De tip als C&A die nog heeft is een ceintuur, rood met witte letters elastiek en verstelbaar en een donkerblauw sluitingsgedeelte. Tenminste als je broeken hebt die lussen hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft er iemand nog een smal spijkerbroekje in de aanbieding? Maat 86. Met knoopsgaten elastiek mag ook, ik kan er echt moeilijk een vinden die niet van zijn gat zakt.
Ja moi!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Stiemie het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een wipstoeltje? Bij interesse maak ik een foto!
Offwhite wipstoeltje met soort van schapenvachtjes-badstof-bekleding
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah dan maak ik zo even een foto!
Woon je in de buurt van 020?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Euro voor het pakje en verder 1,50 per kleertje op voorwaarde dat je een pakketje samenstelt: ik ga niet 100x voor 1 dingetje naar het postkantoor.
Hardloper.
IG @webkim
ah ok, hij valt idd wel wijd denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Hij's leuk, Poppejans! Maar het is echt een H&M-modelletje. En die zijn Lente vaak een stuk te breed. Jammer, thanks voor de foto!
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog belang bij licht groene laarsjes maatje 23? Zo ja dan kan ik er een foto van maken.
dappersnappers vind ik niet prettig in gebruik,en ik vind ze er niet uit zien. en alle riemen die we konden vinden waren hier zo ongeveer te groot.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef bodpa09 het volgende:
Dank voor de tips Lily, Webkim en Tinuviel. Hij heeft twee riemen van C & A, die beiden helaas weinig soelaas. Dapper snappers is wel een idee, en ik ga ook bij de Name it broeken kijken.
Photobucket je kunt dan zelf aangeven hoe groot je de foto wil..quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Sandous het volgende:
Die fotos zijn wel heel erg groot.. Hoe krijg je fotos trouwens snel geupload en kleiner (duurt een eeuwigheid met imageshack (tinypic wil niet meewerken)
YW, twee foto's zijn nu trouwens niet te zien....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef Sandous het volgende:
Huuphuup, leuk is ie he! Ik was ook helemaal blij, tot ik m paste. Ze zei zelfs nee mamma (ik wurmde dat kind erin)
Chan hebbuh?
Diaan thnx, photobucket is gweldig!!
Ik vul mijn post gewoon aan!! zie boven
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef Chan het volgende:
Ik heb geen meisje om er in te stoppen en manlief vond het wat te voorbarig m voor de zekerheid te kopen, helaasch
Is die er niet wat te groot voor?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef huuphuup het volgende:
Dat ballonrokje is idd leuk <3
vind t wel wat voor KD ook.
euh nou, ze is niezo dik dus met een beetje proppen past t bestquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Noteert op het lijstje 'argumenten waarom een jongetje leuker is dan een meisje': dochter past kleding waar mijn rechterbeen nog te dik voor is.
Geweldig!!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Noteert op het lijstje 'argumenten waarom een jongetje leuker is dan een meisje': dochter past kleding waar mijn rechterbeen nog te dik voor is.
Ben nu niet thuis maar heb nog wel wat dingen liggen van de jongens. Zal vanmiddag even kijken en uploadenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef Chan het volgende:
Huup of die kans er is laat ik maar even in het midden![]()
Het ballonrokje is inderdaad ook erg leuk!
Heeft er nog iemand jongens herfst/winterkleertjes maat 74 of 80? Ik weet nog niet zo goed welke maat ik voor Timo moet hebben.. Ik denk 80..
Heuj, ik ben ik prijsonderhandeling over het tuinbroekje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:31 schreef innepin het volgende:
Begrijp ik nou goed dat iedereen dat Zara-jurkje en de tuinbroek wel leuk vindt maar niet koopt?
Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh dat jasje![]()
ik ga even in overleg met B.
De wantjes van die serie heb ik van mn broertje gekregen, superleuk!
heel hard afgekeurd![]()
stomme drol![]()
heb ook heeeeel veel kleine maatjes van mijn tweeling hoor vanaf maat 50 bij interesse kan ik je mailen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Pvoesss het volgende:
aah leuk misschien zit er al wat toekomstig spul bij voor mijn jongen
Noh B!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef huuphuup het volgende:
oh dat jasje![]()
ik ga even in overleg met B.
De wantjes van die serie heb ik van mn broertje gekregen, superleuk!
heel hard afgekeurd![]()
stomme drol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |