Ja!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Is er nog interesse in jongenskleertjes maat 74-86?
Die slaapzak is wel erg mooi. Jammer dat die al weg isquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef oeke het volgende:
Jaaah!
mijn wensen:
slaapzak
dpamshirt
joggingbroekje
primark shirt
robottrui
super!
H&M valt groot.. ik heb dat jasje voor Lennon gehad in het grijs en in maat 68... hij heeft hem de hele winter aan kunnen hebben. Is evt. wel over te nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:11 schreef Twinkly het volgende:
Leuke kleding Bodpa! Ik zou dat Handwash Only shirtje graag over willen nemenDie zag ik al op je facebook-pagina, zo grappig. Maar heeft het wel knoopjes bij de hals? Zo over zijn hoofd trekken kan ik Niels niet aan doen. Dat shirtje met het eendje vind ik ook leuk, maar dat lichte grijs staat hem niet, helaas.
Ik ben op zoek naar een winterjas voor Niels, maat 80 denk ik. Maar het jasje van de H&M in maat 74 was hem nu nog veel te groot, dus of H&M valt heel groot of hij moet toch maat 74![]()
Het allerleukste zou een houtje-touwtje jas zijn! En het liefst donkere kleuren: zwart, donker grijs of bruin.
Ja, maar dat kan maar niet zomaar!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef MamaNik het volgende:
SORRY @Tinuviel en @Diaan73 Maar ik heb iemand die alle kleding en de jas van M. in 1 koop wil overnemen.
(4 shirts en jas)
Ik weet het schaam me diepquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan maar niet zomaar!!![]()
groot gelijk, goede deal!!![]()
Prima toch!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:07 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik weet het schaam me diepmaar maar maar, ¤ 10 meer gevangen alleen al voor de jas, hier altijd lagere prijzen dan op MP
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prima toch!!
Ik wacht wel tot die andere jas in de verkoop komt.
Hmm dat is denk ik nog wel een beetje te groot voor Lennon... hij is al zo fijntjes... daar verzuipt hij in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |