderfeestje een verhaal zeg maar of is het een soort ideeënboekje voor kinderfeestjes? (ik kan t niet goed zien)
als het dat laatste is ben ik geinteresseerd in alle drie
Rainbowbabies valt best groot. Esmee zou 'm nu nog net niet passen. Meer voor komende winter. Hij is van Linde geweest en die heeft 'm nooit gedragen omdat ik er niks bij had om te combineren. En dat is nu weer zo eigenlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, hoe valt die streepjes-romper?
Dan wil ik 'm welquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Rainbowbabies valt best groot. Esmee zou 'm nu nog net niet passen. Meer voor komende winter. Hij is van Linde geweest en die heeft 'm nooit gedragen omdat ik er niks bij had om te combineren. En dat is nu weer zo eigenlijk
ik zal zo even zoeken want volgens mij heb ik hem weggegooidquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
Happy Meal poppetje, er is een Shrek met een draagdoek uitgekomen een dezer weken. Must-have, voor mij!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zal zo even zoeken want volgens mij heb ik hem weggegooid
helaas kan hem niet meer vinden. ze hebben hem al 3 weken geleden ofzo in Duitsland gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:
Happy Meal poppetje, er is een Shrek met een draagdoek uitgekomen een dezer weken. Must-have, voor mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |