Ik ga zometeen even een foto maken voor je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah ik, die krengen zijn best duur kwam ik achter.
Meeste fietsstoeltjes hangen over je stuur, dus kunnen op elke fiets. Let wel op dat er genoeg ruimte tussenzit met op en afstappen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een fietsstoeltje voor voorop te koop?
En kunnen die dingen op elke willekeurige fiets? Ik heb een gewone dames fiets namelijk.
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef Webkim het volgende:
Ook hier weer, 5 Euro per dingetje
en 25 Euro voor 2 sets bakerdoeken.
Of pm een ander voorstel
Reisbabybadje, opblaasbaar
[ afbeelding ]
/mm142/Webkim/Positiekleding/jurktuniek.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Als het nog niet weggegooid is op mijn werk kan ik er zoveel als je wil voor je pakken, of heb je al genoeg?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Ca.ra het volgende:
Zijn er mensen die een bonnenboekje van de NS in de post hebben gehad en die er niks mee doen? Zo ja, dan neem ik ze graag van je over!
het zou moeten passen hoor. soms moet je wel je stuur een beetje verstellen, of je zadel een tikkie naar achteren verplaatsen (ik wist ook niet dat het kon). ik heb er zelfs zo'n rond 'rokzadel' voor gekocht, zodat ik makkelijker tussen stoeltje en zadel paste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
En kunnen die dingen op elke willekeurige fiets? Ik heb een gewone dames fiets namelijk.
Ja, ik kwam klem te zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Meeste fietsstoeltjes hangen over je stuur, dus kunnen op elke fiets. Let wel op dat er genoeg ruimte tussenzit met op en afstappen.
Bedoel je zo'n campingbedjesklamboe? Die heb ik welquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is er iemand die toevallig een klamboe voor over een ledikantje over heeft?
En dan een met elastiek aan de onderkant, dus niet zo'n ding dat je er overheen kan leggen?
Of nou ja, over... in de aanbieding zeg maar?
Ikke! maar ik heb genoeg 50/56, dus vanaf 62quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in meisjeskleertjes? Ik heb nog drie vuilniszakken vol met vanalles van maat 56 tot maat 74.... van Hema en H&M tot DPAM en Noppies. Maar ik ga het niet voor niks op de foto zetten.
(Of wil iemand een doosje vol?)
Volgens mij is deze van de Etos (die hebben ze onlangs iig zeker weten gehad) en ik heb de mijne (effen blauw met gele bodem exact zelfde model) bij de Wibra vandaan voor 3,99quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?
Shoot me, dat weet ik niet. MIjn moeder heeft het voor ons gekocht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kim, waar heb je dat badje oorspronkelijk vandaan?
nou als je mooie dingen in 74 hebt, dan heb ik misschien wel interessequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in meisjeskleertjes? Ik heb nog drie vuilniszakken vol met vanalles van maat 56 tot maat 74.... van Hema en H&M tot DPAM en Noppies. Maar ik ga het niet voor niks op de foto zetten.
Als ik zaterdag een meisje blijk te krijgen - ga ik wéér - ben ik denk ik zelfs wel geïnteresseerd in een doosje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:16 schreef innepin het volgende:
Bij mijn schoonmoeder paste ons fietsstoeltje, GMG, voor voorop niet op de fiets. Dat heeft te maken met verdikkingen op de stang, die naar het stuur toegaat precies op de plek waar een bevestigingsstuk zit wat om de stang heen moet. Het veiligste zou zijn een bepaalde stoel in een winkel op je fiets te zetten of te vragen of het kan. Daarna kun je hem natuurlijk ook hier kopen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Iemand nog een fietsstoeltje voor voorop te koop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |