Dit maar dan over drie wekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.
Ik heb het gevoel dat ik het nu zit te jinxen. Dit moet wel een jongetje worden.![]()
Interessequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in meisjeskleertjes? Ik heb nog drie vuilniszakken vol met vanalles van maat 56 tot maat 74.... van Hema en H&M tot DPAM en Noppies. Maar ik ga het niet voor niks op de foto zetten.
(Of wil iemand een doosje vol?)
Gelukkig is het geslacht al bepaald en kan de baby zich niet meer bedenken in je buik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.
Ik heb het gevoel dat ik het nu zit te jinxen. Dit moet wel een jongetje worden.![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in meisjeskleertjes? Ik heb nog drie vuilniszakken vol met vanalles van maat 56 tot maat 74.... van Hema en H&M tot DPAM en Noppies. Maar ik ga het niet voor niks op de foto zetten.
(Of wil iemand een doosje vol?)
Wij hebben er één maar willen 'm nog niet kwijtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:39 schreef wickie het volgende:
Ook ben ik op zoek naar zo'n Deryan Travel Cot. Lijkt me handig als we bij vrienden hapje eten enzo. Kan die eigenlijk ook alleen van de bovenkant open? Of rits je 'm altijd helemaal dicht?
vindt je? kan ik niet zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:31 schreef Nijna het volgende:
Deryan van de kruitvast was de babyversie, die is best wel klein...
ja, das waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:15 schreef Ca.ra het volgende:
Ja maar Lily jij hebt wel een stoere met roze camouflagevlekken! (en ik wacht nog steeds op een foto)
Ja, naast de peuterversie zal het natuurlijk schelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:03 schreef Nijna het volgende:
Lily, ik vind de babyversie klein met dat peuterversie geval ernaast...
Gaaf camouflage! Wij hebben gewoon saai blauw.
Ik heb er nog wel eentje van de Hema (slaapzak) maar ik moet nog eventjes kijken wat voor maat het is. Het is wel een blauwe met autootjes erop, dus ook echt voor een jongenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:27 schreef Tinuviel het volgende:
Wil er nog iemand winterslaapzakken 100 cm lengte kwijt die voor een jongen gebruikt kunnen worden? Geen roze varianten! In een jas is er hier ook nog interesse mits maat 92 of 86 maar als echte winterjas is 92 denk ik handiger.
Niet het goede seizoen, helaas! Maar het kruippakje is te leuk om te laten schieten.quote:
Een meisjesIvan? Leuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet het goede seizoen, helaas! Maar het kruippakje is te leuk om te laten schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |