YW, twee foto's zijn nu trouwens niet te zien....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef Sandous het volgende:
Huuphuup, leuk is ie he! Ik was ook helemaal blij, tot ik m paste. Ze zei zelfs nee mamma (ik wurmde dat kind erin)
Chan hebbuh?
Diaan thnx, photobucket is gweldig!!
Ik vul mijn post gewoon aan!! zie boven
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef Chan het volgende:
Ik heb geen meisje om er in te stoppen en manlief vond het wat te voorbarig m voor de zekerheid te kopen, helaasch
Is die er niet wat te groot voor?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef huuphuup het volgende:
Dat ballonrokje is idd leuk <3
vind t wel wat voor KD ook.
euh nou, ze is niezo dik dus met een beetje proppen past t bestquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Noteert op het lijstje 'argumenten waarom een jongetje leuker is dan een meisje': dochter past kleding waar mijn rechterbeen nog te dik voor is.
Geweldig!!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Noteert op het lijstje 'argumenten waarom een jongetje leuker is dan een meisje': dochter past kleding waar mijn rechterbeen nog te dik voor is.
Ben nu niet thuis maar heb nog wel wat dingen liggen van de jongens. Zal vanmiddag even kijken en uploadenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef Chan het volgende:
Huup of die kans er is laat ik maar even in het midden![]()
Het ballonrokje is inderdaad ook erg leuk!
Heeft er nog iemand jongens herfst/winterkleertjes maat 74 of 80? Ik weet nog niet zo goed welke maat ik voor Timo moet hebben.. Ik denk 80..
Heuj, ik ben ik prijsonderhandeling over het tuinbroekje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef innepin het volgende:
Begrijp ik nou goed dat iedereen dat Zara-jurkje en de tuinbroek wel leuk vindt maar niet koopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |