Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh dat jasje![]()
ik ga even in overleg met B.
De wantjes van die serie heb ik van mn broertje gekregen, superleuk!
heel hard afgekeurd![]()
stomme drol![]()
heb ook heeeeel veel kleine maatjes van mijn tweeling hoor vanaf maat 50 bij interesse kan ik je mailen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Pvoesss het volgende:
aah leuk misschien zit er al wat toekomstig spul bij voor mijn jongen
Noh B!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh dat jasje![]()
ik ga even in overleg met B.
De wantjes van die serie heb ik van mn broertje gekregen, superleuk!
heel hard afgekeurd![]()
stomme drol![]()
Karin je PM is vol!! legen anders kan ik niet antwoordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Noh B!![]()
Ik vind het ook wel erg Amélie-erig! Maar goed, er zijn nog veel meer lieve mooie meisjes hier!!
Het is inderdaad een geweldig jasje!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hij is gek. Zucht nog 4 weken tot de geslachts echo. Of zou ik een jongetje er ook gewoon in kunnen proppen?
Over het algemeen komen onze smaken redelijk overeen. Hoewel hij iets meer van het zoete en neutrale kleuren is dan ik ben. Van mij mag het soms ook wel wat stoerder of feller gekleurd, maar meestal komen we er wel uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef lily het volgende:
Ik vind het leuk als een man zich ermee bemoeid hoor... kan lastig zijn maar zolang jullie smaak niet al te erg uiteen ligt![]()
Ik vind het ook erg leuk dat hij juist zo'n uitgesproken smaak heeft voor zijn dochter! Mijn vriend zei vandaag in de auto: "Maar ik weet helemaal niet hoe dat moet met een meisje. Wat trek je een meisje in vredesnaam aan?" Dat vind ik ook wel weer schattig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
sub]maar goed, ik mag niet klagen, B. koopt zeker minimaal de helft van de kleertjes hier en daar heb ik ook wel inspraak in, dus omgekeerd is wel fair enoughEen shirtje of vestje dat ik leuk vind maar hij niet koop ik wel gewoon maar een jasje is weer een ander verhaal helaas. [/sub]
je wilt trouwens niet weten wat ik al geveto'd heb
wat poepig!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk dat hij juist zo'n uitgesproken smaak heeft voor zijn dochter! Mijn vriend zei vandaag in de auto: "Maar ik weet helemaal niet hoe dat moet met een meisje. Wat trek je een meisje in vredesnaam aan?" Dat vind ik ook wel weer schattig.![]()
Hopelijk schiet hij niet alles af Claudia anders zou Ivan geen kleertjes hebben of jij ze kopen ondanks dat hij de kleertjes afschiet. Joh je moet gewoon zeggen dat hij het meisje hetzelfde aan kan doen als Ivan (broek, T-shirt) en eventueel de broek vervangen door een rok of broek en t-shirt vervangen door een jurk. Klaar ben je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |