Karin je PM is vol!! legen anders kan ik niet antwoordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Noh B!![]()
Ik vind het ook wel erg Amélie-erig! Maar goed, er zijn nog veel meer lieve mooie meisjes hier!!
Het is inderdaad een geweldig jasje!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hij is gek. Zucht nog 4 weken tot de geslachts echo. Of zou ik een jongetje er ook gewoon in kunnen proppen?
Over het algemeen komen onze smaken redelijk overeen. Hoewel hij iets meer van het zoete en neutrale kleuren is dan ik ben. Van mij mag het soms ook wel wat stoerder of feller gekleurd, maar meestal komen we er wel uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:54 schreef lily het volgende:
Ik vind het leuk als een man zich ermee bemoeid hoor... kan lastig zijn maar zolang jullie smaak niet al te erg uiteen ligt![]()
Ik vind het ook erg leuk dat hij juist zo'n uitgesproken smaak heeft voor zijn dochter! Mijn vriend zei vandaag in de auto: "Maar ik weet helemaal niet hoe dat moet met een meisje. Wat trek je een meisje in vredesnaam aan?" Dat vind ik ook wel weer schattig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
sub]maar goed, ik mag niet klagen, B. koopt zeker minimaal de helft van de kleertjes hier en daar heb ik ook wel inspraak in, dus omgekeerd is wel fair enoughEen shirtje of vestje dat ik leuk vind maar hij niet koop ik wel gewoon maar een jasje is weer een ander verhaal helaas. [/sub]
je wilt trouwens niet weten wat ik al geveto'd heb
wat poepig!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk dat hij juist zo'n uitgesproken smaak heeft voor zijn dochter! Mijn vriend zei vandaag in de auto: "Maar ik weet helemaal niet hoe dat moet met een meisje. Wat trek je een meisje in vredesnaam aan?" Dat vind ik ook wel weer schattig.![]()
Hopelijk schiet hij niet alles af Claudia anders zou Ivan geen kleertjes hebben of jij ze kopen ondanks dat hij de kleertjes afschiet. Joh je moet gewoon zeggen dat hij het meisje hetzelfde aan kan doen als Ivan (broek, T-shirt) en eventueel de broek vervangen door een rok of broek en t-shirt vervangen door een jurk. Klaar ben je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Onze rolverdeling is dat ik alles aandraag en hij het afschiet.![]()
Ja!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Is er nog interesse in jongenskleertjes maat 74-86?
Die slaapzak is wel erg mooi. Jammer dat die al weg isquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef oeke het volgende:
Jaaah!
mijn wensen:
slaapzak
dpamshirt
joggingbroekje
primark shirt
robottrui
super!
H&M valt groot.. ik heb dat jasje voor Lennon gehad in het grijs en in maat 68... hij heeft hem de hele winter aan kunnen hebben. Is evt. wel over te nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:11 schreef Twinkly het volgende:
Leuke kleding Bodpa! Ik zou dat Handwash Only shirtje graag over willen nemenDie zag ik al op je facebook-pagina, zo grappig. Maar heeft het wel knoopjes bij de hals? Zo over zijn hoofd trekken kan ik Niels niet aan doen. Dat shirtje met het eendje vind ik ook leuk, maar dat lichte grijs staat hem niet, helaas.
Ik ben op zoek naar een winterjas voor Niels, maat 80 denk ik. Maar het jasje van de H&M in maat 74 was hem nu nog veel te groot, dus of H&M valt heel groot of hij moet toch maat 74![]()
Het allerleukste zou een houtje-touwtje jas zijn! En het liefst donkere kleuren: zwart, donker grijs of bruin.
Ja, maar dat kan maar niet zomaar!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef MamaNik het volgende:
SORRY @Tinuviel en @Diaan73 Maar ik heb iemand die alle kleding en de jas van M. in 1 koop wil overnemen.
(4 shirts en jas)
Ik weet het schaam me diepquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan maar niet zomaar!!![]()
groot gelijk, goede deal!!![]()
Prima toch!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:07 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik weet het schaam me diepmaar maar maar, ¤ 10 meer gevangen alleen al voor de jas, hier altijd lagere prijzen dan op MP
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prima toch!!
Ik wacht wel tot die andere jas in de verkoop komt.
Hmm dat is denk ik nog wel een beetje te groot voor Lennon... hij is al zo fijntjes... daar verzuipt hij in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Dat is een Vingino, donkerblauw maar is maat 104 maar valt kleiner, meer als grote 92 kleine 98
Dat dacht ik al een beetje, de Mexx jas was voor Milan aan de krappe kant vorig jaar al maar voor erbij vond ik het toen even prima, omdat ik niks anders "leuks" kon vinden meer. Denk dat die die Vingino volgend jaar nog wel past. Milan heeft nu 104 en past hem nog wel, maar hij is net iets te kort bij zijn armen. Voor volgend jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm dat is denk ik nog wel een beetje te groot voor Lennon... hij is al zo fijntjes... daar verzuipt hij in.
Het is ook los te kopen. Hoef er echt niet veel voor te hebben dus PM een prijs en het is vast ok.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:54 schreef ymme het volgende:
Kleding pakket (maat 62)![]()
Vraagprijs zet ik erbij. Maar mocht je een ander bedrag in gedachten hebben, mag je me altijd pm-en.
Pakket met Esprit (en donker bruin shirt is van Pointer).
15 euro
[ afbeelding ]
Broeken van de HEMA en Prenatal
12 euro
[ afbeelding ]
MEXX
20 euro
[ afbeelding ]
Noppies, Jottum en BFC
30euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ESPRIT
15 euro
[ afbeelding ]
Shirts HEMA-H&M
12 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk is het tegen elk goed bod
Aan jou de eer Keshet ! Ik zoek een meer meisjesachtige boxspiraalquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Keshet het volgende:
Oeh, Marlinde!
Mag ik:
Het wipstoeltje
De 4 Difrax flessen
9 hydrofiele washandjes
Nijntje boxspiraal en nijntje buggyboekj (als Dolphinqueen niet wil!)
Ik kan het komen ophalen! Met Emma!
Pm mij maar !quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Ca.ra het volgende:
Zijn er mensen die een bonnenboekje van de NS in de post hebben gehad en die er niks mee doen? Zo ja, dan neem ik ze graag van je over!
Ok!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:24 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Aan jou de eer Keshet ! Ik zoek een meer meisjesachtige boxspiraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |