Je hebt een pmquote:Op zondag 25 juli 2010 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
LL heb je de rompers in maat 86/92 nog? Vallen die wat klein. Ons zoontje is nu uit zijn 74/80 rompers aan het groeien. Heb jij misschien nog meer puur witte rompers in die maat?
Jepquote:Op zondag 25 juli 2010 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Is er iemand die de babyzegels van Etos spaart? Heb er hier nog 3 liggen.
Foto?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb nog een (nieuw!) kort spijker tuinbroekje van de H&M maat 80, de pijpjes zijn dus kort, met elastiek aan uiteinden. Maanden geleden in opruiming gekocht en verkeerde maat gekocht
2 euro excl verzenden, past wel door brievenbus
Waarom doe je je Ellaroo weg?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef amaranta het volgende:
En tot slot een draagdoek. De Ellaroo Kristen
[ afbeelding ]
Ik heb al een geïnteresseerde, als dat niet doorgaat, ga ik verder op jouw vragen in okay?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef het-is-mij het volgende:
@ Diaan, leuk!
Ehm......harde zool?
En die maat 19 wat is dat?
hoeveel cm?
HEb me nog niet ingelezen in de schoenenmaterie nl. maar ze zien er zo leuk uit!
In het echt is hij groener, en die franjes kun je wegsteken als je klaar bent met knopen, de punten lopen namelijk niet schuin af.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar een Ellaroo, maar ik ben bang dat het net niet mijn kleuren zijn. En de uiteindes hebben franjes, zie ik? Is ook niet echt iets voor mij, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |