YW, twee foto's zijn nu trouwens niet te zien....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef Sandous het volgende:
Huuphuup, leuk is ie he! Ik was ook helemaal blij, tot ik m paste. Ze zei zelfs nee mamma (ik wurmde dat kind erin)
Chan hebbuh?
Diaan thnx, photobucket is gweldig!!
Ik vul mijn post gewoon aan!! zie boven
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef Chan het volgende:
Ik heb geen meisje om er in te stoppen en manlief vond het wat te voorbarig m voor de zekerheid te kopen, helaasch
Is die er niet wat te groot voor?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef huuphuup het volgende:
Dat ballonrokje is idd leuk <3
vind t wel wat voor KD ook.
euh nou, ze is niezo dik dus met een beetje proppen past t bestquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Noteert op het lijstje 'argumenten waarom een jongetje leuker is dan een meisje': dochter past kleding waar mijn rechterbeen nog te dik voor is.
Geweldig!!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Noteert op het lijstje 'argumenten waarom een jongetje leuker is dan een meisje': dochter past kleding waar mijn rechterbeen nog te dik voor is.
Ben nu niet thuis maar heb nog wel wat dingen liggen van de jongens. Zal vanmiddag even kijken en uploadenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef Chan het volgende:
Huup of die kans er is laat ik maar even in het midden![]()
Het ballonrokje is inderdaad ook erg leuk!
Heeft er nog iemand jongens herfst/winterkleertjes maat 74 of 80? Ik weet nog niet zo goed welke maat ik voor Timo moet hebben.. Ik denk 80..
Heuj, ik ben ik prijsonderhandeling over het tuinbroekje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef innepin het volgende:
Begrijp ik nou goed dat iedereen dat Zara-jurkje en de tuinbroek wel leuk vindt maar niet koopt?
Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh dat jasje![]()
ik ga even in overleg met B.
De wantjes van die serie heb ik van mn broertje gekregen, superleuk!
heel hard afgekeurd![]()
stomme drol![]()
heb ook heeeeel veel kleine maatjes van mijn tweeling hoor vanaf maat 50 bij interesse kan ik je mailen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Pvoesss het volgende:
aah leuk misschien zit er al wat toekomstig spul bij voor mijn jongen
Noh B!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh dat jasje![]()
ik ga even in overleg met B.
De wantjes van die serie heb ik van mn broertje gekregen, superleuk!
heel hard afgekeurd![]()
stomme drol![]()
Karin je PM is vol!! legen anders kan ik niet antwoordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Noh B!![]()
Ik vind het ook wel erg Amélie-erig! Maar goed, er zijn nog veel meer lieve mooie meisjes hier!!
Het is inderdaad een geweldig jasje!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hij is gek. Zucht nog 4 weken tot de geslachts echo. Of zou ik een jongetje er ook gewoon in kunnen proppen?
Over het algemeen komen onze smaken redelijk overeen. Hoewel hij iets meer van het zoete en neutrale kleuren is dan ik ben. Van mij mag het soms ook wel wat stoerder of feller gekleurd, maar meestal komen we er wel uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef lily het volgende:
Ik vind het leuk als een man zich ermee bemoeid hoor... kan lastig zijn maar zolang jullie smaak niet al te erg uiteen ligt![]()
Ik vind het ook erg leuk dat hij juist zo'n uitgesproken smaak heeft voor zijn dochter! Mijn vriend zei vandaag in de auto: "Maar ik weet helemaal niet hoe dat moet met een meisje. Wat trek je een meisje in vredesnaam aan?" Dat vind ik ook wel weer schattig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
sub]maar goed, ik mag niet klagen, B. koopt zeker minimaal de helft van de kleertjes hier en daar heb ik ook wel inspraak in, dus omgekeerd is wel fair enoughEen shirtje of vestje dat ik leuk vind maar hij niet koop ik wel gewoon maar een jasje is weer een ander verhaal helaas. [/sub]
je wilt trouwens niet weten wat ik al geveto'd heb
wat poepig!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk dat hij juist zo'n uitgesproken smaak heeft voor zijn dochter! Mijn vriend zei vandaag in de auto: "Maar ik weet helemaal niet hoe dat moet met een meisje. Wat trek je een meisje in vredesnaam aan?" Dat vind ik ook wel weer schattig.![]()
Hopelijk schiet hij niet alles af Claudia anders zou Ivan geen kleertjes hebben of jij ze kopen ondanks dat hij de kleertjes afschiet. Joh je moet gewoon zeggen dat hij het meisje hetzelfde aan kan doen als Ivan (broek, T-shirt) en eventueel de broek vervangen door een rok of broek en t-shirt vervangen door een jurk. Klaar ben je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
Ja!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Is er nog interesse in jongenskleertjes maat 74-86?
Die slaapzak is wel erg mooi. Jammer dat die al weg isquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef oeke het volgende:
Jaaah!
mijn wensen:
slaapzak
dpamshirt
joggingbroekje
primark shirt
robottrui
super!
H&M valt groot.. ik heb dat jasje voor Lennon gehad in het grijs en in maat 68... hij heeft hem de hele winter aan kunnen hebben. Is evt. wel over te nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:11 schreef Twinkly het volgende:
Leuke kleding Bodpa! Ik zou dat Handwash Only shirtje graag over willen nemenDie zag ik al op je facebook-pagina, zo grappig. Maar heeft het wel knoopjes bij de hals? Zo over zijn hoofd trekken kan ik Niels niet aan doen. Dat shirtje met het eendje vind ik ook leuk, maar dat lichte grijs staat hem niet, helaas.
Ik ben op zoek naar een winterjas voor Niels, maat 80 denk ik. Maar het jasje van de H&M in maat 74 was hem nu nog veel te groot, dus of H&M valt heel groot of hij moet toch maat 74![]()
Het allerleukste zou een houtje-touwtje jas zijn! En het liefst donkere kleuren: zwart, donker grijs of bruin.
Ja, maar dat kan maar niet zomaar!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef MamaNik het volgende:
SORRY @Tinuviel en @Diaan73 Maar ik heb iemand die alle kleding en de jas van M. in 1 koop wil overnemen.
(4 shirts en jas)
Ik weet het schaam me diepquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan maar niet zomaar!!![]()
groot gelijk, goede deal!!![]()
Prima toch!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:07 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik weet het schaam me diepmaar maar maar, ¤ 10 meer gevangen alleen al voor de jas, hier altijd lagere prijzen dan op MP
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prima toch!!
Ik wacht wel tot die andere jas in de verkoop komt.
Hmm dat is denk ik nog wel een beetje te groot voor Lennon... hij is al zo fijntjes... daar verzuipt hij in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98
Dat dacht ik al een beetje, de Mexx jas was voor Milan aan de krappe kant vorig jaar al maar voor erbij vond ik het toen even prima, omdat ik niks anders "leuks" kon vinden meer. Denk dat die die Vingino volgend jaar nog wel past. Milan heeft nu 104 en past hem nog wel, maar hij is net iets te kort bij zijn armen. Voor volgend jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm dat is denk ik nog wel een beetje te groot voor Lennon... hij is al zo fijntjes... daar verzuipt hij in.
Het is ook los te kopen. Hoef er echt niet veel voor te hebben dus PM een prijs en het is vast ok.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef ymme het volgende:
Kleding pakket (maat 62)![]()
Vraagprijs zet ik erbij. Maar mocht je een ander bedrag in gedachten hebben, mag je me altijd pm-en.
Pakket met Esprit (en donker bruin shirt is van Pointer).
15 euro
[ afbeelding ]
Broeken van de HEMA en Prenatal
12 euro
[ afbeelding ]
MEXX
20 euro
[ afbeelding ]
Noppies, Jottum en BFC
30euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ESPRIT
15 euro
[ afbeelding ]
Shirts HEMA-H&M
12 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk is het tegen elk goed bod
Aan jou de eer Keshet ! Ik zoek een meer meisjesachtige boxspiraalquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Keshet het volgende:
Oeh, Marlinde!
Mag ik:
Het wipstoeltje
De 4 Difrax flessen
9 hydrofiele washandjes
Nijntje boxspiraal en nijntje buggyboekj (als Dolphinqueen niet wil!)
Ik kan het komen ophalen! Met Emma!
Pm mij maar !quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Ca.ra het volgende:
Zijn er mensen die een bonnenboekje van de NS in de post hebben gehad en die er niks mee doen? Zo ja, dan neem ik ze graag van je over!
Ok!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:24 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Aan jou de eer Keshet ! Ik zoek een meer meisjesachtige boxspiraal
JA wij hebben ze maar de treinen hier is niet echt wat........quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Ca.ra het volgende:
Zijn er mensen die een bonnenboekje van de NS in de post hebben gehad en die er niks mee doen? Zo ja, dan neem ik ze graag van je over!
Goede tip ! Kan ik gelijk eventjes naar de luiers kijken. 3 halen, 2 betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ok!
Als ik je dan een tip mag geven: het Kruidvat heeft ze deze week ook, van Bambino. Die vond ik erg meisjesachtig.
Denk dat die voor de onze ook definitief te groot is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98
Jah ik, die krengen zijn best duur kwam ik achter.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:51 schreef Nijna het volgende:
Iemand misschien nog interesse in een mobile voor boven de box van Hema, met vogeltjes? Ik kan een foto maken als er interesse is...
Ik ga zometeen even een foto maken voor je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah ik, die krengen zijn best duur kwam ik achter.
Meeste fietsstoeltjes hangen over je stuur, dus kunnen op elke fiets. Let wel op dat er genoeg ruimte tussenzit met op en afstappen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een fietsstoeltje voor voorop te koop?
En kunnen die dingen op elke willekeurige fiets? Ik heb een gewone dames fiets namelijk.
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef Webkim het volgende:
Ook hier weer, 5 Euro per dingetje
en 25 Euro voor 2 sets bakerdoeken.
Of pm een ander voorstel
Reisbabybadje, opblaasbaar
[ afbeelding ]
/mm142/Webkim/Positiekleding/jurktuniek.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Als het nog niet weggegooid is op mijn werk kan ik er zoveel als je wil voor je pakken, of heb je al genoeg?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Ca.ra het volgende:
het zou moeten passen hoor. soms moet je wel je stuur een beetje verstellen, of je zadel een tikkie naar achteren verplaatsen (ik wist ook niet dat het kon). ik heb er zelfs zo'n rond 'rokzadel' voor gekocht, zodat ik makkelijker tussen stoeltje en zadel paste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
En kunnen die dingen op elke willekeurige fiets? Ik heb een gewone dames fiets namelijk.
Ja, ik kwam klem te zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Meeste fietsstoeltjes hangen over je stuur, dus kunnen op elke fiets. Let wel op dat er genoeg ruimte tussenzit met op en afstappen.
Bedoel je zo'n campingbedjesklamboe? Die heb ik welquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is er iemand die toevallig een klamboe voor over een ledikantje over heeft?
En dan een met elastiek aan de onderkant, dus niet zo'n ding dat je er overheen kan leggen?
Of nou ja, over... in de aanbieding zeg maar?
Ikke! maar ik heb genoeg 50/56, dus vanaf 62quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in meisjeskleertjes? Ik heb nog drie vuilniszakken vol met vanalles van maat 56 tot maat 74.... van Hema en H&M tot DPAM en Noppies. Maar ik ga het niet voor niks op de foto zetten.
(Of wil iemand een doosje vol?)
Volgens mij is deze van de Etos (die hebben ze onlangs iig zeker weten gehad) en ik heb de mijne (effen blauw met gele bodem exact zelfde model) bij de Wibra vandaan voor 3,99quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?
Shoot me, dat weet ik niet. MIjn moeder heeft het voor ons gekocht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?
nou als je mooie dingen in 74 hebt, dan heb ik misschien wel interessequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in meisjeskleertjes? Ik heb nog drie vuilniszakken vol met vanalles van maat 56 tot maat 74.... van Hema en H&M tot DPAM en Noppies. Maar ik ga het niet voor niks op de foto zetten.
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Bij mijn schoonmoeder paste ons fietsstoeltje, GMG, voor voorop niet op de fiets. Dat heeft te maken met verdikkingen op de stang, die naar het stuur toegaat precies op de plek waar een bevestigingsstuk zit wat om de stang heen moet. Het veiligste zou zijn een bepaalde stoel in een winkel op je fiets te zetten of te vragen of het kan. Daarna kun je hem natuurlijk ook hier kopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een fietsstoeltje voor voorop te koop?
Dit maar dan over drie wekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.
Ik heb het gevoel dat ik het nu zit te jinxen. Dit moet wel een jongetje worden.![]()
Interessequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Gelukkig is het geslacht al bepaald en kan de baby zich niet meer bedenken in je buik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.
Ik heb het gevoel dat ik het nu zit te jinxen. Dit moet wel een jongetje worden.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Wij hebben er één maar willen 'm nog niet kwijtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:39 schreef wickie het volgende:
Ook ben ik op zoek naar zo'n Deryan Travel Cot. Lijkt me handig als we bij vrienden hapje eten enzo. Kan die eigenlijk ook alleen van de bovenkant open? Of rits je 'm altijd helemaal dicht?
vindt je? kan ik niet zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:31 schreef Nijna het volgende:
Deryan van de kruitvast was de babyversie, die is best wel klein...
ja, das waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:15 schreef Ca.ra het volgende:
Ja maar Lily jij hebt wel een stoere met roze camouflagevlekken! (en ik wacht nog steeds op een foto)
Ja, naast de peuterversie zal het natuurlijk schelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:03 schreef Nijna het volgende:
Lily, ik vind de babyversie klein met dat peuterversie geval ernaast...
Gaaf camouflage! Wij hebben gewoon saai blauw.
Ik heb er nog wel eentje van de Hema (slaapzak) maar ik moet nog eventjes kijken wat voor maat het is. Het is wel een blauwe met autootjes erop, dus ook echt voor een jongenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:27 schreef Tinuviel het volgende:
Wil er nog iemand winterslaapzakken 100 cm lengte kwijt die voor een jongen gebruikt kunnen worden? Geen roze varianten! In een jas is er hier ook nog interesse mits maat 92 of 86 maar als echte winterjas is 92 denk ik handiger.
Niet het goede seizoen, helaas! Maar het kruippakje is te leuk om te laten schieten.quote:
Een meisjesIvan? Leuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet het goede seizoen, helaas! Maar het kruippakje is te leuk om te laten schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |