Ook zo slim om dat aan te kondigen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff, kut jah.
ze gaan na de vakantie op scholen controles uitvoeren
misschien krijg je hem weer terug
jah ze gingen ook op routes enzo controleren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ook zo slim om dat aan te kondigen!
9 van de 10 wel iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef SpeCulaes het volgende:
En hoe willen ze controleren dat het oude studentenbarrel waarop je fietst van iemand anders is? Dat ding is ondertussen al opnieuw gespoten en alles wat herkenbaar was is er al afgehaald.
Yep, en overzetten vanaf Itunesquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
@Films kijken, doe je die streamen dan of wat?
Hehe, inderdaad. Dat gaat ze niet lukken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef SpeCulaes het volgende:
En hoe willen ze controleren dat het oude studentenbarrel waarop je fietst van iemand anders is? Dat ding is ondertussen al opnieuw gespoten en alles wat herkenbaar was is er al afgehaald.
Goede laag verf overheen of wegvijlen, alles is weg te halen!quote:
Kom maar hier met je fietsje!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Goede laag verf overheen of wegvijlen, alles is weg te halen!
en nu al zeker 4 uur werk erop zittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij was al zeker vijf uur wakker toen ik opstond
weet nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef theKiD het volgende:
Is er op vrijdags wat te doen in de boekanier?
Dag van de systeembeheerderquote:
Bah! Al overboden..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:10 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben voor mn vriendin op zoek naar een Blackberry (want ze wil graag een telefoon met qwerty-toetsenbord). Nu heb ik geboden op de Blackberry Bold 9000 via e-bay (nieuw, zwart, met t-Mobile software maar das niet boeiend want ze wil toch geen internet erop en simlock vrij). Mijn bod staat op 76 euro en dat is t hoogste bod tot nu toe. Ik ga tot max 84 euro (verzendkosten zijn 16 euro vanuit Duitsland), want ze wil niet meer dan 100 euro uitgeven. Morgen om 18.00 uur weet ik of ik m gewonnen heb.
whehe, ik kon het gewoon niet laten, plaats het dan gewoon niet hier, trollen op ebay is nog leuker dan hier trollenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |