De weg gevonden ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
Ik ben terug.
GuardWie spreekt dat soort dingen in.
volgens mij wel ....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Heenweg; 20 minuten
Terugweg; 8 minuten
Drie kraaien of het mis ging.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef theKiD het volgende:
Me lieve buurvrouw heeft mijn verjaardag mee weggeVERdronken
morgequote:Op woensdag 21 juli 2010 07:18 schreef Cee het volgende:
Oh la oh la oh oh oh ohla OH LA LA.
Al-al-al-alweer een winnaar!
morgequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gehoord dat 31 worden veel erger is dan 30![]()
Mja ik vond de 30 ook al dodelijk! Maar goed dat was meer omdat ik never nooit had verwacht dat ik dat al zou halen!quote:
quote:
Ik denk het wel, zie in de verte wel iets wat heel goed een dikke rookwolk kan zijn (vanaf de bovenste verdieping van het gebouw), maar weet het niet zeker zonder verrekijker oid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
iemand die de rookwolken van valkenswaard kan zien ?
er zijn berichten dat ze vanuit tilburg te zien zijn ....
mja het lijkt mij sterk, 40km verder hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zie in de verte wel iets wat heel goed een dikke rookwolk kan zijn (vanaf de bovenste verdieping van het gebouw), maar weet het niet zeker zonder verrekijker oid.
Mwoah... dit soort wolken kunnen hoog komen hoor:quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja het lijkt mij sterk, 40km verder haha
ach, er waren geen gevaarlijke stoffenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.crisis.nl/ het is wel serieuze shit!
yo man, alles is hier flex, hoe is het met mijn gringoquote:
"10 ton staal, verticaal" "Attenzion!"quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef theKiD het volgende:
"Alweer een winnaar!.... Een gouden polshorloge!"
Plaatsbewijzen bij de KASSA!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
ATTENTIOOOOOOOOOOOOOOOOOON!
Kinderen altijd prijssssssss
3 ringen om de fles is uitzoeken
De eendjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:11 schreef aardappel het volgende:
kwek kwek kwek kwek, kwek kwek kwek kwek kwek kwek
jaaahquote:
Mazzelpik, ik moet nog tot en met maandagmiddag 15.00 uurquote:
Op maandag ben ik alweer begonnen aan een 5-daagse werkweekquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mazzelpik, ik moet nog tot en met maandagmiddag 15.00 uur
pfffff zeker weer 3 dagen weekend danquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:09 schreef theKiD het volgende:
Ik alleen vandaag nog 6 uurtjes en dan ben ik ook weer fertig
Jup... heb officieel nog steeds vakantie hequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfffff zeker weer 3 dagen weekend dan
pff in je vakantiequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jup... heb officieel nog steeds vakantie heDeze week met vandaag erbij, 14 uur werken
Wat dan? Heel de dag thuis zitten, terwijl iedereen aan het werk is? Alleen over de kermis? Neu...quote:
nog liever dan werken in mn vakantiequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat dan? Heel de dag thuis zitten, terwijl iedereen aan het werk is? Alleen over de kermis? Neu...
6 weken vakantie, waarvan ik de laatste 2 weken "terug" heb gegeven, vind ik dat ik niet hoef te klagen. Heb ondertussen dus 5 dagen x 8 uur terug van een 6 weekse vakantie en kan in deze weken zelf beslissen of ik wel of niet wil werken. Dus als er iemand belt van: "ga je mee ff over de kermis" Dan zeg ik tegen me werk, vanavond en morgenvroeg niet bellen. Geen probleem. Bevalt me eigenlijk beter dan het normale werken. En als ik een avond niks te doen heb, dan plannen ze me maar in.. En ondertussen 1 week terug verdiend dus.. Daar heb ik andere keer weer profijt vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog liever dan werken in mn vakantie
Dit dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:39 schreef Guard het volgende:
Vakantie is voor mij op vakantie, ik kan echt niet thuiszitten, dan verveel ik me kapot na een dag of twee. Dan ga ik ook liever werken ja, en vakantiedagen opnemen als ik echt iets ga doen (popfestival, London tripje oid).
ok ik dacht dat je maar 3 weken hadquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
6 weken vakantie, waarvan ik de laatste 2 weken "terug" heb gegeven, vind ik dat ik niet hoef te klagen. Heb ondertussen dus 5 dagen x 8 uur terug van een 6 weekse vakantie en kan in deze weken zelf beslissen of ik wel of niet wil werken. Dus als er iemand belt van: "ga je mee ff over de kermis" Dan zeg ik tegen me werk, vanavond en morgenvroeg niet bellen. Geen probleem. Bevalt me eigenlijk beter dan het normale werken. En als ik een avond niks te doen heb, dan plannen ze me maar in.. En ondertussen 1 week terug verdiend dus.. Daar heb ik andere keer weer profijt van
voor mij niet specifiek op.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:39 schreef Guard het volgende:
Vakantie is voor mij op vakantie, ik kan echt niet thuiszitten, dan verveel ik me kapot na een dag of twee. Dan ga ik ook liever werken ja, en vakantiedagen opnemen als ik echt iets ga doen (popfestival, London tripje oid).
Oh nee, ik kan me in Nederland ook prima vermaken. Festivalletje hier, concertje daar, vrienden opzoeken, pretparken bezoeken, shoppen, andere steden bezoeken, gewoon lekker in de tuin zonnen en zwemmen.. prima te doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:39 schreef Guard het volgende:
Dat bedoelde ik ook, even weg, niet thuis zitten das saai. Iedere dag weg op de mountainbike gaat ook vervelenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh nee, ik kan me in Nederland ook prima vermaken. Festivalletje hier, concertje daar, vrienden opzoeken, pretparken bezoeken, shoppen, andere steden bezoeken, gewoon lekker in de tuin zonnen en zwemmen.. prima te doen.
de testrecke ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef Guard het volgende:
Briljant trouwens die gereduceerde prijzen op de kermis, voor een knaak feftig in de achtbaan
en, viel tegen he ?quote:
[edit]onwaarheden verwijderd[doh].... in de Tilburgse spreektaal is dat 2,5 euro (althans in de tilburgse kringen waarin ik me begeef)quote:
twas snel voorbij, maar goeie G-krachten, voor die prijs was het goedquote:
vond hem ook snel voorbij gaan jahquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Guard het volgende:
[..]
twas snel voorbij, maar goeie G-krachten, voor die prijs was het goed
Way, way WAY to easy guardquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Guard het volgende:
[..]
[edit]onwaarheden verwijderd[doh].... in de Tilburgse spreektaal is dat 2,5 euro (althans in de tilburgse kringen waarin ik me begeef)
quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ilburgse-kermis.htmlquote:Dode gevallen op Tilburgse kermis
Uitgegeven: 23 juli 2010 06:39
Laatst gewijzigd: 23 juli 2010 06:56
TILBURG - Op de Tilburgse kermis is in de nacht van donderdag op vrijdag een man om het leven gekomen door een val uit een kermisattractie. Dat heeft een woordvoerster van de politie bekendgemaakt.
De kermis was al gesloten, toen de man om onduidelijke redenen het spookhuis in ging en omhoog klauterde.
Getuigen hoorden even later een harde klap en vonden de man op de grond achter de attractie. Surveillerende agenten waren snel ter plaatse, maar konden het slachtoffer niet meer redden.
Vermoedelijk was de man op slag dood. De politie onderzoekt de precieze toedracht.
De kermis van Tilburg is de grootste kermis van de Benelux. Op het tien dagen durende evenement komen elk jaar meer dan een miljoen mensen af.
http://www.brabantsdagbla(...)okhuis-op-Heuvel.ecequote:Fatale val uit spookhuis op Heuvel
TILBURG - Een klimpartij op het spookhuis aan de Heuvel heeft een nog onbekende man in de nacht van donderdag op vrijdag het leven gekost.
Rond 3 uur in de ochtend klom hij, voor de ogen van een aantal getuigen, in de attractie Spuk, tegenover de ingang van de kerk en naast het reuzenrad.
Mogelijk onder invloed verloor hij zijn evenwicht, verklaarde de politiewoordvoerder rond half vier vrijdagochtend. De man viel neer tussen spookhuis en reuzenrad.
Toegesneld ambulancepersoneel constateerden de dood. De getuigen van het ongeval zijn overstuur door de politie overgebracht naar het bureau en worden daar verhoord. Tegen de oachtend stelt de technische recherche nog een onderzoek in naar de toedracht van de fatale val.
Dit dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
eigen schuld, dikke bult
Wie klimt er dan ook met zatte kop een attractie in
Wel voor en na foto's dan hčquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:54 schreef Geckoo het volgende:
ello!
* Geckoo gaat het meemaken
zit nu bij Hardy's om mijn coup te laten knippen. Benieuwd of het the fusssz waard is.
schijnt nog al hip te zijn.
en weekend! * Geckoo heeft nog muntjes voor de bierhallen. wat zal ik daar mee gaan doen?
Omgquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, kim feenstra is nog vrij
Ze zijn vergeten de handtekening te zetten dus Niet getrouwd haha
lijkt dus schijnbaar gepland te zijn, zodat ze in oktober echt gaan trouwen .... :pquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg
Hoe kan je in godsnaam zoiets vergeten.
Dus nog erger mediageil als jolanthe van kotsbergen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, kim feenstra is nog vrij
Ze zijn vergeten de handtekening te zetten dus Niet getrouwd haha
Was jij gisteren met Dave op de kermis?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ff spullen van zus naar flat gebracht, nog 1 of 2 weken dan woon ik alleen met mn ouders
was hij gister op de kermis ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Was jij gisteren met Dave op de kermis?
Ik zag m in t voorbij gaan, ff gezwaaid/ geroepen, en doorgelopen. En toen ik verder weg was, dacht ik ineens.. Hmmz, Crazy kon dr weleens bij zijn geweest..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was hij gister op de kermis ?
ik niet
ik ga vanavond weer
nee, dan was ik wel weg gesprongen hahaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zag m in t voorbij gaan, ff gezwaaid/ geroepen, en doorgelopen. En toen ik verder weg was, dacht ik ineens.. Hmmz, Crazy kon dr weleens bij zijn geweest..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ff spullen van zus naar flat gebracht, nog 1 of 2 weken dan woon ik alleen met mn ouders
waarom zou ik ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Wordt het voor jou ook niet eens tijd om uit huis te gaan?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
Zelfstandigheid, ontwikkeling etc. Of wil je tot je 50ste bij je ouders blijven hangen?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
Zelfstandigheid, ontwikkeling etc. Of wil je tot je 50ste bij je ouders blijven hangen?
18 is slecht excuus om op je eigen te gaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Omdat je geen 18 meer bent en misschien eindelijk zelf op je eigen benen wilt staan ipv dat moeders telkens om 5 over 6 de warme aardappelen op tafel zet en de remsporen uit je boxer wast.
Sommige HOEVEN niet perse uit huis he.. en die kunnen die dingen die je opnoemt ook best zelf, ook al wonen ze thuis...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Omdat je geen 18 meer bent en misschien eindelijk zelf op je eigen benen wilt staan ipv dat moeders telkens om 5 over 6 de warme aardappelen op tafel zet en de remsporen uit je boxer wast.
zelfs mensen die niet meer thuis wonen wel de vuile was naar moeders brengen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sommige HOEVEN niet perse uit huis he.. en die kunnen die dingen die je opnoemt ook best zelf, ook al wonen ze thuis...
Doe ik af en toe ook nog hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs mensen die niet meer thuis wonen wel de vuile was naar moeders brengen.
dat bedoel ikquote:
Ik ben blij op mezelf te wonen. Je kan doen en laten wat je wilt. En het geeft je net dat beetje extra zelfstandigheid/volwassenheid. Alleen in Leiden woonde ik in een 4-kamerapp. (je kan t geen studentenhuis noemen) wat ik deelde met 2 anderen, maar in Amsterdam en nu in Tilburg alleen (en regelmatig met vriendinlief).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn vriend is 26 en woont ook nog thuis heur. Hij wacht maar mooi tot ik een baan heb en we kunnen gaan hokken, in de tussentijd kan ie mooi sparen hehe.
De één is heel snel het huis uit (in mijn ogen is dat vaak (let op: ik zeg vaak, niet altijd) omdat ze een slechte band met de ouders hebben) en de ander blijft nog jaren hangen. Big deal, ieder z'n ding.
Stomme blackberry's btw, vriend van me heeft zo'n ding en ontvangt geen enkel smsje van mij en ik kan 'm ook niet bellen. Van sommige mensen ontvangt ie wel iets, maar van anderen gewoon niet (waaronder van mij dus en ik vind het stohom).
True, de oliemaatschappijen zitten erachter. Samen met de rijke joden uit de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef existenz het volgende:
De barmannen en -vrouwen in de stadhuisstraat moeten stoppen met ons zat te voeren! Het is een complot!
Inderdaad, afschuwelijk om te zien. Massahysterie moet wel echt een van de engste dingen zijn om mee te makenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-57495.html
Fuck die Loveparade in Duisburg, niet normaal hoe fout het daar gegaan is! Blij dat ik er niet was, ben paar jaar op rij in Berlijn geweest!
ook een 22jarige nederlander overleden,quote:Op zondag 25 juli 2010 11:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-57495.html
Fuck die Loveparade in Duisburg, niet normaal hoe fout het daar gegaan is! Blij dat ik er niet was, ben paar jaar op rij in Berlijn geweest!
al was er een heli uit groenland bij geweest dat zal me m'n reet roesten! het drama is gewoon niet te bevatten. een feest waar zoveel man op af komt en waar dan zo'n bizar slechte organisatie op zit! niet normaal!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook een 22jarige nederlander overleden,
wel indrukwekkende fotos.
Gister ook nog naar wdr gekeken net na 18. Zag er echt heftig uit.
Trauma heli van nederland is er ook bij geweest
Maar de organisatie had die doorgang juist afgesloten, het is de politie die dat tunneltje op eigen houtje geopend heeft.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
al was er een heli uit groenland bij geweest dat zal me m'n reet roesten! het drama is gewoon niet te bevatten. een feest waar zoveel man op af komt en waar dan zo'n bizar slechte organisatie op zit! niet normaal!
klopt dat drama niet te omvatten is, wat ik alleen wil zeggen is dat er kwa hulpverlening geen grenzen zijn (gelukkig)quote:Op zondag 25 juli 2010 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
al was er een heli uit groenland bij geweest dat zal me m'n reet roesten! het drama is gewoon niet te bevatten. een feest waar zoveel man op af komt en waar dan zo'n bizar slechte organisatie op zit! niet normaal!
wat ik heb gehoord is dat de politie de doorgang in de tunnel regelde. Er stonden voor de tunnel 4 opvangpunten om mensen op te vangen als de tunnel gesloten werd. De politie heeft iedereen aangeraden om om te draaien, alleen aan de andere kant van de tunnel was de tunnel nog open voor "inkomende" mensen. Hierdoor ontstond de opstopping in de tunnelquote:Op zondag 25 juli 2010 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar de organisatie had die doorgang juist afgesloten, het is de politie die dat tunneltje op eigen houtje geopend heeft.
weet niet, morgen weer om 4:45 opstaanquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef sk888er het volgende:
Wie gaan er vanavond bij het vuurwerk kijken?:D
Ik ook.quote:
Wij.. als t een beetje droog isquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef sk888er het volgende:
Wie gaan er vanavond bij het vuurwerk kijken?:D
Ik sowieso om naar huis te komen van mijn werk, maar wil eigenlijk ook nog even langs de stad, de Ipad bekijkenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.als ik naar de stad wil, tenminste, is geen verplichting maar ik wil per sé iets kopen vandaag. Dus eigenlijk toch wel een verplichting.
Ik heb er gisteren in de Saturn even overheen staan vegen met m'n vingertjes maar, gadget-geil en macminded dat ik ben, werd er niet warm of koud van.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik sowieso om naar huis te komen van mijn werk, maar wil eigenlijk ook nog even langs de stad, de Ipad bekijken
Ik weet het nog niet, het grootste twijfelpunt is vooral de prijsquote:Op zondag 25 juli 2010 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren in de Saturn even overheen staan vegen met m'n vingertjes maar, gadget-geil en macminded dat ik ben, werd er niet warm of koud van.
Ik denk dat je dan beter kan wachten tot er beter/extra features en meer gb of weetikveel op zit, want als je dit nu koopt terwijl je het al best duur vindt, ga je volgend jaar de nieuwste versie willen omdat je al die extra spullen wil hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, het grootste twijfelpunt is vooral de prijs
Ze zijn echt duur.. en er zit geen usb-aansluiting op?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter kan wachten tot er beter/extra features en meer gb of weetikveel op zit, want als je dit nu koopt terwijl je het al best duur vindt, ga je volgend jaar de nieuwste versie willen omdat je al die extra spullen wil hebben.
Maar ach, wat let je. Ik rij bijvoorbeeld zometeen naar de stad om een rib uit mijn lijf te laten halen door fotospul te kopen.
Nee klopt, de enige manier om je spullen over te zetten is email of via itunesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze zijn echt duur.. en er zit geen usb-aansluiting op?
Niet echt handig.. usb-aansluiting is echt een musthave wat mij betreft. Als die erop zou zitten, kan je mooi je EHD eraan hangen, ideaal toch? Nou hoef ik 'm niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee klopt, de enige manier om je spullen over te zetten is email of via itunes
logisch niet opzitquote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Niet echt handig.. usb-aansluiting is echt een musthave wat mij betreft. Als die erop zou zitten, kan je mooi je EHD eraan hangen, ideaal toch? Nou hoef ik 'm niet meer.
Zoals ik gister op nieuws begreep, op duitse tv en nl tv, was op dat oude rangeerterrein plek genoeg. voor meer als 1,5 miljoen mensen. alleen die ene bottleneck van toegangsweg...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt dat drama niet te omvatten is, wat ik alleen wil zeggen is dat er kwa hulpverlening geen grenzen zijn (gelukkig)
het is gewoon te stom voor woorden dat er naar het terrein maar 1 toegangsweg was en ook gelijk de uitgang was.
Dat is vragen voor problemen en een groffe fout van de organisatie.
Daarnaast ook nog punt dat er 1.4 miljoen mensen waren, terwijl er maar 500k op het terrein konden ...
Heel tof! Joep de bokquote:Op zondag 25 juli 2010 16:48 schreef theKiD het volgende:
Ik ben gister toch nog verrast door me vrienden![]()
Ik wou me verjaardag niet vieren, maar al een tijdje geleden was afgesproken om een herhaling te doen van jaar of 3 geleden toen we voor t eerst een cocktailparty hadden gedaan bij mijn ouders thuis.
En dat was gisteren dus... Dus na een tijdje komt een vriendin van me met de auto aan..Ze woont op nog geen km afstand en lust ook graag een cocktailtje.. Een maat van me schiet richting auto, en ik hoor ineens een apart geluid..
![]()
Komt er een bok de plaats op gelopen aan een touwIk heb gewoon een bok gekregen
![]()
30 jaar en vrijgezel = Bokkefist bij ons![]()
Ik heb m trouwens Joep genoemdEn staat lekker in de wei bij mijn ouders bij 2 minischaapjes
Nou, ik vind het mooi stom, want het hele idee erachter - bij mij - was dat ik iets compacts heb wat snel te raadplegen is, maar ik wil wel mijn eigen bestanden, filmpjes etc. bij de hand hebben en dat kan dus niet met de iPad. Ja, of ik moet alles via de mail doorsturen? Ammehoela. Bovendien heb je dan je schijfje zo vol.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
logisch niet opzit
Ipad is concurrent van microsoft, gaan echt niet samenwerken om dingen makkelijker te maken
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:07 schreef theKiD het volgende:
Joep is nog maar 4 maanden oudHij is van het voorjaar.. dus was ff allemaal vreemd toen die op de plaats verscheen bij mij.. zoveel mensen
Hij werd er bang van en scheet de hele boel onder dus heb m toen maar snel in de wei gezet
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:07 schreef theKiD het volgende:
Joep is nog maar 4 maanden oudHij is van het voorjaar.. dus was ff allemaal vreemd toen die op de plaats verscheen bij mij.. zoveel mensen
Hij werd er bang van en scheet de hele boel onder dus heb m toen maar snel in de wei gezet
Als t goed is krijg ik morgen of iig deze week de enige foto van Joep en mij samen toegemailtquote:
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 17:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou, ik vind het mooi stom, want het hele idee erachter - bij mij - was dat ik iets compacts heb wat snel te raadplegen is, maar ik wil wel mijn eigen bestanden, filmpjes etc. bij de hand hebben en dat kan dus niet met de iPad. Ja, of ik moet alles via de mail doorsturen? Ammehoela. Bovendien heb je dan je schijfje zo vol.
Maaaar als ik in de trein zit, in Tilburg ben of op de uni ben, dan kan ik niet op mijn netwerk komen dus dan wil ik er mijn ehd aanhangen. En dat kanniet en dus vind ik het stomquote:Op zondag 25 juli 2010 18:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja64gb heb je zo vol dan! Ze gaan er vanuit dat je dus bijvoorbeeld je externe harde schijven in je netwerk hebt hangen, dan kan je wel zo kopiėren! Ding moet je ook niet zien als een notebook, maar als een voorwerp waarmee je content kan inzien! Het is eigenlijk een grote telefoon waar je (behalve met Skype oid) niet kan bellen!
Inderdaad, maar dan heb je dus de 3G versie nodig en een HD die je ook extern kan benaderen en dan kan je dus wel streamen!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maaaar als ik in de trein zit, in Tilburg ben of op de uni ben, dan kan ik niet op mijn netwerk komen dus dan wil ik er mijn ehd aanhangen. En dat kanniet en dus vind ik het stom.
Op mijn thuisnetwerk hoef ik trouwens de bestanden toch niet eerst te kopieeren, die kan je toch zo inzien vanaf de locatie waar de bestanden staan?
Werkt prima hoor, alleen je moet het even doorhebben!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hetgeen mij tegenvalt aan apple stuff en I stuff is gewoon dat je het niet goed met je windows kunt laten communiceren.
Iets wat weer logisch is omdat het grootte concurenten zijn
Oh, vuurwerk gemist.quote:Op maandag 26 juli 2010 02:07 schreef aardappel het volgende:
Vuurwerk was goed. en eindelijk die kutkermis weg
ben niet gegaan aangezien vandaag weer vroeg opmoestquote:
ochtendquote:Op maandag 26 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
We kunnen buiten douchen.Goedemorgen trouwens.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)slechts-27-euro.htmlquote:Op zondag 25 juli 2010 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, het grootste twijfelpunt is vooral de prijs
Denk toch dat ie wat mist... Net zoals dat alle imitatie iPod's het toch ook net niet zijn!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)slechts-27-euro.html
Vuurwerk gemist.. Ik dacht dat dat om 23.00 wasquote:Op maandag 26 juli 2010 02:07 schreef aardappel het volgende:
Vuurwerk was goed. en eindelijk die kutkermis weg
nee altijd tusse n22 en 23quote:Op maandag 26 juli 2010 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vuurwerk gemist.. Ik dacht dat dat om 23.00 was
Het gaat bij deze ook meer om de prijs en de looks, dan om de functionaliteit.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk toch dat ie wat mist... Net zoals dat alle imitatie iPod's het toch ook net niet zijn!
das waarquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef theKiD het volgende:
En weer thuis
door een foutje van de planning uurtje eerder klaar met werken
Geen idee. Kom niet vaak aan die kant van de stadquote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Is ie de hele kermis toch gewoon geweest?
weet niet of die open is geweestquote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen idee. Kom niet vaak aan die kant van de stad
Jawel, ik heb er auto's zien uitkomen (bij de in/uitgang aan de Biss Zwijsenstr) tijdens de kermisweekquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet of die open is geweest
maar volgens mij niet. Weet niet zeker
emmapassage was ook dichtquote:Op maandag 26 juli 2010 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij is alleen Heuvelpoort dichtgeweest! Zou ook heel wat parkeerplaatsen kosten, plus voor de bewoners nogal lastig zijn...
Mijn fiets is voor het eerst niet gejat op de kermisquote:Op maandag 26 juli 2010 13:48 schreef thijsje123 het volgende:
Fiets gejat, heeft iemand nog wat staan?
Was die dicht ja? Heb er dit jaar niet zo op gelet, maar die was anders toch nog wel open voor bewoners (via de Jan Aarte straat, in de ochtend).quote:Op maandag 26 juli 2010 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij is alleen Heuvelpoort dichtgeweest! Zou ook heel wat parkeerplaatsen kosten, plus voor de bewoners nogal lastig zijn...
Nee maar daar was met al die dieren daar gewoon geen plaats meer voor auto'squote:
zoiets jahquote:Op maandag 26 juli 2010 13:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee maar daar was met al die dieren daar gewoon geen plaats meer voor auto's
Dat vraagt ie toch nietquote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn fiets is voor het eerst niet gejat op de kermis
De laatste keer was maart ofzo ....
kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat vraagt ie toch niet![]()
Ik heb 3 fietsen, maar geen enkele te koop staan
Dat krijg je als je dronken wordt van 1 biertjequote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
maar normaal ben ik altijd de lul
ja, de 16de hequote:Op maandag 26 juli 2010 14:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat krijg je als je dronken wordt van 1 biertje
mjah ik moest ook ff denken wat de naam wasquote:Op maandag 26 juli 2010 14:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik bedoelde ook Emma, Heuvel was 2x per dag bereikbaar!
Dan mis je alleen nog het het Louis Spouwmeesterplein en Heuvelpoort... Daar zet ik hem vaak in want kan dan gratis uitrijden icm een uurtje sporten. Verder ga ik eigenlijk altijd wel lopend of op de fiets... Is ook maar 300m ofzo...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, de 16de he
[..]
mjah ik moest ook ff denken wat de naam wasen zet er eigenlijk best vaak mn auto
heuvelpoort nog nooit neergezet.
Mijn top4 parkeerplaatsen zijn eigenlijk:
Pieter vredeplein, Emmapassage, Tivoli of Koningsplein
Ik kom bijna nooit met de auto in het centrum...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, de 16de he
[..]
mjah ik moest ook ff denken wat de naam wasen zet er eigenlijk best vaak mn auto
heuvelpoort nog nooit neergezet.
Mijn top4 parkeerplaatsen zijn eigenlijk:
Pieter vredeplein, Emmapassage, Tivoli of Koningsplein
spouwmeesterplein vind ik echt niet fijn. heb hem er misschien 1 of 2 keer neer gezet. emma en pieter vrede vind ik nog het fijnstequote:Op maandag 26 juli 2010 14:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan mis je alleen nog het het Louis Spouwmeesterplein en Heuvelpoort... Daar zet ik hem vaak in want kan dan gratis uitrijden icm een uurtje sporten. Verder ga ik eigenlijk altijd wel lopend of op de fiets... Is ook maar 300m ofzo...
We weten ook in 1x waar hij naartoe gaat als hij dronken word van dat ene biertje.. en het valt niet goedquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
We weten ook in 1x waar hij naartoe gaat als hij dronken word van dat ene biertje.. en het valt niet goed
welke is dat danquote:Op maandag 26 juli 2010 17:20 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo vind de parkeer garage naast het bus station geweldig.
maximaal 4 euro voor een hele dag![]()
en daarnaast rustig
Mja bij mn zus ook, ziggo kaart geactiveerd, sluiten hem aan: konden we maar 2 zenders ontvangen.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net even een uur ruzie met Ziggo gemaakt! Mijn ouders hebben een nieuwe televisie gekocht met zo'n insteekkaart voor digitale televisie. Nu haperde het beeld, dus ik de oude decoder aansluiten en dan geen hapering.
Dus ik bel Ziggo op... Krijg ik een of andere domme klotemuts aan de lijn die mij gaat vertellen dat het toch echt ligt aan de kabels. Kreeg dat wijf niet aan haar verstand gepeuterd dat als het bij het ene wel werkt en bij het andere niet dat het dan toch echt aan dat ding ligt. Maar goed uur verder en nu gaat ze dan toch zo'n nieuwe kaart opsturen!
Ziggo: als het werkt prima bedrijf, maar bij gezeik moeten ze daar echt wat mensen preventief ruimen!
Anti-klacht: de nieuwe TV is een 3D tv en Monsters Inc ziet er wel heel vet uit in 3D!
LOTTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef aardappel het volgende:
mijn complimenten aan edwin en john van lott tv. Wat een vermakelijke tv is dat zeghilarisch!
edwin d?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef aardappel het volgende:
mijn complimenten aan edwin en john van lott tv. Wat een vermakelijke tv is dat zeghilarisch!
Ehm LOTT ???quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef aardappel het volgende:
Ik ben toch helemaal van Hotmail afgestapt met de komst van Gmail destijds. Ze hebben dit toch te laat gedaan... Maar goed!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:04 schreef hetzusjevan het volgende:
De vernieuwde hotmail is wel echt fijn! Met die tabbladen bovenin, dat je je berichten kan filteren op:
Weergeven:Alle|Ongelezen|Van contactpersonen|Updates van sociale netwerken|Van groepen|Alle andere»
En ook dat je alle berichten met Office documenten kunt bekijken, echt handig ^^. Je suis content.
inderdaad,quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ben toch helemaal van Hotmail afgestapt met de komst van Gmail destijds. Ze hebben dit toch te laat gedaan... Maar goed!
Ja de keuze was toen ook echt heel moeilijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad,
gebruik zelf ook alleen maar gmail. geen hotmail meer
en oplopendquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja de keuze was toen ook echt heel moeilijk
Hotmail 2MB opslagruimte (of iets meer als je een US account had) en Gmail vanaf dag 1 minimaal 2GB...
Je kunt gewoon een live account aanmaken met een gmail adres hoor. Emailadres wijzigen bij een bestaand account zal wel wat moeilijker gaan...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en oplopend
en ook nog gmail aan msn kon koppelen was het helemaal makkelijk
idd, gmail makkelijk enzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:27 schreef aardappel het volgende:
Gmail is zoooooveel fijner dan hotmail. Ook nu hotmail vernieuwd is.
I (L) Gmail for evaaah
Ja het is een geil ding! Heb hem gisteren ook even een half uur in m'n handen gehad toen ik bij The Innovators stond te wachten... Even sparen maar weer...quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef PierreTT het volgende:
Gmail![]()
Ik heb gister toch een Ipad gekochtEn het is stiekem toch wel heul erg cool
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb gister toch een Ipad gekochtEn het is stiekem toch wel heul erg cool
Ik vind dat niet eens een gekke redenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ie er leuk uitzag en ik zoiets nog niet had
Je hebt geen smartphone?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je klinkt als een vrouw!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
iets leuks ...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Jij klinkt als een vrouw van een man die iets leuks voor zichzelf gekocht heeft...
Ja en wat je op je smartphone kan kun je ook op je laptop en dat kun je ook weer op een vaste computer en die mail versturen kan ook met een postduif...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iets leuks ...
een Ipad is toch niet leukis geld uitgeven voor niks. Kun je ook op je smartphone ofzo
Ik heb een smartphone ja, maar daar kijk ik liever geen films opquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hebt geen smartphone?![]()
'Tis is natuurlijk wel leuk, maar ik vind dat ding te duur om hem als gadget aan te schaffen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens een gekke reden
zal zo snel niet iets van apple kopen, te duur allemaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Guard het volgende:
of dat we allemaal als gekken alle producten van apple kopen.... Stel je voor
Klopt, maar dan wel met mijn eigen geldquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Jij klinkt als een vrouw van een man die iets leuks voor zichzelf gekocht heeft...
Goed puntquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wel met mijn eigen geld
Nee stug de dingen van Bill Gates blijven kopen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Guard het volgende:
of dat we allemaal als gekken alle producten van apple kopen.... Stel je voor
dat mag best, maar voor mij gaat het om functionaliteit en niet om de vormquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Waarom zou je geen dingen voor het design en toch een deel gemak mogen kopen?
Zo ben ik ook........... absoluut niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
En wat wel altijd opvalt met dit soort dingen is dat de mensen die het hardste roepen: "Ah dat is niets, te duur blahblah" zulke dingen wel als eerste willen uitproberen als iemand het bij zich heeft...
True, het is ook maar net wat je ermee wilt doen. Toegegeven, je kan er een heleboel niet mee, maar voor wat ik ermee wil doen is het perfect, en het werkt als een treinquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef Guard het volgende:
[..]
dat mag best, maar voor mij gaat het om functionaliteit en niet om de vorm
als ik wegrij zijn de lichten nog aan buitenquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Fuck zooi zeg! Het is al bijna niet meer licht als ik opsta
Heb er even geen last van gelukkig! Zit even een paar weken in het huis van mijn ouders die nu op vakantie zijn! Oftewel, tuin, bad,grote keuken en wakker worden van de vogeltjes ipv een of andere josti op een scooter!quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik wegrij zijn de lichten nog aan buiten
Waren eerst uit.
Je kunt nu wel weer over de midden brabantweg tilburg verlaten
Maar terug erin .... via noord of industrieterrein
klinkt als hele voor uitgangquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb er even geen last van gelukkig! Zit even een paar weken in het huis van mijn ouders die nu op vakantie zijn! Oftewel, tuin, bad,grote keuken en wakker worden van de vogeltjes ipv een of andere josti op een scooter!
Tja van appartement naar een huis is vaak een verbetering ;-) maar vooral de rust is soms lekker!quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klinkt als hele voor uitgang
(al is het maar tijdelijk)
Dat sowiesoquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja van appartement naar een huis is vaak een verbetering ;-) maar vooral de rust is soms lekker!
@Films kijken, doe je die streamen dan of wat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een smartphone ja, maar daar kijk ik liever geen films opEn internetten is ook een beetje lastig, het scherm is veel te klein
Maar ik heb hem ook puur als gadget gekocht, het is niet dat je zoiets echt nodig hebt ofzo... maar het is wel lekker internetten/films kijken/emailen vanuit je bed moet ik zeggen
[..]![]()
pff, kut jah.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef Messenga het volgende:
kk mongolen die mn fiets elke keer jatten. Nu zelfs aan huis. :
Ook zo slim om dat aan te kondigen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff, kut jah.
ze gaan na de vakantie op scholen controles uitvoeren
misschien krijg je hem weer terug
jah ze gingen ook op routes enzo controleren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ook zo slim om dat aan te kondigen!
9 van de 10 wel iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef SpeCulaes het volgende:
En hoe willen ze controleren dat het oude studentenbarrel waarop je fietst van iemand anders is? Dat ding is ondertussen al opnieuw gespoten en alles wat herkenbaar was is er al afgehaald.
Yep, en overzetten vanaf Itunesquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
@Films kijken, doe je die streamen dan of wat?
Hehe, inderdaad. Dat gaat ze niet lukken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef SpeCulaes het volgende:
En hoe willen ze controleren dat het oude studentenbarrel waarop je fietst van iemand anders is? Dat ding is ondertussen al opnieuw gespoten en alles wat herkenbaar was is er al afgehaald.
Goede laag verf overheen of wegvijlen, alles is weg te halen!quote:
Kom maar hier met je fietsje!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Goede laag verf overheen of wegvijlen, alles is weg te halen!
en nu al zeker 4 uur werk erop zittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij was al zeker vijf uur wakker toen ik opstond
weet nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef theKiD het volgende:
Is er op vrijdags wat te doen in de boekanier?
Dag van de systeembeheerderquote:
Bah! Al overboden..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:10 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben voor mn vriendin op zoek naar een Blackberry (want ze wil graag een telefoon met qwerty-toetsenbord). Nu heb ik geboden op de Blackberry Bold 9000 via e-bay (nieuw, zwart, met t-Mobile software maar das niet boeiend want ze wil toch geen internet erop en simlock vrij). Mijn bod staat op 76 euro en dat is t hoogste bod tot nu toe. Ik ga tot max 84 euro (verzendkosten zijn 16 euro vanuit Duitsland), want ze wil niet meer dan 100 euro uitgeven. Morgen om 18.00 uur weet ik of ik m gewonnen heb.
whehe, ik kon het gewoon niet laten, plaats het dan gewoon niet hier, trollen op ebay is nog leuker dan hier trollenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:05 schreef aardappel het volgende:
[..]
whehe, ik kon het gewoon niet laten, plaats het dan gewoon niet hier, trollen op ebay is nog leuker dan hier trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |